PMS is volgens mij in sommige landen een reden tot vrijspraak als je als vrouw iemand vermoord.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:22 schreef Dizorn het volgende:
Omg chawi gemixte signalen! Seven maakt je af! .. Of is dat voor vrouwen dan wel weer duidelijk?
Overigens heb je niet in enkele landen een wet dat als je man vreemdgaat je als vrouw hem mag vermoorden zolang je het met je eigen handen doet? Of is dat andersom?
Ergens in de 60 keer en een 9.1, dit bevreesd mijn tevens telkens weer ben eerder een hoge 5 in het echt. Tevens als het zo gemakkelijk is om online dates te regelen als man zijnde, hoe moet het dan wel niet zijn voor de doorsnee vrouw? Elke avond een andere date ofzo... ga je toch een beetje anders aankijken tegenover de vrouwen op paiq.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef -Engel- het volgende:
Een foto van mij is nu 270 keer beoordeeld en staat op een 7.3 .... (paiq dus)
Alle 100 te gelijk ongesteld dat zou een leuk feestje wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef VacaLoca het volgende:
Er zijn ook landen waar je 100 vrouwen kan hebben en niemand die oordeelt
Een bloedbad.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alle 100 te gelijk ongesteld dat zou een leuk feestje worden
En ik was net zo content met mijn 7.6. Doorgerekend ben ik dus een 4.8quote:Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ergens in de 60 keer en een 9.1, dit bevreesd mijn tevens telkens weer ben eerder een hoge 5 in het echt.
Waarom zou je anders tegen een vrouw aan gaan kijken als ze iedere avond zou daten? Betekent toch nog niet dat ze iedere avond met een kerel in bed ligtquote:Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Elke avond een andere date ofzo... ga je toch een beetje anders aankijken tegenover de vrouwen op paiq.
op t kruisje drukken helptquote:Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
..
En waarom ik jouw quote -Engel- om de simpele reden dat ik al weken een DM heb van jouw die telkens blijft verschijnen. Irrrrrritant...
Ze is óf dateverslaafd, óf erg kieskeurig, óf ze heeft alleen maar kneuzen ontmoet tot dan toe. Misschien dat je dan wat onzeker wordt over een toekomstquote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef Chawi het volgende:
[..]
Waarom zou je anders tegen een vrouw aan gaan kijken als ze iedere avond zou daten? Betekent toch nog niet dat ze iedere avond met een kerel in bed ligt
Naja dat nog buiten beschouwing is het toch anders als je de 7de op rij bent die week of de 2de die maand in week 3. Als ze elke avond weer zelfde soort social talk houdt dan wordt het ook aardig een casette-bandje gok ik. Lijkt me sterk dat elke date totaal andere onderwerpen aansnijd.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef Chawi het volgende:
[..]
Waarom zou je anders tegen een vrouw aan gaan kijken als ze iedere avond zou daten? Betekent toch nog niet dat ze iedere avond met een kerel in bed ligt
Wow dat is veelquote:Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef Chawi het volgende:
Ik heb het wel eens voor elkaar gekregen om 4 dates in 1 week te hebben, was niet geheel de planning, maar liep gewoon zo.
Het was inderdaad doodvermoeiend, want ondanks dat je gedeeltelijk iedere keer hetzelfde verhaal vertelt, wil je niet dat je date partner dat merkt. Das niet eerlijk.
En kieskeurig..ik weet het niet, vind mezelf niet overdreven kieskeurig, maar er loopt veel ongein rond op datingsites die vooraf gewoon niet eerlijk zijn. Dus je moet het kaf van het koren scheiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat is een goeiequote:Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef Dizorn het volgende:
Wat valt er trouwens allemaal onder een 'date'? Heb nog nooit een "officiële" date gehad maar ben wél vaak genoeg met meiden uitgeweest e.d.
Ik heb periodes waarin ik vrij veel date. Soms wel 3 dates in een weekend (das mijn max, hoewel ik van sommige mannen weet dat ze er nog wat meer in een weekend kunnen proppen), maar dan is het eigenlijk gewoon meer voor de lol, dan dat je serieus verwacht dat er iets uit zal komen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ze is óf dateverslaafd, óf erg kieskeurig, óf ze heeft alleen maar kneuzen ontmoet tot dan toe. Misschien dat je dan wat onzeker wordt over een toekomst(Zou me nergens van weerhouden, maargoed!)
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:39 schreef Spirit82 het volgende:
(das mijn max, hoewel ik van sommige mannen weet dat ze er nog wat meer in een weekend kunnen proppen),
Met die definitie heb ik nog nooit een date gehad.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef Chawi het volgende:
Iedereen zal een andere definitie hebben van een date..
Voor mij is de definitie. Een afspraak met een manspersoon om na te gaan of we elkaar leuker dan aardig vinden
Dan hebben wij nooit gedate ;-)quote:Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met die definitie heb ik nog nooit een date gehad.
Foei..het draait niet allemaal om het uiterlijk, niet zo kieskeurig jijquote:Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef VacaLoca het volgende:
Wee ik ben nu een 7.9
Nu ga ik me te goed voelen voor 7.8jes
Maar wel gemeet?quote:
Tja dat is een beetje wat jijzelf (of die ander) vindt.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef Dizorn het volgende:
Wat valt er trouwens allemaal onder een 'date'? Heb nog nooit een "officiële" date gehad maar ben wél vaak genoeg met meiden uitgeweest e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |