Ik zal jou eens netjes terug groeten in caps.quote:
op je kont?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach ik heb 2 HBO-opleidingen en 1 univesitair, en kijk waar ik zit
quote:
ook een lekker motiverende uitspraakquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:17 schreef Joysa het volgende:
Ik heb niks, mn moeder zei altijd dat ik achter de kassa terecht kwam.. en kijk waar ik zit?
Ze meende het niet, ze steunde me wel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook een lekker motiverende uitspraak
botte harde eerlijkheidquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook een lekker motiverende uitspraak
ik lig op een rode leren hoekbank, en nu?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als je opleidingsniveau een indicatie is waarop je gaat zitten heb ik nog veel om naar uit te kijken.
Nog geen diploma of niks en ik zit / lig al op een chaise lounge.
ja je wordt kampbeulquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik lig op een matrasje met m'n kleren aan op een slecht geïsoleerde zolder te FOK!en, zeg dat iets over m'n toekomst?
Woesj!quote:
vertelquote:
Drank! Wilde Damesch!quote:
je went alvast aan een viaductquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik lig op een matrasje met m'n kleren aan op een slecht geïsoleerde zolder te FOK!en, zeg dat iets over m'n toekomst?
Bijstand, kraakpand, ik heb er nu al zin in!quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je went alvast aan een viaduct
ga gewoon nu vast johquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bijstand, kraakpand, ik heb er nu al zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |