abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94422704
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
Sarcasme. Herken het.
pi_94422740
Ik ben wel trouw :+
pi_94422741
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zullen we over daten praten in het volgende topic? :P
Dat is het hier allang niet meer, tis inmiddels een topic-reeks waar een bepaald x-aantal personen graag met elkaar in discussie gaan over hunzelf.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:50:13 #4
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94422742
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef kastanova het volgende:

[..]

Omdat ik (en dit gaat me gezeik opleveren) dat ook niet de juiste manier vond.
Het uitmaken om met anderen te kunnen neuken en daarna moet ze je dan maar weer terugnemen; dan had ik haar daarna nooit meer serieus kunnen nemen.
Wat dacht je van uitmaken, anderen neuken en op zoek gaan naar die chick die er geen problemen mee heeft? Waarom iemand terugnemen waarvan je weet dat ze je seksuele fantasieën niet wil vervullen? Oh nee, je gáf tenslotte om haar :D . Blijkbaar betekende ze niet genoeg voor je om een dom fantasietje opzij te zetten. Ook nog eens een waarvoor je al ruimschoots de kans hebt gehad.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:51:08 #5
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94422786
Heuj ik ben nog nooit vreemdgegaan!
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 21 maart 2011 @ 15:52:24 #6
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94422847
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef Seven. het volgende:
:')

Narcist.
Ik hoop niet dat ik je vertrouwen in de mannelijke helft van de mensheid helemaal ga verpesten, maar als twee bloedmooie vrouwen op je vriend afstappen en aangeven dat ze met hem een trio willen, gewoon eenmalig, dan zegt 90% uiteindelijk ja. Dat is niet om het goed te praten, het blijft fout, maar je bepaalde dingen echt in je schoot geworpen krijgt (zoals ik met die meid met wie ik vreemdgegaan ben), is ondanks dat je weet dat het echt niet kan, de verleiding toch veel te groot.

quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste kerels erover fantaseren maar een GOEDE relatie er niet voor zouden opofferen. Wat zeg ik, dat weet ik zeker, kijk maar eens om je heen :P Roept niet elke man dat dat zijn geheime fantasie is? Alleen doen de meesten het niet omdat ze hun partner belangrijker vinden :)
De meeste mannen doen het niet omdat ze de kans niet krijgen. Het is niet doodsimpel ff een trio te regelen ofzo hoor.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94422855
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zou je er ook uitgeschopt hebben ^O^
Zonder verdere kennis wat betreft mijn persoontje zou dat inderdaad een vrij logische reactie zijn.
I was an atheist until I realized I was God
pi_94422907
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef kastanova het volgende:

[..]

Omdat ik (en dit gaat me gezeik opleveren) dat ook niet de juiste manier vond.
Het uitmaken om met anderen te kunnen neuken en daarna moet ze je dan maar weer terugnemen; dan had ik haar daarna nooit meer serieus kunnen nemen.
Nee, dat zei ik niet. Als jij een trio belangrijker vindt dan jouw relatie, heeft die relatie duidelijk niet genoeg waarde voor je :)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:54:54 #9
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94422959
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:52 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat ik je vertrouwen in de mannelijke helft van de mensheid helemaal ga verpesten, maar als twee bloedmooie vrouwen op je vriend afstappen en aangeven dat ze met hem een trio willen, gewoon eenmalig, dan zegt 90% uiteindelijk ja. Dat is niet om het goed te praten, het blijft fout, maar je bepaalde dingen echt in je schoot geworpen krijgt (zoals ik met die meid met wie ik vreemdgegaan ben), is ondanks dat je weet dat het echt niet kan, de verleiding toch veel te groot.
Ik snap het wel hoor. Ik kreeg ook vaak mooie kansen en trio-aanbiedingen krijg ik elk jaar wel een paar keer :'). Maar ik persoonlijk zou mijn relatie er niet voor op het spel zetten. Ik kom zéér makkelijk in de verleiding maar zelfs telefoonnummers uitwisselen met iemand waarvan ik weet dat er wederzijdse chemie is, gaat voor mij al te ver.
Resistance is futile.
pi_94422965
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:52 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zonder verdere kennis wat betreft mijn persoontje zou dat inderdaad een vrij logische reactie zijn.
Nou, ik denk dat ik je inmiddels een pietsie ken en ik spreek gewoon voor mezelf hoe ik in een dergelijke relatie zou staan, met wie dan ook. Als mijn man persé een trio wil en dat wil ik pertinent NIET en hij kiest ervoor om het dan gewoon tóch te doen, vind ik dat compleet respectloos, ongeacht jouw beredenatie erachter :)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:55:53 #11
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94423000
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, dat zei ik niet. Als jij een trio belangrijker vindt dan jouw relatie, heeft die relatie duidelijk niet genoeg waarde voor je :)
Dat ja. Ik geloof best dat kasta om dat meisje gaf. Maar niet genoeg, en dat wist hij van tevoren ook. En dát is nu net wat ik er zo laf aan vind.
Resistance is futile.
pi_94423018
quote:

[..]

De meeste mannen doen het niet omdat ze de kans niet krijgen. Het is niet doodsimpel ff een trio te regelen ofzo hoor.
De meeste mannen gaan niet bewust op zoek naar die kans, dat lijkt me iets heel anders :)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:56:21 #13
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94423019
Oei kut, ik moet me nog douchen, zo werken.

:W
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:58:58 #14
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94423136
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:54 schreef Seven. het volgende:
Ik snap het wel hoor. Ik kreeg ook vaak mooie kansen en trio-aanbiedingen krijg ik elk jaar wel een paar keer :'). Maar ik persoonlijk zou mijn relatie er niet voor op het spel zetten. Ik kom zéér makkelijk in de verleiding maar zelfs telefoonnummers uitwisselen met iemand waarvan ik weet dat er wederzijdse chemie is, gaat voor mij al te ver.
Je bent ook een vrouw, en knap genoeg om makkelijk aan seks te komen. Mannen moeten jagen en vrouwen worden bejaagd. Er is een enorm verschil tussen als kerel op 2 vrouwen aflopen om een trio te regelen en als stel op 1 meid aflopen om een trio te regelen. Dat laatste is veel simpeler. Ik heb gelukkig alle dingen die ik uit wou proberen wel eens gedaan dus een trio an sich trekt me absoluut niet genoeg (als Carice van Houten samen met Halina Reijn op me af zouden stappen zou het wat anders zijn ;)) om het te overwegen, maar giet wat bier in een kerel die het nog een keer wil doen en hij praat zichzelf binnen 5 minuten om.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 21 maart 2011 @ 15:59:53 #15
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94423177
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:56 schreef Spirit82 het volgende:
De meeste mannen gaan niet bewust op zoek naar die kans, dat lijkt me iets heel anders :)
Je leest teveel seksverhalen online. Dat je in de kroeg benaderd wordt voor een trio door twee bloedmooie vrouwen komt niet heel vaak voor. Als je een trio wil moet je daar zelf achteraan gaan.
pi_94423189
quote:
6s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:50 schreef Seven. het volgende:
Wat dacht je van uitmaken, anderen neuken en op zoek gaan naar die chick die er geen problemen mee heeft? Waarom iemand terugnemen waarvan je weet dat ze je seksuele fantasieën niet wil vervullen? Oh nee, je gáf tenslotte om haar :D . Blijkbaar betekende ze niet genoeg voor je om een dom fantasietje opzij te zetten. Ook nog eens een waarvoor je al ruimschoots de kans hebt gehad.
Vanwege 1 onbespreekbare fantasie een verder goede relatie opgeven?
Mweh... Helemaal aangezien dat "probleem" na een eenmalige vervulling er van ook direct opgelost zou zijn.

Ik wist echter ook dat het me ongelooflijk zou gaan frustreren als ik het maar zou laten rusten.
En dat kon na een maandje al zijn, misschien zelfs wel pas na een jaar, maar dan was het tegen díe tijd een probleem geworden.
Het probleem was dan ook niet zozeer dat ze het niet direct wilde, maar met name dat het in zijn geheel niet besproken mócht worden.
Zaken onbespreekbaar maken lost nooit iets op, maar zorgt slechts dat het op de achtergrond blijft sudderen.

Vandaar dus ook dat het in m'n hoofd logisch klonk; fantasie uitvoeren en daarmee eventuele frustraties bij voorbaat al weg nemen, vervolgens nooit meer over lullen en nog lang en gelukkig leven.
Maar dat zal dan wel weer te rationeel zijn :X.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:00:40 #17
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94423204
Heb me nog nooit afgevraagd of mijn partners nu wel niet vreemd gingen... :)
Geen belangstelling naar... :')
pi_94423234
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je leest teveel seksverhalen online. Dat je in de kroeg benaderd wordt voor een trio door twee bloedmooie vrouwen komt niet heel vaak voor. Als je een trio wil moet je daar zelf achteraan gaan.
Dat zeg ik toch ook? De meeste mannen doen er niet de moeite voor en gaan er niet bewust naar op zoek omdat ze het blijkbaar niet belangrijk genoeg vinden. Er zijn ook zat lelijke vrouwen die aan trios doen hoor ;)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:01:25 #19
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94423245
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef kastanova het volgende:
Vandaar dus ook dat het in m'n hoofd logisch klonk; fantasie uitvoeren en daarmee eventuele frustraties bij voorbaat al weg nemen, vervolgens nooit meer over lullen en nog lang en gelukkig leven.
Maar haar gevoehoeluns!!!
pi_94423313
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef Catbert het volgende:

[..]

Maar haar gevoehoeluns!!!
Wat niet weet dat niet deert, maar ga het dan vervolgens niet opbiechten want dat wéét je dat er gruwelijk gezeik van komt (en terecht!) :P
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:03:03 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94423318
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook? De meeste mannen doen er niet de moeite voor en gaan er niet bewust naar op zoek omdat ze het blijkbaar niet belangrijk genoeg vinden. Er zijn ook zat lelijke vrouwen die aan trios doen hoor ;)
Ik heb die fantasie eigenlijk ook niet. Heb m'n handen al vol aan eentje. :')
  maandag 21 maart 2011 @ 16:03:06 #22
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94423328
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar ik ga niet onder m'n stand neuken, dus ik zou alleen een trio met mooie vrouwen willen :D

Mijn punt was dus dat de meeste mannen het zouden doen als ze het in hun schoot geworpen kregen. Of ze er zelf naar op zoek gaan doet er weinig toe. Ik ga zelf ook niet achter vrouwen aan, ik zet mezelf liever niet in een positie waar ik weer de fout in zou kunnen gaan.
pi_94423347
quote:
Nou euh, eigenlijk wel, kwestie van voorstellen aan beide dames.

Vandaar dus ook dat ik het zo plastisch en rationeel benader; als het "gewoon" een andere kut was waar ik behoefte aan had, dan had ik het immers iedere week wel een keer gedaan.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:03:52 #24
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94423375
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:02 schreef Spirit82 het volgende:
Wat niet weet dat niet deert, maar ga het dan vervolgens niet opbiechten want dat wéét je dat er gruwelijk gezeik van komt (en terecht!) :P
Ja, dat snap ik dan ook niet. Ik heb het ook niet verteld. Heb het wel ff overwogen maar dan weet je dat de kans groot is dat je relatie over en uit is.
pi_94423417
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja maar ik ga niet onder m'n stand neuken, dus ik zou alleen een trio met mooie vrouwen willen :D

Mijn punt was dus dat de meeste mannen het zouden doen als ze het in hun schoot geworpen kregen. Of ze er zelf naar op zoek gaan doet er weinig toe. Ik ga zelf ook niet achter vrouwen aan, ik zet mezelf liever niet in een positie waar ik weer de fout in zou kunnen gaan.
Ja maar schatje toch! We hadden het over de gemiddelde man en de gemiddelde man is nou eenmaal niet zo bloedmooi als jij O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:05:20 #26
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94423449
quote:
3s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef kastanova het volgende:
Nou euh, eigenlijk wel, kwestie van voorstellen aan beide dames.
Nou, de meeste meiden waar ik mee in de kroeg sta, een paar daargelaten, zouden dat niet tof vinden. Daarnaast is die hockeyclub nogal een klein wereldje en het laatste wat ik zou willen is bekend staan als die kerel die bij iedereen om trio's zit te bedelen. Maar misschien heb ik gewoon jouw charme niet ;)
  maandag 21 maart 2011 @ 16:06:28 #27
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94423497
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar schatje toch! We hadden het over de gemiddelde man en de gemiddelde man is nou eenmaal niet zo bloedmooi als jij O+
Haha, zo bedoel ik het niet hoor. Kwa uiterlijk ben ik niet speciaal ofzo hoor, en ik heb ook niet de behoefte hier een soort online-image neer te zetten :)
pi_94423771
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik dan ook niet. Ik heb het ook niet verteld. Heb het wel ff overwogen maar dan weet je dat de kans groot is dat je relatie over en uit is.
Ik ben 1x vreemdgegaan in een relatie die toch nergens op uit zou lopen, puur door de redenatie: "dan maakt het niet meer uit wat hij doet". Nooit verteld, tot het een paar maanden later uit was en ik voor mn voeten geworpen kreeg dat ik hem terug wilde. Toen toch gezegd en sindsdien negeert ie me dood. Conclusie: als je het doet, nooit vertellen :P
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:14:30 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94423847
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Vanwege 1 onbespreekbare fantasie een verder goede relatie opgeven?
Mweh... Helemaal aangezien dat "probleem" na een eenmalige vervulling er van ook direct opgelost zou zijn.

Ik wist echter ook dat het me ongelooflijk zou gaan frustreren als ik het maar zou laten rusten.
En dat kon na een maandje al zijn, misschien zelfs wel pas na een jaar, maar dan was het tegen díe tijd een probleem geworden.
Het probleem was dan ook niet zozeer dat ze het niet direct wilde, maar met name dat het in zijn geheel niet besproken mócht worden.
Zaken onbespreekbaar maken lost nooit iets op, maar zorgt slechts dat het op de achtergrond blijft sudderen.

Verder goede relatie, maar niet goed genoeg. Hoe rationeel je het ook bekijkt.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:15:11 #30
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94423874
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef Spirit82 het volgende:

Ik ben 1x vreemdgegaan in een relatie die toch nergens op uit zou lopen, puur door de redenatie: "dan maakt het niet meer uit wat hij doet". Nooit verteld, tot het een paar maanden later uit was en ik voor mn voeten geworpen kreeg dat ik hem terug wilde. Toen toch gezegd en sindsdien negeert ie me dood. Conclusie: als je het doet, nooit vertellen :P
Ja nou, ik zat dus toen ook hard te denken het uit te maken, en bovendien zat ik in de VS en kreeg ik een "kans" in m'n schoot geworpen. Niet dat ik er geen spijt van heb (hoewel het wel goed is dat het nu uit is, uiteindelijk ben ik beter af), maar ik weet wel waarom het gebeurd is en de kans niet groot is dat ik het weer doe. Maar ik ga niet roepen dat ik nooit meer vreemd zal gaan ofzo.

quote:
6s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef Seven. het volgende:
Volgens mij heb jij een beetje een utopisch ideaalbeeld in je hoofd wat betreft relaties. Iedere relatie zal z'n ups en downs hebben. En zulke dingen gebeuren meestal in de enorme downs. Tja. Shit happens. Vind het wat voorbarig dan maar te claimen dat de relatie niet goed is.
pi_94424039
quote:
6s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

True, true... Maar er werd me ooit gezegd dat de perfecte partner niet bestaat, dus tja.
pi_94424098
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:15 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja nou, ik zat dus toen ook hard te denken het uit te maken, en bovendien zat ik in de VS en kreeg ik een "kans" in m'n schoot geworpen. Niet dat ik er geen spijt van heb (hoewel het wel goed is dat het nu uit is, uiteindelijk ben ik beter af), maar ik weet wel waarom het gebeurd is en de kans niet groot is dat ik het weer doe. Maar ik ga niet roepen dat ik nooit meer vreemd zal gaan ofzo.

[..]

Volgens mij heb jij een beetje een utopisch ideaalbeeld in je hoofd wat betreft relaties. Iedere relatie zal z'n ups en downs hebben. En zulke dingen gebeuren meestal in de enorme downs. Tja. Shit happens. Vind het wat voorbarig dan maar te claimen dat de relatie niet goed is.
Exact, maar wel dus met het verschil dat wij beiden al wisten dat deze relatie niet lang stand zou houden. Als ik een goede relatie zou hebben, denk ik niet dat ik vreemd zou gaan. Hell, laat ik het anders stellen: heb tijdens mijn huwelijk en vooral op het einde zeker de kans gehad, maar altijd afgewimpeld omdat ik gewoon teveel respect voor mijn man en huwelijk had.

Nou wil ik niet roomser zijn dan de paus door te zeggen dat ik nooit vreemd zou gaan in de toekomst, maar de relatie moet wel flink verknipt zijn, wil dat gebeuren. Denk ik :P
Sarcasme. Herken het.
pi_94424116
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:18 schreef kastanova het volgende:

[..]

True, true... Maar er werd me ooit gezegd dat de perfecte partner niet bestaat, dus tja.
Je springt nu wel direct naar het andere uiterste meneertje ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_94424167
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je springt nu wel direct naar het andere uiterste meneertje ;)
U bedoelt? :o.

Anyway, ik ga maar eens even in het zonnetje mensen vervelen met mijn wijsheden.
pi_94424176
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:15 schreef Catbert het volgende:
En zulke dingen gebeuren meestal in de enorme downs. Tja. Shit happens. Vind het wat voorbarig dan maar te claimen dat de relatie niet goed is.
Volgens mij hadden ze net een half jaar een relatie, maar ik kan er naast zitten ;) Vind ik toch wel wat snel voor een enorme down ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_94424253
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef kastanova het volgende:

[..]

U bedoelt? :o.

Anyway, ik ga maar eens even in het zonnetje mensen vervelen met mijn wijsheden.
Van een relatie die niet goed genoeg was om er je seksuele fantasie van een trio voor opzij te zetten, naar "de perfecte relatie" vind ik een behoorlijk grote sprong.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:31:34 #37
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94424657
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef Spirit82 het volgende:

Volgens mij hadden ze net een half jaar een relatie, maar ik kan er naast zitten ;) Vind ik toch wel wat snel voor een enorme down ;)
Nee, juist die zes maanden is zo'n breaking point vaak. Ik had toen ook zes maanden wat.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:37:44 #38
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94424993
Wat krijg je opeens een ander beeld van mensen zodra het over dit soort onderwerpen gaat :') Ook een beetje hoofdpijn van al dat gezever over dit soort zaken, maar het verheldert een hoop.

Ik heb me trouwens ook niet bepaald ooit druk gemaakt om vreemdgaan, zowel van mezelf of van mijn ex'en. Vind het ook echt bullshit als mensen smoesjes hebben.. 't is gewoon fucking stom als je 't zomaar doet. Ook niet trouwens als je helemaal vantevoren hebt bedacht hoe het gaat werken (tenzij je vriendin het ermee eens is natuurlijk :P).

Maargoed, nu zal er wel gezegd worden dat ik nooit de kans heb gehad met een of twee lekkere chickies :')
WFPB!
  maandag 21 maart 2011 @ 16:39:32 #39
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94425081
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef Dizorn het volgende:

Maargoed, nu zal er wel gezegd worden dat ik nooit de kans heb gehad met een of twee lekkere chickies :')

Tja. Als er twee hele mooie vrouwen op je afkomen in de kroeg en aangeven dat ze een robbertje willen stoeien met jou erbij en je dan braaf nee zegt: respect. Ik geloof zeker dat de meeste kerels geen nee zouden kunnen zeggen.
pi_94425241
Goed, het verschil tussen mannen en vrouwen is in het vorige topic wel weer duidelijk :')

Kortom mensen aanvullen.

Niet zeiken om "Rennen, lui kadaver!" en vreemdgaan is evengoed fout. Jullie vrouwen lezen weer teveel tussen de regels door.

Kortom, willen jullie eeuwig vrijgezelle dames/mannen ooit nog een relatie krijgen:
-wees open
-speel geen spelletjes
-mannen vangen zelden dubbele boodschappen op ( "Hij zag mijn nieuwe rokje geeneens :( ")
-vrouwen doen zelden technische klusjes
-aan mannen heb je in de opvoeding wat aan duidelijkheid. (geen voetballen om 19 uur is geen voetballen punt. Naar je kamer)
-spreek duidelijk af wie wat betaalt tijdens de date.

Goed volgende onderwerp
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:45:01 #41
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94425352
Gelukkig hebben we jou om de boel een beetje te modereren hierzo ;)
pi_94425492
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef Catbert het volgende:
Gelukkig hebben we jou om de boel een beetje te modereren hierzo ;)
Ja ik zou bijna een sollicitatie doen.. :')

Maar een real life sollicitatie gaat de goede kant op, dus binnenkort heb ik het waarschijnlijk te druk om te modereren op fok...
pi_94425705
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:39 schreef Catbert het volgende:
Tja. Als er twee hele mooie vrouwen op je afkomen in de kroeg en aangeven dat ze een robbertje willen stoeien met jou erbij en je dan braaf nee zegt: respect. Ik geloof zeker dat de meeste kerels geen nee zouden kunnen zeggen.
Zouden ze zich niet eerder met een knalrode kop en al stotterende uit de voeten proberen te maken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:52:54 #44
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94425797
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:51 schreef Techno het volgende:
Zouden ze zich niet eerder met een knalrode kop en al stotterende uit de voeten proberen te maken?
Ik zou eerder naar de verborgen camera gaan zoeken denk ik :)
  maandag 21 maart 2011 @ 16:53:33 #45
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94425850
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja ik zou bijna een sollicitatie doen.. :')

Maar een real life sollicitatie gaat de goede kant op, dus binnenkort heb ik het waarschijnlijk te druk om te modereren op fok...
^O^ Klinkt goed, je hebt er zin in neem ik aan? ;)

quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:39 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als ze zo op me af komen lopen en dat voorstellen, geloof ik allereerst niet dat het oprecht is :+ (kut te laat zie net je post opkomen :P) Daarnaast natuurlijk, als ik een écht goede vriendin heb dan zal ik dit soort zaken uberhaubt besproken hebben. Natuurlijk niet binnen de eerste paar weken/maanden maar dan heb ik ook echt geen behoefte aan buiten de deur neuken. En daarna weet ik heus wel hoe ik met de situatie om moet gaan. :)
WFPB!
pi_94425998
Ahhh, de fantasietjes... De meeste mannen die ik ken die het hebben meegemaakt, die hadden gewild dat het een fantasie gebleven was...Het echte werk valt toch wel tegen :D

En nu moeten ze creatief worden en een nieuwe rukfantasie bedenken.. _O-
pi_94426104
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef Catbert het volgende:
Ik zou eerder naar de verborgen camera gaan zoeken denk ik :)
Bij BNN dacht ik hadden ze ooit een dergelijke test gedaan met slechts één mooie dame weliswaar, maar het gros wist niet hoe snel ze zich uit de voeten moesten maken. Dus vandaar. :)
  maandag 21 maart 2011 @ 16:57:50 #48
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94426121
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef Chawi het volgende:
Ahhh, de fantasietjes... De meeste mannen die ik ken die het hebben meegemaakt, die hadden gewild dat het een fantasie gebleven was...Het echte werk valt toch wel tegen :D
Wat een onzin. Heb ook een keer een trio gehad (en twee keer een kwartet) maar vond dat op zich leuk een keer gedaan te hebben. Dat "ik had het liever niet gedaan" is zo'n onzinnig politiek correct antwoord. Of ze liegen gewoon.
pi_94426190
Zou niet weten waarom ze mij een politiek correct antwoord hadden moeten geven. Of zijn mannen zulke doortrapte leugenaars dat ze maar gewoon altijd liegen ;-)
  maandag 21 maart 2011 @ 16:59:08 #50
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94426200
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef Techno het volgende:

Bij BNN dacht ik hadden ze ooit een dergelijke test gedaan met slechts één mooie dame weliswaar, maar het gros wist niet hoe snel ze zich uit de voeten moesten maken. Dus vandaar. :)
Heb ik ook gezien. Komt vooral omdat het niet normaal is dat een knappe meid een willekeurige kerel aanspreek. Dat gebeurt nooit, en al helemaal niet overdag in een winkelcentrum. Ik zou het ook niet vertrouwen. Het is of een verborgen camera iets, of een "relatietest", of ze is echt compleet fucked up upstairs.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:59:43 #51
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94426237
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:58 schreef Chawi het volgende:
Zou niet weten waarom ze mij een politiek correct antwoord hadden moeten geven. Of zijn mannen zulke doortrapte leugenaars dat ze maar gewoon altijd liegen ;-)
Dat zijn van die lafbekken die meiden vertellen wat ze denken dat ze willen horen.
pi_94426333
Aangezien ik niets had met die "lafbekken", klopt je verhaal nog steeds niet :)
Misschien eraan gedacht dat jij de uitzondering op de regel bent?
  maandag 21 maart 2011 @ 17:03:14 #53
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94426452
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef Chawi het volgende:
Aangezien ik niets had met die "lafbekken", klopt je verhaal nog steeds niet :)
Misschien eraan gedacht dat jij de uitzondering op de regel bent?
Dat verandert nog niks? Veel kerels praten naar wat ze denken dat een meid wil horen. En ik ben verder redelijk doorsnee dus ik vermoed zo dat ik geen enorme uitzondering ben. Het is ook compleet niet logisch dat je een trio doet en dan denkt van had ik het maar niet gedaan.
pi_94426606
Het was gewoon niet dat wat ze er van verwachtte. Ik heb nooit gezegd dat ze er spijt van hadden. Dus meer de status:
Been there, did it, don't have to do it again.
  maandag 21 maart 2011 @ 17:06:31 #55
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94426629
Moet eerlijk toegeven dat ik geen trio heb gehad. Denk wel dat het gaat tegenvallen in vergelijking met je fantasie omdat het praktisch gewoon niet zo makkelijk is allemaal. Mannen zijn al niet goed in multi-tasken ;)

Maar dat is puur de praktische kant. In mijn hoofd is het een perfect plaatje alsnog :D

Edit: om dit ontopic maken. Wie wil daten om mij te laten zien of het echt zo leuk is? :7
WFPB!
pi_94426877
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat verandert nog niks? Veel kerels praten naar wat ze denken dat een meid wil horen. En ik ben verder redelijk doorsnee dus ik vermoed zo dat ik geen enorme uitzondering ben. Het is ook compleet niet logisch dat je een trio doet en dan denkt van had ik het maar niet gedaan.
Jij begint met redeneren echt altijd bij andere en dan bij jezelf, als je dat nou is omdraait kom bij een veel beter plaatje van Catbert uit denk ik.
UITGESCHREVEN
  maandag 21 maart 2011 @ 17:13:57 #57
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94427040
Woei! Ik had een foto-bewonderaar op Paiq die allebei mijn foto's leuk vond. En ik kwam haar foto tegen met dat beoordelen en vond haar ook leuk. En nu stuurt ze mij een One-Liner O+

(Wel 160 km verderop (waar de hell dat is zou 't niet weten :D maargoed!)
WFPB!
pi_94427127
Hmm gepraat met een meisje, toen de foto's kwamen was ik niet onder de indruk :P Maar om dan direct weg te drukken vind ik ook zoiets. Goed, gesprek beetje dood laten bloeden, tot zij wegdrukt. Had toch zoiets van ja, uhm, hmm :P

Dus voortaan gewoon zelf doen :').
  maandag 21 maart 2011 @ 17:16:30 #59
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94427185
Ik geef ze altijd wel de 15 minuten met de speeddate. 5 minuten is wel héél kort vind ik, kunnen ze zich nog wel even redden in de laatste 10 minuten ;)

(Tijd om eten te koken!)
WFPB!
pi_94427201
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef Dizorn het volgende:
Woei! Ik had een foto-bewonderaar op Paiq die allebei mijn foto's leuk vond. En ik kwam haar foto tegen met dat beoordelen en vond haar ook leuk. En nu stuurt ze mij een One-Liner O+

(Wel 160 km verderop (waar de hell dat is zou 't niet weten :D maargoed!)
Wordt coschappen lopen in Groningen ;)
  maandag 21 maart 2011 @ 17:21:09 #61
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94427443
Nee coschappen in Alkmaar :P Daarna mag ik pas kiezen ;)
WFPB!
  maandag 21 maart 2011 @ 18:29:55 #62
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_94430717
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:06 schreef Dizorn het volgende:
Moet eerlijk toegeven dat ik geen trio heb gehad. Denk wel dat het gaat tegenvallen in vergelijking met je fantasie omdat het praktisch gewoon niet zo makkelijk is allemaal. Mannen zijn al niet goed in multi-tasken ;)

Maar dat is puur de praktische kant. In mijn hoofd is het een perfect plaatje alsnog :D

Edit: om dit ontopic maken. Wie wil daten om mij te laten zien of het echt zo leuk is? :7
Kom op Dizorn, zo moeilijk is het echt niet toch? Je lijkt mij een normale kerel dus gewoon een date regelen moet niet zo moeilijk zijn.

Over oneliners ; je ziet dan de foto, maar als ze in je lijstje staan is de foto weer weg. En nu weet ik niet meer wie wie ook alweer is :')
Overal verstand van.
  maandag 21 maart 2011 @ 18:54:36 #63
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94431783
Op zich zou het ook niet moeilijk zijn; Moet wel iemand hebben waarmee ik wíl daten allereerst hè :P En ja reisafstand enzo hebben daar toch wel iets mee te maken. Zeker voor een eerste date is 2 uur reizen een beetje veel :D
WFPB!
pi_94431812
quote:

MMV? MVV?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 21 maart 2011 @ 18:57:04 #65
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94431889
We hadden 't over de echte mannendroom he. MVV dus.
WFPB!
pi_94432107
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef Dizorn het volgende:
We hadden 't over de echte mannendroom he. MVV dus.
Mijn angst is dat de dames alleen nog aandacht voor elkaar hebben ipv aandacht voor hun beide en mij.

Maar er zijn ook datingsites waar je dat soort dingen kan opzoeken en vinden :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 21 maart 2011 @ 19:02:18 #67
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94432141
Angst? Ga je toch lekker kijken. Het is leuker dan een boek lezen.
pi_94432264
Een foto van mij is nu 270 keer beoordeeld en staat op een 7.3 .... (paiq dus)

hehehe oja... en na het single event van zaterdag ben ik toegevoegd als vriendinnetje bij drie heren. Eentje was heel leuk, eentje een superknuffelbeer O+ en eentje stelt mij te morele vragen (maar gezien zijn situatie snap ik dat wel.... )
pi_94432369
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:02 schreef Silenus het volgende:
Angst? Ga je toch lekker kijken. Het is leuker dan een boek lezen.
Dat is waar, maar ik wil ook graag meedoen ipv kijken :P
14 SHADES OF GREY
  maandag 21 maart 2011 @ 19:07:06 #70
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94432388
quote:
Alleen het toekijken is 't al waard hoor :)

quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef -Engel- het volgende:

hehehe oja... en na het single event van zaterdag ben ik toegevoegd als vriendinnetje bij drie heren. Eentje was heel leuk, eentje een superknuffelbeer O+ en eentje stelt mij te morele vragen (maar gezien zijn situatie snap ik dat wel.... )
Kom jij zo amoraal over dan? :D
pi_94432484
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Maar er zijn ook datingsites waar je dat soort dingen kan opzoeken en vinden :P
Forget it. Als man alleen geen kans als vrouw alleen walhalla
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_94432488
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:07 schreef Catbert het volgende:

[..]

Alleen het toekijken is 't al waard hoor :)

[..]

Kom jij zo amoraal over dan? :D
Engel van buiten duivel van binnen :P O-) })
14 SHADES OF GREY
pi_94432536
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:09 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Forget it. Als man alleen geen kans als vrouw alleen walhalla
MVV trio waarschijnlijk wel :P
14 SHADES OF GREY
  maandag 21 maart 2011 @ 19:11:21 #74
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94432606
quote:
1s.gif[b] Op [url=http://forum.fok.nl
MVV trio waarschijnlijk wel :P
Op dergelijke sites heb je op elke vrouw die een MVV wil ongeveer 50000 mannen, dus vergeet dat maar. Die ex van me die dat toen geregeld heeft heeft ook nog op zo'n site zitten kijken (naar meiden dus) en dat was echt een extreem trieste bende.
pi_94432886
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:11 schreef Catbert het volgende:

[..]

Op dergelijke sites heb je op elke vrouw die een MVV wil ongeveer 50000 mannen, dus vergeet dat maar. Die ex van me die dat toen geregeld heeft heeft ook nog op zo'n site zitten kijken (naar meiden dus) en dat was echt een extreem trieste bende.
De meeste MVV zijn dan ook voornamelijk bedoelt voor de vrouw omdat ze bi of bi-schierig is. En dan wordt het vaak voor de man alleen kijken,kijken, en de rest er bij denken.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  maandag 21 maart 2011 @ 19:19:01 #76
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94432979
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
De meeste MVV zijn dan ook voornamelijk bedoelt voor de vrouw omdat ze bi of bi-schierig is. En dan wordt het vaak voor de man alleen kijken,kijken, en de rest er bij denken.
"De meeste"? Jij bent een soort expert op dat vlak ofzo? :')
pi_94433402
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

"De meeste"? Jij bent een soort expert op dat vlak ofzo? :')
Op elke regel zijn uitzonderingen :P
14 SHADES OF GREY
  maandag 21 maart 2011 @ 19:38:48 #78
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94434159
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Op elke regel zijn uitzonderingen :P
de vraag is natuurlijk eerst.. wat is de regel he.
pi_94434261
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

de vraag is natuurlijk eerst.. wat is de regel he.
Vertel mij eens wat is die regel :D
14 SHADES OF GREY
  maandag 21 maart 2011 @ 19:43:31 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94434446
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vertel mij eens wat is die regel :D
Ik heb geen idee.
pi_94434500
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb geen idee.
Haha :D
14 SHADES OF GREY
  maandag 21 maart 2011 @ 19:59:16 #82
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94435431
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste zijn zodat de man in kwestie 1 van de volgende fantasietjes kan testen in de praktijk:

-de man kan legitiem vreemdgaan
-de man brengt iets in het bed dat ontbreekt

Vrouwen die willen ontdekken of ze ook op vrouwen vallen, doen dit doorgaans liefst zonder piemel.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 20:00:31 #83
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94435524
D'r zijn ook vrouwen die het gewoon geil vinden iets dergelijks met z'n drieen te doen. Vind het een beetje raar dat dat "legaal vreemdgaan" zou zijn. Als ik perse vreemd wil gaan doe ik dat toch wel.
pi_94435569
Maar dan is het niet legaal :P
pi_94435646
Ik kan me voorstellen dat wanneer je als vrouw een andere vrouw ook weet te waarderen op seksueel vlak, dat het een aanvulling kan zijn op je seksuele relatie met je partner.
  maandag 21 maart 2011 @ 20:02:37 #86
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94435666
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:01 schreef Chawi het volgende:
Maar dan is het niet legaal :P
Ben er tot nu toe niet voor gearresteerd :6
pi_94435690
Lol...zou toch eens een wet voor gemaakt moeten worden ;-)
pi_94435881
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:03 schreef Chawi het volgende:
Lol...zou toch eens een wet voor gemaakt moeten worden ;-)
Sharia invoeren
  maandag 21 maart 2011 @ 20:07:09 #89
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94435934
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef VacaLoca het volgende:
Sharia invoeren
Daar mogen mannen toch doen wat ze willen, en als ze een vrouw neuken zonder daarmee getrouwd te zijn is het haar schuld toch?

Lijkt me ideaal ^O^
pi_94435982
Dat ja.

You're a woman so your point is invalid.
pi_94436112
Gaan we lekker heren o|O
  maandag 21 maart 2011 @ 20:10:54 #92
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94436190

Sorry, moest gebeuren.
pi_94436329
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:09 schreef Chawi het volgende:
Gaan we lekker heren o|O
  maandag 21 maart 2011 @ 20:13:11 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94436334
Zullen we dit onderwerp weer even afsluiten en verder ontopic gaan? :)
pi_94436367
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_94436384
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik zeg doen :D
14 SHADES OF GREY
  maandag 21 maart 2011 @ 20:15:26 #97
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94436466
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef Cue_ het volgende:
Chawi begon.
pi_94436579
OT: Kwam dit blogje tegen:

http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/

Ms al bekend, maar interessant om te lezen.
Die lui hebben wel meer leuke blogs, maken er een hele wetenschap van.
pi_94436740
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:15 schreef Catbert het volgende:

[..]

Chawi begon.
Gaat al liggen op het hakblok met haar hoofd *)

Datesite ervaringen..eentje uit een oude doos ;-)

Heerlijke avond gehad met een jongeman van RP..Drankje, dansje..nog meer drankjes. Oftewel, madam was niet meer in staat om naar huis te rijden. Jongeman bracht haar thuis. Ik gaf hem spontaan een innige zoen en daarna de mededeling "Tot nooit weer". Snapte hij helemaal niets van.

Ik wel, ik had een leuke avond en loslippige bovenlippen...maar geen zin in een vervolgdate.

Heeft nog vele gefrustreerde mailtjes van zijn kant opgeleverd...damn, wist niet dat ik zo lekker kon zoenen ;-)
  maandag 21 maart 2011 @ 20:22:35 #100
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94436895
Omg chawi gemixte signalen! Seven maakt je af! .. Of is dat voor vrouwen dan wel weer duidelijk? :P

Overigens heb je niet in enkele landen een wet dat als je man vreemdgaat je als vrouw hem mag vermoorden zolang je het met je eigen handen doet? Of is dat andersom? :O
WFPB!
pi_94437003
Er zijn ook landen waar je 100 vrouwen kan hebben en niemand die oordeelt
pi_94437019
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:22 schreef Dizorn het volgende:
Omg chawi gemixte signalen! Seven maakt je af! .. Of is dat voor vrouwen dan wel weer duidelijk? :P

Overigens heb je niet in enkele landen een wet dat als je man vreemdgaat je als vrouw hem mag vermoorden zolang je het met je eigen handen doet? Of is dat andersom? :O
PMS is volgens mij in sommige landen een reden tot vrijspraak als je als vrouw iemand vermoord.
14 SHADES OF GREY
pi_94437057
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef -Engel- het volgende:
Ergens in de 60 keer en een 9.1, dit bevreesd mijn tevens telkens weer ben eerder een hoge 5 in het echt. Tevens als het zo gemakkelijk is om online dates te regelen als man zijnde, hoe moet het dan wel niet zijn voor de doorsnee vrouw? Elke avond een andere date ofzo... ga je toch een beetje anders aankijken tegenover de vrouwen op paiq.

En waarom ik jouw quote -Engel- om de simpele reden dat ik al weken een DM heb van jouw die telkens blijft verschijnen. Irrrrrritant...
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_94437064
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef VacaLoca het volgende:
Er zijn ook landen waar je 100 vrouwen kan hebben en niemand die oordeelt
Alle 100 te gelijk ongesteld dat zou een leuk feestje worden :D
14 SHADES OF GREY
  maandag 21 maart 2011 @ 20:25:25 #105
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94437097
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Alle 100 te gelijk ongesteld dat zou een leuk feestje worden :D
Een bloedbad.
pi_94437140
Geen idee of het voor vrouwen wel duidelijk was. Voor mij was het duidelijk en daar gaat het toch om. Man in kwestie heeft een heerlijke avond en nog een zoentje als toetje gehad.

Wie het onderste uit de kan wilt, krijgt de deksel op zijn neus, of autoportier in dit geval :+

Welk land..ik ga emigreren 8-)
pi_94437187
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Ergens in de 60 keer en een 9.1, dit bevreesd mijn tevens telkens weer ben eerder een hoge 5 in het echt.
En ik was net zo content met mijn 7.6. Doorgerekend ben ik dus een 4.8 ;(
pi_94437329
quote:

[..]

Elke avond een andere date ofzo... ga je toch een beetje anders aankijken tegenover de vrouwen op paiq.

Waarom zou je anders tegen een vrouw aan gaan kijken als ze iedere avond zou daten? Betekent toch nog niet dat ze iedere avond met een kerel in bed ligt :)
  maandag 21 maart 2011 @ 20:30:06 #109
85878 _DaNi_
Damn Those Eyes..
pi_94437418
quote:

[..]

..
En waarom ik jouw quote -Engel- om de simpele reden dat ik al weken een DM heb van jouw die telkens blijft verschijnen. Irrrrrritant...
op t kruisje drukken helpt :P of bovenin de balk op dm.
  maandag 21 maart 2011 @ 20:30:23 #110
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94437448
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef Chawi het volgende:

[..]

Waarom zou je anders tegen een vrouw aan gaan kijken als ze iedere avond zou daten? Betekent toch nog niet dat ze iedere avond met een kerel in bed ligt :)
Ze is óf dateverslaafd, óf erg kieskeurig, óf ze heeft alleen maar kneuzen ontmoet tot dan toe. Misschien dat je dan wat onzeker wordt over een toekomst :+ (Zou me nergens van weerhouden, maargoed!)
WFPB!
pi_94437505
quote:

[..]

Naja dat nog buiten beschouwing is het toch anders als je de 7de op rij bent die week of de 2de die maand in week 3. Als ze elke avond weer zelfde soort social talk houdt dan wordt het ook aardig een casette-bandje gok ik. Lijkt me sterk dat elke date totaal andere onderwerpen aansnijd.
pi_94437777
Ik heb het wel eens voor elkaar gekregen om 4 dates in 1 week te hebben, was niet geheel de planning, maar liep gewoon zo.

Het was inderdaad doodvermoeiend, want ondanks dat je gedeeltelijk iedere keer hetzelfde verhaal vertelt, wil je niet dat je date partner dat merkt. Das niet eerlijk :).

En kieskeurig..ik weet het niet, vind mezelf niet overdreven kieskeurig, maar er loopt veel ongein rond op datingsites die vooraf gewoon niet eerlijk zijn. Dus je moet het kaf van het koren scheiden.
pi_94437855
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef Chawi het volgende:
Ik heb het wel eens voor elkaar gekregen om 4 dates in 1 week te hebben, was niet geheel de planning, maar liep gewoon zo.

Het was inderdaad doodvermoeiend, want ondanks dat je gedeeltelijk iedere keer hetzelfde verhaal vertelt, wil je niet dat je date partner dat merkt. Das niet eerlijk :).

En kieskeurig..ik weet het niet, vind mezelf niet overdreven kieskeurig, maar er loopt veel ongein rond op datingsites die vooraf gewoon niet eerlijk zijn. Dus je moet het kaf van het koren scheiden.
Wow dat is veel :o
SPOILER
14 SHADES OF GREY
  maandag 21 maart 2011 @ 20:38:13 #114
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94437936
Wat valt er trouwens allemaal onder een 'date'? Heb nog nooit een "officiële" date gehad maar ben wél vaak genoeg met meiden uitgeweest e.d.
WFPB!
pi_94438011
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef Dizorn het volgende:
Wat valt er trouwens allemaal onder een 'date'? Heb nog nooit een "officiële" date gehad maar ben wél vaak genoeg met meiden uitgeweest e.d.
Dat is een goeie :D geen idee eigenlijk. Als je zelf vindt dat het een date is en de ander ook dan is het een date
14 SHADES OF GREY
pi_94438012
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Ze is óf dateverslaafd, óf erg kieskeurig, óf ze heeft alleen maar kneuzen ontmoet tot dan toe. Misschien dat je dan wat onzeker wordt over een toekomst :+ (Zou me nergens van weerhouden, maargoed!)
Ik heb periodes waarin ik vrij veel date. Soms wel 3 dates in een weekend (das mijn max, hoewel ik van sommige mannen weet dat ze er nog wat meer in een weekend kunnen proppen), maar dan is het eigenlijk gewoon meer voor de lol, dan dat je serieus verwacht dat er iets uit zal komen.
Sarcasme. Herken het.
pi_94438237
Iedereen zal een andere definitie hebben van een date..
Voor mij is de definitie. Een afspraak met een manspersoon om na te gaan of we elkaar leuker dan aardig vinden
  maandag 21 maart 2011 @ 20:43:23 #118
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94438304
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:39 schreef Spirit82 het volgende:
(das mijn max, hoewel ik van sommige mannen weet dat ze er nog wat meer in een weekend kunnen proppen),
pi_94438348
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef Chawi het volgende:
Iedereen zal een andere definitie hebben van een date..
Voor mij is de definitie. Een afspraak met een manspersoon om na te gaan of we elkaar leuker dan aardig vinden
Met die definitie heb ik nog nooit een date gehad. :P
14 SHADES OF GREY
pi_94438379
Wee ik ben nu een 7.9

Nu ga ik me te goed voelen voor 7.8jes
pi_94438428
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Met die definitie heb ik nog nooit een date gehad. :P
Dan hebben wij nooit gedate ;-)
pi_94438514
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef VacaLoca het volgende:
Wee ik ben nu een 7.9

Nu ga ik me te goed voelen voor 7.8jes
Foei..het draait niet allemaal om het uiterlijk, niet zo kieskeurig jij _O-
pi_94438556
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:45 schreef Chawi het volgende:

[..]

Dan hebben wij nooit gedate ;-)
Maar wel gemeet?

Ik heb wel eens iets gehad met een meisje maar dat is niet met een date begonnen althans met die intentie had ik niet met haar afgesproken.
14 SHADES OF GREY
pi_94438569
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik had het niet over jou, maar leuk dat je je aangesproken voelt ;P
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 20:47:57 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94438659
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef Dizorn het volgende:
Tja dat is een beetje wat jijzelf (of die ander) vindt.
zelf is mijn definitie: het is een afspraak met iemand waarbij je gaat kijken of er meer dan vriendschap uit kan komen :)
  maandag 21 maart 2011 @ 20:48:08 #126
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94438677
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:20 schreef Chawi het volgende:

[..]

Gaat al liggen op het hakblok met haar hoofd *)

Datesite ervaringen..eentje uit een oude doos ;-)

Heerlijke avond gehad met een jongeman van RP..Drankje, dansje..nog meer drankjes. Oftewel, madam was niet meer in staat om naar huis te rijden. Jongeman bracht haar thuis. Ik gaf hem spontaan een innige zoen en daarna de mededeling "Tot nooit weer". Snapte hij helemaal niets van.

Ik wel, ik had een leuke avond en loslippige bovenlippen...maar geen zin in een vervolgdate.

Heeft nog vele gefrustreerde mailtjes van zijn kant opgeleverd...damn, wist niet dat ik zo lekker kon zoenen ;-)
:N
Resistance is futile.
pi_94438746
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Maar wel gemeet?

Ik heb wel eens iets gehad met een meisje maar dat is niet met een date begonnen althans met die intentie had ik niet met haar afgesproken.
Meeten..uhmm...heb ik ook wel eens gedaan, maar dat was echt met kanslozen en omdat mijn honden een rondje bos konden gebruiken. Dat wist de andere partij overigens ook en sommige van mijn meets, zijn nog steeds goede kennissen :)
pi_94438798
quote:
12s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

:N
Sorry Seven, ik zal het nooit meer doen w/
pi_94439022
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:49 schreef Chawi het volgende:

[..]

Meeten..uhmm...heb ik ook wel eens gedaan, maar dat was echt met kanslozen en omdat mijn honden een rondje bos konden gebruiken. Dat wist de andere partij overigens ook en sommige van mijn meets, zijn nog steeds goede kennissen :)
Meestal kom ik niet verder dan gesprek op PaiQ. Ik word te vaak geblokkeerd als ze mijn foto zien.
Laatst trouwens wel iemand gemeet die ik via PaiQ heb leren kennen. Alleen dat was niet meer van hoi en dag. Was bij een concert.
14 SHADES OF GREY
pi_94439290
Internetdaten is gewoon hard wat dat betreft. Zo heb ik het ook gebruikt, veel plaatjeskijken en vanuit daar kijken of de rest matcht. IRL kijk je al sneller verder dan een hoofd of lichaam.
pi_94439313
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Meestal kom ik niet verder dan gesprek op PaiQ. Ik word te vaak geblokkeerd als ze mijn foto zien.
Laatst trouwens wel iemand gemeet die ik via PaiQ heb leren kennen. Alleen dat was niet meer van hoi en dag. Was bij een concert.
Je foto's werden goed beoordeeld zij je gisteren positief. Ben dan toch wel benieuwd naar je beoordeling, want anders is het vreemd dat je 'te vaak' geblokkeerd wordt op basis van je foto.

Krijg je het te zien trouwens als zij je fotos hebben? Als ik creditcheat gebruikt staat van niet. Bij vrijspelen via chatten wel?
pi_94439404
Had ik nu een battledate tegen Silenus? :D
pi_94439608
Gewonnen of verloren?
pi_94439903
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef Chawi het volgende:
Gewonnen of verloren?
Gewonnen dat dan weer wel...
pi_94439916
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Je foto's werden goed beoordeeld zij je gisteren positief. Ben dan toch wel benieuwd naar je beoordeling, want anders is het vreemd dat je 'te vaak' geblokkeerd wordt op basis van je foto.

Krijg je het te zien trouwens als zij je fotos hebben? Als ik creditcheat gebruikt staat van niet. Bij vrijspelen via chatten wel?
Ooit gehoord van sarcasme? Was dit smiley duidelijker geweest :') 6,3 net voldoende dus. :+ maar niet genoeg voor de meeste vrouwen blijkbaar. :{

Geen idee. Ik doe dat soort dingen nooit cheats. Na 10 minuten chatten krijgen je automatisch elkaars foto's te zien
14 SHADES OF GREY
pi_94439991
quote:
99s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:02 schreef Godshand het volgende:
Gewonnen dat dan weer wel...
Maar was de dame in kwestie ook wat?
pi_94440186
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Maar was de dame in kwestie ook wat?
Geen foto's gezien en je moest haar schaamhaar in de fik steken om wat van dr te horen geloof ik.

Heb "Nee" gezegd dus...
pi_94440517
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ooit gehoord van sarcasme? Was dit smiley duidelijker geweest :') 6,3 net voldoende dus. :+ maar niet genoeg voor de meeste vrouwen blijkbaar. :{

Geen idee. Ik doe dat soort dingen nooit cheats. Na 10 minuten chatten krijgen je automatisch elkaars foto's te zien
Ehm nee, sarcasme is mij niet vreemd, maar ik ga er niet van uit dat als iemand zegt dat ie positieve beoordelingen op zn foto krijgt dat ie sarcastisch is.
pi_94440615
quote:

[..]
The next best thing is just around the corner. Zit je dan als man...
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_94440920
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:11 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

The next best thing is just around the corner. Zit je dan als man...
Je weet nog niet eens of hij een "best thing" is... Je zit een stadium te ver :)
pi_94440991
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:09 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ehm nee, sarcasme is mij niet vreemd, maar ik ga er niet van uit dat als iemand zegt dat ie positieve beoordelingen op zn foto krijgt dat ie sarcastisch is.
Ik kan wel gaan zeuren dat ik nooit dates heb etc. Maar dat veranderd niet en is kansloos dus probeer ik met die negatieve shit te stoppen.
Collega van mij had wel een goed idee. Ik moet gewoon met een kennis een relatie krijgen. Daten/flirten is niet aan mij besteed.
14 SHADES OF GREY
pi_94441369
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik kan wel gaan zeuren dat ik nooit dates heb etc. Maar dat veranderd niet en is kansloos dus probeer ik met die negatieve shit te stoppen.
Collega van mij had wel een goed idee. Ik moet gewoon met een kennis een relatie krijgen. Daten/flirten is niet aan mij besteed.
Als je voor jezelf echt overtuigd bent er niet via toch vrij oppervlakkige methodes als datingsites e.d. een kans te hebben dan zou ik daar dan ook niet toch krom genoeg wel je hoop op richten.
Als je idd gewoon in je omgeving omgang hebt met vrouwen dan gaat toch vooral het innerlijk tellen op gegeven moment.

Nu lijkt IRL me sowieos al beter dan online. Ik ben nu dan wel ff paar daagjes op paiq bezig, maar nog niks serieus... maar mijn visie blijft toch wel dat online je slechts 10% van communicatiespectrum kan gebruiken. Die overige 90% is toch zacht gezegd niet onbelangrijk.
  maandag 21 maart 2011 @ 21:20:24 #143
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94441388
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:49 schreef Chawi het volgende:

[..]

Sorry Seven, ik zal het nooit meer doen w/
:*
Resistance is futile.
pi_94441570
Lekker energieke thuis-fitness-dans-en-spring sessie van bijna 2 uur er op zitten overigens. Heerlijk.... muziek hard aan, dansen als cardio; niemand die je ziet. En daarna ff met gewichten bezig. Tussendoor ff fokken... prima. Nu ff goed schaften.
pi_94441580
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:20 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Als je voor jezelf echt overtuigd bent er niet via toch vrij oppervlakkige methodes als datingsites e.d. een kans te hebben dan zou ik daar dan ook niet toch krom genoeg wel je hoop op richten.
Als je idd gewoon in je omgeving omgang hebt met vrouwen dan gaat toch vooral het innerlijk tellen op gegeven moment.

Nu lijkt IRL me sowieos al beter dan online. Ik ben nu dan wel ff paar daagjes op paiq bezig, maar nog niks serieus... maar mijn visie blijft toch wel dat online je slechts 10% van communicatiespectrum kan gebruiken. Die overige 90% is toch zacht gezegd niet onbelangrijk.
Wat is de overige 90% dan?
pi_94441686
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat is de overige 90% dan?
Kan het onderzoek zo even niet terug vinden. Maar lichaamstaal is bv belangrijker dan gesproken taal. Laat staan digitale tekst.
pi_94441704
quote:
maar mijn visie blijft toch wel dat online je slechts 10% van communicatiespectrum kan gebruiken.
Enlighten me....
pi_94441750
quote:

[..]

Als het van mijn omgeving moet aankomen dat kan ik beter gelijk in het klooster gaan :')

Communiceren is niet mijn sterkste punt :{ zo wel online als IRL. Online gaat wel makkelijker dan IRL.
14 SHADES OF GREY
pi_94441862
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef VacaLoca het volgende:
Kan het onderzoek zo even niet terug vinden. Maar lichaamstaal is bv belangrijker dan gesproken taal. Laat staan digitale tekst.
Ah zo, maar dat communicatiespectrum is bij lange na geen 90%.
pi_94442208
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef Techno het volgende:

[..]

Ah zo, maar dat communicatiespectrum is bij lange na geen 90%.
70% van de communicatie is non-verbaal. Die 30% verbaal haal je online in geschreven tekst ook nog bij lange na niet. Intonatie mis je bv.
  maandag 21 maart 2011 @ 21:31:08 #151
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94442257
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:56 schreef Godshand het volgende:
Had ik nu een battledate tegen Silenus? :D
Als je gewonnen hebt zou dat sowieso al raar zijn uiteraard, maar ik weet van niks. ;)
pi_94442495
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef VacaLoca het volgende:
70% van de communicatie is non-verbaal. Die 30% verbaal haal je online in geschreven tekst ook nog bij lange na niet. Intonatie mis je bv.
Ben nu wel benieuwd naar dat onderzoek eigenlijk, want zelfs 70% lijkt me schromelijk overdreven. Tenzij je in een klooster o.i.d. zit.
pi_94442969
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef Techno het volgende:

[..]

Ben nu wel benieuwd naar dat onderzoek eigenlijk, want zelfs 70% lijkt me schromelijk overdreven. Tenzij je in een klooster o.i.d. zit.
Volgens mij vat jij het verkeerd op. Snap je klooster opmerking iig niet. Je gebruikt ook lichaamstaal terwijl je aan het praten bent he.

Anyway kan dus zo niet vinden. Wel dit van Wikipedia:

quote:
John Borg attests that human communication consists of 93 percent body language and paralinguistic cues, while only 7% of communication consists of words themselves[1]; however, Albert Mehrabian, the researcher whose 1960s work is the source of these statistics, has stated that this is a misunderstanding of the findings[2] (see Misinterpretation of Mehrabian's rule). Others assert that "Research has suggested that between 60 and 70 percent of all meaning is derived from nonverbal behavior."[3]
quote:
Some researchers put the level of nonverbal communication as high as 80 percent of all communication when it could be at around 50-65 percent. Different studies have found differing amounts, with some studies showing that facial communication is believed 4.3 times more often than verbal meaning, and another finding that verbal communication in a flat tone is 4 times more likely to be understood than a pure facial expression.Albert Mehrabian is noted for finding a 7%-38%-55% rule, supposedly denoting how much communication was conferred by words, tone, and body language. However he was only referring to cases of expressing feelings or attitudes
http://en.wikipedia.org/wiki/Body_language
pi_94443249
Maar ga maar na; zou je iemand leuk vinden die expressieloos, bewegingloos als een robot textueel alle juiste dingen zegt?

Gaat dus vooral in hoeverre je een gevoel overbrent met je communicatie. Dat gaat meer non-verbaal dan verbaal.

Lichaamstaal van vrouw/man kan je toch ook veel zeggen of ze je leuk vind of niet. Dat komt toch wel bekend voor? Vaak een betere indicator dan wat ze tegen je gezegd heeft.
pi_94443267
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Volgens mij vat jij het verkeerd op. Snap je klooster opmerking iig niet. Je gebruikt ook lichaamstaal terwijl je aan het praten bent he.

[..]

[..]

Het is soms op een datingsite maar beter dat ze je non-verbale communicatie niet zien ;)
pi_94443269
Maar daarom is ontmoeten IRL ook zo belangrijk. Valt onder non-verbale communicatie ook geur etc.?
pi_94443322
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het is soms op een datingsite maar beter dat ze je non-verbale communicatie niet zien ;)
Bah bah..weet weer waarom ze haar webcam heeft weggegooid :P
  maandag 21 maart 2011 @ 21:45:21 #158
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94443382
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef Chawi het volgende:
Maar daarom is ontmoeten IRL ook zo belangrijk. Valt onder non-verbale communicatie ook geur etc.?
Natuurlijk. Ik was bij men eerste date met men ex behoorlijk gespannen, kwam net zwetend uit een motorpak, nou dat heb ik vaak moeten horen hoor :')
pi_94443463
Lol, blijkbaar geen afknapper voor haar..je zal wel heerlijke feromonen hebben uitgescheden :P
pi_94443522
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef VacaLoca het volgende:
Maar ga maar na; zou je iemand leuk vinden die expressieloos, bewegingloos als een robot textueel alle juiste dingen zegt?

Gaat dus vooral in hoeverre je een gevoel overbrent met je communicatie. Dat gaat meer non-verbaal dan verbaal.

Lichaamstaal van vrouw/man kan je toch ook veel zeggen of ze je leuk vind of niet. Dat komt toch wel bekend voor? Vaak een betere indicator dan wat ze tegen je gezegd heeft.
Een meisje kan je nog zo geil aankijken en noem maar op, als ze dan haar mond opentrekt en ze heeft een afschuwelijk accent, of gewoon een irritante stem, of je vraagt je oprecht of of ze verstandelijke beperking heeft omdat ze zichzelf niet fatsoenlijk verbaal kan uitdrukken.... nou nee, dan is dat nonverbale toch echt ondergeschikt.
pi_94443591
quote:
Geur, houding, charisma, elkaar aankijken, handgebaren, intonatie, maar ook gewoon uiterlijke kenmerken.
pi_94443598
Dat geldt zeker niet voor alle mannen (gok ik zo) :P
Was reactie op seven
pi_94443681
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:47 schreef Marver8 het volgende:

[..]

Geur, houding, charisma, elkaar aankijken, handgebaren, intonatie, maar ook gewoon uiterlijke kenmerken.
Pffff, krijg het er al warm van O+
pi_94443709
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

[..]

Tja, Wiki, het resultaat van 1 onderzoeker. Want verder staat er ook "Different studies have found differing amounts".... Klooster sloeg op het feit dat je in menig klooster je mond niet mag opentrekken.
pi_94443878
quote:
9s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:49 schreef Techno het volgende:

[..]

Tja, Wiki, het resultaat van 1 onderzoeker. Want verder staat er ook "Different studies have found differing amounts".... Klooster sloeg op het feit dat je in menig klooster je mond niet mag opentrekken.
Voor elke studie staat er weer een andere studie die wat anders beweert. Denk wel dat we er vanuit kunnen gaan dat non-verbale communicatie een groter aandeelspercentage heeft dan verbale communictie op of je iemand aantrekkelijk vindt of niet :)
pi_94443914
quote:
Zou ik niet durven zeggen. Zou dan idd feremonen enzo zijn. Maar of ze dat onder communicatie indelen weet ik niet. Lijkt me eigenlijk niet.

Weet wel dat de afstand die een persoon tot je houd, hun blik, hun gezichtstrekjes, hun lichaamshouding en beweging, hun lichamelijke reactie op bewegingen van jou (bv als je stapje naar achter doet ze meestappen), hand door de haren etc meer zeggen dan het gesprek wat je hebt.

Ook grappig iets: in een groep van bv 5 man; als er 3 met bv handen over elkaar staan dan volgt de 4de en 5de meestal ook :) onbewust en ook wel spiegelen genoemd. Dit kan je ook bewust doen om ander beter op gemak te laten voelen. Is bv iets wat je leert bij interviewtechnieken.

Interessant he ;)
pi_94444017
quote:
9s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:49 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee joh dit komt uit de basis van de communicatietheorie, die elke socioloog kent.
UITGESCHREVEN
pi_94444094
Hoe kun je op Paiq eigenlijk zien hoe je foto is beoordeeld? Ben wel nieuwsgierig geworden...
pi_94444124
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef picardmike het volgende:
Nee joh dit komt uit de basis van de communicatietheorie, die elke socioloog kent.
Tja, dat heb je met die alpha-studies hè? Het is en blijft giswerk. :')
pi_94444239
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef Marver8 het volgende:
Hoe kun je op Paiq eigenlijk zien hoe je foto is beoordeeld? Ben wel nieuwsgierig geworden...
Menu -> foto;s
pi_94444244
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef Marver8 het volgende:
Menu > foto's
Staat dan bij de thumbnail een cijfer als het goed is (komt er na min 3 beoordelingen)
pi_94444257
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef Chawi het volgende:
Voor elke studie staat er weer een andere studie die wat anders beweert. Denk wel dat we er vanuit kunnen gaan dat non-verbale communicatie een groter aandeelspercentage heeft dan verbale communictie op of je iemand aantrekkelijk vindt of niet :)
Dat lichaamstaal een grote rol speelt zal ik niet tegenspreken, integendeel. Maar wel de cijfers, die werden aangevoerd.
pi_94444270
quote:
12s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik doe een beta-studie. En ook bij "ons" is het algemeen bekend en wordt er veel onderzoek naar gedaan.
pi_94444451
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Zou ik niet durven zeggen. Zou dan idd feremonen enzo zijn. Maar of ze dat onder communicatie indelen weet ik niet. Lijkt me eigenlijk niet.

Weet wel dat de afstand die een persoon tot je houd, hun blik, hun gezichtstrekjes, hun lichaamshouding en beweging, hun lichamelijke reactie op bewegingen van jou (bv als je stapje naar achter doet ze meestappen), hand door de haren etc meer zeggen dan het gesprek wat je hebt.

Ook grappig iets: in een groep van bv 5 man; als er 3 met bv handen over elkaar staan dan volgt de 4de en 5de meestal ook :) onbewust en ook wel spiegelen genoemd. Dit kan je ook bewust doen om ander beter op gemak te laten voelen. Is bv iets wat je leert bij interviewtechnieken.

Interessant he ;)
Erg interessante materie waarin je nooit uitgeleerd kan raken. Het opent zoveel deuren :)

Los van het feit dat ik veel met dieren werk, is daarnaast een groot deel van mijn werk "verandermanagement".

Vrij vroeg ben ik dus in aanraking gekomen met de belangrijkheid van non-verbale communicatie en hoe je dat kan gebruiken in je dagelijks leven. Hoe het lezen van mensen je kan helpen om toch de neuzen dezelfde kant op te krijgen.

Echt, ik ben niet 'Gods gift to men', maar weet wel mensen een goed gevoel te geven. En dat is omdat ik mij bewust ben van mijn non-verbale communicatie en hoe die te gebruiken.
pi_94444507
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef picardmike het volgende:

[..]

En ik ben geeneens socioloog ;)

Ook wel leuke tekst nog over spiegelen:

quote:
Zowel voor als tijdens het gesprek zul je vaak merken dat mensen die in elkaar geïnteresseerd zijn, elkaars lichaamshouding en bewegingen spiegelen (nadoen). Spiegelen is een soort onbewust sociaal smeermiddel dat ook wordt gebruikt buiten het flirten. Zo imiteren mensen ook in situaties van machtsongelijkheid vaak hun meerdere. Maar ook tijdens het flirten bewijst het spiegelen goede diensten, in het bijzonder omdat het één van de weinige vormen van lichaamstaal is die je bewust kan uitvoeren zonder dat het opdringerig of overdreven lijkt. Mensen vinden het over het algemeen fijn om gespiegeld te worden en zullen als ze je leuk vinden reageren door op hun beurt jouw lichaamshouding en bewegingen te spiegelen.

Dit spiegelen gaat meestal onbewust en gemakkelijk. Dit komt omdat onze hersenen hier erg goed voor zijn uitgerust. Ze bevatten namelijk speciale neuronen toepasselijk spiegelneuronen genoemd die niet alleen de bewegingen en lichaamshouding van een ander registreren, maar ook de bijbehorende hersenactiviteit en zelf emoties nabootsen in je eigen brein. Dus als je iemand heel erg leuk vindt, is het misschien zomaar mogelijk dat die persoon dat gevoel door zijn spiegelneuronen overneemt!
http://www.kennislink.nl/(...)chap-van-het-flirten

Vooral die laatste paragraaf.
Als we contact hebben met iemand gebeurd er veel meer met je hersenen dan je denkt ;) En heeft ook meer invloed op de ander dan je denkt.
pi_94444691
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:58 schreef Chawi het volgende:

[..]

Erg interessante materie waarin je nooit uitgeleerd kan raken. Het opent zoveel deuren :)

Los van het feit dat ik veel met dieren werk, is daarnaast een groot deel van mijn werk "verandermanagement".

Vrij vroeg ben ik dus in aanraking gekomen met de belangrijkheid van non-verbale communicatie en hoe je dat kan gebruiken in je dagelijks leven. Hoe het lezen van mensen je kan helpen om toch de neuzen dezelfde kant op te krijgen.

Echt, ik ben niet 'Gods gift to men', maar weet wel mensen een goed gevoel te geven. En dat is omdat ik mij bewust ben van mijn non-verbale communicatie en hoe die te gebruiken.
Ik denk dat die skills toch wel voornamelijk natuurlijk/onbewust zijn. Het is niet onmogelijk om al die onderzoeken door te nemen en dan heel bewust en nadenkend er constant rekening mee te houden en het na te doen maar wel heel moeilijk en zo onnatuurlijk dat je eigenlijk jezelf voor de gek houd.
pi_94444723
He jammer, ben nog niet beoordeeld :x. En op RP had in de laatste 7 dagen (was ook niet online geweest) ook al niemand mijn profiel bekeken. Zelfs op internet ben ik niet populair -_-. Wat een drama zeg...
pi_94444817
Nee, 99% van de tijd gebruik je het onbewust. Zou anders doodvermoeiend en wel heel gemaakt worden.

Op de momenten dat ik heb van hé het gaat niet zoals ik wil, dan begin ik bewust te kijken naar de non-verbale communicatie van de andere en mezelf :)
pi_94444852
ik ben een 6.2 en een 6.8. Tijdens m'n opleiding was ik daar tevreden mee geweest, nu had ik wel hoger gewild. Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat het hoger is dan ik had verwacht. Kennelijk zitten er lelijkere mannen op Paiq
pi_94444872
quote:
12s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee dat is niet zo. Op kleinere groepen is sociologie perfect toepasbaar en controleerbaar zolang er rationeel gehandelt wordt. In grotere groepen niet.
UITGESCHREVEN
  maandag 21 maart 2011 @ 22:04:12 #181
57047 macondo
pi_94444892
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:02 schreef Marver8 het volgende:
He jammer, ben nog niet beoordeeld :x. En op RP had in de laatste 7 dagen (was ook niet online geweest) ook al niemand mijn profiel bekeken. Zelfs op internet ben ik niet populair -_-. Wat een drama zeg...
Ik ben 111 keer beoordeeld en heb zelfs een 8,8 gekregen. Foto is een beetje een lucky shot geloof ik.

En Marver, gewoon wachten komt vanzelf wel die scores..

quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:03 schreef Pim89 het volgende:
ik ben een 6.2 en een 6.8. Tijdens m'n opleiding was ik daar tevreden mee geweest, nu had ik wel hoger gewild. Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat het hoger is dan ik had verwacht. Kennelijk zitten er lelijkere mannen op Paiq
Tja, ergens geloof ik dat niet. Volgens mij hebben ze ergens een bodem gelegd, je kunt toch geen datingsite laten lopen als mensen een 2 krijgen voor hun uiterlijk? Het gaat om vergelijkingen, in theorie zouden sommige fotos altijd afgewezen moeten worden en dus een 1 krijgen. Maar dat heb ik nog nooit gehoord.
Overal verstand van.
pi_94445053
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:03 schreef Chawi het volgende:
Nee, 99% van de tijd gebruik je het onbewust. Zou anders doodvermoeiend en wel heel gemaakt worden.

Op de momenten dat ik heb van hé het gaat niet zoals ik wil, dan begin ik bewust te kijken naar de non-verbale communicatie van de andere en mezelf :)
Ja precies. Zou idd erg vermoeiend zijn en om constant te denken van 'oh ze zit nu zo nu moet ik ook zo gaan zitten, en nu moet ik dit doen, nu dat' etc etc is a) haast niet te doen en b) als je zo aan het denken bent straal je dat ook wel weer uit toch.

Maar idd, soms kan je het ff bewust doen voor eventjes. Wat ik zei; bij een verkoopgesprek bijvoorbeeld. Dan gaat het alleen ff om de verkoop. Als dan niet vanzelf vloeiend gaat zet je wat truukjes in.
pi_94445172
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef picardmike het volgende:
Op kleinere groepen is sociologie perfect toepasbaar en controleerbaar zolang er rationeel gehandelt wordt. In grotere groepen niet.
Wat probeer je hiermee te zeggen? Dat er één algemeen toepasbare "sociologie" is of zo?
pi_94445233
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef VacaLoca het volgende:
Maar idd, soms kan je het ff bewust doen voor eventjes. Wat ik zei; bij een verkoopgesprek bijvoorbeeld. Dan gaat het alleen ff om de verkoop. Als dan niet vanzelf vloeiend gaat zet je wat truukjes in.
Dan heb je aan mij een slechte.
pi_94445278
Zijn we het nu gewoon helemaal met elkaars eens VacaLoca :D
pi_94445314
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik ben 111 keer beoordeeld en heb zelfs een 8,8 gekregen. Foto is een beetje een lucky shot geloof ik.

[..]

Tja, ergens geloof ik dat niet. Volgens mij hebben ze ergens een bodem gelegd, je kunt toch geen datingsite laten lopen als mensen een 2 krijgen voor hun uiterlijk? Het gaat om vergelijkingen, in theorie zouden sommige fotos altijd afgewezen moeten worden en dus een 1 krijgen. Maar dat heb ik nog nooit gehoord.
Klinkt plausibel. Hmz... dat is niet positief...
pi_94445324
Techno, hoezo? Ben je er niet gevoelig voor of voel je je dan misbruikt?
pi_94445437
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef macondo het volgende:

[..]

[..]

Nee precies. Zoals ik al eerder aankaarte lijkt het me niet dat ze een schaal van 1 tot 10 hanteren. Ze zeggen dat de score gebaseerd is op basis van hoevaak jouw foto boven die van een ander gekozen wordt in de vergelijking. Maar er zitten soms toch fotos bij die toch wel vaak onderop raken. Misschien dat ze af en toe boven een nog ergere komen maar cijfer zou toch wel op een 2 a 3 moeten uitkomen alsnog.

Maar ik denk idd niet dat ze bij je fotos keihard een 2.4 ofzo gaan weergeven. Lijkt me erg sterk.
Daaron neem ik mijn 7.9 met een korreltje zout. Het is een aardige foto, dat wel, maar als je 100 vrouwen een cijfer van 1 tot 10 zou laten geven komt het denk ik eerder op een 5,5 uit.
pi_94445451
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:09 schreef Chawi het volgende:
Techno, hoezo? Ben je er niet gevoelig voor of voel je je dan misbruikt?
Ik ben er niet gevoelig voor, hooguit in de zin dat het me gaat irriteren.
pi_94445488
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:08 schreef Chawi het volgende:
Zijn we het nu gewoon helemaal met elkaars eens VacaLoca :D
Zo te zien wel. Is dat zo bijzonder dan? ;)
pi_94445547
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:10 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Nee precies. Zoals ik al eerder aankaarte lijkt het me niet dat ze een schaal van 1 tot 10 hanteren. Ze zeggen dat de score gebaseerd is op basis van hoevaak jouw foto boven die van een ander gekozen wordt in de vergelijking. Maar er zitten soms toch fotos bij die toch wel vaak onderop raken. Misschien dat ze af en toe boven een nog ergere komen maar cijfer zou toch wel op een 2 a 3 moeten uitkomen alsnog.

Maar ik denk idd niet dat ze bij je fotos keihard een 2.4 ofzo gaan weergeven. Lijkt me erg sterk.
Daaron neem ik mijn 7.9 met een korreltje zout. Het is een aardige foto, dat wel, maar als je 100 vrouwen een cijfer van 1 tot 10 zou laten geven komt het denk ik eerder op een 5,5 uit.
Ja, en ik denk dat ik gemiddeld bij 100 vrouwen ver onder de 5,5 zou zitten
  maandag 21 maart 2011 @ 22:14:23 #192
57047 macondo
pi_94445692
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:09 schreef Pim89 het volgende:

[..]

Klinkt plausibel. Hmz... dat is niet positief...
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:10 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Volgens mij ligt het gemiddelde hier ergens royaal boven de 7, dus dan zijn er drie mogelijkheden:
A) Fokkers zijn gewoon veel knapper dan gemiddeld
B) Fokkers jokken over hun scores
C) Paiq sjoemelt om mensen een goed gevoel te bezorgen

Optie A lijkt mij volkomen uitgesloten, optie B gaat vooral op als het over penislengtes gaat en dan houden we dus over optie C.

En Pim89, een 6,8 is volgens mij dan gewoon "gemiddeld" ongeveer evenveel fotos beter als slechter beoordeeld lijkt mij dan.
Overal verstand van.
pi_94445723
Ik zou wel eens willen zien hoe anderen mij exact zien. Want in elke spiegel, foto zie je er wel anders uit. Kijk ik in mn badkamerspiegel dan denk ik af en toe van mwoh :) en als ik dan in een lift sta ofzo en kijk in de spiegel dan kijk ik liever weer weg :')

Dus hoe gewoon een paar menselijke ogen mij zien ben ik wel benieuwd naar soms :P
pi_94445752
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:10 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik ben er niet gevoelig voor, hooguit in de zin dat het me gaat irriteren.
Maar dan is er gewoon geen match :)...En dan heb ik het niet alleen over op het relationele vlak. De ene persoon ligt je beter dan een ander.
pi_94445766
Sowieso is het weinig realistisch. Want oordeelt iedereen gewoon echt van één tot veertig? Ik druk vaak genoeg gewoon op: oh, die is wel ongeveer gelijk zodat foto's een beetje gelijkwaardig worden geplaatst... Meestal is het aantal niveau's beperkt tot 3 of maximaal 4 (bij mij dan...). Onder gemiddeld, gemiddeld en boven gemiddeld.
pi_94445824
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef Chawi het volgende:
Maar dan is er gewoon geen match :)...En dan heb ik het niet alleen over op het relationele vlak. De ene persoon ligt je beter dan een ander.
Uh... die reactie ging toch om verkooptruukjes?
pi_94445839
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:07 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat probeer je hiermee te zeggen? Dat er één algemeen toepasbare "sociologie" is of zo?
Nee juist niet, maar het zijn wel een aantal best toepasbare methodes die je op bepaalde situaties kan toepassen, en die zeggen min of meer hetzelfde.
UITGESCHREVEN
pi_94445857
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:14 schreef VacaLoca het volgende:
Ik zou wel eens willen zien hoe anderen mij exact zien. Want in elke spiegel, foto zie je er wel anders uit. Kijk ik in mn badkamerspiegel dan denk ik af en toe van mwoh :) en als ik dan in een lift sta ofzo en kijk in de spiegel dan kijk ik liever weer weg :')

Dus hoe gewoon een paar menselijke ogen mij zien ben ik wel benieuwd naar soms :P
Een objectieve analyse van jouw uiterlijk...Volgens mij is dat niet mogelijk, tenzij je een computer je laat scannen...Ohw..Seven, is er niet wat Borg technology beschikbaar hiervoor ;-)
pi_94445905
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef Techno het volgende:

[..]

Uh... die reactie ging toch om verkooptruukjes?
Als je irritatie hebt bij een verkoper, dan verstaat hij of zij, zijn/haar vak niet of jullie matchen gewoon echt niet :)
pi_94445940
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef Chawi het volgende:
Een objectieve analyse van jouw uiterlijk...Volgens mij is dat niet mogelijk, tenzij je een computer je laat scannen...Ohw..Seven, is er niet wat Borg technology beschikbaar hiervoor ;-)
Tja, hij heeft geen FoBo, dus dat wordt lastig. Want op zich is dat best mogelijk.
pi_94445942
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef Marver8 het volgende:
Sowieso is het weinig realistisch. Want oordeelt iedereen gewoon echt van één tot veertig? Ik druk vaak genoeg gewoon op: oh, die is wel ongeveer gelijk zodat foto's een beetje gelijkwaardig worden geplaatst... Meestal is het aantal niveau's beperkt tot 3 of maximaal 4 (bij mij dan...). Onder gemiddeld, gemiddeld en boven gemiddeld.
Oh ik doe dat oordelen wel aardig nauwkeurig, maar zo ben ik :P Hoewel ik soms wel ff paar keer achter elkaar vergelijkbaar klik als het gewoon rond gemiddeld is.
pi_94446053
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:17 schreef Chawi het volgende:
Als je irritatie hebt bij een verkoper, dan verstaat hij of zij, zijn/haar vak niet of jullie matchen gewoon echt niet :)
Verkopers zijn sowieso vervelend, 99 van de 100 keer weet ik er meer vanaf dan de verkoper in kwestie. :P
pi_94446057
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef Chawi het volgende:

[..]

Analyse nog geeneens. Gewoon zelf het beeld kunnen zien dat anderen zien. Omdat een spiegel niet exact hetzelfde is, komt wel in de buurt.

Fotos zijn al helemaal anders, ik kan nooit een foto van mijzelf maken die hetzelfde beeld geeft als mijn spiegel. Logisch, als je de techniek bekijkt... wel jammer :P
pi_94446060
@Techno, waarom heb jij je UI geruild met Seven?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_94446077
Wellicht wel, zou een leuke testcase zijn. Ik denk zelf dat iedereen vanuit zijn eigen perspectief naar een fot kijkt en je toch nog "andere" uitslagen krijgt :)
pi_94446105
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:19 schreef Techno het volgende:

[..]

Verkopers zijn sowieso vervelend, 99 van de 100 keer weet ik er meer vanaf dan de verkoper in kwestie. :P
LOL, maar oke, dan verstaan ze dus gewoon hun vak niet :P
  maandag 21 maart 2011 @ 22:20:48 #207
57047 macondo
pi_94446107
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Oh ik doe dat oordelen wel aardig nauwkeurig, maar zo ben ik :P Hoewel ik soms wel ff paar keer achter elkaar vergelijkbaar klik als het gewoon rond gemiddeld is.
Mwoah, Silenus en Kasta scoren royaal hoger dan ik en dat is volgens mij ook terecht. Dus het zegt zeker wel wat.
Overal verstand van.
pi_94446119
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:19 schreef Kloonhommel het volgende:
@Techno, waarom heb jij je UI geruild met Seven?
Ik heb deze UI al sinds jaar en dag. Seven's account is iets nieuwer dan het mijne. :*
pi_94446134
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

En ik ben geeneens socioloog ;)

Ook wel leuke tekst nog over spiegelen:

[..]

http://www.kennislink.nl/(...)chap-van-het-flirten

Vooral die laatste paragraaf.
Als we contact hebben met iemand gebeurd er veel meer met je hersenen dan je denkt ;) En heeft ook meer invloed op de ander dan je denkt.
Ik denk dat met daten vooral de roos van leary belangrijk is, bepaalt gedrag roept tegenovergesteld gedrag op.

UITGESCHREVEN
pi_94446194
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:19 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik ben niet van plan om niveautje irritante deur-tot-deur verkoper te worden.
Maar ik zie al weer dat jij geweldig bent en elke situatie onder controle hebt en precies doorhebt wanneer iemand wat doet.
Herinner me nu net weer wie jij bent... met je tekstbestandje van complimenten van fokusers :')

(ws ga ik helemaal niet de verkoop in, maar het is onderdeel van de opleiding)
pi_94446211
Man zoekt knappe meid. Altijd wel.

Even vraagje he. Er word gedate in dit topic, maar hoe vergaat het(in de zin van werkt het of niet)?
pi_94446272
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:44 schreef Chawi het volgende:

[..]

Bah bah..weet weer waarom ze haar webcam heeft weggegooid :P
Dirty mind hoor, dat bedoelde ik helemaal niet :')
  maandag 21 maart 2011 @ 22:23:23 #213
57047 macondo
pi_94446299
@PicardMike waar zit je zelf in je diagram?
Overal verstand van.
pi_94446319
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dirty mind hoor, dat bedoelde ik helemaal niet :')
Even Cheesy:

Dirty mind, joy forever..toch?
pi_94446883
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:21 schreef picardmike het volgende:
Ik denk dat met daten vooral de roos van leary belangrijk is, bepaalt gedrag roept tegenovergesteld gedrag op.

[ afbeelding ]
Wat me opviel aan de linkerkant: eigenbelang.
Wat een onzin zeg, want de mens handelt per definitie uit eigenbelang. :D
pi_94446963
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:23 schreef macondo het volgende:
@PicardMike waar zit je zelf in je diagram?
Ik ga van helpend naar offensief :)
UITGESCHREVEN
pi_94447110
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:22 schreef again1928 het volgende:
Even vraagje he. Er word gedate in dit topic, maar hoe vergaat het(in de zin van werkt het of niet)?
Moeizaam. Het doel van inschrijven op relatieplanet is uiteindelijk toch wel een relatie... Maar uiteindelijk zijn het vooral één of twee dates. Nu heb ik van de week een date maar zij wilde vooral nog even genieten. Dus nu heb ik zoiets: gewoon gaan en een leuke dag hebben, verder zoeken, of gewoon maar kijken hoe het loopt allemaal.

Begrijp me niet verkeerd, het is natuurlijk hartstikke gezellig continue achter je laptop zitten vertoeven (ahum...), een beetje foto's beoordelen of berichten sturen via RP, maar zoek nu wel iemand die weet wat ze wil. Omdat jullie mijn non-verbale communicatie niet ontvangen lijkt het nu misschien gelijk op de reclame van Holland Casino: "En daar zitten mijn ouders....". Dat is ook weer niet de bedoeling. Maar heb liever iemand die wel openstaat voor een relatie. En voor RELATIEplanet... Valt dat aanbod best wel tegen.

Edit:
Helpend -> Wij mogen elkaar...
pi_94447628
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef Marver8 het volgende:

[..]

Moeizaam. Het doel van inschrijven op relatieplanet is uiteindelijk toch wel een relatie... Maar uiteindelijk zijn het vooral één of twee dates. Nu heb ik van de week een date maar zij wilde vooral nog even genieten. Dus nu heb ik zoiets: gewoon gaan en een leuke dag hebben, verder zoeken, of gewoon maar kijken hoe het loopt allemaal.

Begrijp me niet verkeerd, het is natuurlijk hartstikke gezellig continue achter je laptop zitten vertoeven (ahum...), een beetje foto's beoordelen of berichten sturen via RP, maar zoek nu wel iemand die weet wat ze wil. Omdat jullie mijn non-verbale communicatie niet ontvangen lijkt het nu misschien gelijk op de reclame van Holland Casino: "En daar zitten mijn ouders....". Dat is ook weer niet de bedoeling. Maar heb liever iemand die wel openstaat voor een relatie. En voor RELATIEplanet... Valt dat aanbod best wel tegen.

Edit:
Helpend -> Wij mogen elkaar...
Is dus exact al wat ik dacht he..
Zo oppervlakkig en vrijblijvend. Niet durven kiezen omdat het zo makkelijk daten is via zo'n site.
Ach ja ik begin er sowieso nog niet aan.
pi_94447653
Ik zat de laatste paar dagen een tijd te chatten met een meid die vlakbij woont. Nou wel gezellig en we hebben wel een groot aantal dingen gemeen. Krijg ik van haar een paar minuten geleden opeens een "interesse" berichtje op RP na een kleine profiel update. We hebben gisteravond nog zitten MSN-en.... Nou het zal geen indruk hebben gemaakt dan of ze hosselt lekker verder \o/.
  maandag 21 maart 2011 @ 22:44:49 #220
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94447715
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef Marver8 het volgende:
Ik zat de laatste paar dagen een tijd te chatten met een meid die vlakbij woont. Nou wel gezellig en we hebben wel een groot aantal dingen gemeen. Krijg ik van haar een paar minuten geleden opeens een "interesse" berichtje op RP na een kleine profiel update. We hebben gisteravond nog zitten MSN-en.... Nou het zal geen indruk hebben gemaakt dan of ze hosselt lekker verder \o/.
Da's gewoon een geintje, manier om 'hoi' te zeggen ofzo. Krijg ik ook wel eens. :)
pi_94448146
Nou ik was toevallig bezig met het updaten van de foto's. En mijn uiterlijk verschilt enorm van foto tot foto. We zullen zien :).
pi_94448331
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:51 schreef Marver8 het volgende:
Nou ik was toevallig bezig met het updaten van de foto's. En mijn uiterlijk verschilt enorm van foto tot foto. We zullen zien :).
Da's niet zo gek met een totaal ander kapsel en/of kleding.
pi_94448379
Ik heb 4 foto's op paiq, waarvan 1 foto een 8.1 de rest word niet beoordeelt.
UITGESCHREVEN
  maandag 21 maart 2011 @ 22:57:25 #224
57047 macondo
pi_94448554
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef again1928 het volgende:

[..]

Is dus exact al wat ik dacht he..
Zo oppervlakkig en vrijblijvend. Niet durven kiezen omdat het zo makkelijk daten is via zo'n site.
Ach ja ik begin er sowieso nog niet aan.
Ik begrijp dat jij liever gaat voor een moeizame aanpak waarbij je bij elke flirt op een huwelijk aanstuurt omdat er nu eenmaal geen andere mogelijkheden zijn? ;)
Overal verstand van.
pi_94448635
quote:
12s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:54 schreef Techno het volgende:

[..]
Da's niet zo gek met een totaal ander kapsel en/of kleding.
Hoe weet jij dat o_O ?

Ik heb zojuist de meest recente geplaatst overigens. Doe ik altijd.
  maandag 21 maart 2011 @ 22:58:48 #226
57047 macondo
pi_94448649
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:51 schreef Marver8 het volgende:
Dude, je kent haar van relatieplanet. Dan heeft ze je vast wel bij haar "favorieten" staan of iets dergelijks. Wat Silenus zegt dus. Geintje, gewoon manier van hoi zeggen.
Overal verstand van.
pi_94448704
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:54 schreef picardmike het volgende:
Ik heb 4 foto's op paiq, waarvan 1 foto een 8.1 de rest word niet beoordeelt.
Alleen hoofdfotos worden beoordeeld he
  maandag 21 maart 2011 @ 22:59:44 #228
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94448709
Oh, zit nu al paar uur met een meisje te paiqen :P
pi_94448847
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:59 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Alleen hoofdfotos worden beoordeeld he
Oh ok kan je dat nog steeds veranderen? Ik heb een 8,1 op basis van 66 beordelingen(kan je op het vraagteken zien).
UITGESCHREVEN
pi_94449009
Heb nu ineens een 8,9 op een foto. Maar na drie stemmen is misschien niet een hele duidelijke weergave
pi_94449078
Weet ik zo niet

Trouwens even benieuwd;

Bij internetdates, hoe begroeten jullie de ander doorgaans? (als je ander dus voor het eerst ziet)

Geef je een hand? Geef je 1 zoen op de wang... geef je 3 zoenen?
pi_94449206
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:58 schreef Marver8 het volgende:
Hoe weet jij dat o_O ?

Ik heb zojuist de meest recente geplaatst overigens. Doe ik altijd.
Eh, simpel... door even te spieken in jouw fobo. ;)

Netjes. Mijn foto's zijn ook recent. Maar ik zie er wel vrijwel altijd hetzelfde uit op foto's. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2011 23:07:13 ]
pi_94449294
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef VacaLoca het volgende:
Zoen op de wang, met iets van een hand op de schouder.

Overigens het trekken van een "duckface" op foto's zou echt verboden moeten worden. Hoe een vrouw nu serieus kan denken dat dat sexy is blijft voor mij echt een raadsel.

quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:07 schreef Techno het volgende:

[..]

Eh, simpel... door even te spieken in jouw fobo. ;)

Netjes. Mijn foto's zijn ook recent. Maar ik zie er wel vrijwel altijd hetzelfde uit op foto's. :')
Oh ja klopt. Daar staat van alles. Met colbertje en sjaal is de meest recente (niet dat dat jou verder zal boeien ;-)).
  maandag 21 maart 2011 @ 23:10:16 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94449401
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:08 schreef Marver8 het volgende:

Oh ja klopt. Daar staat van alles. Met colbertje en sjaal is de meest recente.
Dat langere haar stond je goed :Y
al maakt het korte je wel wat ouder :)
  maandag 21 maart 2011 @ 23:14:01 #235
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_94449616
Net terug van mijn date van gisteravond O+

Eerst wat gewandeld en gegeten in de stad, en toen wij eenmaal op de bank belanden was het opeens 17:15 vandaag...pfft...moet nu een nacht slaap inhalen :P
pi_94449747
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:08 schreef Marver8 het volgende:

[..]

Zoen op de wang, met iets van een hand op de schouder.
Ok, snel googelend stond dit bijvoorbeeld:

quote:
Begroeting
Begroet haar met een handdruk en een echte glimlach. Kus haar zeker niet meteen dit kan veel vrouwen afschrikken. Toon dat je oprecht geïnteresseerd in haar bent.
http://www.dating-wijzer.nl/dating-tips-voor-de-man.html

Maja 1 zoen op de wang met hand beetje op schouder net voordat je gaat zitten bv lijkt me zelf ook prima.

Vind het in NL altijd beetje lastig. Soms gebeurd het zelfs zakelijk maar over algemeen is dat not done.

In Spanje, in gewoon sociaal contact, is het doodnormaal en zoen je wat af op een dag.

Ook grappig, daar is het 2 zoenen, in Mexico bv weer 1 zoen en in Nederland 3. Altijd weer grappig als je van vakantie terugkomt.
pi_94449777
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:14 schreef Thornado het volgende:

Eerst wat gewandeld en gegeten in de stad, en toen wij eenmaal op de bank belanden was het opeens 17:15 vandaag...pfft...moet nu een nacht slaap inhalen :P
Dat klinkt wel erg goed
  maandag 21 maart 2011 @ 23:17:30 #238
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94449823
quote:

O+
Resistance is futile.
pi_94450213
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom denk je dat ik zo'n ` & ' & ^-fetisjist ben?
Alhoewel mijn grootste redding wat betreft toonzetting de smiley's zijn.
Als ik die niet had, zou elk gesprek met een vreemde uitlopen op haat en nijd.
Van haar kant uiteraard.
  maandag 21 maart 2011 @ 23:25:47 #240
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94450277
Die Marloes Poes valt me weer lastig, wat een gestoord wijf.

Mailt ze me net dat ze het emailadres van dat knuz-meisje heeft gehackt en stuurt ze me een mail door waarin ze naar een collega mailt en over me vertelt.

Wat een doortrapte kuthoer zeg, gatverdamme. Weet zeker dat ze dat psycho-wijf van die zakdoek is. :') Heb maar even teruggemaild dat als ze hiermee doorgaat ik haar ga aangeven bij de politie op grond van artikel 138a. En dat het niet zo slim van haar was om gewoon te bekennen dat ze iemands mail heeft gehackt en dat ik dus nu bewijslast heb. (Weet natuurlijk niet zeker of dat allemaal rechtsgeldig is maarja :'))
  maandag 21 maart 2011 @ 23:27:29 #241
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_94450372
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:25 schreef Silenus het volgende:
Die Marloes Poes valt me weer lastig, wat een gestoord wijf.

Lol! Heb je soms een abonnement op dit soort stalk-acties? :P
pi_94450392
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:25 schreef Silenus het volgende:
En dat het niet zo slim van haar was om gewoon te bekennen dat ze iemands mail heeft gehackt en dat ik dus nu bewijslast heb. (Weet natuurlijk niet zeker of dat allemaal rechtsgeldig is maarja :'))
Als beginnend ICT jurist. Nee.
pi_94450394
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:08 schreef Techno het volgende:

[..]

Dan heb je aan mij een slechte.
Alsof je het überhaupt door hebt bij een goede verkoper :).
En nee, ik ben er geen, integendeel. Ik train ze.
  maandag 21 maart 2011 @ 23:28:41 #244
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94450444
Zo, jullie zijn weer lekker druk geweest hier :)

Er bestaat trouwens een site waar ze je gezicht controleren op symmetrieën en aan de hand daarvan zeggen hoe "mooi" je bent. Weet alleen de sitenaam niet zo :|W

Overigens zou je zelf bij kunnen houden hoe de paiq foto-score ongeveer werkt. Je krijgt namelijk elke keer te zien als je in de top 6 van iemand zit (Denk ik? Die foto bewonderaars). En je kan kijken hoeveel je in totaal beoordeeld bent. Sowieso geeft het aan of er mensen zijn die je écht leuk eruit vinden zien (Dus niet dat ze je zomaar in het "midden" plaatsen :P). Zolang je er af en toe eentje krijgt zal het wel goed zitten. (Hier: 8.1 en 7.6 na allebei 26 beoordelingen, en aantal bewonderaars gehad, zal wel gemiddeld zijn ongeveer :))

Silenus, ik ben blij voor je dat je op tijd afgehaakt bent bij haar toendertijd. :D Maar wat een engerd zeg ._.
WFPB!
pi_94450468
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef Marver8 het volgende:

[..]

scheen een onderzoek naar geweest te zijn. Er is veels te veel (schijn)keuze, met name voor vrouwen. Even een simpele wellicht banale vergelijking, als je een potje jam wilt kopen in de supermarkt kun je wel kiezen uit 100 verschillende soorten. Uiteindelijk sta je maar te twijfelen en kun je niet kiezen, bang dat je niet de beste neemt. Het is allemaal zo vrijblijvend.
Dus blijft het maar bij 1 of 2 dates, dan gaan we weer even verder kijken of het gras elders groener is, daar vervolgens 1 of 2 dates mee en zo blijven mensen plakken op zo'n site.
Andere reden is dat de echte noodzaak weg is voor een relatie. Mensen vinden het eigenlijk wel best in hun eentje, je overleeft prima. Daten is gewoon voor de fun.
pi_94450522
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:14 schreef VacaLoca het volgende:

Toevallig sprak m'n din me daar gisteren nog op aan...
Dat ik er niet alleen op foto's telkens totáál anders uit zie, maar zelfs in real life is het iedere dag weer afwachten welke uitstraling ik heb.

Misschien toch maar eens wat minder make-up gebruiken :?.
  maandag 21 maart 2011 @ 23:30:58 #247
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94450559
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:27 schreef Thornado het volgende:

[..]

Lol! Heb je soms een abonnement op dit soort stalk-acties? :P
Haha nee, dit is echt een van de weinigen. Het maakt mij zelf weinig uit, die mailtjes klik ik wel weg en ik negeer haar verder gewoon...maar het is gewoon walgelijk hoe ze dat meisje wat ik via knuz ken helemaal gek maakt en nu ook al haar email hackt. Dat mensen zó haatdragend kunnen zijn. Alleen omdat ik niet meer teruggesmst heb. :')
  maandag 21 maart 2011 @ 23:31:35 #248
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94450607
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:30 schreef kastanova het volgende:

[..]

Toevallig sprak m'n din me daar gisteren nog op aan...
Dat ik er niet alleen op foto's telkens totáál anders uit zie, maar zelfs in real life is het iedere dag weer afwachten welke uitstraling ik heb.

Misschien toch maar eens wat minder make-up gebruiken :?.
Jij hangt een beetje tussen mooiboy en die-ene-britse-gast-die-altijd-agressieve-types-speelt-in-films. Zo van je FB af te zien. :D
WFPB!
pi_94450908
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:29 schreef Homey het volgende:

[..]

scheen een onderzoek naar geweest te zijn. Er is veels te veel (schijn)keuze, met name voor vrouwen. Even een simpele wellicht banale vergelijking, als je een potje jam wilt kopen in de supermarkt kun je wel kiezen uit 100 verschillende soorten. Uiteindelijk sta je maar te twijfelen en kun je niet kiezen, bang dat je niet de beste neemt. Het is allemaal zo vrijblijvend.
Dus blijft het maar bij 1 of 2 dates, dan gaan we weer even verder kijken of het gras elders groener is, daar vervolgens 1 of 2 dates mee en zo blijven mensen plakken op zo'n site.
Andere reden is dat de echte noodzaak weg is voor een relatie. Mensen vinden het eigenlijk wel best in hun eentje, je overleeft prima. Daten is gewoon voor de fun.
En de potjes jam die vooraan in het schap staan verdwijnen uiteindelijk steeds verder naar achteren.
Zo ver naar achteren dat ze vervolgens zichzelf een nieuw etiket aanmeten en weer als nieuw vooraan gaan staan.
pi_94451065
quote:
16s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:27 schreef kastanova het volgende:
Alsof je het überhaupt door hebt bij een goede verkoper :).
En nee, ik ben er geen, integendeel. Ik train ze.
Geloof me, ik trap er niet in. :7
pi_94451073
Van beide een bijzonder heldere en duidelijke analyse. Het klinkt simpel, maar jullie hebben beide wel helemaal gelijk :).
  dinsdag 22 maart 2011 @ 07:43:23 #252
57047 macondo
pi_94456702
quote:

Klinkt goed *O* Maar vooral klinkt, want snap het niet zo (toen was het ineens 17:15) :?
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef VacaLoca het volgende:
Weet ik zo niet

Trouwens even benieuwd;

Bij internetdates, hoe begroeten jullie de ander doorgaans? (als je ander dus voor het eerst ziet)

Gewoon drie zoenen natuurlijk, daar kan echt geen onduidelijkheid over bestaan.
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:16 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ok, snel googelend stond dit bijvoorbeeld:

[..]

http://www.dating-wijzer.nl/dating-tips-voor-de-man.html

Maja 1 zoen op de wang met hand beetje op schouder net voordat je gaat zitten bv lijkt me zelf ook prima.

Vind het in NL altijd beetje lastig. Soms gebeurd het zelfs zakelijk maar over algemeen is dat not done.
Is dat een website van de kerk of zo? Wat een flauwekul - als vrouwen afgeschrikt zouden worden door drie zoenen op de wang wil je niets met dat soort frigide types te maken hebben. Een hand geven, dat zou pas vrouwen afschrikken in Nederland ("omg - een contactgestoorde nerd!") en terecht.
Overal verstand van.
pi_94457568
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef Marver8 het volgende:
Van beide een bijzonder heldere en duidelijke analyse. Het klinkt simpel, maar jullie hebben beide wel helemaal gelijk :).
Toch heb ik er een andere kijk op. Als ik puur kijk naar mezelf had ik niet veel dates omdat ik niet kon kiezen of omdat ik dacht dat het gras bij de volgende groener zou zijn, maar omdat de man in kwestie niet "iets speciaals" had voor mij.

En ja, je weet op een eerste date of de man in kwestie interessant is of niet. Zelfs als mannen zich niet goed konden presenteren, kan je daar doorheen kijken. In sommige gevallen kwam er dan een 2e date.

Het is in het echte leven ook zo. Daar ontmoet je vele mensen en maar enkele zullen een rol gaan spelen in je leven.
pi_94458420
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 07:43 schreef macondo het volgende:

Gewoon drie zoenen natuurlijk, daar kan echt geen onduidelijkheid over bestaan.

Juist! Gewoon drie zoenen, doe niet zo moeilijk! :) Kreeg een keer ook een knuffel van een date, maar toen zaten we eigenlijk al meteen in de friendszone :P En een hand levert inderdaad de reactie "WTF?! Wat een druif!" op :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:43 schreef Chawi het volgende:

[..]

En ja, je weet op een eerste date of de man in kwestie interessant is of niet. Zelfs als mannen zich niet goed konden presenteren, kan je daar doorheen kijken. In sommige gevallen kwam er dan een 2e date.

Het is in het echte leven ook zo. Daar ontmoet je vele mensen en maar enkele zullen een rol gaan spelen in je leven.
Precies dat. Of je nu veel keuze hebt of niet, je weet eigenlijk meteen of er meer in zou kunnen zitten of duidelijk, absoluut, ongetwijfeld NIET :) (en dan kan het prima een leuke man zijn, maar als je je niet tot iemand aangetrokken voelt, houdt het gewoon op).

En als je in de kroeg staat, zijn er meestal ook maar 1 of 2 mannen waarvan je denkt: oeh leuk! :9 Terwijl het gros je niet eens opvalt :)
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 10:03:46 #255
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94459223
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:25 schreef Spirit82 het volgende:
En als je in de kroeg staat, zijn er meestal ook maar 1 of 2 mannen waarvan je denkt: oeh leuk! :9 Terwijl het gros je niet eens opvalt :)
Geldt voor mannen ook hoor, met het verschil dat als het bij die 1/2 meiden niet lukt ze 'em met alle plezier in een van die grijze muizen hangen ;)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 11:02:19 #256
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_94460695
Oh hallo mevrouw.

Je zit bij de uitspringers Se7en:

dinsdag 22 maart 2011 @ 11:30:44 #257
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94461541
Paiqindex van 32. :') :P
  dinsdag 22 maart 2011 @ 11:33:41 #258
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94461637
Mailtje van m'n knuzmeisje:

quote:
Ik ben het een beetje zat. En ik denk dat beetje wel weggelaten kan worden. Ze heeft serieus mijn wachtwoord gewijzigd in Silenusheeftjegedumpt. Gelukkig heb ik mijn gmail aan mijn hotmail gelinkt dus kon ik nieuwe wachtwoord opvragen. Mijn wachtwoord was de sterfdatum en naam van een hele goede vriend van mij, dus hoe ze dat in hemelsnaam weet.
Wat een gek joh. :')
pi_94462052
Ik wil niet stoken, maar volgens mij stuurt gmail/hotmail je niet het wachtwoord, maar alleen een linkje zodat je 'm zelf kan wijzigen ?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 11:49:44 #260
242666 BeamofLight
pi_94462156
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:30 schreef Silenus het volgende:
Paiqindex van 32. :') :P
Is nog veel vind ik.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 12:04:03 #261
57047 macondo
pi_94462649
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:43 schreef Chawi het volgende:

Toch heb ik er een andere kijk op. Als ik puur kijk naar mezelf had ik niet veel dates omdat ik niet kon kiezen of omdat ik dacht dat het gras bij de volgende groener zou zijn, maar omdat de man in kwestie niet "iets speciaals" had voor mij.

Zoiets ja, en daar wil ik nog twee dingen aan toevoegen :

• Daten is ook gewoon leuk
• Daten is ook iets van een uitdaging. Ligt ook aan jezelf of je jezelf leuk weet te verkopen en er een leuke avond van kan maken. Dat is best wel spannend eigenlijk. Voor vrouwen is dat misschien anders.

En hey, een match level van 32 is wel extreem laag hoor Beam!
Overal verstand van.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 12:06:17 #262
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94462727
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:46 schreef Sprons77 het volgende:
Ik wil niet stoken, maar volgens mij stuurt gmail/hotmail je niet het wachtwoord, maar alleen een linkje zodat je 'm zelf kan wijzigen ?
Oh nouja, ik heb geen idee, maar ik ben wel weer klaar met deze 'affaire'. Heb wel wat beters te doen dan de hele tijd met me met zo'n gek wijf bezig te houden.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 12:41:11 #263
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94463856
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:33 schreef Silenus het volgende:

[..]

Weet je wel HEEL zeker dat die meid met wie je nu aan het chatten is niet dezelfde persoon is die haar mail 'gehackt' zou hebben? Vind het wel een beetje erg toevallig.
pi_94463975
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

Weet je wel HEEL zeker dat die meid met wie je nu aan het chatten is niet dezelfde persoon is die haar mail 'gehackt' zou hebben? Vind het wel een beetje erg toevallig.
Oeh!! Welk een onverwachte wending zou dat zijn! c_/
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 12:48:26 #265
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_94464067
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 07:43 schreef macondo het volgende:

[..]

Klinkt goed *O* Maar vooral klinkt, want snap het niet zo (toen was het ineens 17:15) :?
Meer van: we waren de tijd compleet vergeten door andere activiteiten :P

Hmm...waar blijft de volgende date? O+
  dinsdag 22 maart 2011 @ 12:54:44 #266
242666 BeamofLight
pi_94464239
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:04 schreef macondo het volgende:

[..]

Wat denk je dat het over mij zou zeggen als het 85+ was?
pi_94465895
quote:

[..]

• Daten is ook iets van een uitdaging. Ligt ook aan jezelf of je jezelf leuk weet te verkopen en er een leuke avond van kan maken. Dat is best wel spannend eigenlijk. Voor vrouwen is dat misschien anders.
Goede toevoegingen :D
  dinsdag 22 maart 2011 @ 13:52:48 #268
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94465996
quote:

[..]

Het houdt je skills ook een beetje scherp, die van mij zijn aan het afglijden naar "pssst...pssst...meisje...meisje....KUTHOER!!!" niveau :(
pi_94466007
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:57 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij liever gaat voor een moeizame aanpak waarbij je bij elke flirt op een huwelijk aanstuurt omdat er nu eenmaal geen andere mogelijkheden zijn? ;)
Haha.. dat is een goede.
Nee hoor. Maar als ik zo'n site bekijk dan is dat gewoon een enorm makkelijke manier om aan dates te komen. En dan krijg ik automatisch het gevoel dat mensen daar dan ook sneller heen gaan.. en blijven.. als ze dates gewoon leuk vinden.

En dan ga je denk ik niet zo snel iemand treffen die op een relatie uit is, is wat ik dacht.
Maar toen dacht ik zoals ik al zei "ach ik begin er toch nog niet aan".
  dinsdag 22 maart 2011 @ 13:54:28 #270
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94466051
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:53 schreef again1928 het volgende:
Haha.. dat is een goede.
Nee hoor. Maar als ik zo'n site bekijk dan is dat gewoon een enorm makkelijke manier om aan dates te komen. En dan krijg ik automatisch het gevoel dat mensen daar dan ook sneller heen gaan.. en blijven.. als ze dates gewoon leuk vinden. En dan dus minder voor een relatie.
Ik denk dat of mensen voor een beetje daten gaan of echt voor een relatie meer van hun eigen instelling en levelsfase afhankelijk is. Meiden van rond de 30 hebben minder de neiging om maar een beetje rond te daten dan meiden van 21. Biologische klokje tikt ook door.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:01:04 #271
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94466236
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:02 schreef BeamofLight het volgende:
Oh hallo mevrouw.

Je zit bij de uitspringers Se7en:

[ afbeelding ]
OK, die foto werkt dus.
Resistance is futile.
pi_94466385
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:54 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik denk dat of mensen voor een beetje daten gaan of echt voor een relatie meer van hun eigen instelling en levelsfase afhankelijk is. Meiden van rond de 30 hebben minder de neiging om maar een beetje rond te daten dan meiden van 21. Biologische klokje tikt ook door.
Begint niet alles met een date?
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:11:57 #273
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94466540
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:06 schreef Spirit82 het volgende:
Begint niet alles met een date?
Tuurlijk, maar er zijn mensen die gewoon niet aan een relatie willen beginnen, en anderen die dat wel doen. Bij sommigen komt het niet verder dan scharrelen omdat ze gewoon niet meer willen.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:17:39 #274
57047 macondo
pi_94466710
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:54 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wat denk je dat het over mij zou zeggen als het 85+ was?
Twee dingen denk ik :

• Min of meer gelijk opleidingsniveau
• Min of meer gelijke ideeen over de toekomst (bv snel huisje-boompje-beestje of juist niet)
Overal verstand van.
pi_94466757
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

OK, die foto werkt dus.
Tering.....
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_94466785
Toch vraag ik me af wat mensen die alleen maar willen scharrelen doen op relatieplanet.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:21:54 #277
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94466826
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:19 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Tering.....
Wat?
Resistance is futile.
pi_94466872
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:20 schreef SophieL het volgende:
Toch vraag ik me af wat mensen die alleen maar willen scharrelen doen op relatieplanet.
Ja, laat ze opbokken naar Lexa zeg :(

:') doh
Sarcasme. Herken het.
pi_94466904
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja, laat ze opbokken naar Lexa zeg :(

:') doh
Precies, of Knuz. :')
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:25:06 #280
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94466922
quote:
Dat is gewoon de naam van de site. Alsof ik ga zeuren dat er mensen op een DATING-site meer willen dan alleen daten. Zoals een relatie. :')

Lekker boeiend.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:26:17 #281
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94466964
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat is gewoon de naam van de site. Alsof ik ga zeuren dat er mensen op een DATING-site meer willen dan alleen daten. Zoals een relatie. :')

Lekker boeiend.
Ik persoonlijk vind wel dat ze daar een onderscheid in zouden moeten maken. Er zijn genoeg sites voor seks.
Resistance is futile.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:27:09 #282
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94466989
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:33 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik vind het ook allemaal te toevallig.
Resistance is futile.
pi_94467003
Bedoel het ook niet letterlijk vanwege de naam, maar had van de week bijvoorbeeld iemand die me aansprak op Relatieplanet, die dus echt alleen maar wilde scharrelen. Hem verwezen naar Adultmatch. :s) Je mag toch aannemen dat er op zijn minst meer dan scharrelen in zit op een dating/relatie website?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:28:20 #284
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94467021
quote:
Dan vraag ik me af waarom RP mensen aan laat geven of ze op zoek zijn naar een date of naar een relatie :)

Hun businessmodel is trouwens gebaseerd op dat je zo lang mogelijk lid blijft hoor, of jij een relatie krijgt of niet zal ze een worst wezen. Het liefst blijf je eeuwig single.

quote:
15s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:26 schreef Seven. het volgende:
Ik persoonlijk vind wel dat ze daar een onderscheid in zouden moeten maken. Er zijn genoeg sites voor seks.
Dat mensen willen scharrelen is iets anders dan sites die puur uit zijn op het maken van seksafspraken. Op dergelijke sites vind je ook geen echte vrouwen waarschijnlijk maar van die "als je in contact wil komen moet je ff naar dit 4 cijferig nummer SMSen" fakes.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:31:00 #285
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94467101
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:26 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, waar lelijke vrouwen en kansloze lelijke mannen opzitten.

Die sites zijn gemaakt voor mensen die met andere mensen in contact willen komen. Of dat nou is om cola te drinken, te kletsen, te neuken, te trouwen of gewoon alleen te chatten maakt toch geen reet uit.

En gaan we dan ook onderscheid maken voor mensen die serieus in een relatie staan en mensen die een open relatie willen? En gaan we mensen verplichten om na een maand met iemand te daten, want het is verdomme toch niet de bedoeling dat je mailcontacten zoekt MAAR WEL EEN RELATIE JA?!

Is toch niet te doen. :')
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:34:20 #286
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94467214
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:31 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, waar lelijke vrouwen en kansloze lelijke mannen opzitten.

Die sites zijn gemaakt voor mensen die met andere mensen in contact willen komen. Of dat nou is om cola te drinken, te kletsen, te neuken, te trouwen of gewoon alleen te chatten maakt toch geen reet uit.
Ik persoonlijk erger me ook kapot aan mensen die alleen maar willen neuken. Datingsites zijn in eerste instantie bedoeld voor mensen die willen daten en hopen dat daar een relatie uitkomt. De geile mannetjes verzieken dat.
Resistance is futile.
pi_94467238
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik persoonlijk erger me ook kapot aan mensen die alleen maar willen neuken. Datingsites zijn in eerste instantie bedoeld voor mensen die willen daten en hopen dat daar een relatie uitkomt. De geile mannetjes verzieken dat.
Dat, ja!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:36:01 #288
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94467265
quote:

[..]

Ok, om dit tegen te komen kunnen we beter een wetsvoorstel indienen dat er na een seks-op-de-eerste-date-afspraak ook minstens drie keer daarna wordt afgesproken om de schijn dat het alleen om de seks te doen is weg te nemen.

Maar even serieus, wat is jouw plan om deze aanpak tegen te gaan? Denk je dat iedereen die alleen wil neuken dan maar gewoon naar de hoeren gaat ofzo?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:37:14 #289
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94467299
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ok, om dit tegen te komen kunnen we beter een wetsvoorstel indienen dat er na een seks-op-de-eerste-date-afspraak ook minstens drie keer daarna wordt afgesproken om de schijn dat het alleen om de seks te doen is weg te nemen.

Maar even serieus, wat is jouw plan om deze aanpak tegen te gaan? Denk je dat iedereen die alleen wil neuken dan maar gewoon naar de hoeren gaat ofzo?
Je kunt het niet tegengaan. Je kunt er alleen maar je walging over uitspreken dat sommige mensen jagen op mensen die zich kwetsbaar maken. En natuurlijk dat die mensen in het echte leven blijkbaar falen.
Resistance is futile.
pi_94467322
je kunt datingsites wel anders programmeren, maar de mensen niet natuurlijk. lijkt me onmogelijk dus, een dergelijke scheiding.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:40:43 #291
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94467423
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je kunt het niet tegengaan. Je kunt er alleen maar je walging over uitspreken dat sommige mensen jagen op mensen die zich kwetsbaar maken. En natuurlijk dat die mensen in het echte leven blijkbaar falen.
Tsja, wat is falen. Het werkt blijkbaar wel, anders zouden niet zoveel mensen het doen. Ik krijg zelf ook wel eens een 'aanbod'. Kan mij dat nou interesseren, ik erger me ook aan lelijke mensen op datingsites met spelfouten...maar die hoeven ook niet perse verwijderd te worden.

En 'zich kwetsbaar maken' is natuurlijk gelul. Volgens mij wordt er niemand verkracht, als twee volwassenen met elkaar seksen zijn ze zelf oud genoeg om voor hun gevolgen in te staan. Je bent zelf wijs genoeg om de geilneefjes met hun hitsige vragen te blokkeren.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:41:08 #292
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94467437
Het is toch algemeen bekend dat mannen op seks uit zijn. Alleen willen we soms ook wat meer eromheen. :)
WFPB!
pi_94467471
Waarom ga je dan niet naar de hoeren
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:43:35 #294
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94467492
Kost geld, minder leuk, etc.

Uitgebreid antwoord zie hieronder :P
WFPB!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:44:08 #295
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94467510
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Waarom ga je dan niet naar de hoeren
Omdat je het
A) met een lekker wijf wil doen
B) geen 50 euro voor seks wil betalen
C) er ook een leuke avond mee wil ipv 15 minuten

Komop, zo moeilijk is het allemaal niet om zoiets te denken waarom mannen dat doen.
pi_94467538
Waarom ga je dan niet naar de kroeg, gaat het nog sneller
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:45:44 #297
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94467561
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:44 schreef iwannabehigh het volgende:
Waarom ga je dan niet naar de kroeg, gaat het nog sneller
Daar staat niet altijd wat leuks doordeweeks.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:46:32 #298
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94467590
En het leuks wil ook niet altijd zomaar met je mee naarhuis. Kost ook moeite/tijd. Die tijd kan je dan investeren thuis achter de PC, en dan de "rest van de avond" afspreken :P Ofzoiets.
WFPB!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:48:02 #299
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94467628
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:40 schreef Silenus het volgende:

[..]

Tsja, wat is falen. Het werkt blijkbaar wel, anders zouden niet zoveel mensen het doen. Ik krijg zelf ook wel eens een 'aanbod'. Kan mij dat nou interesseren, ik erger me ook aan lelijke mensen op datingsites met spelfouten...maar die hoeven ook niet perse verwijderd te worden.

En 'zich kwetsbaar maken' is natuurlijk gelul. Volgens mij wordt er niemand verkracht, als twee volwassenen met elkaar seksen zijn ze zelf oud genoeg om voor hun gevolgen in te staan. Je bent zelf wijs genoeg om de geilneefjes met hun hitsige vragen te blokkeren.
Nou ja, ik had kunnen verwachten dat dit tegen dovemansoren gezegd was, want jij komt er natuurlijk om te neuken.
Resistance is futile.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:51:16 #300
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94467712
quote:
Datingsites zijn bedoeld voor mensen die dates willen, er wordt geen enkele uitspraak gedaan over wat het doel nu precies is. Verschillende sites targetten iets andere markten (e-match voornamelijk HBO en hoger) maar daar houdt het mee op. Relatieplanet mag dan door de naam en marketting de indruk maken dat je daar goed zit voor een "serieuze relatie" maar uiteindelijk is het gewoon een fotoboek en moeten mensen het lekker zelf uitzoeken.

Verwar dus ajb niet wat jij zelf wil uit een site als RP met waar het voor bedoeld is :)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:51:29 #301
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94467716
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nou ja, ik had kunnen verwachten dat dit tegen dovemansoren gezegd was, want jij komt er natuurlijk om te neuken.
Ik heb echt geen zin om in de trein te gaan zitten voor alleen een wip. En er wordt altijd een beetje gedaan (niet nu door jou, maar dat is de tendens) alsof het constant geile vieze mannetjes zijn, maar vrouwen kunnen er ook wat van. Ze bieden zich letterlijk aan hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')