Serieus? hm, lekker! En spiertjes kweken!quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:33 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
MarMar jij en je man gefeliciteerd!
Vik succes!
Neen (en HKPW, wie je ook moge zijn) beterschap met het pootje!
Perr, in een uur bodypump verbrand je denk ik wel meer dan 200kcal! Lijkt mij sterk dat je niet aan een 500kcal komt als je het stevig doet.
Dag 3 inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:17 schreef conleche het volgende:
[..]
3 weken is zo om! GB en Laureline: dat slappe gevoel gaat gewoon weer weg, dat is even de omschakeling van glucose- naar vetverbranding, meestal op dag 3 en/of 4.
Ik hoef nog maar een paar dagen en hoewel ik het echt makkelijk vind vol te houden, zal ik wel blij zijn met het plezier in eten dat ik weer ga terugkrijgen vanaf maandag. Eten interesseert me nu echt niets en na een paar happen ben ik vol. Maar goed, het lowcarben heeft gedaan wat het moest doen!
9292 geeft alleen informatie over het OV in Nederlandquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:23 schreef neen het volgende:
Staan er bij 9292 geen tijden dan blurred?
En die foto is dus m'n enkelhet loopt wat irritant maar ik hoef niet te gaan hardlopen. Relaxed.
HIT sessie op de fiets red je makkelijk 700kcal in een uur mee, dus bodypump zal ook rond dat verbruik liggen. nu zal dat voor een lichter persoon natuurlijk wel minder zijn maar toch meer dan die 200 wat jij dacht...quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Serieus? hm, lekker! En spiertjes kweken!
Nu even werken
Nee, geen opvliegers hier. Misschien ook omdat ik het al eerder heb gedaan en het herken, dat ik me ook niet zo'n zorgen maak, omdat ik weet dat het over gaat.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dag 3 inderdaadKreeg jij ook last van je buik en opvliegers?
Maar ik denk dat ik het toch maar op mijn manier ga doen, was vanochtend trouwens nķg eens 1,4 kilo kwijt. Denk dat er morgen wel weer wat aan zit, maar ik doe rustig aanEn hierbij heb ik ook het gevoel te kunnen sporten.
Planning voor vandaag
O: 2 atkins knackebrod met filet americain
T: klein bakje volle kwark
L: 2 boterhammen geitenkaas
T: bouillon, 2 babybell kaasjes
T: paar blokjes kaas en een plak salami
D: geen idee, verjaardag (wel avondeten, zal kijken of ik er low carb dingen uit kan halen, maar ik heb geen idee wat we krijgen)
T: knabbelbacon met filet am.
Klopt!quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat je nu gaat doen is wel link. Want je eet nu én het iets vettere menu van het lowcarben én je eet koolhydraten. Die 2 boterhammen zullen niet zoveel kwaad kunnen, maar meer dan dat en het dieet werkt averechts. Als ik volgende week weer koolhydraten ga toevoegen, let ik ook direct weer op het vetgehalte, dus dan kan je niet meer onbeperkt kaas en salami en roomkaas eten.
Is d'r originele nick een geheim?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:42 schreef Jagärtrut het volgende:
ik denk trouwens dat veel mensen HPKW niet kennen omdat ze haar onder haar originele nick ook niet kennen omdat ze hier nog niet zo lang komen, en HPKW hier niet zoveel post!
Voor ons niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is d'r originele nick een geheim?
Ik bedoel dat die kennelijk niet genoemd mag worden.quote:
Nee, eiwit an sich niet, maar zodra ik weer koolhydraten toevoeg, neem ik weer vooral magere vleessoorten als beleg. Roomkaas en knabbelbacon en zo neem ik dan niet of nauwelijks meer. (Hoewel an sich die knabbelbacon zo licht is, dat het ook wel meevalt).quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:52 schreef progje het volgende:
[..]
Klopt!
Ik had hier gisteren al even met GB over gesproken (dat het niet ging low-carb)
Maar vergeten er bij te vermelden dat je dan wel moet opletten op je vet-inname zodra je weer extra carbs gaat eten!
Eiwit maakt niet uit toch? Of heb ik dat nu fout?
ik denk altijd dat als mensen een andere nick nemen daar wel een reden achter moet zitten...quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die kennelijk niet genoemd mag worden.
(Ik had 't overigens vrij vlot in de gaten.)
er was ook een reden. Mo's wedding ofzo?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik denk altijd dat als mensen een andere nick nemen daar wel een reden achter moet zitten...
Ja, het was een nick ivm Mo's wedding.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
er was ook een reden. Mo's wedding ofzo?
Oh, maar daar ga ik ook zeker op letten! Alle magere vleeswaren waren helaas al op, maar 1 plakje salami vind ik zo'n ramp nog niet. Filet am. is ook mager en van die knabbelbacon neem ik maar twee of drie stukjes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, geen opvliegers hier. Misschien ook omdat ik het al eerder heb gedaan en het herken, dat ik me ook niet zo'n zorgen maak, omdat ik weet dat het over gaat.
Wat je nu gaat doen is wel link. Want je eet nu én het iets vettere menu van het lowcarben én je eet koolhydraten. Die 2 boterhammen zullen niet zoveel kwaad kunnen, maar meer dan dat en het dieet werkt averechts. Als ik volgende week weer koolhydraten ga toevoegen, let ik ook direct weer op het vetgehalte, dus dan kan je niet meer onbeperkt kaas en salami en roomkaas eten.
Hoeveel is er nu in totaal af? En echt veel water blijven drinken, dat help ook tegen slap voelen. Oh en ik neem iedere morgen bij het ontbijt zo'n vitamine c bruistablet, ik heb het idee dat dat ook energie geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |