Hoe ik er nu voor sta kan ik zelfs over naar 4 havo, daar kan ik NAtuurkunde, wiskunde, frans, scheikunde en economie laten vallen en word het zo oneindig veel simpeler voor me.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat klote manEn daar is niets meer aan te doen? En is het anders evt mogelijk om na de mavo toch nog havo te doen?
Dat je het even wat relaxter hebt maar toch je uiteindelijke doel haalt?
![]()
Wat klote man.... Echt kut! En balen dat ze jouw mening niet echt serieus nemen... Maar als je nou kijkt naar de andere mogelijkheden... Op de mavo is het even minder hard werken en dan kun je daarna zo naar 5 havo toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe ik er nu voor sta kan ik zelfs over naar 4 havo, daar kan ik NAtuurkunde, wiskunde, frans, scheikunde en economie laten vallen en word het zo oneindig veel simpeler voor me.
Maar ze willen niet naar me luisteren, zij kunnen het beter weten, zeggen ze...
Ik negeer ze al de hele dag
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe ik er nu voor sta kan ik zelfs over naar 4 havo, daar kan ik NAtuurkunde, wiskunde, frans, scheikunde en economie laten vallen en word het zo oneindig veel simpeler voor me.
Maar ze willen niet naar me luisteren, zij kunnen het beter weten, zeggen ze...
Ik negeer ze al de hele dag
Eh? niks hebt aan mavo?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar je ouders zouden toch slim genoeg moeten zijn om te beseffen dat je tegenwoordig geen fuck aan MAVO hebt.... En jou moeten steunen in je strijd te slagen
Iksnapergeenruk van
oja ik ben er weer ff
marijkequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Batsmeneer
[..]
Ja, ik kneep em ookMaar gelukkig
Waarom niet? Met een MBO opleiding is ook voldoende werk te vinden...quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar je ouders zouden toch slim genoeg moeten zijn om te beseffen dat je tegenwoordig geen fuck aan MAVO hebt.... En jou moeten steunen in je strijd te slagen
Iksnapergeenruk van
oja ik ben er weer ff
in ieder geval weinig om zonder extra opleiding mee verder te kunnenquote:
Vertel het maar, je weet dat ik het niet erg vind, en jij weet maar al te goed hoe irritant het kan zijn als iemand zoiets zegt als jij nuquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan het ff niet aan TFM, maar jij hebt al genoeg aan je hoofd
jawel, maar als hij toch zelf HAVO wel ziet zitten? Als je als ouders je kind op 14 jarige leeftijd niet serieus neemt dan wordt het nooit wat. Hier kan ik echt mega pissig om wordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom niet? Met een MBO opleiding is ook voldoende werk te vinden...
GMTAquote:
Hm ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in ieder geval weinig om zonder extra opleiding mee verder te kunnen
als je HAVO aan kan moet je dat ten alle tijden doen IMHO
ik welquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm ben ik niet met je eens.
Kan alleen niet uitleggen waarom, ben zelf ook geen goed voorbeeld![]()
ik ben er voornamelijk zo pissig om omdat ik zelf indertijd slecht gesteund werd door m'n ma.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm ben ik niet met je eens.
Kan alleen niet uitleggen waarom, ben zelf ook geen goed voorbeeld![]()
Het ligt maar net aan waar je passie ligt. Mijn zusje heeft een Havo diploma maar doet een MBO opleiding. Ze wil goudsmid worden en dat is alleen op het MBO te volgen. Op het HBO kan je ook een soortgelijke richting doen, maar dan werk je met veel meer materialen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in ieder geval weinig om zonder extra opleiding mee verder te kunnen
als je HAVO aan kan moet je dat ten alle tijden doen IMHO
Mijn ma heeft me wel gesteund, maar ik heb er geen fuck mee gedaan..quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben er voornamelijk zo pissig om omdat ik zelf indertijd slecht gesteund werd door m'n ma.
Iets wat me m'n hele leven is blijven achtervolgen en dat ook altijd zal blijven doen.
Mijn ouders hebben me qua studie altijd gesteund.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben er voornamelijk zo pissig om omdat ik zelf indertijd slecht gesteund werd door m'n ma.
Iets wat me m'n hele leven is blijven achtervolgen en dat ook altijd zal blijven doen.
dat is wel zo, maar het feit dat ze over hem beslissen alsof ie zelf niet bestaat, dat snap ik dus nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben me qua studie altijd gesteund.Maar soms zit er meer aan een verhaal, dus je weet niet wat de ouders van TFM allemaal voor beweegredenen hadden om tot deze keuze te komen...
Dat snap ik, ik snap je teleurstelling en frustratiequote:Op woensdag 23 maart 2011 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik weet het, er is niks mis met havo, maar ik baal er vooral van dat ik zoveel heb moeten opgeven hiervoor, en ik snap er helemaal niks van dat m'n ouders het niks uitmaakt. Daar ben ik nog het aller boostst [<-- daar begint het al, mavo here I come!] en teleurgesteldst <-- hehe over.
nee, dacht ook dat het allemaal VMBO was tegenswoordigquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:10 schreef gomi het volgende:
wist niet eens dat de mavo nog bestond tbh
Ja, maar neequote:Op woensdag 23 maart 2011 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vertel het maar, je weet dat ik het niet erg vind, en jij weet maar al te goed hoe irritant het kan zijn als iemand zoiets zegt als jij nu
Wat ik van de week al zei, de perfecte ouder bestaat nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is wel zo, maar het feit dat ze over hem beslissen alsof ie zelf niet bestaat, dat snap ik dus niet
Kun je niet met school praten?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik weet het, er is niks mis met havo, maar ik baal er vooral van dat ik zoveel heb moeten opgeven hiervoor, en ik snap er helemaal niks van dat m'n ouders het niks uitmaakt. Daar ben ik nog het aller boostst [<-- daar begint het al, mavo here I come!] en teleurgesteldst <-- hehe over.
Haiquote:
Een goedeavond, mijn waerde.quote:
Het is weer terugveranderd twee jaar geleden, geen idee waarom...quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, dacht ook dat het allemaal VMBO was tegenswoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |