Dat zijn van die lafbekken die meiden vertellen wat ze denken dat ze willen horen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:58 schreef Chawi het volgende:
Zou niet weten waarom ze mij een politiek correct antwoord hadden moeten geven. Of zijn mannen zulke doortrapte leugenaars dat ze maar gewoon altijd liegen ;-)
Dat verandert nog niks? Veel kerels praten naar wat ze denken dat een meid wil horen. En ik ben verder redelijk doorsnee dus ik vermoed zo dat ik geen enorme uitzondering ben. Het is ook compleet niet logisch dat je een trio doet en dan denkt van had ik het maar niet gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef Chawi het volgende:
Aangezien ik niets had met die "lafbekken", klopt je verhaal nog steeds niet
Misschien eraan gedacht dat jij de uitzondering op de regel bent?
Jij begint met redeneren echt altijd bij andere en dan bij jezelf, als je dat nou is omdraait kom bij een veel beter plaatje van Catbert uit denk ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat verandert nog niks? Veel kerels praten naar wat ze denken dat een meid wil horen. En ik ben verder redelijk doorsnee dus ik vermoed zo dat ik geen enorme uitzondering ben. Het is ook compleet niet logisch dat je een trio doet en dan denkt van had ik het maar niet gedaan.
Wordt coschappen lopen in Groningenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef Dizorn het volgende:
Woei! Ik had een foto-bewonderaar op Paiq die allebei mijn foto's leuk vond. En ik kwam haar foto tegen met dat beoordelen en vond haar ook leuk. En nu stuurt ze mij een One-Liner![]()
(Wel 160 km verderop (waar de hell dat is zou 't niet wetenmaargoed!)
Kom op Dizorn, zo moeilijk is het echt niet toch? Je lijkt mij een normale kerel dus gewoon een date regelen moet niet zo moeilijk zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:06 schreef Dizorn het volgende:
Moet eerlijk toegeven dat ik geen trio heb gehad. Denk wel dat het gaat tegenvallen in vergelijking met je fantasie omdat het praktisch gewoon niet zo makkelijk is allemaal. Mannen zijn al niet goed in multi-tasken
Maar dat is puur de praktische kant. In mijn hoofd is het een perfect plaatje alsnog
Edit: om dit ontopic maken. Wie wil daten om mij te laten zien of het echt zo leuk is?![]()
MMV? MVV?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:06 schreef Dizorn het volgende:
Moet eerlijk toegeven dat ik geen trio heb gehad. Denk wel dat het gaat tegenvallen in vergelijking met je fantasie omdat het praktisch gewoon niet zo makkelijk is allemaal. Mannen zijn al niet goed in multi-tasken
Maar dat is puur de praktische kant. In mijn hoofd is het een perfect plaatje alsnog
Edit: om dit ontopic maken. Wie wil daten om mij te laten zien of het echt zo leuk is?![]()
Mijn angst is dat de dames alleen nog aandacht voor elkaar hebben ipv aandacht voor hun beide en mij.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef Dizorn het volgende:
We hadden 't over de echte mannendroom he. MVV dus.
Dat is waar, maar ik wil ook graag meedoen ipv kijkenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:02 schreef Silenus het volgende:
Angst? Ga je toch lekker kijken. Het is leuker dan een boek lezen.
Alleen het toekijken is 't al waard hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 17:06 schreef Dizorn het volgende:
Kom jij zo amoraal over dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef -Engel- het volgende:
Een foto van mij is nu 270 keer beoordeeld en staat op een 7.3 .... (paiq dus)
hehehe oja... en na het single event van zaterdag ben ik toegevoegd als vriendinnetje bij drie heren. Eentje was heel leuk, eentje een superknuffelbeeren eentje stelt mij te morele vragen (maar gezien zijn situatie snap ik dat wel.... )
Forget it. Als man alleen geen kans als vrouw alleen walhallaquote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar er zijn ook datingsites waar je dat soort dingen kan opzoeken en vinden
Engel van buiten duivel van binnenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Alleen het toekijken is 't al waard hoor
[..]
Kom jij zo amoraal over dan?
MVV trio waarschijnlijk welquote:Op maandag 21 maart 2011 19:09 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Forget it. Als man alleen geen kans als vrouw alleen walhalla
Op dergelijke sites heb je op elke vrouw die een MVV wil ongeveer 50000 mannen, dus vergeet dat maar. Die ex van me die dat toen geregeld heeft heeft ook nog op zo'n site zitten kijken (naar meiden dus) en dat was echt een extreem trieste bende.quote:[b] Op [url=http://forum.fok.nl
MVV trio waarschijnlijk wel
De meeste MVV zijn dan ook voornamelijk bedoelt voor de vrouw omdat ze bi of bi-schierig is. En dan wordt het vaak voor de man alleen kijken,kijken, en de rest er bij denken.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Op dergelijke sites heb je op elke vrouw die een MVV wil ongeveer 50000 mannen, dus vergeet dat maar. Die ex van me die dat toen geregeld heeft heeft ook nog op zo'n site zitten kijken (naar meiden dus) en dat was echt een extreem trieste bende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |