abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 maart 2011 @ 16:05:20 #26
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94423449
quote:
3s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef kastanova het volgende:
Nou euh, eigenlijk wel, kwestie van voorstellen aan beide dames.
Nou, de meeste meiden waar ik mee in de kroeg sta, een paar daargelaten, zouden dat niet tof vinden. Daarnaast is die hockeyclub nogal een klein wereldje en het laatste wat ik zou willen is bekend staan als die kerel die bij iedereen om trio's zit te bedelen. Maar misschien heb ik gewoon jouw charme niet ;)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 21 maart 2011 @ 16:06:28 #27
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94423497
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar schatje toch! We hadden het over de gemiddelde man en de gemiddelde man is nou eenmaal niet zo bloedmooi als jij O+
Haha, zo bedoel ik het niet hoor. Kwa uiterlijk ben ik niet speciaal ofzo hoor, en ik heb ook niet de behoefte hier een soort online-image neer te zetten :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94423771
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik dan ook niet. Ik heb het ook niet verteld. Heb het wel ff overwogen maar dan weet je dat de kans groot is dat je relatie over en uit is.
Ik ben 1x vreemdgegaan in een relatie die toch nergens op uit zou lopen, puur door de redenatie: "dan maakt het niet meer uit wat hij doet". Nooit verteld, tot het een paar maanden later uit was en ik voor mn voeten geworpen kreeg dat ik hem terug wilde. Toen toch gezegd en sindsdien negeert ie me dood. Conclusie: als je het doet, nooit vertellen :P
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:14:30 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94423847
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Vanwege 1 onbespreekbare fantasie een verder goede relatie opgeven?
Mweh... Helemaal aangezien dat "probleem" na een eenmalige vervulling er van ook direct opgelost zou zijn.

Ik wist echter ook dat het me ongelooflijk zou gaan frustreren als ik het maar zou laten rusten.
En dat kon na een maandje al zijn, misschien zelfs wel pas na een jaar, maar dan was het tegen díe tijd een probleem geworden.
Het probleem was dan ook niet zozeer dat ze het niet direct wilde, maar met name dat het in zijn geheel niet besproken mócht worden.
Zaken onbespreekbaar maken lost nooit iets op, maar zorgt slechts dat het op de achtergrond blijft sudderen.

Vandaar dus ook dat het in m'n hoofd logisch klonk; fantasie uitvoeren en daarmee eventuele frustraties bij voorbaat al weg nemen, vervolgens nooit meer over lullen en nog lang en gelukkig leven.
Maar dat zal dan wel weer te rationeel zijn :X.
Verder goede relatie, maar niet goed genoeg. Hoe rationeel je het ook bekijkt.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:15:11 #30
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94423874
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef Spirit82 het volgende:

Ik ben 1x vreemdgegaan in een relatie die toch nergens op uit zou lopen, puur door de redenatie: "dan maakt het niet meer uit wat hij doet". Nooit verteld, tot het een paar maanden later uit was en ik voor mn voeten geworpen kreeg dat ik hem terug wilde. Toen toch gezegd en sindsdien negeert ie me dood. Conclusie: als je het doet, nooit vertellen :P
Ja nou, ik zat dus toen ook hard te denken het uit te maken, en bovendien zat ik in de VS en kreeg ik een "kans" in m'n schoot geworpen. Niet dat ik er geen spijt van heb (hoewel het wel goed is dat het nu uit is, uiteindelijk ben ik beter af), maar ik weet wel waarom het gebeurd is en de kans niet groot is dat ik het weer doe. Maar ik ga niet roepen dat ik nooit meer vreemd zal gaan ofzo.

quote:
6s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef Seven. het volgende:
Volgens mij heb jij een beetje een utopisch ideaalbeeld in je hoofd wat betreft relaties. Iedere relatie zal z'n ups en downs hebben. En zulke dingen gebeuren meestal in de enorme downs. Tja. Shit happens. Vind het wat voorbarig dan maar te claimen dat de relatie niet goed is.
pi_94424039
quote:
6s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

True, true... Maar er werd me ooit gezegd dat de perfecte partner niet bestaat, dus tja.
I was an atheist until I realized I was God
pi_94424098
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:15 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja nou, ik zat dus toen ook hard te denken het uit te maken, en bovendien zat ik in de VS en kreeg ik een "kans" in m'n schoot geworpen. Niet dat ik er geen spijt van heb (hoewel het wel goed is dat het nu uit is, uiteindelijk ben ik beter af), maar ik weet wel waarom het gebeurd is en de kans niet groot is dat ik het weer doe. Maar ik ga niet roepen dat ik nooit meer vreemd zal gaan ofzo.

[..]

Volgens mij heb jij een beetje een utopisch ideaalbeeld in je hoofd wat betreft relaties. Iedere relatie zal z'n ups en downs hebben. En zulke dingen gebeuren meestal in de enorme downs. Tja. Shit happens. Vind het wat voorbarig dan maar te claimen dat de relatie niet goed is.
Exact, maar wel dus met het verschil dat wij beiden al wisten dat deze relatie niet lang stand zou houden. Als ik een goede relatie zou hebben, denk ik niet dat ik vreemd zou gaan. Hell, laat ik het anders stellen: heb tijdens mijn huwelijk en vooral op het einde zeker de kans gehad, maar altijd afgewimpeld omdat ik gewoon teveel respect voor mijn man en huwelijk had.

Nou wil ik niet roomser zijn dan de paus door te zeggen dat ik nooit vreemd zou gaan in de toekomst, maar de relatie moet wel flink verknipt zijn, wil dat gebeuren. Denk ik :P
Sarcasme. Herken het.
pi_94424116
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:18 schreef kastanova het volgende:

[..]

True, true... Maar er werd me ooit gezegd dat de perfecte partner niet bestaat, dus tja.
Je springt nu wel direct naar het andere uiterste meneertje ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_94424167
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je springt nu wel direct naar het andere uiterste meneertje ;)
U bedoelt? :o.

Anyway, ik ga maar eens even in het zonnetje mensen vervelen met mijn wijsheden.
I was an atheist until I realized I was God
pi_94424176
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:15 schreef Catbert het volgende:
En zulke dingen gebeuren meestal in de enorme downs. Tja. Shit happens. Vind het wat voorbarig dan maar te claimen dat de relatie niet goed is.
Volgens mij hadden ze net een half jaar een relatie, maar ik kan er naast zitten ;) Vind ik toch wel wat snel voor een enorme down ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_94424253
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef kastanova het volgende:

[..]

U bedoelt? :o.

Anyway, ik ga maar eens even in het zonnetje mensen vervelen met mijn wijsheden.
Van een relatie die niet goed genoeg was om er je seksuele fantasie van een trio voor opzij te zetten, naar "de perfecte relatie" vind ik een behoorlijk grote sprong.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:31:34 #37
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94424657
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef Spirit82 het volgende:

Volgens mij hadden ze net een half jaar een relatie, maar ik kan er naast zitten ;) Vind ik toch wel wat snel voor een enorme down ;)
Nee, juist die zes maanden is zo'n breaking point vaak. Ik had toen ook zes maanden wat.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:37:44 #38
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94424993
Wat krijg je opeens een ander beeld van mensen zodra het over dit soort onderwerpen gaat :') Ook een beetje hoofdpijn van al dat gezever over dit soort zaken, maar het verheldert een hoop.

Ik heb me trouwens ook niet bepaald ooit druk gemaakt om vreemdgaan, zowel van mezelf of van mijn ex'en. Vind het ook echt bullshit als mensen smoesjes hebben.. 't is gewoon fucking stom als je 't zomaar doet. Ook niet trouwens als je helemaal vantevoren hebt bedacht hoe het gaat werken (tenzij je vriendin het ermee eens is natuurlijk :P).

Maargoed, nu zal er wel gezegd worden dat ik nooit de kans heb gehad met een of twee lekkere chickies :')
WFPB!
  maandag 21 maart 2011 @ 16:39:32 #39
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94425081
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef Dizorn het volgende:

Maargoed, nu zal er wel gezegd worden dat ik nooit de kans heb gehad met een of twee lekkere chickies :')

Tja. Als er twee hele mooie vrouwen op je afkomen in de kroeg en aangeven dat ze een robbertje willen stoeien met jou erbij en je dan braaf nee zegt: respect. Ik geloof zeker dat de meeste kerels geen nee zouden kunnen zeggen.
pi_94425241
Goed, het verschil tussen mannen en vrouwen is in het vorige topic wel weer duidelijk :')

Kortom mensen aanvullen.

Niet zeiken om "Rennen, lui kadaver!" en vreemdgaan is evengoed fout. Jullie vrouwen lezen weer teveel tussen de regels door.

Kortom, willen jullie eeuwig vrijgezelle dames/mannen ooit nog een relatie krijgen:
-wees open
-speel geen spelletjes
-mannen vangen zelden dubbele boodschappen op ( "Hij zag mijn nieuwe rokje geeneens :( ")
-vrouwen doen zelden technische klusjes
-aan mannen heb je in de opvoeding wat aan duidelijkheid. (geen voetballen om 19 uur is geen voetballen punt. Naar je kamer)
-spreek duidelijk af wie wat betaalt tijdens de date.

Goed volgende onderwerp
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:45:01 #41
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94425352
Gelukkig hebben we jou om de boel een beetje te modereren hierzo ;)
pi_94425492
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef Catbert het volgende:
Gelukkig hebben we jou om de boel een beetje te modereren hierzo ;)
Ja ik zou bijna een sollicitatie doen.. :')

Maar een real life sollicitatie gaat de goede kant op, dus binnenkort heb ik het waarschijnlijk te druk om te modereren op fok...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94425705
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:39 schreef Catbert het volgende:
Tja. Als er twee hele mooie vrouwen op je afkomen in de kroeg en aangeven dat ze een robbertje willen stoeien met jou erbij en je dan braaf nee zegt: respect. Ik geloof zeker dat de meeste kerels geen nee zouden kunnen zeggen.
Zouden ze zich niet eerder met een knalrode kop en al stotterende uit de voeten proberen te maken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:52:54 #44
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94425797
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:51 schreef Techno het volgende:
Zouden ze zich niet eerder met een knalrode kop en al stotterende uit de voeten proberen te maken?
Ik zou eerder naar de verborgen camera gaan zoeken denk ik :)
  maandag 21 maart 2011 @ 16:53:33 #45
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94425850
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja ik zou bijna een sollicitatie doen.. :')

Maar een real life sollicitatie gaat de goede kant op, dus binnenkort heb ik het waarschijnlijk te druk om te modereren op fok...
^O^ Klinkt goed, je hebt er zin in neem ik aan? ;)

quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:39 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als ze zo op me af komen lopen en dat voorstellen, geloof ik allereerst niet dat het oprecht is :+ (kut te laat zie net je post opkomen :P) Daarnaast natuurlijk, als ik een écht goede vriendin heb dan zal ik dit soort zaken uberhaubt besproken hebben. Natuurlijk niet binnen de eerste paar weken/maanden maar dan heb ik ook echt geen behoefte aan buiten de deur neuken. En daarna weet ik heus wel hoe ik met de situatie om moet gaan. :)
WFPB!
pi_94425998
Ahhh, de fantasietjes... De meeste mannen die ik ken die het hebben meegemaakt, die hadden gewild dat het een fantasie gebleven was...Het echte werk valt toch wel tegen :D

En nu moeten ze creatief worden en een nieuwe rukfantasie bedenken.. _O-
pi_94426104
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef Catbert het volgende:
Ik zou eerder naar de verborgen camera gaan zoeken denk ik :)
Bij BNN dacht ik hadden ze ooit een dergelijke test gedaan met slechts één mooie dame weliswaar, maar het gros wist niet hoe snel ze zich uit de voeten moesten maken. Dus vandaar. :)
  maandag 21 maart 2011 @ 16:57:50 #48
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94426121
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef Chawi het volgende:
Ahhh, de fantasietjes... De meeste mannen die ik ken die het hebben meegemaakt, die hadden gewild dat het een fantasie gebleven was...Het echte werk valt toch wel tegen :D
Wat een onzin. Heb ook een keer een trio gehad (en twee keer een kwartet) maar vond dat op zich leuk een keer gedaan te hebben. Dat "ik had het liever niet gedaan" is zo'n onzinnig politiek correct antwoord. Of ze liegen gewoon.
pi_94426190
Zou niet weten waarom ze mij een politiek correct antwoord hadden moeten geven. Of zijn mannen zulke doortrapte leugenaars dat ze maar gewoon altijd liegen ;-)
  maandag 21 maart 2011 @ 16:59:08 #50
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94426200
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef Techno het volgende:

Bij BNN dacht ik hadden ze ooit een dergelijke test gedaan met slechts één mooie dame weliswaar, maar het gros wist niet hoe snel ze zich uit de voeten moesten maken. Dus vandaar. :)
Heb ik ook gezien. Komt vooral omdat het niet normaal is dat een knappe meid een willekeurige kerel aanspreek. Dat gebeurt nooit, en al helemaal niet overdag in een winkelcentrum. Ik zou het ook niet vertrouwen. Het is of een verborgen camera iets, of een "relatietest", of ze is echt compleet fucked up upstairs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')