Preciesquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:24 schreef loveli het volgende:
Bright side, geen plaat met 7 schroeven.
Juist loveli, als je maar chill bent. Ben jij chill loveli?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Foute instelling. Je bent op tijd begonnen voor een voldoende, chill!
Waarom niet?quote:
Niet morgen al gaan lopen. Neem dat aan van iemand die door d'r enkel ging, 5 minuten onder de koude kraan en daarna weer het veld op. Enkel verneukt. En doelpunt tegen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:31 schreef neen het volgende:
Koelen heb ik heel even gedaan onder de koude kraan. Rust, ja eigenlijk heb ik daar niet echt tijd voor maar lopen en fietsen gaat ook niet echt relaxed
Eigenlijk hoop ik dat ik morgen wel kan lopen en vrijdag/zaterdag werken en danse danse natuurlijk in de avond.
Soms heb je van die dagen...quote:Waarom niet?
Nou dat weet ik nog niet, dat van die voldoende. Ik krijg het nu misschien uberhaupt niet af, het gaat waarschijnlijk nachtwerk worden, ik ben nu pas bij de inleiding. En daar baal ik van. Want het is onnodig. Ik had vorige week gewoon tijd om eraan te werken, maar de druk was blijkbaar niet hoog genoeg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Foute instelling. Je bent op tijd begonnen voor een voldoende, chill!
Nee niks, maar gewoon veeeeeel te laat gemaakt dus. En ik vraag me af of ik al nuchter ben.quote:
Ik heb er maandag weer een. En dinsdag en woensdag een etentje. Misschien moet ik eens een keer besluiten iets over te slaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 07:27 schreef Phaidra het volgende:
Merel, jullie hebben echt veel borrels![]()
.
Zie dmquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:19 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb er maandag weer een. En dinsdag en woensdag een etentje. Misschien moet ik eens een keer besluiten iets over te slaan
Ik ben hier trouwens een paar daagjes wat minder geweest en volgens mij heb ik best wel wat verhalen overgeslagen. What did I miss? Heeft Vik een sollicitatie zometeen?
Dat sucks!quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen
Succes vik!
Volgens mij heb ik een shin splint
Stiekeme jarige?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:29 schreef MarMar het volgende:
Succes straks Vikschop kont!
![]()
* MarMar zit nog even in de chillmode met veel koffie.
Zin in vanmiddag en zin in taart
Het ging gister echt niet goed, voelde me heel slapjes en m'n reactievermogen was 0. Heb toen twee boterhammen genomen en merkte gelijk dat ik me een stuk beter voelde. Vond het wel vervelend, maar blijkbaar kan ik er gewoon niet volledig op functioneren. Ga nu proberen low carb te eten, maar één kh rijke maaltijd per dag (vandaag bijv. 2 boterhammen bij de luncht) te eten. En dan wel dingen die qua GI-index nog in het "groen" staan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:27 schreef Phaidra het volgende:
Vik, heel veel succes straks!!
Merel, jullie hebben echt veel borrels![]()
. Als ik 4 keer per jaar een borrel heb, is het veel. En die zijn nog erg saai ook
. Sterkte met ontnuchteren!
Goodbye, hoe gaat het lowcarben tot nu toe?
lol nee, 5 jaar getrouwd vandaagquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Stiekeme jarige?.
Edit: nee dus. Braaf zo!.
Ik vind het een prima redenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol nee, 5 jaar getrouwd vandaagook goede reden voor taart toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |