SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Sarcasme. Herken het.
Dat is het hier allang niet meer, tis inmiddels een topic-reeks waar een bepaald x-aantal personen graag met elkaar in discussie gaan over hunzelf.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zullen we over daten praten in het volgende topic?
Wat dacht je van uitmaken, anderen neuken en op zoek gaan naar die chick die er geen problemen mee heeft? Waarom iemand terugnemen waarvan je weet dat ze je seksuele fantasieën niet wil vervullen? Oh nee, je gáf tenslotte om haarquote:Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat ik (en dit gaat me gezeik opleveren) dat ook niet de juiste manier vond.
Het uitmaken om met anderen te kunnen neuken en daarna moet ze je dan maar weer terugnemen; dan had ik haar daarna nooit meer serieus kunnen nemen.
Ik hoop niet dat ik je vertrouwen in de mannelijke helft van de mensheid helemaal ga verpesten, maar als twee bloedmooie vrouwen op je vriend afstappen en aangeven dat ze met hem een trio willen, gewoon eenmalig, dan zegt 90% uiteindelijk ja. Dat is niet om het goed te praten, het blijft fout, maar je bepaalde dingen echt in je schoot geworpen krijgt (zoals ik met die meid met wie ik vreemdgegaan ben), is ondanks dat je weet dat het echt niet kan, de verleiding toch veel te groot.quote:
De meeste mannen doen het niet omdat ze de kans niet krijgen. Het is niet doodsimpel ff een trio te regelen ofzo hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste kerels erover fantaseren maar een GOEDE relatie er niet voor zouden opofferen. Wat zeg ik, dat weet ik zeker, kijk maar eens om je heenRoept niet elke man dat dat zijn geheime fantasie is? Alleen doen de meesten het niet omdat ze hun partner belangrijker vinden
Zonder verdere kennis wat betreft mijn persoontje zou dat inderdaad een vrij logische reactie zijn.quote:
Nee, dat zei ik niet. Als jij een trio belangrijker vindt dan jouw relatie, heeft die relatie duidelijk niet genoeg waarde voor jequote:Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat ik (en dit gaat me gezeik opleveren) dat ook niet de juiste manier vond.
Het uitmaken om met anderen te kunnen neuken en daarna moet ze je dan maar weer terugnemen; dan had ik haar daarna nooit meer serieus kunnen nemen.
Ik snap het wel hoor. Ik kreeg ook vaak mooie kansen en trio-aanbiedingen krijg ik elk jaar wel een paar keerquote:Op maandag 21 maart 2011 15:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik je vertrouwen in de mannelijke helft van de mensheid helemaal ga verpesten, maar als twee bloedmooie vrouwen op je vriend afstappen en aangeven dat ze met hem een trio willen, gewoon eenmalig, dan zegt 90% uiteindelijk ja. Dat is niet om het goed te praten, het blijft fout, maar je bepaalde dingen echt in je schoot geworpen krijgt (zoals ik met die meid met wie ik vreemdgegaan ben), is ondanks dat je weet dat het echt niet kan, de verleiding toch veel te groot.
Nou, ik denk dat ik je inmiddels een pietsie ken en ik spreek gewoon voor mezelf hoe ik in een dergelijke relatie zou staan, met wie dan ook. Als mijn man persé een trio wil en dat wil ik pertinent NIET en hij kiest ervoor om het dan gewoon tóch te doen, vind ik dat compleet respectloos, ongeacht jouw beredenatie erachterquote:Op maandag 21 maart 2011 15:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zonder verdere kennis wat betreft mijn persoontje zou dat inderdaad een vrij logische reactie zijn.
Dat ja. Ik geloof best dat kasta om dat meisje gaf. Maar niet genoeg, en dat wist hij van tevoren ook. En dát is nu net wat ik er zo laf aan vind.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet. Als jij een trio belangrijker vindt dan jouw relatie, heeft die relatie duidelijk niet genoeg waarde voor je
De meeste mannen gaan niet bewust op zoek naar die kans, dat lijkt me iets heel andersquote:Op maandag 21 maart 2011 15:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
De meeste mannen doen het niet omdat ze de kans niet krijgen. Het is niet doodsimpel ff een trio te regelen ofzo hoor.
Je bent ook een vrouw, en knap genoeg om makkelijk aan seks te komen. Mannen moeten jagen en vrouwen worden bejaagd. Er is een enorm verschil tussen als kerel op 2 vrouwen aflopen om een trio te regelen en als stel op 1 meid aflopen om een trio te regelen. Dat laatste is veel simpeler. Ik heb gelukkig alle dingen die ik uit wou proberen wel eens gedaan dus een trio an sich trekt me absoluut niet genoeg (als Carice van Houten samen met Halina Reijn op me af zouden stappen zou het wat anders zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 15:54 schreef Seven. het volgende:
Ik snap het wel hoor. Ik kreeg ook vaak mooie kansen en trio-aanbiedingen krijg ik elk jaar wel een paar keer. Maar ik persoonlijk zou mijn relatie er niet voor op het spel zetten. Ik kom zéér makkelijk in de verleiding maar zelfs telefoonnummers uitwisselen met iemand waarvan ik weet dat er wederzijdse chemie is, gaat voor mij al te ver.
Je leest teveel seksverhalen online. Dat je in de kroeg benaderd wordt voor een trio door twee bloedmooie vrouwen komt niet heel vaak voor. Als je een trio wil moet je daar zelf achteraan gaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:56 schreef Spirit82 het volgende:
De meeste mannen gaan niet bewust op zoek naar die kans, dat lijkt me iets heel anders
Vanwege 1 onbespreekbare fantasie een verder goede relatie opgeven?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:50 schreef Seven. het volgende:
Wat dacht je van uitmaken, anderen neuken en op zoek gaan naar die chick die er geen problemen mee heeft? Waarom iemand terugnemen waarvan je weet dat ze je seksuele fantasieën niet wil vervullen? Oh nee, je gáf tenslotte om haar. Blijkbaar betekende ze niet genoeg voor je om een dom fantasietje opzij te zetten. Ook nog eens een waarvoor je al ruimschoots de kans hebt gehad.
Dat zeg ik toch ook? De meeste mannen doen er niet de moeite voor en gaan er niet bewust naar op zoek omdat ze het blijkbaar niet belangrijk genoeg vinden. Er zijn ook zat lelijke vrouwen die aan trios doen hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 15:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je leest teveel seksverhalen online. Dat je in de kroeg benaderd wordt voor een trio door twee bloedmooie vrouwen komt niet heel vaak voor. Als je een trio wil moet je daar zelf achteraan gaan.
Maar haar gevoehoeluns!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef kastanova het volgende:
Vandaar dus ook dat het in m'n hoofd logisch klonk; fantasie uitvoeren en daarmee eventuele frustraties bij voorbaat al weg nemen, vervolgens nooit meer over lullen en nog lang en gelukkig leven.
Maar dat zal dan wel weer te rationeel zijn.
Wat niet weet dat niet deert, maar ga het dan vervolgens niet opbiechten want dat wéét je dat er gruwelijk gezeik van komt (en terecht!)quote:
Ik heb die fantasie eigenlijk ook niet. Heb m'n handen al vol aan eentje.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? De meeste mannen doen er niet de moeite voor en gaan er niet bewust naar op zoek omdat ze het blijkbaar niet belangrijk genoeg vinden. Er zijn ook zat lelijke vrouwen die aan trios doen hoor
Ja maar ik ga niet onder m'n stand neuken, dus ik zou alleen een trio met mooie vrouwen willenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef Spirit82 het volgende:
Dat zeg ik toch ook? De meeste mannen doen er niet de moeite voor en gaan er niet bewust naar op zoek omdat ze het blijkbaar niet belangrijk genoeg vinden. Er zijn ook zat lelijke vrouwen die aan trios doen hoor
Nou euh, eigenlijk wel, kwestie van voorstellen aan beide dames.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:52 schreef Catbert het volgende:
De meeste mannen doen het niet omdat ze de kans niet krijgen. Het is niet doodsimpel ff een trio te regelen ofzo hoor.
Ja, dat snap ik dan ook niet. Ik heb het ook niet verteld. Heb het wel ff overwogen maar dan weet je dat de kans groot is dat je relatie over en uit is.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:02 schreef Spirit82 het volgende:
Wat niet weet dat niet deert, maar ga het dan vervolgens niet opbiechten want dat wéét je dat er gruwelijk gezeik van komt (en terecht!)
Ja maar schatje toch! We hadden het over de gemiddelde man en de gemiddelde man is nou eenmaal niet zo bloedmooi als jijquote:Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet onder m'n stand neuken, dus ik zou alleen een trio met mooie vrouwen willen
Mijn punt was dus dat de meeste mannen het zouden doen als ze het in hun schoot geworpen kregen. Of ze er zelf naar op zoek gaan doet er weinig toe. Ik ga zelf ook niet achter vrouwen aan, ik zet mezelf liever niet in een positie waar ik weer de fout in zou kunnen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |