Iets korter maar: va begin januari wijsneusquote:
Volgens vele mensen werkt skype niet meer na laatste ubuntu patch, moet waarschijnlijk nog een skype patch komen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Google weet heel veel, dus als ik wel puf heb dat eens uitzoekenDan is het vast zo gefixt
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
Met flits:
[ afbeelding ]
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Wat een verschil, met en zonder flitsquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
Met flits:
[ afbeelding ]
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Ik kom een keer bij jou etenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef DaMart het volgende:
Zo, eten is op, ik had lamskoteletjes met patat en doperwten.
Afwas is gedaan.
Nu even een toetje eten en daarna even wat maatregelen nemen in de boekenkast!
Zupaah gabber stylequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zat net met mijn muts EN mijn pet opMoet er lomp uit gezien hebben
Is maar voor een weekje hoor. EN in mijn geval dus voor 3-4 dagen van 6 uurquote:
Mooiquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
Met flits:
[ afbeelding ]
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Welkom dan en gefeliciteerd met het vinden van de KSCquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welkom terug dan![]()
Ik ben hier pas een maand of 3
Met flits leuker effectquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
Met flits:
[ afbeelding ]
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Aha, terwijl een vriend van me heeft ook Ubuntu en daar doet ie het nog welquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Volgens vele mensen werkt skype niet meer na laatste ubuntu patch, moet waarschijnlijk nog een skype patch komen.
Lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef DaMart het volgende:
Zo, eten is op, ik had lamskoteletjes met patat en doperwten.
Afwas is gedaan.
Nu even een toetje eten en daarna even wat maatregelen nemen in de boekenkast!
Is goed, zeg maar wanneer!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een verschil, met en zonder flitsMaar mooi hoor
[..]
Ik kom een keer bij jou eten![]()
Nijns! Tijd niet gezien hierquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Welkom dan en gefeliciteerd met het vinden van de KSC
Gaaf kapsel
Mooiquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
Met flits:
[ afbeelding ]
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Dank jequote:
Ja echt he?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een verschil, met en zonder flitsMaar mooi hoor
Ik denk dat het in het eggie er ergens tussen in zitquote:
Mja maar niet helemaal realiteit.. alhoewel ik het ook nog niet bij daglicht heb gezien dus afwachten morgenquote:
Jij gaat de boekenkast even alle hoeken van de kamer laten zien? Geilquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef DaMart het volgende:
daarna even wat maatregelen nemen in de boekenkast!
Leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is maar voor een weekje hoor. EN in mijn geval dus voor 3-4 dagen van 6 uur![]()
En wie weet dan weer terug naar mijn huidige dagbesteding![]()
Maar het is weer eens wat anders
Sorry hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iets korter maar: va begin januari wijsneus
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij gaat de boekenkast even alle hoeken van de kamer laten zien? Geil
Zupaah skater stylequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEEEE
AndersomPet over de muts heen
![]()
Mwa, ik ga vooral kijken of ik wel alle hoeken van de boekenkast heb gezien, en of er niet ergens nog plek is voor wat extra boekenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij gaat de boekenkast even alle hoeken van de kamer laten zien? Geil
Plat er boven op?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, ik ga vooral kijken of ik wel alle hoeken van de boekenkast heb gezien, en of er niet ergens nog plek is voor wat extra boeken.
Ja, nog wel!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:53 schreef Nijns het volgende:
DaMartnog altijd in het zonnige Zandvoort?
Nog wel? Wil je weg?quote:
Nee, ik heb bedacht dat er ook wel wat boeken OP de kast kunnen, en dan kan ik een tweede plank met dubbele rijen gaan makenquote:
Nog wel?? Verhuisplannen?quote:
geen probleemquote:
Dat plan begint zich wel steeds meer te vormen, ja. Ik wil binnen 1, hooguit 2 jaar een huis kopen, en hier heb ik hooguit een driekmaerappartement, terwijl ik nu een vierkamerflat huur, terwijl ik elders voor hetzelfde geld een huis met 4 kamers heb. Dan is het toch zonde om hier te blijven hangenquote:
Jij ben nog piepjong mênquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat plan begint zich wel steeds meer te vormen, ja. Ik wil binnen 1, hooguit 2 jaar een huis kopen, en hier heb ik hooguit een driekmaerappartement, terwijl ik nu een vierkamerflat huur, terwijl ik elders voor hetzelfde geld een huis met 4 kamers heb. Dan is het toch zonde om hier te blijven hangen.
Hoi Phenoquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:57 schreef Pheno het volgende:
Hallo,
ik ben nieuw hier. Is het gezellig? Ik houd niet van kliekjes.
Groetjes,
Pheno
Nee, oprotten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:57 schreef Pheno het volgende:
Hallo,
Groetjes,
Pheno
Hoiquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:57 schreef Pheno het volgende:
Hallo,
Groetjes,
Pheno
True.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja ben ikmaar niet allen afgelopen WK hoor, ook EK en NK en eurocup en jupilerliek
of weet ik veel hoe dat allemaal heet...
En daarom wil ik juist nu wat kopen, dan is het afbetaald tegen de tijd dat ik met pensioen mag... ooit...hopelijkquote:
makes sensequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat plan begint zich wel steeds meer te vormen, ja. Ik wil binnen 1, hooguit 2 jaar een huis kopen, en hier heb ik hooguit een driekmaerappartement, terwijl ik nu een vierkamerflat huur, terwijl ik elders voor hetzelfde geld een huis met 4 kamers heb. Dan is het toch zonde om hier te blijven hangen.
Huren slaat nergens op iddquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daarom wil ik juist nu wat kopen, dan is het afbetaald tegen de tijd dat ik met pensioen mag... ooit...hopelijk.
En huren is vooral geld in een bodemloze put gooien natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |