Origineel heten ze Chip & Dale. Lekker genoeg?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door loveli op 23-03-2011 15:34:32 ]crap in = crap out
Jij bent brutaal!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:54 schreef V1z0R het volgende:
Is wel een schilderijtje waard dacht ik zo!
Of toegeven dat knabbelspek lekkerder is dan bacon!
quote:
Proberen kan altijd, maar mijn hartje huilt omdat je blijkbaar denkt dat ik zo cheap ben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Honeybadger don't care! Honeybadger don't give a shit!
Ach, kan het altijd proberen toch?
Don't you go Tatjana on us!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Proberen kan altijd, maar mijn hartje huilt omdat je blijkbaar denkt dat ik zo cheap ben.
quote:
Dat is het niet hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Proberen kan altijd, maar mijn hartje huilt omdat je blijkbaar denkt dat ik zo cheap ben.
Nee imageshack blokkeert Fok, geen enkel imageshack plaatje is te zien op Fokquote:
Ja I know, maar ik wist bijna zeker dat het iets vunzigs was, vandaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee imageshack blokkeert Fok, geen enkel imageshack plaatje is te zien op Fok.
Ik ken Chip en Dale nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja I know, maar ik wist bijna zeker dat het iets vunzigs was, vandaar
Bier, vlees en fikken.... Ja, ik ben jaloers Swietjequote:
Oooh lekkerquote:
Ik ken loveliquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ken Chip en Dale niet. Blijkbaar is het plaatje wel vunzig als je weet wat het is?
Ik ga naar een spareribrestaurant. Dus ik ga spareribs etenquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:42 schreef Swietje het volgende:
Waar ga je eten Chico? Heb je het menu al uitgeplozen?![]()
We moeten gewoon een Slankie BBQ fixen
En de Chippendales?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ken Chip en Dale niet. Blijkbaar is het plaatje wel vunzig als je weet wat het is?
Is dat zo erg dan die mensen wegjagen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:03 schreef Syrena het volgende:
Ik wil naar huisEn een baan zonder mensendienst, of in elk geval dat ik dingen per mail/telefoon kan afhandelen. Gewoon een uur eerder kunnen nokken zonder dat je je collega dan met de taak opzadelt om het gebroed achter hun pc's vandaan te krijgen als het sluitingstijd is.
Ja die ken ik dus alleen van naam, geen idee wat het zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Het vunzige komt natuurlijk van de menselijke naamgenoten...
[..]
En de Chippendales?
-edit- Weird, een halve regel verdwenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja die ken ik dus alleen van naam, geen idee wat het zijn. Te zien aan de spoiler iets met een zwarte broek en een strikje zonder shirt?
Je hebt 3 nieuwe zonnebrillen gekocht?quote:
De onschuld!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja die ken ik dus alleen van naam, geen idee wat het zijn. Te zien aan de spoiler iets met een zwarte broek en een strikje zonder shirt?
4. In de PI staat ook nog één.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je hebt 3 nieuwe zonnebrillen gekocht?
Ja inderdaad. Je zou denken dat iedereen in dit digitale tijdperk op zijn 13e al beyond salvation is.quote:
Ja nou lief hequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je hebt 3 nieuwe zonnebrillen gekocht?
En waarom ga je niet solliciteren Perruche??
Knabbelspek is lekkerder, dat aten wij vroeger thuis al.. zelf maken van vetspekzwoerd is hemel op aarde
Ken je hem?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja nou lief he. Ik hou het er liever op dat ik te jong ben om die gasten te kennen.
Ja, want die willen nooit weg. En jij wel. Spanningsveldquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan die mensen wegjagen?
Hoe gayquote:
Nope.quote:
Ik ken hem ook niet... Of ben ik nu ook te oud?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ken 'em ook niet. Ben ik nu te oud?
^^quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet... Of ben ik nu ook te oud?
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
"Het RIVM waarschuwt voor onnodige paniek"
Huh?
Oeiquote:
Ja want met the interwebs is alles anoniem.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die blij danwel verdrietig zijn moeten dat maar gewoon zeggen ipv zo geheimzinnig te doen.
Niets zeggen is ook een optie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja want met the interwebs is alles anoniem.
Zo een ja. Graag!quote:
soms wil je wel maar kan je niet vik... Niet iedereen heeft die vrijheid.quote:
Ik vond jouw laatste opmerking al een stuk verhelderender, anders, zonder dat je het beestje bij de naam noemdequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
soms wil je wel maar kan je niet vik... Niet iedereen heeft die vrijheid.
Vind je? Als je superblij bent en dat wil delen, moet je je mond maar houden als je de reden niet online wil zetten?quote:
Ik ben nog niet zo ver, volgens mijquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:34 schreef conleche het volgende:
Ik vind mensen altijd zo vervelend als ze zeggen dat ze zijn vergeten te eten, want hoe kan je nu vergeten te eten.Eten!
![]()
Maar vandaag was het ineens 5 uur en ik was vergeten te eten, tenminste, ik had nog wel een drumstick op, om een uur of 1, maar m'n salade met gerookte kip en m'n knabbelbaconnetjes met filet a.: compleet vergeten. De chemische processen in je lijf zijn echt rááár.
Du PM s'il te plaît!!
Nou ja, ik doe het tegenovergestelde. Vretennn!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
jullie snappen mn beroerde lijstjes vast nu ook beter. Hoop ik.
Als je daar nou naar gaat leven, dan komt het wel goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er is meer in het leven dan eetlijstjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |