quote:Op maandag 21 maart 2011 20:20 schreef Chawi het volgende:
[..]
Gaat al liggen op het hakblok met haar hoofd![]()
Datesite ervaringen..eentje uit een oude doos ;-)
Heerlijke avond gehad met een jongeman van RP..Drankje, dansje..nog meer drankjes. Oftewel, madam was niet meer in staat om naar huis te rijden. Jongeman bracht haar thuis. Ik gaf hem spontaan een innige zoen en daarna de mededeling "Tot nooit weer". Snapte hij helemaal niets van.
Ik wel, ik had een leuke avond en loslippige bovenlippen...maar geen zin in een vervolgdate.
Heeft nog vele gefrustreerde mailtjes van zijn kant opgeleverd...damn, wist niet dat ik zo lekker kon zoenen ;-)
Meeten..uhmm...heb ik ook wel eens gedaan, maar dat was echt met kanslozen en omdat mijn honden een rondje bos konden gebruiken. Dat wist de andere partij overigens ook en sommige van mijn meets, zijn nog steeds goede kennissenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar wel gemeet?
Ik heb wel eens iets gehad met een meisje maar dat is niet met een date begonnen althans met die intentie had ik niet met haar afgesproken.
Meestal kom ik niet verder dan gesprek op PaiQ. Ik word te vaak geblokkeerd als ze mijn foto zien.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:49 schreef Chawi het volgende:
[..]
Meeten..uhmm...heb ik ook wel eens gedaan, maar dat was echt met kanslozen en omdat mijn honden een rondje bos konden gebruiken. Dat wist de andere partij overigens ook en sommige van mijn meets, zijn nog steeds goede kennissen
Je foto's werden goed beoordeeld zij je gisteren positief. Ben dan toch wel benieuwd naar je beoordeling, want anders is het vreemd dat je 'te vaak' geblokkeerd wordt op basis van je foto.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meestal kom ik niet verder dan gesprek op PaiQ. Ik word te vaak geblokkeerd als ze mijn foto zien.
Laatst trouwens wel iemand gemeet die ik via PaiQ heb leren kennen. Alleen dat was niet meer van hoi en dag. Was bij een concert.
Gewonnen dat dan weer wel...quote:
Ooit gehoord van sarcasme? Was dit smiley duidelijker geweestquote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je foto's werden goed beoordeeld zij je gisteren positief. Ben dan toch wel benieuwd naar je beoordeling, want anders is het vreemd dat je 'te vaak' geblokkeerd wordt op basis van je foto.
Krijg je het te zien trouwens als zij je fotos hebben? Als ik creditcheat gebruikt staat van niet. Bij vrijspelen via chatten wel?
Geen foto's gezien en je moest haar schaamhaar in de fik steken om wat van dr te horen geloof ik.quote:
Ehm nee, sarcasme is mij niet vreemd, maar ik ga er niet van uit dat als iemand zegt dat ie positieve beoordelingen op zn foto krijgt dat ie sarcastisch is.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ooit gehoord van sarcasme? Was dit smiley duidelijker geweest6,3 net voldoende dus.
maar niet genoeg voor de meeste vrouwen blijkbaar.
![]()
Geen idee. Ik doe dat soort dingen nooit cheats. Na 10 minuten chatten krijgen je automatisch elkaars foto's te zien
The next best thing is just around the corner. Zit je dan als man...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef Chawi het volgende:
[..]
Waarom zou je anders tegen een vrouw aan gaan kijken als ze iedere avond zou daten? Betekent toch nog niet dat ze iedere avond met een kerel in bed ligt
Je weet nog niet eens of hij een "best thing" is... Je zit een stadium te verquote:Op maandag 21 maart 2011 21:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
The next best thing is just around the corner. Zit je dan als man...
Ik kan wel gaan zeuren dat ik nooit dates heb etc. Maar dat veranderd niet en is kansloos dus probeer ik met die negatieve shit te stoppen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ehm nee, sarcasme is mij niet vreemd, maar ik ga er niet van uit dat als iemand zegt dat ie positieve beoordelingen op zn foto krijgt dat ie sarcastisch is.
Als je voor jezelf echt overtuigd bent er niet via toch vrij oppervlakkige methodes als datingsites e.d. een kans te hebben dan zou ik daar dan ook niet toch krom genoeg wel je hoop op richten.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan zeuren dat ik nooit dates heb etc. Maar dat veranderd niet en is kansloos dus probeer ik met die negatieve shit te stoppen.
Collega van mij had wel een goed idee. Ik moet gewoon met een kennis een relatie krijgen. Daten/flirten is niet aan mij besteed.
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:49 schreef Chawi het volgende:
[..]
Sorry Seven, ik zal het nooit meer doen
Wat is de overige 90% dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:20 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als je voor jezelf echt overtuigd bent er niet via toch vrij oppervlakkige methodes als datingsites e.d. een kans te hebben dan zou ik daar dan ook niet toch krom genoeg wel je hoop op richten.
Als je idd gewoon in je omgeving omgang hebt met vrouwen dan gaat toch vooral het innerlijk tellen op gegeven moment.
Nu lijkt IRL me sowieos al beter dan online. Ik ben nu dan wel ff paar daagjes op paiq bezig, maar nog niks serieus... maar mijn visie blijft toch wel dat online je slechts 10% van communicatiespectrum kan gebruiken. Die overige 90% is toch zacht gezegd niet onbelangrijk.
Kan het onderzoek zo even niet terug vinden. Maar lichaamstaal is bv belangrijker dan gesproken taal. Laat staan digitale tekst.quote:
Enlighten me....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:20 schreef VacaLoca het volgende:
maar mijn visie blijft toch wel dat online je slechts 10% van communicatiespectrum kan gebruiken.
Als het van mijn omgeving moet aankomen dat kan ik beter gelijk in het klooster gaanquote:Op maandag 21 maart 2011 21:20 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als je voor jezelf echt overtuigd bent er niet via toch vrij oppervlakkige methodes als datingsites e.d. een kans te hebben dan zou ik daar dan ook niet toch krom genoeg wel je hoop op richten.
Als je idd gewoon in je omgeving omgang hebt met vrouwen dan gaat toch vooral het innerlijk tellen op gegeven moment.
Nu lijkt IRL me sowieos al beter dan online. Ik ben nu dan wel ff paar daagjes op paiq bezig, maar nog niks serieus... maar mijn visie blijft toch wel dat online je slechts 10% van communicatiespectrum kan gebruiken. Die overige 90% is toch zacht gezegd niet onbelangrijk.
Ah zo, maar dat communicatiespectrum is bij lange na geen 90%.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef VacaLoca het volgende:
Kan het onderzoek zo even niet terug vinden. Maar lichaamstaal is bv belangrijker dan gesproken taal. Laat staan digitale tekst.
70% van de communicatie is non-verbaal. Die 30% verbaal haal je online in geschreven tekst ook nog bij lange na niet. Intonatie mis je bv.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah zo, maar dat communicatiespectrum is bij lange na geen 90%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |