abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94437003
Er zijn ook landen waar je 100 vrouwen kan hebben en niemand die oordeelt
pi_94437019
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:22 schreef Dizorn het volgende:
Omg chawi gemixte signalen! Seven maakt je af! .. Of is dat voor vrouwen dan wel weer duidelijk? :P

Overigens heb je niet in enkele landen een wet dat als je man vreemdgaat je als vrouw hem mag vermoorden zolang je het met je eigen handen doet? Of is dat andersom? :O
PMS is volgens mij in sommige landen een reden tot vrijspraak als je als vrouw iemand vermoord.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_94437057
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef -Engel- het volgende:
Een foto van mij is nu 270 keer beoordeeld en staat op een 7.3 .... (paiq dus)
Ergens in de 60 keer en een 9.1, dit bevreesd mijn tevens telkens weer ben eerder een hoge 5 in het echt. Tevens als het zo gemakkelijk is om online dates te regelen als man zijnde, hoe moet het dan wel niet zijn voor de doorsnee vrouw? Elke avond een andere date ofzo... ga je toch een beetje anders aankijken tegenover de vrouwen op paiq.

En waarom ik jouw quote -Engel- om de simpele reden dat ik al weken een DM heb van jouw die telkens blijft verschijnen. Irrrrrritant...
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_94437064
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef VacaLoca het volgende:
Er zijn ook landen waar je 100 vrouwen kan hebben en niemand die oordeelt
Alle 100 te gelijk ongesteld dat zou een leuk feestje worden :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 21 maart 2011 @ 20:25:25 #105
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94437097
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Alle 100 te gelijk ongesteld dat zou een leuk feestje worden :D
Een bloedbad.
Gourmetten of steengrillen?
pi_94437140
Geen idee of het voor vrouwen wel duidelijk was. Voor mij was het duidelijk en daar gaat het toch om. Man in kwestie heeft een heerlijke avond en nog een zoentje als toetje gehad.

Wie het onderste uit de kan wilt, krijgt de deksel op zijn neus, of autoportier in dit geval :+

Welk land..ik ga emigreren 8-)
pi_94437187
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Ergens in de 60 keer en een 9.1, dit bevreesd mijn tevens telkens weer ben eerder een hoge 5 in het echt.
En ik was net zo content met mijn 7.6. Doorgerekend ben ik dus een 4.8 ;(
pi_94437329
quote:

[..]

Elke avond een andere date ofzo... ga je toch een beetje anders aankijken tegenover de vrouwen op paiq.

Waarom zou je anders tegen een vrouw aan gaan kijken als ze iedere avond zou daten? Betekent toch nog niet dat ze iedere avond met een kerel in bed ligt :)
  maandag 21 maart 2011 @ 20:30:06 #109
85878 _DaNi_
Damn Those Eyes..
pi_94437418
quote:

[..]

..
En waarom ik jouw quote -Engel- om de simpele reden dat ik al weken een DM heb van jouw die telkens blijft verschijnen. Irrrrrritant...
op t kruisje drukken helpt :P of bovenin de balk op dm.
  maandag 21 maart 2011 @ 20:30:23 #110
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94437448
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef Chawi het volgende:

[..]

Waarom zou je anders tegen een vrouw aan gaan kijken als ze iedere avond zou daten? Betekent toch nog niet dat ze iedere avond met een kerel in bed ligt :)
Ze is óf dateverslaafd, óf erg kieskeurig, óf ze heeft alleen maar kneuzen ontmoet tot dan toe. Misschien dat je dan wat onzeker wordt over een toekomst :+ (Zou me nergens van weerhouden, maargoed!)
WFPB!
pi_94437505
quote:

[..]

Naja dat nog buiten beschouwing is het toch anders als je de 7de op rij bent die week of de 2de die maand in week 3. Als ze elke avond weer zelfde soort social talk houdt dan wordt het ook aardig een casette-bandje gok ik. Lijkt me sterk dat elke date totaal andere onderwerpen aansnijd.
pi_94437777
Ik heb het wel eens voor elkaar gekregen om 4 dates in 1 week te hebben, was niet geheel de planning, maar liep gewoon zo.

Het was inderdaad doodvermoeiend, want ondanks dat je gedeeltelijk iedere keer hetzelfde verhaal vertelt, wil je niet dat je date partner dat merkt. Das niet eerlijk :).

En kieskeurig..ik weet het niet, vind mezelf niet overdreven kieskeurig, maar er loopt veel ongein rond op datingsites die vooraf gewoon niet eerlijk zijn. Dus je moet het kaf van het koren scheiden.
pi_94437855
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef Chawi het volgende:
Ik heb het wel eens voor elkaar gekregen om 4 dates in 1 week te hebben, was niet geheel de planning, maar liep gewoon zo.

Het was inderdaad doodvermoeiend, want ondanks dat je gedeeltelijk iedere keer hetzelfde verhaal vertelt, wil je niet dat je date partner dat merkt. Das niet eerlijk :).

En kieskeurig..ik weet het niet, vind mezelf niet overdreven kieskeurig, maar er loopt veel ongein rond op datingsites die vooraf gewoon niet eerlijk zijn. Dus je moet het kaf van het koren scheiden.
Wow dat is veel :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
  maandag 21 maart 2011 @ 20:38:13 #114
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94437936
Wat valt er trouwens allemaal onder een 'date'? Heb nog nooit een "officiële" date gehad maar ben wél vaak genoeg met meiden uitgeweest e.d.
WFPB!
pi_94438011
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef Dizorn het volgende:
Wat valt er trouwens allemaal onder een 'date'? Heb nog nooit een "officiële" date gehad maar ben wél vaak genoeg met meiden uitgeweest e.d.
Dat is een goeie :D geen idee eigenlijk. Als je zelf vindt dat het een date is en de ander ook dan is het een date
14 SHADES OF GREY
pi_94438012
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Ze is óf dateverslaafd, óf erg kieskeurig, óf ze heeft alleen maar kneuzen ontmoet tot dan toe. Misschien dat je dan wat onzeker wordt over een toekomst :+ (Zou me nergens van weerhouden, maargoed!)
Ik heb periodes waarin ik vrij veel date. Soms wel 3 dates in een weekend (das mijn max, hoewel ik van sommige mannen weet dat ze er nog wat meer in een weekend kunnen proppen), maar dan is het eigenlijk gewoon meer voor de lol, dan dat je serieus verwacht dat er iets uit zal komen.
Sarcasme. Herken het.
pi_94438237
Iedereen zal een andere definitie hebben van een date..
Voor mij is de definitie. Een afspraak met een manspersoon om na te gaan of we elkaar leuker dan aardig vinden
  maandag 21 maart 2011 @ 20:43:23 #118
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94438304
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:39 schreef Spirit82 het volgende:
(das mijn max, hoewel ik van sommige mannen weet dat ze er nog wat meer in een weekend kunnen proppen),
:')
Gourmetten of steengrillen?
pi_94438348
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef Chawi het volgende:
Iedereen zal een andere definitie hebben van een date..
Voor mij is de definitie. Een afspraak met een manspersoon om na te gaan of we elkaar leuker dan aardig vinden
Met die definitie heb ik nog nooit een date gehad. :P
14 SHADES OF GREY
pi_94438379
Wee ik ben nu een 7.9

Nu ga ik me te goed voelen voor 7.8jes
pi_94438428
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Met die definitie heb ik nog nooit een date gehad. :P
Dan hebben wij nooit gedate ;-)
pi_94438514
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef VacaLoca het volgende:
Wee ik ben nu een 7.9

Nu ga ik me te goed voelen voor 7.8jes
Foei..het draait niet allemaal om het uiterlijk, niet zo kieskeurig jij _O-
pi_94438556
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:45 schreef Chawi het volgende:

[..]

Dan hebben wij nooit gedate ;-)
Maar wel gemeet?

Ik heb wel eens iets gehad met een meisje maar dat is niet met een date begonnen althans met die intentie had ik niet met haar afgesproken.
14 SHADES OF GREY
pi_94438569
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

:')
Ik had het niet over jou, maar leuk dat je je aangesproken voelt ;P
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 20:47:57 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94438659
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef Dizorn het volgende:
Tja dat is een beetje wat jijzelf (of die ander) vindt.
zelf is mijn definitie: het is een afspraak met iemand waarbij je gaat kijken of er meer dan vriendschap uit kan komen :)
  maandag 21 maart 2011 @ 20:48:08 #126
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94438677
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:20 schreef Chawi het volgende:

[..]

Gaat al liggen op het hakblok met haar hoofd *)

Datesite ervaringen..eentje uit een oude doos ;-)

Heerlijke avond gehad met een jongeman van RP..Drankje, dansje..nog meer drankjes. Oftewel, madam was niet meer in staat om naar huis te rijden. Jongeman bracht haar thuis. Ik gaf hem spontaan een innige zoen en daarna de mededeling "Tot nooit weer". Snapte hij helemaal niets van.

Ik wel, ik had een leuke avond en loslippige bovenlippen...maar geen zin in een vervolgdate.

Heeft nog vele gefrustreerde mailtjes van zijn kant opgeleverd...damn, wist niet dat ik zo lekker kon zoenen ;-)
:N
Resistance is futile.
pi_94438746
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Maar wel gemeet?

Ik heb wel eens iets gehad met een meisje maar dat is niet met een date begonnen althans met die intentie had ik niet met haar afgesproken.
Meeten..uhmm...heb ik ook wel eens gedaan, maar dat was echt met kanslozen en omdat mijn honden een rondje bos konden gebruiken. Dat wist de andere partij overigens ook en sommige van mijn meets, zijn nog steeds goede kennissen :)
pi_94438798
quote:
12s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

:N
Sorry Seven, ik zal het nooit meer doen w/
pi_94439022
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:49 schreef Chawi het volgende:

[..]

Meeten..uhmm...heb ik ook wel eens gedaan, maar dat was echt met kanslozen en omdat mijn honden een rondje bos konden gebruiken. Dat wist de andere partij overigens ook en sommige van mijn meets, zijn nog steeds goede kennissen :)
Meestal kom ik niet verder dan gesprek op PaiQ. Ik word te vaak geblokkeerd als ze mijn foto zien.
Laatst trouwens wel iemand gemeet die ik via PaiQ heb leren kennen. Alleen dat was niet meer van hoi en dag. Was bij een concert.
14 SHADES OF GREY
pi_94439290
Internetdaten is gewoon hard wat dat betreft. Zo heb ik het ook gebruikt, veel plaatjeskijken en vanuit daar kijken of de rest matcht. IRL kijk je al sneller verder dan een hoofd of lichaam.
pi_94439313
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Meestal kom ik niet verder dan gesprek op PaiQ. Ik word te vaak geblokkeerd als ze mijn foto zien.
Laatst trouwens wel iemand gemeet die ik via PaiQ heb leren kennen. Alleen dat was niet meer van hoi en dag. Was bij een concert.
Je foto's werden goed beoordeeld zij je gisteren positief. Ben dan toch wel benieuwd naar je beoordeling, want anders is het vreemd dat je 'te vaak' geblokkeerd wordt op basis van je foto.

Krijg je het te zien trouwens als zij je fotos hebben? Als ik creditcheat gebruikt staat van niet. Bij vrijspelen via chatten wel?
pi_94439404
Had ik nu een battledate tegen Silenus? :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94439608
Gewonnen of verloren?
pi_94439903
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef Chawi het volgende:
Gewonnen of verloren?
Gewonnen dat dan weer wel...
pi_94439916
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Je foto's werden goed beoordeeld zij je gisteren positief. Ben dan toch wel benieuwd naar je beoordeling, want anders is het vreemd dat je 'te vaak' geblokkeerd wordt op basis van je foto.

Krijg je het te zien trouwens als zij je fotos hebben? Als ik creditcheat gebruikt staat van niet. Bij vrijspelen via chatten wel?
Ooit gehoord van sarcasme? Was dit smiley duidelijker geweest :') 6,3 net voldoende dus. :+ maar niet genoeg voor de meeste vrouwen blijkbaar. :{

Geen idee. Ik doe dat soort dingen nooit cheats. Na 10 minuten chatten krijgen je automatisch elkaars foto's te zien
14 SHADES OF GREY
pi_94439991
quote:
99s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:02 schreef Godshand het volgende:
Gewonnen dat dan weer wel...
Maar was de dame in kwestie ook wat?
pi_94440186
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Maar was de dame in kwestie ook wat?
Geen foto's gezien en je moest haar schaamhaar in de fik steken om wat van dr te horen geloof ik.

Heb "Nee" gezegd dus...
pi_94440517
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ooit gehoord van sarcasme? Was dit smiley duidelijker geweest :') 6,3 net voldoende dus. :+ maar niet genoeg voor de meeste vrouwen blijkbaar. :{

Geen idee. Ik doe dat soort dingen nooit cheats. Na 10 minuten chatten krijgen je automatisch elkaars foto's te zien
Ehm nee, sarcasme is mij niet vreemd, maar ik ga er niet van uit dat als iemand zegt dat ie positieve beoordelingen op zn foto krijgt dat ie sarcastisch is.
pi_94440615
quote:

[..]
The next best thing is just around the corner. Zit je dan als man...
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_94440920
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:11 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

The next best thing is just around the corner. Zit je dan als man...
Je weet nog niet eens of hij een "best thing" is... Je zit een stadium te ver :)
pi_94440991
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:09 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ehm nee, sarcasme is mij niet vreemd, maar ik ga er niet van uit dat als iemand zegt dat ie positieve beoordelingen op zn foto krijgt dat ie sarcastisch is.
Ik kan wel gaan zeuren dat ik nooit dates heb etc. Maar dat veranderd niet en is kansloos dus probeer ik met die negatieve shit te stoppen.
Collega van mij had wel een goed idee. Ik moet gewoon met een kennis een relatie krijgen. Daten/flirten is niet aan mij besteed.
14 SHADES OF GREY
pi_94441369
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik kan wel gaan zeuren dat ik nooit dates heb etc. Maar dat veranderd niet en is kansloos dus probeer ik met die negatieve shit te stoppen.
Collega van mij had wel een goed idee. Ik moet gewoon met een kennis een relatie krijgen. Daten/flirten is niet aan mij besteed.
Als je voor jezelf echt overtuigd bent er niet via toch vrij oppervlakkige methodes als datingsites e.d. een kans te hebben dan zou ik daar dan ook niet toch krom genoeg wel je hoop op richten.
Als je idd gewoon in je omgeving omgang hebt met vrouwen dan gaat toch vooral het innerlijk tellen op gegeven moment.

Nu lijkt IRL me sowieos al beter dan online. Ik ben nu dan wel ff paar daagjes op paiq bezig, maar nog niks serieus... maar mijn visie blijft toch wel dat online je slechts 10% van communicatiespectrum kan gebruiken. Die overige 90% is toch zacht gezegd niet onbelangrijk.
  maandag 21 maart 2011 @ 21:20:24 #143
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94441388
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:49 schreef Chawi het volgende:

[..]

Sorry Seven, ik zal het nooit meer doen w/
:*
Resistance is futile.
pi_94441570
Lekker energieke thuis-fitness-dans-en-spring sessie van bijna 2 uur er op zitten overigens. Heerlijk.... muziek hard aan, dansen als cardio; niemand die je ziet. En daarna ff met gewichten bezig. Tussendoor ff fokken... prima. Nu ff goed schaften.
pi_94441580
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:20 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Als je voor jezelf echt overtuigd bent er niet via toch vrij oppervlakkige methodes als datingsites e.d. een kans te hebben dan zou ik daar dan ook niet toch krom genoeg wel je hoop op richten.
Als je idd gewoon in je omgeving omgang hebt met vrouwen dan gaat toch vooral het innerlijk tellen op gegeven moment.

Nu lijkt IRL me sowieos al beter dan online. Ik ben nu dan wel ff paar daagjes op paiq bezig, maar nog niks serieus... maar mijn visie blijft toch wel dat online je slechts 10% van communicatiespectrum kan gebruiken. Die overige 90% is toch zacht gezegd niet onbelangrijk.
Wat is de overige 90% dan?
pi_94441686
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat is de overige 90% dan?
Kan het onderzoek zo even niet terug vinden. Maar lichaamstaal is bv belangrijker dan gesproken taal. Laat staan digitale tekst.
pi_94441704
quote:
maar mijn visie blijft toch wel dat online je slechts 10% van communicatiespectrum kan gebruiken.
Enlighten me....
pi_94441750
quote:

[..]

Als het van mijn omgeving moet aankomen dat kan ik beter gelijk in het klooster gaan :')

Communiceren is niet mijn sterkste punt :{ zo wel online als IRL. Online gaat wel makkelijker dan IRL.
14 SHADES OF GREY
pi_94441862
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef VacaLoca het volgende:
Kan het onderzoek zo even niet terug vinden. Maar lichaamstaal is bv belangrijker dan gesproken taal. Laat staan digitale tekst.
Ah zo, maar dat communicatiespectrum is bij lange na geen 90%.
pi_94442208
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef Techno het volgende:

[..]

Ah zo, maar dat communicatiespectrum is bij lange na geen 90%.
70% van de communicatie is non-verbaal. Die 30% verbaal haal je online in geschreven tekst ook nog bij lange na niet. Intonatie mis je bv.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')