^^quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet... Of ben ik nu ook te oud?
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
"Het RIVM waarschuwt voor onnodige paniek"
Huh?
Oeiquote:
Ja want met the interwebs is alles anoniem.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die blij danwel verdrietig zijn moeten dat maar gewoon zeggen ipv zo geheimzinnig te doen.
Niets zeggen is ook een optie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja want met the interwebs is alles anoniem.
Zo een ja. Graag!quote:
soms wil je wel maar kan je niet vik... Niet iedereen heeft die vrijheid.quote:
Ik vond jouw laatste opmerking al een stuk verhelderender, anders, zonder dat je het beestje bij de naam noemdequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
soms wil je wel maar kan je niet vik... Niet iedereen heeft die vrijheid.
Vind je? Als je superblij bent en dat wil delen, moet je je mond maar houden als je de reden niet online wil zetten?quote:
Ik ben nog niet zo ver, volgens mijquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:34 schreef conleche het volgende:
Ik vind mensen altijd zo vervelend als ze zeggen dat ze zijn vergeten te eten, want hoe kan je nu vergeten te eten.Eten!
![]()
Maar vandaag was het ineens 5 uur en ik was vergeten te eten, tenminste, ik had nog wel een drumstick op, om een uur of 1, maar m'n salade met gerookte kip en m'n knabbelbaconnetjes met filet a.: compleet vergeten. De chemische processen in je lijf zijn echt rááár.
Du PM s'il te plaît!!
Nou ja, ik doe het tegenovergestelde. Vretennn!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
jullie snappen mn beroerde lijstjes vast nu ook beter. Hoop ik.
Als je daar nou naar gaat leven, dan komt het wel goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er is meer in het leven dan eetlijstjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |