Origineel heten ze Chip & Dale. Lekker genoeg?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door loveli op 23-03-2011 15:34:32 ]crap in = crap out
Jij bent brutaal!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:54 schreef V1z0R het volgende:
Is wel een schilderijtje waard dacht ik zo!
Of toegeven dat knabbelspek lekkerder is dan bacon!
quote:
Proberen kan altijd, maar mijn hartje huilt omdat je blijkbaar denkt dat ik zo cheap ben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Honeybadger don't care! Honeybadger don't give a shit!
Ach, kan het altijd proberen toch?
Don't you go Tatjana on us!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Proberen kan altijd, maar mijn hartje huilt omdat je blijkbaar denkt dat ik zo cheap ben.
quote:
Dat is het niet hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Proberen kan altijd, maar mijn hartje huilt omdat je blijkbaar denkt dat ik zo cheap ben.
Nee imageshack blokkeert Fok, geen enkel imageshack plaatje is te zien op Fokquote:
Ja I know, maar ik wist bijna zeker dat het iets vunzigs was, vandaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee imageshack blokkeert Fok, geen enkel imageshack plaatje is te zien op Fok.
Ik ken Chip en Dale nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja I know, maar ik wist bijna zeker dat het iets vunzigs was, vandaar
Bier, vlees en fikken.... Ja, ik ben jaloers Swietjequote:
Oooh lekkerquote:
Ik ken loveliquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ken Chip en Dale niet. Blijkbaar is het plaatje wel vunzig als je weet wat het is?
Ik ga naar een spareribrestaurant. Dus ik ga spareribs etenquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:42 schreef Swietje het volgende:
Waar ga je eten Chico? Heb je het menu al uitgeplozen?![]()
We moeten gewoon een Slankie BBQ fixen
En de Chippendales?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ken Chip en Dale niet. Blijkbaar is het plaatje wel vunzig als je weet wat het is?
Is dat zo erg dan die mensen wegjagen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:03 schreef Syrena het volgende:
Ik wil naar huisEn een baan zonder mensendienst, of in elk geval dat ik dingen per mail/telefoon kan afhandelen. Gewoon een uur eerder kunnen nokken zonder dat je je collega dan met de taak opzadelt om het gebroed achter hun pc's vandaan te krijgen als het sluitingstijd is.
Ja die ken ik dus alleen van naam, geen idee wat het zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Het vunzige komt natuurlijk van de menselijke naamgenoten...
[..]
En de Chippendales?
-edit- Weird, een halve regel verdwenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja die ken ik dus alleen van naam, geen idee wat het zijn. Te zien aan de spoiler iets met een zwarte broek en een strikje zonder shirt?
Je hebt 3 nieuwe zonnebrillen gekocht?quote:
De onschuld!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja die ken ik dus alleen van naam, geen idee wat het zijn. Te zien aan de spoiler iets met een zwarte broek en een strikje zonder shirt?
4. In de PI staat ook nog één.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je hebt 3 nieuwe zonnebrillen gekocht?
Ja inderdaad. Je zou denken dat iedereen in dit digitale tijdperk op zijn 13e al beyond salvation is.quote:
Ja nou lief hequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je hebt 3 nieuwe zonnebrillen gekocht?
En waarom ga je niet solliciteren Perruche??
Knabbelspek is lekkerder, dat aten wij vroeger thuis al.. zelf maken van vetspekzwoerd is hemel op aarde
Ken je hem?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja nou lief he. Ik hou het er liever op dat ik te jong ben om die gasten te kennen.
Ja, want die willen nooit weg. En jij wel. Spanningsveldquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan die mensen wegjagen?
Hoe gayquote:
Nope.quote:
Ik ken hem ook niet... Of ben ik nu ook te oud?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ken 'em ook niet. Ben ik nu te oud?
^^quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet... Of ben ik nu ook te oud?
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
"Het RIVM waarschuwt voor onnodige paniek"
Huh?
Oeiquote:
Ja want met the interwebs is alles anoniem.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die blij danwel verdrietig zijn moeten dat maar gewoon zeggen ipv zo geheimzinnig te doen.
Niets zeggen is ook een optie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja want met the interwebs is alles anoniem.
Zo een ja. Graag!quote:
soms wil je wel maar kan je niet vik... Niet iedereen heeft die vrijheid.quote:
Ik vond jouw laatste opmerking al een stuk verhelderender, anders, zonder dat je het beestje bij de naam noemdequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
soms wil je wel maar kan je niet vik... Niet iedereen heeft die vrijheid.
Vind je? Als je superblij bent en dat wil delen, moet je je mond maar houden als je de reden niet online wil zetten?quote:
Ik ben nog niet zo ver, volgens mijquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:34 schreef conleche het volgende:
Ik vind mensen altijd zo vervelend als ze zeggen dat ze zijn vergeten te eten, want hoe kan je nu vergeten te eten.Eten!
![]()
Maar vandaag was het ineens 5 uur en ik was vergeten te eten, tenminste, ik had nog wel een drumstick op, om een uur of 1, maar m'n salade met gerookte kip en m'n knabbelbaconnetjes met filet a.: compleet vergeten. De chemische processen in je lijf zijn echt rááár.
Du PM s'il te plaît!!
Nou ja, ik doe het tegenovergestelde. Vretennn!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
jullie snappen mn beroerde lijstjes vast nu ook beter. Hoop ik.
Als je daar nou naar gaat leven, dan komt het wel goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er is meer in het leven dan eetlijstjes.
Jaloers...quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:37 schreef Blurred86 het volgende:
wees blij Chico! ik ben misselijk van de B&J
Nou eigenlijk ben ik er niet zo blij mee, ik word er heel erg onrustig van en heb mijn concentratie eigenlijk hard nodig. Komt nog bij dat ik ook geen frisdrank in huis heb, eigenlijk niets zoets. En dat voor een zoetekauwquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:37 schreef Blurred86 het volgende:
wees blij Chico! ik ben misselijk van de B&J
De broertjes Bacon; Kevin & Francis (rusten in koelte).quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:51 schreef Laureline het volgende:
Eén van jouw varkens heet toch Kevin Bacon? Of is die nu juist opgesmikkeld door jou en co?
En hoe heetten de andere varkens ook alweer?
Mee naar huisarts geweest?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:54 schreef Viking84 het volgende:
Hoor net dat m'n moeder zondag niet meer wist wie ze was en hoe ze heette enzo.
Nee, maar het gebeurt wel vaker, schijnt. Volgende week ben ik er weer, dus dan zal ik d'r ff aan het verstand brengen dat ze naar de huisarts gaat. Ik vind dit maar griezelig.quote:
Juist als het vaker gebeurd kan ze maar beter even langs de huisarts gaan, jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, maar het gebeurt wel vaker, schijnt. Volgende week ben ik er weer, dus dan zal ik d'r ff aan het verstand brengen dat ze naar de huisarts gaat. Ik vind dit maar griezelig.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:52 schreef sigme het volgende:
Ziezo, vandaag de laatste onderdelen voor de nieuwe omheining van het nieuwe koeienland opgehaald. Straks kunnen ze weer grazen (hun winterweitje is al máánden kaal).
Kosten: 1000,-
Dat kalfsvlees over een jaar of drie wordt zeer, zéér exclusief. In aanschafprijs.
Iemand alvast intekenen?
Nog andere kwalen? Dit klinkt niet echt tof.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, maar het gebeurt wel vaker, schijnt. Volgende week ben ik er weer, dus dan zal ik d'r ff aan het verstand brengen dat ze naar de huisarts gaat. Ik vind dit maar griezelig.
Totaal geen overbodige luxe om te gaan nee, zeker als het vaker gebeurt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgende week wordt ze 68 (dv).quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:10 schreef MarMar het volgende:
Jemig vik.. klinkt niet goed.. hopelijk gaat ze luisteren want langs de ha is echt geen overbodige luxe.. Hoe oud is je moeder?
Deo volente, oftewel: indien het God behaagtquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef Blurred86 het volgende:
jeetje vik, kan me voorstellen dat je daar van schrikt..
dv?
Ik maar proberen me maar voor te stellen wat 'duik in de poel' voor culinairs wasquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:55 schreef sigme het volgende:
[..]
De broertjes Bacon; Kevin & Francis (rusten in koelte).
Broertjes Big; Notorious & Lebowski hebben vandaag de eerste duik van 2011 in de poel genomen.
aha, weer wat geleerdquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Deo volente, oftewel: indien het God behaagt.
Dat zegt vriendlief altijd als het om treintijden gaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zeg "Vaya con dios" als ik ga slapenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat zegt vriendlief altijd als het om treintijden gaat
Ik wíst dat het zoiets moest betekenenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet minder gaan eten. Wát eet je?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:45 schreef jamesstewart het volgende:
Mensen, ik probeer nog 4 a 6 kilo kwijt te raken, 5 is goed. Ben hier al een 3 weken mee bezig, maar zie geen resultaat. Ik beweeg elke dag actief minstens 30 minuten (traplopen of gewoon een beetje hardlopen) en eet voor mijn gevoel niet veel. Drink alleen coca cola zero, eerst normaal, maar vond de zoete smaak steeds viezer worden dus drink nu dit. Maar niet eens zoveel hoor. En eet ook niet zo heel veel, ik tel geen calorieen of zo, maar ik kom zeker niet aan de 2500 per dag, eerder aan de 1800 of zo.
Hebben jullie tips? Ik wil in 2 maanden tijd ongeveer 4 a 6 kilo kwijt raken, dus minstens 2 per maand. Wanneer kan ik b.v. het beste sporten: 's avonds, als ik al gegeten heb en kort voor dat ik ga slapen? En wat moet ik allemaal eten enz. want ik bak er weinig van
Uhm, houd dat niet bij, maar even denken:quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat eet je dan dagelijks james? (Bv vandaag)
Begin eens met lijstjes posten? Dan kunnen we zien wat er eventueel beter kan. Soms kan te weinig eten of net de verkeerde dingen eten ook tegenwerken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:45 schreef jamesstewart het volgende:
Mensen, ik probeer nog 4 a 6 kilo kwijt te raken, 5 is goed. Ben hier al een 3 weken mee bezig, maar zie geen resultaat. Ik beweeg elke dag actief minstens 30 minuten (traplopen of gewoon een beetje hardlopen) en eet voor mijn gevoel niet veel. Drink alleen coca cola zero, eerst normaal, maar vond de zoete smaak steeds viezer worden dus drink nu dit. Maar niet eens zoveel hoor. En eet ook niet zo heel veel, ik tel geen calorieen of zo, maar ik kom zeker niet aan de 2500 per dag, eerder aan de 1800 of zo.
Hebben jullie tips? Ik wil in 2 maanden tijd ongeveer 4 a 6 kilo kwijt raken, dus minstens 2 per maand. Wanneer kan ik b.v. het beste sporten: 's avonds, als ik al gegeten heb en kort voor dat ik ga slapen? En wat moet ik allemaal eten enz. want ik bak er weinig van
Wat ik eet staat hieronder, is vandaag. Verschilt per dag wel, maar water, cola en fruit en brood zit er elke dag in.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet minder gaan eten. Wát eet je?
Meer sporten zou afvallen moeten versnellen en is goed voor je. Ik zou niet weten dat het uitmaakt wannéér je sport; doe het op het moment dat jij het fijnste vindt. Het belangrijkste is namelijk volhouden, en dat wil beter naarmate het leuker is.
Ik drink 2-3 liter water per dag, nou ja, daar ben ik vanaf gisteren mee begonnen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Begin eens met lijstjes posten? Dan kunnen we zien wat er eventueel beter kan. Soms kan te weinig eten of net de verkeerde dingen eten ook tegenwerken.
En ga eens water drinken
Niet zo veel!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:52 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Uhm, houd dat niet bij, maar even denken:
Appel, 5 boterhammen, twee ei, een plak kaas, komkommer, 2 blikjes cola, 2 liter water, 2 wafels en een kiwi.
Dat tot nu toe.
Nee heb vanavond niets gegeten. Heb nu honger ga nu wat eten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Niet zo veel!
Komt daar nog een avondeten met lekker stukje vlees of vis en veel groente bij?
Wafels zijn niet zo'n goede keuze, dat weet je waarschijnlijk wel.
Nee het is juist niet veel!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:59 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Nee heb vanavond niets gegeten. Heb nu honger ga nu wat eten.
En is dat echt te veel
Nee, ik geloof dat over tuinhekjes springen meer oplevertquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Verbrand je eigenlijk veel calorieen als je veel pijn hebt?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat over tuinhekjes springen meer oplevert![]()
.
NIET DOEN!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat over tuinhekjes springen meer oplevert![]()
.
Nu pas?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu weet ik wie HenkPietKlaasWim is
Hmmmm.....quote:
Ik wist het, maar ben het vergetenquote:
Als het goed is, zegt m'n zus het morgen, want ik kan wel sms'en of bellen, maar goed, als iemand het face to face zegt, helpt het meer. En ik ga morgen zelf ook nog even bellen en als het moet elke dag, net zolang tot ze gaat (ze is nog niet gegaan dus. "Doe rustig aan" zegt ze)quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:25 schreef progje het volgende:
@Vik: bah ik vind het maar eng klinken... ik hoop echt dat je moeder snel naar de dokter gaat.
Vergeten wie/waar je bent, terwijl je niet van de chemicalien gesnoept hebt of te diep in het glaasje gekeken hebt, lijkt me reden genoeg om direct naar een arts te gaan. Hopelijk kan je zus haar overtuigen (en als het niets blijkt te zijn, van een onnodig bezoekje aan een arts ga je niet dood).quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als het goed is, zegt m'n zus het morgen, want ik kan wel sms'en of bellen, maar goed, als iemand het face to face zegt, helpt het meer. En ik ga morgen zelf ook nog even bellen en als het moet elke dag, net zolang tot ze gaat (ze is nog niet gegaan dus. "Doe rustig aan" zegt ze)
Waarom zeg je dat danquote:
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vergeten wie/waar je bent, terwijl je niet van de chemicalien gesnoept hebt of te diep in het glaasje gekeken hebt, lijkt me reden genoeg om direct naar een arts te gaan. Hopelijk kan je zus haar overtuigen (en als het niets blijkt te zijn, van een onnodig bezoekje aan een arts ga je niet dood).
Ja hoi! Beterschap en dattem:quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Verbrand je eigenlijk veel calorieen als je veel pijn hebt?
Dank je!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja hoi! Beterschap en dattem:
http://www.pathe.nl/film/(...)ound-of-music/agenda
Wil je haar ook nog nekklachten erbij bezorgen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef loveli het volgende:
Met rolstoel zit je wel vooraan in de bios.
Ja gezellig!quote:
In theater heb je ook vaak goede plekken, in Drachten iig welquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef loveli het volgende:
Met rolstoel zit je wel vooraan in de bios.
Moet je m'n scoot lenen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dank je!
En een geweldig idee, alleen mag ik mijn enkel 6 weken niet belasten en dat brengt wat logistieke problemen met zich mee. Als in: ik kom mijn huis amper uit.
Je bedoelt de hoepels aan de wielen? Ga maar proberen buiten op straat/stoep, dat valt vies tegen. Mij lukt dat eigenlijk alleen goed in het ziekenhuis waar de vloer mooi glad isquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hebben die dingen niet automatisch een zelfduwfunctie?
Welke enkel? Wat kost een rolstoel voor een dag of 2 bij de thuiszorgwinkel? Ik kan woensdag vrijhouden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dank je!
En een geweldig idee, alleen mag ik mijn enkel 6 weken niet belasten en dat brengt wat logistieke problemen met zich mee. Als in: ik kom mijn huis amper uit.
Uh.. en fruit? Ik vind komkommers wel lekker als enigste groente, en appels en bananen eet ik ook veelquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef Laureline het volgende:
Sorry, maar ik heb ook geen idee wie PietHenketcetera is...
Voor JamesStewart met ClintEastwood in zijn icoontje: heel veel groente eten (ipv wafels), dat scheelt ook. De grootste afvallers in dit topic eten zo een halve kilo groente per dag, en misschien zou je ook kunnen kijken (meten) naar je lichaam: soms val je gewoon niet veel meer af, maar krijg je op bepaalde plaatsen meer spier en op andere plaatsen minder vet. Dus als je nog geen 3 kilo minder weegt over een maand: niet gedemotiveerd raken en opgeven!
Uh, ik eet soms 1 tomaat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef Goodbye het volgende:
Komkommer is water, johHoud je verder helemaal niet van groente?
Links! En geen idee wat een rolstoel kost, maar ik denk dat ik het fysiek even niet ga trekken volgende week om "even" naar Utrecht te gaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Welke enkel? Wat kost een rolstoel voor een dag of 2 bij de thuiszorgwinkel? Ik kan woensdag vrijhouden.
Crap, APK keuren op woensdag.
HEY ZEG negeer mij nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Links! En geen idee wat een rolstoel kost, maar ik denk dat ik het fysiek even niet ga trekken volgende week om "even" naar Utrecht te gaan.
Ben gister geopereerd en heb nu 7 schroeven en een stuk ijzer in mijn enkel, dus ik heb iets meer rust nodig dan normaal.
Beter gezegd, ik word al moe van door mijn huis heen hopsen op krukken.
Achtergrondverhaal heb ik niet meegekregen, maar gisterengeopereerd betekent idd eerst goed herstellen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Links! En geen idee wat een rolstoel kost, maar ik denk dat ik het fysiek even niet ga trekken volgende week om "even" naar Utrecht te gaan.
Ben gister geopereerd en heb nu 7 schroeven en een stuk ijzer in mijn enkel, dus ik heb iets meer rust nodig dan normaal.
Beter gezegd, ik word al moe van door mijn huis heen hopsen op krukken.
Tot december waren krukken ook gratis dankzij de AWBZ, maar mij is verteld dat per 1 januari dingen anders zouden worden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
HEY ZEG negeer mij nietrolstoel LENEN is gratis bij een groene kruiswinkel
Check Facebook voor de Voor en Na foto's.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Achtergrondverhaal heb ik niet meegekregen, maar gisterengeopereerd betekent idd eerst goed herstellen.
en krukken zijn doodvermoeiend ook voor mensen die geen operatie achter de rug hebben
Voor zover mij bekend is gaat dit om krukken voor langdurig gebruik en kan je nogsteeds voor kort gebruik krukken lenen. (heb voor de zekerheid even gegoogeld en uitleenpunten hebben nogsteeds krukken in hun lijstje)quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Tot december waren krukken ook gratis dankzij de AWBZ, maar mij is verteld dat per 1 januari dingen anders zouden worden.
Nu ben ik benieuwd naar je lengte, want alles onder de 60 klinkt bij mij als heel erg licht.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:36 schreef seiramu het volgende:
Ik was heel veel afgevallen en ben laatst van 55kg naar 58kg gegaan. Momenteel weeg ik weer 57kg. Ik wil graag weer 55kg wegen en als het kan 52kg. Het liefste wil ik in de meivakantie al tussen de 52 en 55kg wegen.
Ik denk dat ik door de pil veel ben aangekomen. Maar daarnaast at ik ook gewoon te veel. Heb nu dus besloten om rond de 1400kcal te eten per dag. Ik ga 3-4x in de week naar de fitness en op fitnessdagen eet ik ongeveer 1600 - 1800kcal (hangt af van hoe lang ik fitness).
Ik heb even een lijstje gemaakt voor morgen.
08.00u: Magere yoghurt met 1 appel + kiwi (200)
10.00u: 1 boterham met ei (200)
12.00u: Magere yoghurt met 1 appel + kiwi (200)
14.00u: 1 boterham met kaas (of kaastosti) (250)
16.00u: Tonijnsalade (250)
18.00u: Kip met broccoli en paprika (300)
Totaal aantal kcal: 1400
En vrijdag, zaterdag en zondagochtend naar de fitness. Morgen alleen als ik tijd heb (veel schoolwerk). Vrijdag, zaterdag en zondag kan ik sowieso.
Wie/wat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:57 schreef anna82 het volgende:
HPKW heeft een reactie op mijn blog achtergelaten, een lezer
![]()
Foute instelling. Je bent op tijd begonnen voor een voldoende, chill!quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wie/wat?
En wáárom kan ik nou nooit op tijd beginnen met opdrachten. Ik weet gewoon dat ik in de overgebleven tijd tot de deadline (vrijdagmiddag) niet het essay neer kan zetten wat ik zou willen. Nu moet ik het doen met minder diepgang. En daar baal ik van, want ik sta/stond vet goed voor dat vak en het onderwerp is tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Preciesquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:24 schreef loveli het volgende:
Bright side, geen plaat met 7 schroeven.
Juist loveli, als je maar chill bent. Ben jij chill loveli?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Foute instelling. Je bent op tijd begonnen voor een voldoende, chill!
Waarom niet?quote:
Niet morgen al gaan lopen. Neem dat aan van iemand die door d'r enkel ging, 5 minuten onder de koude kraan en daarna weer het veld op. Enkel verneukt. En doelpunt tegen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:31 schreef neen het volgende:
Koelen heb ik heel even gedaan onder de koude kraan. Rust, ja eigenlijk heb ik daar niet echt tijd voor maar lopen en fietsen gaat ook niet echt relaxed
Eigenlijk hoop ik dat ik morgen wel kan lopen en vrijdag/zaterdag werken en danse danse natuurlijk in de avond.
Soms heb je van die dagen...quote:Waarom niet?
Nou dat weet ik nog niet, dat van die voldoende. Ik krijg het nu misschien uberhaupt niet af, het gaat waarschijnlijk nachtwerk worden, ik ben nu pas bij de inleiding. En daar baal ik van. Want het is onnodig. Ik had vorige week gewoon tijd om eraan te werken, maar de druk was blijkbaar niet hoog genoeg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Foute instelling. Je bent op tijd begonnen voor een voldoende, chill!
Nee niks, maar gewoon veeeeeel te laat gemaakt dus. En ik vraag me af of ik al nuchter ben.quote:
Ik heb er maandag weer een. En dinsdag en woensdag een etentje. Misschien moet ik eens een keer besluiten iets over te slaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 07:27 schreef Phaidra het volgende:
Merel, jullie hebben echt veel borrels![]()
.
Zie dmquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:19 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb er maandag weer een. En dinsdag en woensdag een etentje. Misschien moet ik eens een keer besluiten iets over te slaan
Ik ben hier trouwens een paar daagjes wat minder geweest en volgens mij heb ik best wel wat verhalen overgeslagen. What did I miss? Heeft Vik een sollicitatie zometeen?
Dat sucks!quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen
Succes vik!
Volgens mij heb ik een shin splint
Stiekeme jarige?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:29 schreef MarMar het volgende:
Succes straks Vikschop kont!
![]()
* MarMar zit nog even in de chillmode met veel koffie.
Zin in vanmiddag en zin in taart
Het ging gister echt niet goed, voelde me heel slapjes en m'n reactievermogen was 0. Heb toen twee boterhammen genomen en merkte gelijk dat ik me een stuk beter voelde. Vond het wel vervelend, maar blijkbaar kan ik er gewoon niet volledig op functioneren. Ga nu proberen low carb te eten, maar één kh rijke maaltijd per dag (vandaag bijv. 2 boterhammen bij de luncht) te eten. En dan wel dingen die qua GI-index nog in het "groen" staan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:27 schreef Phaidra het volgende:
Vik, heel veel succes straks!!
Merel, jullie hebben echt veel borrels![]()
. Als ik 4 keer per jaar een borrel heb, is het veel. En die zijn nog erg saai ook
. Sterkte met ontnuchteren!
Goodbye, hoe gaat het lowcarben tot nu toe?
lol nee, 5 jaar getrouwd vandaagquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Stiekeme jarige?.
Edit: nee dus. Braaf zo!.
Ik vind het een prima redenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol nee, 5 jaar getrouwd vandaagook goede reden voor taart toch
thxquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het een prima reden. Gefeliciteerd!
.
lekker!quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jammer GB, maar kan me voorstellen dat niet iedereen goed op lowcarb kan functioneren (en je deed 't best netjes voor zover ik kon beoordelen!)
Ik probeer paneer te maken voor vanavond. Ben benieuwd
Gewenning. Alcholisten trillen ook minder als ze opstaan met een stevige borrel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef Laureline het volgende:
Ik kan me dat wel voorstellen Goodbye, ik kan zelf ook helemaal niet de dag doorkomen op puur low-carb. Het hoogst haalbare is een halfslachtige vorm, dat ik bij het avondeten inderdaad geen rijst/aardappels/pasta eet, en bijvoorbeeld low-carb tussendoortjes. Maar zonder stevige lunch ga ik helemaal trillen van de HONGER!
Veel mensen trillen sowieso minder met alcohol. Hence the sherry-tantetjesquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewenning. Alcholisten trillen ook minder als ze opstaan met een stevige borrel.
Hmm, volgens mij is houdbare volle melk niet vet genoeg? Het wordt helemaal niet veel in elk geval!quote:
Jij eet gelukkig al vrij veel vlees/vis/kaas, dat maakt het denk ik wel makkelijker. Maar onderschat die 21 dagen nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:05 schreef sigme het volgende:
Ik zit nog steeds te dubben of ik nog een keer low-carb zal proberen. Maar dan echt streng voor een week of drie. Conleche heeft me een boek geleend, maar ik heb nog niet genoeg moed verzameld. En nog niet besloten of ik wel wil.
3 weken is zo om! GB en Laureline: dat slappe gevoel gaat gewoon weer weg, dat is even de omschakeling van glucose- naar vetverbranding, meestal op dag 3 en/of 4.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:05 schreef sigme het volgende:
Ik zit nog steeds te dubben of ik nog een keer low-carb zal proberen. Maar dan echt streng voor een week of drie. Conleche heeft me een boek geleend, maar ik heb nog niet genoeg moed verzameld. En nog niet besloten of ik wel wil.
Moggequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:15 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Lekker een beetje spierpijn van de bodypump. Maar wat een stomme release zeg, het lijkt wel steps. Nou ja.
Viking succes!!
Neen wat is dat voor plaatje
Oh ik dacht even iets anders, je bil ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:23 schreef neen het volgende:
Staan er bij 9292 geen tijden dan blurred?
En die foto is dus m'n enkelhet loopt wat irritant maar ik hoef niet te gaan hardlopen. Relaxed.
beter ga je niet hardlopen neequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:23 schreef neen het volgende:
En die foto is dus m'n enkelhet loopt wat irritant maar ik hoef niet te gaan hardlopen. Relaxed.
Tijd voor een nationale ringverbrand-dag.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:24 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind het erg weinig, Perruche! Kan me bijna niet voorstellen dat het 1900 kcal zijn.
Boh, ik heb een heftige doorbraakbloeding, icm buikpijn en alles. En ik snap er niets van hoe dat nu weer komt. Mijn lichaam icm hormonen is echt stom!
Weinig? Echt? Even met kalorietjes:quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:24 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind het erg weinig, Perruche! Kan me bijna niet voorstellen dat het 1900 kcal zijn.
Boh, ik heb een heftige doorbraakbloeding, icm buikpijn en alles. En ik snap er niets van hoe dat nu weer komt. Mijn lichaam icm hormonen is echt stom!
Ja, nee niet echt steps, er zit 1 nummer in waarbij je zo met je knieen en dat bankje iets doet. Ik ben meer van de burte kracht... maar het is alsnog leuk hoor!quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:25 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge
En stepsik wilde juist vanavond een lesje gaan proberen
Serieus? hm, lekker! En spiertjes kweken!quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:33 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
MarMar jij en je man gefeliciteerd!
Vik succes!
Neen (en HKPW, wie je ook moge zijn) beterschap met het pootje!
Perr, in een uur bodypump verbrand je denk ik wel meer dan 200kcal! Lijkt mij sterk dat je niet aan een 500kcal komt als je het stevig doet.
Dag 3 inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:17 schreef conleche het volgende:
[..]
3 weken is zo om! GB en Laureline: dat slappe gevoel gaat gewoon weer weg, dat is even de omschakeling van glucose- naar vetverbranding, meestal op dag 3 en/of 4.
Ik hoef nog maar een paar dagen en hoewel ik het echt makkelijk vind vol te houden, zal ik wel blij zijn met het plezier in eten dat ik weer ga terugkrijgen vanaf maandag. Eten interesseert me nu echt niets en na een paar happen ben ik vol. Maar goed, het lowcarben heeft gedaan wat het moest doen!
9292 geeft alleen informatie over het OV in Nederlandquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:23 schreef neen het volgende:
HIT sessie op de fiets red je makkelijk 700kcal in een uur mee, dus bodypump zal ook rond dat verbruik liggen. nu zal dat voor een lichter persoon natuurlijk wel minder zijn maar toch meer dan die 200 wat jij dacht...quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Serieus? hm, lekker! En spiertjes kweken!
Nu even werken
Nee, geen opvliegers hier. Misschien ook omdat ik het al eerder heb gedaan en het herken, dat ik me ook niet zo'n zorgen maak, omdat ik weet dat het over gaat.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dag 3 inderdaadKreeg jij ook last van je buik en opvliegers?
Maar ik denk dat ik het toch maar op mijn manier ga doen, was vanochtend trouwens nóg eens 1,4 kilo kwijt. Denk dat er morgen wel weer wat aan zit, maar ik doe rustig aanEn hierbij heb ik ook het gevoel te kunnen sporten.
Planning voor vandaag
O: 2 atkins knackebrod met filet americain
T: klein bakje volle kwark
L: 2 boterhammen geitenkaas
T: bouillon, 2 babybell kaasjes
T: paar blokjes kaas en een plak salami
D: geen idee, verjaardag (wel avondeten, zal kijken of ik er low carb dingen uit kan halen, maar ik heb geen idee wat we krijgen)
T: knabbelbacon met filet am.
Klopt!quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat je nu gaat doen is wel link. Want je eet nu én het iets vettere menu van het lowcarben én je eet koolhydraten. Die 2 boterhammen zullen niet zoveel kwaad kunnen, maar meer dan dat en het dieet werkt averechts. Als ik volgende week weer koolhydraten ga toevoegen, let ik ook direct weer op het vetgehalte, dus dan kan je niet meer onbeperkt kaas en salami en roomkaas eten.
Is d'r originele nick een geheim?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:42 schreef Jagärtrut het volgende:
ik denk trouwens dat veel mensen HPKW niet kennen omdat ze haar onder haar originele nick ook niet kennen omdat ze hier nog niet zo lang komen, en HPKW hier niet zoveel post!
Voor ons niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is d'r originele nick een geheim?
Ik bedoel dat die kennelijk niet genoemd mag worden.quote:
Nee, eiwit an sich niet, maar zodra ik weer koolhydraten toevoeg, neem ik weer vooral magere vleessoorten als beleg. Roomkaas en knabbelbacon en zo neem ik dan niet of nauwelijks meer. (Hoewel an sich die knabbelbacon zo licht is, dat het ook wel meevalt).quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:52 schreef progje het volgende:
[..]
Klopt!
Ik had hier gisteren al even met GB over gesproken (dat het niet ging low-carb)
Maar vergeten er bij te vermelden dat je dan wel moet opletten op je vet-inname zodra je weer extra carbs gaat eten!
Eiwit maakt niet uit toch? Of heb ik dat nu fout?
ik denk altijd dat als mensen een andere nick nemen daar wel een reden achter moet zitten...quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die kennelijk niet genoemd mag worden.
(Ik had 't overigens vrij vlot in de gaten.)
er was ook een reden. Mo's wedding ofzo?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik denk altijd dat als mensen een andere nick nemen daar wel een reden achter moet zitten...
Ja, het was een nick ivm Mo's wedding.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
er was ook een reden. Mo's wedding ofzo?
Oh, maar daar ga ik ook zeker op letten! Alle magere vleeswaren waren helaas al op, maar 1 plakje salami vind ik zo'n ramp nog niet. Filet am. is ook mager en van die knabbelbacon neem ik maar twee of drie stukjes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, geen opvliegers hier. Misschien ook omdat ik het al eerder heb gedaan en het herken, dat ik me ook niet zo'n zorgen maak, omdat ik weet dat het over gaat.
Wat je nu gaat doen is wel link. Want je eet nu én het iets vettere menu van het lowcarben én je eet koolhydraten. Die 2 boterhammen zullen niet zoveel kwaad kunnen, maar meer dan dat en het dieet werkt averechts. Als ik volgende week weer koolhydraten ga toevoegen, let ik ook direct weer op het vetgehalte, dus dan kan je niet meer onbeperkt kaas en salami en roomkaas eten.
Hoeveel is er nu in totaal af? En echt veel water blijven drinken, dat help ook tegen slap voelen. Oh en ik neem iedere morgen bij het ontbijt zo'n vitamine c bruistablet, ik heb het idee dat dat ook energie geeft.
ongeloofelijk hoe snel dat gaat. 3 dagen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, maar daar ga ik ook zeker op letten! Alle magere vleeswaren waren helaas al op, maar 1 plakje salami vind ik zo'n ramp nog niet. Filet am. is ook mager en van die knabbelbacon neem ik maar twee of drie stukjes.Kwark eet ik ook in relatief kleine porties.
Ga mijn lijstjes in ieder geval de komende tijd nog wel even invoeren bij dieetinzicht.
In totaal is er nu 2,8 kilo af.
Gister heb ik al boterhammen gegeten, duurt het dan niet weer een paar dagen voor dat proces start?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:06 schreef loveli het volgende:
Zou je niet nog 1 dag proberen tot je bent omgeschakeld op vetverbranden?
Ja, niet normaal hè?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ongeloofelijk hoe snel dat gaat. 3 dagen!
Vraag haar nummer en bekeer haar!quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:23 schreef Viking84 het volgende:
Jezus gaat echt snel, gb.
Oeh mooie vrouw tegenover me in de treinen dat zeg ik niet snel
quote:
*vlees en groenten inslaat*quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet zeggen dat het gewicht me niet zoveel deed (hoewel het wel leuk is om op de weegschaal te zien), maar ik merkte gelijk dat mijn buik veel platter was
Sukkel. Je laat zo'n prachtexemplaar toch niet lopen?quote:
quote:
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:44 schreef loveli het volgende:
Bestaat de Rails nog? "Jij, bloedmooie vrouw, zat donderdag 24 maart tegenover mij, slank, blond. Je schoonheid benam me de adem waardoor ik vergat je nummer te vragen. Via deze weg hoop ik op een tweede kans."
Tja, kun je natuurlijk niet echt vergelijkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:36 schreef Perruche het volgende:
Jezus vaaaizor wat een lijst weer...:o lekker heur. Maar ik denk dat ik een veelvraat benvast reuze mee!
Hoe bevalt het trainen met die shakes? Gaat je vetpercentage ook nog steeda omlaag?
ik geloof dat ik vanavond ga body-combatten. Of in ieder geval buikspieren + miniworkout.
Omdat je op blond valt.quote:
Hoe laat heb je je gesprek?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:55 schreef Viking84 het volgende:
ze zag eruit alsof ze wel vaker in deze trein zit. Nog een motivatie om die baan te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |