thxquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het een prima reden. Gefeliciteerd!
.
lekker!quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jammer GB, maar kan me voorstellen dat niet iedereen goed op lowcarb kan functioneren (en je deed 't best netjes voor zover ik kon beoordelen!)
Ik probeer paneer te maken voor vanavond. Ben benieuwd
Gewenning. Alcholisten trillen ook minder als ze opstaan met een stevige borrel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef Laureline het volgende:
Ik kan me dat wel voorstellen Goodbye, ik kan zelf ook helemaal niet de dag doorkomen op puur low-carb. Het hoogst haalbare is een halfslachtige vorm, dat ik bij het avondeten inderdaad geen rijst/aardappels/pasta eet, en bijvoorbeeld low-carb tussendoortjes. Maar zonder stevige lunch ga ik helemaal trillen van de HONGER!
Veel mensen trillen sowieso minder met alcohol. Hence the sherry-tantetjesquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewenning. Alcholisten trillen ook minder als ze opstaan met een stevige borrel.
Hmm, volgens mij is houdbare volle melk niet vet genoeg? Het wordt helemaal niet veel in elk geval!quote:
Jij eet gelukkig al vrij veel vlees/vis/kaas, dat maakt het denk ik wel makkelijker. Maar onderschat die 21 dagen nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:05 schreef sigme het volgende:
Ik zit nog steeds te dubben of ik nog een keer low-carb zal proberen. Maar dan echt streng voor een week of drie. Conleche heeft me een boek geleend, maar ik heb nog niet genoeg moed verzameld. En nog niet besloten of ik wel wil.
3 weken is zo om! GB en Laureline: dat slappe gevoel gaat gewoon weer weg, dat is even de omschakeling van glucose- naar vetverbranding, meestal op dag 3 en/of 4.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:05 schreef sigme het volgende:
Ik zit nog steeds te dubben of ik nog een keer low-carb zal proberen. Maar dan echt streng voor een week of drie. Conleche heeft me een boek geleend, maar ik heb nog niet genoeg moed verzameld. En nog niet besloten of ik wel wil.
Moggequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:15 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Lekker een beetje spierpijn van de bodypump. Maar wat een stomme release zeg, het lijkt wel steps. Nou ja.
Viking succes!!
Neen wat is dat voor plaatje
Oh ik dacht even iets anders, je bil ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:23 schreef neen het volgende:
Staan er bij 9292 geen tijden dan blurred?
En die foto is dus m'n enkelhet loopt wat irritant maar ik hoef niet te gaan hardlopen. Relaxed.
beter ga je niet hardlopen neequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:23 schreef neen het volgende:
Staan er bij 9292 geen tijden dan blurred?
En die foto is dus m'n enkelhet loopt wat irritant maar ik hoef niet te gaan hardlopen. Relaxed.
Tijd voor een nationale ringverbrand-dag.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:24 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind het erg weinig, Perruche! Kan me bijna niet voorstellen dat het 1900 kcal zijn.
Boh, ik heb een heftige doorbraakbloeding, icm buikpijn en alles. En ik snap er niets van hoe dat nu weer komt. Mijn lichaam icm hormonen is echt stom!
Weinig? Echt? Even met kalorietjes:quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:24 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind het erg weinig, Perruche! Kan me bijna niet voorstellen dat het 1900 kcal zijn.
Boh, ik heb een heftige doorbraakbloeding, icm buikpijn en alles. En ik snap er niets van hoe dat nu weer komt. Mijn lichaam icm hormonen is echt stom!
Ja, nee niet echt steps, er zit 1 nummer in waarbij je zo met je knieen en dat bankje iets doet. Ik ben meer van de burte kracht... maar het is alsnog leuk hoor!quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:25 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge
En stepsik wilde juist vanavond een lesje gaan proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |