ongeloofelijk hoe snel dat gaat. 3 dagen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, maar daar ga ik ook zeker op letten! Alle magere vleeswaren waren helaas al op, maar 1 plakje salami vind ik zo'n ramp nog niet. Filet am. is ook mager en van die knabbelbacon neem ik maar twee of drie stukjes.Kwark eet ik ook in relatief kleine porties.
Ga mijn lijstjes in ieder geval de komende tijd nog wel even invoeren bij dieetinzicht.
In totaal is er nu 2,8 kilo af.
Gister heb ik al boterhammen gegeten, duurt het dan niet weer een paar dagen voor dat proces start?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:06 schreef loveli het volgende:
Zou je niet nog 1 dag proberen tot je bent omgeschakeld op vetverbranden?
Ja, niet normaal hč?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ongeloofelijk hoe snel dat gaat. 3 dagen!
Vraag haar nummer en bekeer haar!quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:23 schreef Viking84 het volgende:
Jezus gaat echt snel, gb.
Oeh mooie vrouw tegenover me in de treinen dat zeg ik niet snel
quote:
*vlees en groenten inslaat*quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet zeggen dat het gewicht me niet zoveel deed (hoewel het wel leuk is om op de weegschaal te zien), maar ik merkte gelijk dat mijn buik veel platter was
Sukkel. Je laat zo'n prachtexemplaar toch niet lopen?quote:
quote:
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:44 schreef loveli het volgende:
Bestaat de Rails nog? "Jij, bloedmooie vrouw, zat donderdag 24 maart tegenover mij, slank, blond. Je schoonheid benam me de adem waardoor ik vergat je nummer te vragen. Via deze weg hoop ik op een tweede kans."
Tja, kun je natuurlijk niet echt vergelijkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:36 schreef Perruche het volgende:
Jezus vaaaizor wat een lijst weer...:o lekker heur. Maar ik denk dat ik een veelvraat benvast reuze mee!
Hoe bevalt het trainen met die shakes? Gaat je vetpercentage ook nog steeda omlaag?
ik geloof dat ik vanavond ga body-combatten. Of in ieder geval buikspieren + miniworkout.
Omdat je op blond valt.quote:
Hoe laat heb je je gesprek?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:55 schreef Viking84 het volgende:
ze zag eruit alsof ze wel vaker in deze trein zit. Nog een motivatie om die baan te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |