Nee, ik geloof dat over tuinhekjes springen meer oplevertquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Verbrand je eigenlijk veel calorieen als je veel pijn hebt?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat over tuinhekjes springen meer oplevert![]()
.
NIET DOEN!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat over tuinhekjes springen meer oplevert![]()
.
Nu pas?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu weet ik wie HenkPietKlaasWim is
Hmmmm.....quote:
Ik wist het, maar ben het vergetenquote:
Als het goed is, zegt m'n zus het morgen, want ik kan wel sms'en of bellen, maar goed, als iemand het face to face zegt, helpt het meer. En ik ga morgen zelf ook nog even bellen en als het moet elke dag, net zolang tot ze gaat (ze is nog niet gegaan dus. "Doe rustig aan" zegt ze)quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:25 schreef progje het volgende:
@Vik: bah ik vind het maar eng klinken... ik hoop echt dat je moeder snel naar de dokter gaat.
Vergeten wie/waar je bent, terwijl je niet van de chemicalien gesnoept hebt of te diep in het glaasje gekeken hebt, lijkt me reden genoeg om direct naar een arts te gaan. Hopelijk kan je zus haar overtuigen (en als het niets blijkt te zijn, van een onnodig bezoekje aan een arts ga je niet dood).quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als het goed is, zegt m'n zus het morgen, want ik kan wel sms'en of bellen, maar goed, als iemand het face to face zegt, helpt het meer. En ik ga morgen zelf ook nog even bellen en als het moet elke dag, net zolang tot ze gaat (ze is nog niet gegaan dus. "Doe rustig aan" zegt ze)
Waarom zeg je dat danquote:
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vergeten wie/waar je bent, terwijl je niet van de chemicalien gesnoept hebt of te diep in het glaasje gekeken hebt, lijkt me reden genoeg om direct naar een arts te gaan. Hopelijk kan je zus haar overtuigen (en als het niets blijkt te zijn, van een onnodig bezoekje aan een arts ga je niet dood).
Ja hoi! Beterschap en dattem:quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Verbrand je eigenlijk veel calorieen als je veel pijn hebt?
Dank je!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja hoi! Beterschap en dattem:
http://www.pathe.nl/film/(...)ound-of-music/agenda
Wil je haar ook nog nekklachten erbij bezorgen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef loveli het volgende:
Met rolstoel zit je wel vooraan in de bios.
Ja gezellig!quote:
In theater heb je ook vaak goede plekken, in Drachten iig welquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef loveli het volgende:
Met rolstoel zit je wel vooraan in de bios.
Moet je m'n scoot lenen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dank je!
En een geweldig idee, alleen mag ik mijn enkel 6 weken niet belasten en dat brengt wat logistieke problemen met zich mee. Als in: ik kom mijn huis amper uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |