quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Drank! Wilde Damesch!
Wanneer kunnen we het komen vieren?
wrom zo vroegquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Zal ik gaan slapen of niet? 6:45 op...
Strak plan!quote:
nah zolder toch? de hoogste verdieping.je probeert gewoon vast te wennen aan t idee van je eigen penthousequote:Op woensdag 23 maart 2011 00:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bijstand, kraakpand, ik heb er nu al zin in!
ik zeg maar wijselijk even nietsquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Zal ik gaan slapen of niet? 6:45 op...
geen idee, ga gewoon onder het viaduct bij de eurofleur liggen dna breng ik je wel een oud half broodquote:
School heahh? En eerst even doesjen, ik meur naar spuitbussen en er zit graffity op m'n kleren, kijken hoe ik dat verstop voor m'n ouders...quote:
okequote:Op woensdag 23 maart 2011 00:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Bij mn andere werk, was al docent bij een hotelopleiding en was dat al steeds verder aan het uitbreiden, nu ben ik eindverantwoordelijk voor de inhoud, opzet en uitbouw van de opleiding
Heb mezelf tot doel gesteld binnen 5 jaar het A-merk binnen de hotellerie te worden qua opleiding, iets dat met oog op de andere hotelscholen niet heel erg moeilijk gaat worden
![]()
Heb alleen nog geen nieuwe functienaam, die moeten ze nog bedenkenMaar weer lekker veel vrijheid, en een hoop vertrouwen van de directie
\quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Bij mn andere werk, was al docent bij een hotelopleiding en was dat al steeds verder aan het uitbreiden, nu ben ik eindverantwoordelijk voor de inhoud, opzet en uitbouw van de opleiding
Heb mezelf tot doel gesteld binnen 5 jaar het A-merk binnen de hotellerie te worden qua opleiding, iets dat met oog op de andere hotelscholen niet heel erg moeilijk gaat worden
![]()
Heb alleen nog geen nieuwe functienaam, die moeten ze nog bedenkenMaar weer lekker veel vrijheid, en een hoop vertrouwen van de directie
Ik ben opgegroeid op een boerderij op ongeveer 100m afstand van de Eurofleurquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee, ga gewoon onder het viaduct bij de eurofleur liggen dna breng ik je wel een oud half brood
graffity op j ekleren?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
School heahh? En eerst even doesjen, ik meur naar spuitbussen en er zit graffity op m'n kleren, kijken hoe ik dat verstop voor m'n ouders...
Nicequote:Op woensdag 23 maart 2011 00:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
ooh dan kun je daar ook wel aan melk en eieren komenquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid op een boerderij op ongeveer 100m afstand van de Eurofleur
Jaaa, grapjassen die een spuitbusgevecht begonnenquote:
truste kerelquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:31 schreef gomi het volgende:
ik ga ook verstandig doen en sluiten
trusten vast allemaal
Truste siesquote:
mag morgen ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nu ben ik alleen vergeten te kijken naar mogelijke data voor de KSC BBQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |