abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94543562
goeiemorgen...

Definitief lijstje gister:

O: yoghurt met muesli
T: sinaasappel
L: bakje uiensoep, halv wit broodje
T: bakje straciatella yoghurt
T: bak wortelsalade
B: 30 minuten wandelen
D: pasta carbonara, halve broccoli (250 gr.)
T: 3 blokjes chocola.

Mooi lijstje, dacht ik zo.

Planning voor vandaag:
O: yoghurt met halve appel en muesli
T: sinaasappel
L: ?
T: bakje yoghurt
T: bakje wortelsalade
S: 30 minuten hardlopen
D: aardappeltortilla en gegrilde wortelen
T: halve ananas oid?
  Vis een optie? donderdag 24 maart 2011 @ 08:52:11 #227
70532 loveli
N
pi_94543629
Mogge.
crap in = crap out
pi_94543739
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 08:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind het een prima reden ^O^. Gefeliciteerd! *O*.
thx :) mijn vriendinnetje maakt de prachtigste taarten, ik post nog wel even een fotootje vandaag of morgen, ze komt hem om 11 uur brengen.
  donderdag 24 maart 2011 @ 08:58:24 #229
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94543750
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 08:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jammer GB, maar kan me voorstellen dat niet iedereen goed op lowcarb kan functioneren (en je deed 't best netjes voor zover ik kon beoordelen!)

Ik probeer paneer te maken voor vanavond. Ben benieuwd :P
lekker! :9
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_94543779
Ik kan me dat wel voorstellen Goodbye, ik kan zelf ook helemaal niet de dag doorkomen op puur low-carb. Het hoogst haalbare is een halfslachtige vorm, dat ik bij het avondeten inderdaad geen rijst/aardappels/pasta eet, en bijvoorbeeld low-carb tussendoortjes. Maar zonder stevige lunch ga ik helemaal trillen van de HONGER!
pi_94543820
Eigenlijk vind ik het al heel low-carb van mezelf als ik op een dag geen Tripel Karmeliet drink >:O
  donderdag 24 maart 2011 @ 09:03:15 #232
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94543850
balen zeg Neen van je enkel! ik had besloten om met de bus te gaan vandaag om mijn voet wat rust te geven, maar de bus die ik moet hebben hier is zo shit dat ik toch maar weer ga lopen. Ze zeggen hier alleen hoe laat hij uit de terminal vertrekt en niet hoe laat hij bij de halte is :') en daar zit in mijn geval ongeveer 50 minuten tussen als het goed is, dus zelf gaan rekenen en dan maar hopen dat hij ook echt op dat tijdstip komt :? en om het allemaal nog handiger te maken zit er meer dan 2 uur tussen twee opeenvolgende bussen :')
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  Vis een optie? donderdag 24 maart 2011 @ 09:04:03 #233
70532 loveli
N
pi_94543866
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef Laureline het volgende:
Ik kan me dat wel voorstellen Goodbye, ik kan zelf ook helemaal niet de dag doorkomen op puur low-carb. Het hoogst haalbare is een halfslachtige vorm, dat ik bij het avondeten inderdaad geen rijst/aardappels/pasta eet, en bijvoorbeeld low-carb tussendoortjes. Maar zonder stevige lunch ga ik helemaal trillen van de HONGER!
Gewenning. Alcholisten trillen ook minder als ze opstaan met een stevige borrel.
crap in = crap out
pi_94543891
Ik zit nog steeds te dubben of ik nog een keer low-carb zal proberen. Maar dan echt streng voor een week of drie. Conleche heeft me een boek geleend, maar ik heb nog niet genoeg moed verzameld. En nog niet besloten of ik wel wil.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_94543903
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Gewenning. Alcholisten trillen ook minder als ze opstaan met een stevige borrel.
Veel mensen trillen sowieso minder met alcohol. Hence the sherry-tantetjes :P
pi_94543938
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 08:58 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

lekker! :9
Hmm, volgens mij is houdbare volle melk niet vet genoeg? Het wordt helemaal niet veel in elk geval!
Nou ja, het kan alsnog wel lekker worden :)
pi_94543959
Het gekke is dat ik eigenlijk geen honger had, juist verre van. Maar merkte dus wel dat ik niet goed kon functioneren (helft van de boodschappen vergeten, zo ongeveer :') ) Dus dan maar half, ik denk dat het sowieso wel gezonder is dat ik wat creatiever wordt in andere tussendoortjes in plaats van brood ;)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94543981
quote:
2s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:05 schreef sigme het volgende:
Ik zit nog steeds te dubben of ik nog een keer low-carb zal proberen. Maar dan echt streng voor een week of drie. Conleche heeft me een boek geleend, maar ik heb nog niet genoeg moed verzameld. En nog niet besloten of ik wel wil.
Jij eet gelukkig al vrij veel vlees/vis/kaas, dat maakt het denk ik wel makkelijker. Maar onderschat die 21 dagen niet :P En met jouw werkzaamheden moet je echt véél weg gaan stouwen hoor! :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94544056
Goedemorgen!

Lekker een beetje spierpijn van de bodypump. Maar wat een stomme release zeg, het lijkt wel steps :') . Nou ja.

Viking succes!!

Neen wat is dat voor plaatje :o
pi_94544070
Succes straks, vikkestein!

En goodbye: het lijkt me ook erg lastig. Lijkt me goed als je het zo gaat doen!

En MarMar, gefeliciteerd!

Zo. En nu aan het werk. Merk dat het goed voor me is volgende week weer op kantoor te zijn, de concentratie met het thuiswerken is redelijk weg.
pi_94544087
quote:
2s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:05 schreef sigme het volgende:
3 weken is zo om! GB en Laureline: dat slappe gevoel gaat gewoon weer weg, dat is even de omschakeling van glucose- naar vetverbranding, meestal op dag 3 en/of 4.

Ik hoef nog maar een paar dagen en hoewel ik het echt makkelijk vind vol te houden, zal ik wel blij zijn met het plezier in eten dat ik weer ga terugkrijgen vanaf maandag. Eten interesseert me nu echt niets en na een paar happen ben ik vol. Maar goed, het lowcarben heeft gedaan wat het moest doen! *O*
pi_94544158
Lijstje gisteren:

O: havermoutpap suiker/kaneel
T: beschuit boter/honing, peer, ei
L: meergranen broodje kaas/rauwkost, 200 gr sla (rucola, komkommer, tomaat, olijven, dressing)
T:balisto, koffie verkeerd
B: 40 minuten fietsen
T: schaaltje volle yoghurt
S: bodypump
D: sla, gerookte kip, 1 tomaat, cashewnoten, halve avocado

1900 kcal. En 300 verband, denk ik, minstens (100 op de roeimachineding en dan nog een uur bodypumpen :9 )
  donderdag 24 maart 2011 @ 09:23:31 #243
236335 neen
schone schijn
pi_94544224
Staan er bij 9292 geen tijden dan blurred?

En die foto is dus m'n enkel :') het loopt wat irritant maar ik hoef niet te gaan hardlopen. Relaxed.
het lijkt niet wat het is
pi_94544255
ik vind het erg weinig, Perruche! Kan me bijna niet voorstellen dat het 1900 kcal zijn.

Boh, ik heb een heftige doorbraakbloeding, icm buikpijn en alles. En ik snap er niets van hoe dat nu weer komt. Mijn lichaam icm hormonen is echt stom!
pi_94544271
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:15 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!

Lekker een beetje spierpijn van de bodypump. Maar wat een stomme release zeg, het lijkt wel steps :') . Nou ja.

Viking succes!!

Neen wat is dat voor plaatje :o
Mogge :W

En steps :o ik wilde juist vanavond een lesje gaan proberen ;(
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_94544276
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:23 schreef neen het volgende:

En die foto is dus m'n enkel :') het loopt wat irritant maar ik hoef niet te gaan hardlopen. Relaxed.
Oh ik dacht even iets anders, je bil ofzo _O-
Sterkte :*
pi_94544277
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:23 schreef neen het volgende:

beter ga je niet hardlopen nee :X beterschap met je enkel
  Vis een optie? donderdag 24 maart 2011 @ 09:26:35 #248
70532 loveli
N
pi_94544294
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:24 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind het erg weinig, Perruche! Kan me bijna niet voorstellen dat het 1900 kcal zijn.

Boh, ik heb een heftige doorbraakbloeding, icm buikpijn en alles. En ik snap er niets van hoe dat nu weer komt. Mijn lichaam icm hormonen is echt stom!
Tijd voor een nationale ringverbrand-dag.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 24 maart 2011 @ 09:29:23 #249
70532 loveli
N
pi_94544372
Enkel zo lang mogelijk ontlasten. Arts zal aanraden om te belasten al naar gelang de pijn, maar rust is het belangrijkste. En arnica en veel groente.
crap in = crap out
pi_94544416
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:24 schreef Jagärtrut het volgende:

Weinig? Echt? Even met kalorietjes:

250 kc O: havermoutpap suiker/kaneel
250 kc T: beschuit boter/honing, peer, ei
450 kc L: meergranen broodje kaas/rauwkost, 200 gr sla (rucola, komkommer, tomaat, olijven, dressing)
250 kc T:balisto, koffie verkeerd
B: 40 minuten fietsen
150 kc T: schaaltje volle yoghurt
S: bodypump
550 kc D: sla, gerookte kip, 1 tomaat, cashewnoten, halve avocado
totaal 1900

wel iets afgerond... maar noten, avocado, olie, kaas, volle yoghurt etc bevatten veel energie!
En sterkte met de buik :*
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:25 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge :W

En steps :o ik wilde juist vanavond een lesje gaan proberen ;(
Ja, nee niet echt steps, er zit 1 nummer in waarbij je zo met je knieen en dat bankje iets doet. Ik ben meer van de burte kracht... maar het is alsnog leuk hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')