Jaloers...quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:37 schreef Blurred86 het volgende:
wees blij Chico! ik ben misselijk van de B&J
Nou eigenlijk ben ik er niet zo blij mee, ik word er heel erg onrustig van en heb mijn concentratie eigenlijk hard nodig. Komt nog bij dat ik ook geen frisdrank in huis heb, eigenlijk niets zoets. En dat voor een zoetekauwquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:37 schreef Blurred86 het volgende:
wees blij Chico! ik ben misselijk van de B&J
De broertjes Bacon; Kevin & Francis (rusten in koelte).quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:51 schreef Laureline het volgende:
Eén van jouw varkens heet toch Kevin Bacon? Of is die nu juist opgesmikkeld door jou en co?
En hoe heetten de andere varkens ook alweer?
Mee naar huisarts geweest?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:54 schreef Viking84 het volgende:
Hoor net dat m'n moeder zondag niet meer wist wie ze was en hoe ze heette enzo.
Nee, maar het gebeurt wel vaker, schijnt. Volgende week ben ik er weer, dus dan zal ik d'r ff aan het verstand brengen dat ze naar de huisarts gaat. Ik vind dit maar griezelig.quote:
Juist als het vaker gebeurd kan ze maar beter even langs de huisarts gaan, jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, maar het gebeurt wel vaker, schijnt. Volgende week ben ik er weer, dus dan zal ik d'r ff aan het verstand brengen dat ze naar de huisarts gaat. Ik vind dit maar griezelig.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:52 schreef sigme het volgende:
Ziezo, vandaag de laatste onderdelen voor de nieuwe omheining van het nieuwe koeienland opgehaald. Straks kunnen ze weer grazen (hun winterweitje is al máánden kaal).
Kosten: 1000,-
Dat kalfsvlees over een jaar of drie wordt zeer, zéér exclusief. In aanschafprijs.
Iemand alvast intekenen?
Nog andere kwalen? Dit klinkt niet echt tof.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, maar het gebeurt wel vaker, schijnt. Volgende week ben ik er weer, dus dan zal ik d'r ff aan het verstand brengen dat ze naar de huisarts gaat. Ik vind dit maar griezelig.
Totaal geen overbodige luxe om te gaan nee, zeker als het vaker gebeurt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgende week wordt ze 68 (dv).quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:10 schreef MarMar het volgende:
Jemig vik.. klinkt niet goed.. hopelijk gaat ze luisteren want langs de ha is echt geen overbodige luxe.. Hoe oud is je moeder?
Deo volente, oftewel: indien het God behaagtquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef Blurred86 het volgende:
jeetje vik, kan me voorstellen dat je daar van schrikt..
dv?
Ik maar proberen me maar voor te stellen wat 'duik in de poel' voor culinairs wasquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:55 schreef sigme het volgende:
[..]
De broertjes Bacon; Kevin & Francis (rusten in koelte).
Broertjes Big; Notorious & Lebowski hebben vandaag de eerste duik van 2011 in de poel genomen.
aha, weer wat geleerdquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Deo volente, oftewel: indien het God behaagt.
Dat zegt vriendlief altijd als het om treintijden gaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zeg "Vaya con dios" als ik ga slapenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat zegt vriendlief altijd als het om treintijden gaat
Ik wíst dat het zoiets moest betekenenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet minder gaan eten. Wát eet je?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:45 schreef jamesstewart het volgende:
Mensen, ik probeer nog 4 a 6 kilo kwijt te raken, 5 is goed. Ben hier al een 3 weken mee bezig, maar zie geen resultaat. Ik beweeg elke dag actief minstens 30 minuten (traplopen of gewoon een beetje hardlopen) en eet voor mijn gevoel niet veel. Drink alleen coca cola zero, eerst normaal, maar vond de zoete smaak steeds viezer worden dus drink nu dit. Maar niet eens zoveel hoor. En eet ook niet zo heel veel, ik tel geen calorieen of zo, maar ik kom zeker niet aan de 2500 per dag, eerder aan de 1800 of zo.
Hebben jullie tips? Ik wil in 2 maanden tijd ongeveer 4 a 6 kilo kwijt raken, dus minstens 2 per maand. Wanneer kan ik b.v. het beste sporten: 's avonds, als ik al gegeten heb en kort voor dat ik ga slapen? En wat moet ik allemaal eten enz. want ik bak er weinig van
Uhm, houd dat niet bij, maar even denken:quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat eet je dan dagelijks james? (Bv vandaag)
Begin eens met lijstjes posten? Dan kunnen we zien wat er eventueel beter kan. Soms kan te weinig eten of net de verkeerde dingen eten ook tegenwerken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:45 schreef jamesstewart het volgende:
Mensen, ik probeer nog 4 a 6 kilo kwijt te raken, 5 is goed. Ben hier al een 3 weken mee bezig, maar zie geen resultaat. Ik beweeg elke dag actief minstens 30 minuten (traplopen of gewoon een beetje hardlopen) en eet voor mijn gevoel niet veel. Drink alleen coca cola zero, eerst normaal, maar vond de zoete smaak steeds viezer worden dus drink nu dit. Maar niet eens zoveel hoor. En eet ook niet zo heel veel, ik tel geen calorieen of zo, maar ik kom zeker niet aan de 2500 per dag, eerder aan de 1800 of zo.
Hebben jullie tips? Ik wil in 2 maanden tijd ongeveer 4 a 6 kilo kwijt raken, dus minstens 2 per maand. Wanneer kan ik b.v. het beste sporten: 's avonds, als ik al gegeten heb en kort voor dat ik ga slapen? En wat moet ik allemaal eten enz. want ik bak er weinig van
Wat ik eet staat hieronder, is vandaag. Verschilt per dag wel, maar water, cola en fruit en brood zit er elke dag in.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet minder gaan eten. Wát eet je?
Meer sporten zou afvallen moeten versnellen en is goed voor je. Ik zou niet weten dat het uitmaakt wannéér je sport; doe het op het moment dat jij het fijnste vindt. Het belangrijkste is namelijk volhouden, en dat wil beter naarmate het leuker is.
Ik drink 2-3 liter water per dag, nou ja, daar ben ik vanaf gisteren mee begonnen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Begin eens met lijstjes posten? Dan kunnen we zien wat er eventueel beter kan. Soms kan te weinig eten of net de verkeerde dingen eten ook tegenwerken.
En ga eens water drinken
Niet zo veel!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:52 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Uhm, houd dat niet bij, maar even denken:
Appel, 5 boterhammen, twee ei, een plak kaas, komkommer, 2 blikjes cola, 2 liter water, 2 wafels en een kiwi.
Dat tot nu toe.
Nee heb vanavond niets gegeten. Heb nu honger ga nu wat eten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Niet zo veel!
Komt daar nog een avondeten met lekker stukje vlees of vis en veel groente bij?
Wafels zijn niet zo'n goede keuze, dat weet je waarschijnlijk wel.
Nee het is juist niet veel!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:59 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Nee heb vanavond niets gegeten. Heb nu honger ga nu wat eten.
En is dat echt te veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |