abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94422704
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
Sarcasme. Herken het.
pi_94422740
Ik ben wel trouw :+
pi_94422741
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zullen we over daten praten in het volgende topic? :P
Dat is het hier allang niet meer, tis inmiddels een topic-reeks waar een bepaald x-aantal personen graag met elkaar in discussie gaan over hunzelf.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:50:13 #4
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94422742
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef kastanova het volgende:

[..]

Omdat ik (en dit gaat me gezeik opleveren) dat ook niet de juiste manier vond.
Het uitmaken om met anderen te kunnen neuken en daarna moet ze je dan maar weer terugnemen; dan had ik haar daarna nooit meer serieus kunnen nemen.
Wat dacht je van uitmaken, anderen neuken en op zoek gaan naar die chick die er geen problemen mee heeft? Waarom iemand terugnemen waarvan je weet dat ze je seksuele fantasieën niet wil vervullen? Oh nee, je gáf tenslotte om haar :D . Blijkbaar betekende ze niet genoeg voor je om een dom fantasietje opzij te zetten. Ook nog eens een waarvoor je al ruimschoots de kans hebt gehad.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:51:08 #5
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94422786
Heuj ik ben nog nooit vreemdgegaan!
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 21 maart 2011 @ 15:52:24 #6
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94422847
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef Seven. het volgende:
:')

Narcist.
Ik hoop niet dat ik je vertrouwen in de mannelijke helft van de mensheid helemaal ga verpesten, maar als twee bloedmooie vrouwen op je vriend afstappen en aangeven dat ze met hem een trio willen, gewoon eenmalig, dan zegt 90% uiteindelijk ja. Dat is niet om het goed te praten, het blijft fout, maar je bepaalde dingen echt in je schoot geworpen krijgt (zoals ik met die meid met wie ik vreemdgegaan ben), is ondanks dat je weet dat het echt niet kan, de verleiding toch veel te groot.

quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste kerels erover fantaseren maar een GOEDE relatie er niet voor zouden opofferen. Wat zeg ik, dat weet ik zeker, kijk maar eens om je heen :P Roept niet elke man dat dat zijn geheime fantasie is? Alleen doen de meesten het niet omdat ze hun partner belangrijker vinden :)
De meeste mannen doen het niet omdat ze de kans niet krijgen. Het is niet doodsimpel ff een trio te regelen ofzo hoor.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94422855
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zou je er ook uitgeschopt hebben ^O^
Zonder verdere kennis wat betreft mijn persoontje zou dat inderdaad een vrij logische reactie zijn.
I was an atheist until I realized I was God
pi_94422907
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef kastanova het volgende:

[..]

Omdat ik (en dit gaat me gezeik opleveren) dat ook niet de juiste manier vond.
Het uitmaken om met anderen te kunnen neuken en daarna moet ze je dan maar weer terugnemen; dan had ik haar daarna nooit meer serieus kunnen nemen.
Nee, dat zei ik niet. Als jij een trio belangrijker vindt dan jouw relatie, heeft die relatie duidelijk niet genoeg waarde voor je :)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:54:54 #9
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94422959
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:52 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat ik je vertrouwen in de mannelijke helft van de mensheid helemaal ga verpesten, maar als twee bloedmooie vrouwen op je vriend afstappen en aangeven dat ze met hem een trio willen, gewoon eenmalig, dan zegt 90% uiteindelijk ja. Dat is niet om het goed te praten, het blijft fout, maar je bepaalde dingen echt in je schoot geworpen krijgt (zoals ik met die meid met wie ik vreemdgegaan ben), is ondanks dat je weet dat het echt niet kan, de verleiding toch veel te groot.
Ik snap het wel hoor. Ik kreeg ook vaak mooie kansen en trio-aanbiedingen krijg ik elk jaar wel een paar keer :'). Maar ik persoonlijk zou mijn relatie er niet voor op het spel zetten. Ik kom zéér makkelijk in de verleiding maar zelfs telefoonnummers uitwisselen met iemand waarvan ik weet dat er wederzijdse chemie is, gaat voor mij al te ver.
Resistance is futile.
pi_94422965
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:52 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zonder verdere kennis wat betreft mijn persoontje zou dat inderdaad een vrij logische reactie zijn.
Nou, ik denk dat ik je inmiddels een pietsie ken en ik spreek gewoon voor mezelf hoe ik in een dergelijke relatie zou staan, met wie dan ook. Als mijn man persé een trio wil en dat wil ik pertinent NIET en hij kiest ervoor om het dan gewoon tóch te doen, vind ik dat compleet respectloos, ongeacht jouw beredenatie erachter :)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:55:53 #11
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94423000
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, dat zei ik niet. Als jij een trio belangrijker vindt dan jouw relatie, heeft die relatie duidelijk niet genoeg waarde voor je :)
Dat ja. Ik geloof best dat kasta om dat meisje gaf. Maar niet genoeg, en dat wist hij van tevoren ook. En dát is nu net wat ik er zo laf aan vind.
Resistance is futile.
pi_94423018
quote:

[..]

De meeste mannen doen het niet omdat ze de kans niet krijgen. Het is niet doodsimpel ff een trio te regelen ofzo hoor.
De meeste mannen gaan niet bewust op zoek naar die kans, dat lijkt me iets heel anders :)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:56:21 #13
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94423019
Oei kut, ik moet me nog douchen, zo werken.

:W
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:58:58 #14
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94423136
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:54 schreef Seven. het volgende:
Ik snap het wel hoor. Ik kreeg ook vaak mooie kansen en trio-aanbiedingen krijg ik elk jaar wel een paar keer :'). Maar ik persoonlijk zou mijn relatie er niet voor op het spel zetten. Ik kom zéér makkelijk in de verleiding maar zelfs telefoonnummers uitwisselen met iemand waarvan ik weet dat er wederzijdse chemie is, gaat voor mij al te ver.
Je bent ook een vrouw, en knap genoeg om makkelijk aan seks te komen. Mannen moeten jagen en vrouwen worden bejaagd. Er is een enorm verschil tussen als kerel op 2 vrouwen aflopen om een trio te regelen en als stel op 1 meid aflopen om een trio te regelen. Dat laatste is veel simpeler. Ik heb gelukkig alle dingen die ik uit wou proberen wel eens gedaan dus een trio an sich trekt me absoluut niet genoeg (als Carice van Houten samen met Halina Reijn op me af zouden stappen zou het wat anders zijn ;)) om het te overwegen, maar giet wat bier in een kerel die het nog een keer wil doen en hij praat zichzelf binnen 5 minuten om.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 21 maart 2011 @ 15:59:53 #15
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94423177
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:56 schreef Spirit82 het volgende:
De meeste mannen gaan niet bewust op zoek naar die kans, dat lijkt me iets heel anders :)
Je leest teveel seksverhalen online. Dat je in de kroeg benaderd wordt voor een trio door twee bloedmooie vrouwen komt niet heel vaak voor. Als je een trio wil moet je daar zelf achteraan gaan.
pi_94423189
quote:
6s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:50 schreef Seven. het volgende:
Wat dacht je van uitmaken, anderen neuken en op zoek gaan naar die chick die er geen problemen mee heeft? Waarom iemand terugnemen waarvan je weet dat ze je seksuele fantasieën niet wil vervullen? Oh nee, je gáf tenslotte om haar :D . Blijkbaar betekende ze niet genoeg voor je om een dom fantasietje opzij te zetten. Ook nog eens een waarvoor je al ruimschoots de kans hebt gehad.
Vanwege 1 onbespreekbare fantasie een verder goede relatie opgeven?
Mweh... Helemaal aangezien dat "probleem" na een eenmalige vervulling er van ook direct opgelost zou zijn.

Ik wist echter ook dat het me ongelooflijk zou gaan frustreren als ik het maar zou laten rusten.
En dat kon na een maandje al zijn, misschien zelfs wel pas na een jaar, maar dan was het tegen díe tijd een probleem geworden.
Het probleem was dan ook niet zozeer dat ze het niet direct wilde, maar met name dat het in zijn geheel niet besproken mócht worden.
Zaken onbespreekbaar maken lost nooit iets op, maar zorgt slechts dat het op de achtergrond blijft sudderen.

Vandaar dus ook dat het in m'n hoofd logisch klonk; fantasie uitvoeren en daarmee eventuele frustraties bij voorbaat al weg nemen, vervolgens nooit meer over lullen en nog lang en gelukkig leven.
Maar dat zal dan wel weer te rationeel zijn :X.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:00:40 #17
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94423204
Heb me nog nooit afgevraagd of mijn partners nu wel niet vreemd gingen... :)
Geen belangstelling naar... :')
pi_94423234
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je leest teveel seksverhalen online. Dat je in de kroeg benaderd wordt voor een trio door twee bloedmooie vrouwen komt niet heel vaak voor. Als je een trio wil moet je daar zelf achteraan gaan.
Dat zeg ik toch ook? De meeste mannen doen er niet de moeite voor en gaan er niet bewust naar op zoek omdat ze het blijkbaar niet belangrijk genoeg vinden. Er zijn ook zat lelijke vrouwen die aan trios doen hoor ;)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:01:25 #19
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94423245
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef kastanova het volgende:
Vandaar dus ook dat het in m'n hoofd logisch klonk; fantasie uitvoeren en daarmee eventuele frustraties bij voorbaat al weg nemen, vervolgens nooit meer over lullen en nog lang en gelukkig leven.
Maar haar gevoehoeluns!!!
pi_94423313
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef Catbert het volgende:

[..]

Maar haar gevoehoeluns!!!
Wat niet weet dat niet deert, maar ga het dan vervolgens niet opbiechten want dat wéét je dat er gruwelijk gezeik van komt (en terecht!) :P
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:03:03 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94423318
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook? De meeste mannen doen er niet de moeite voor en gaan er niet bewust naar op zoek omdat ze het blijkbaar niet belangrijk genoeg vinden. Er zijn ook zat lelijke vrouwen die aan trios doen hoor ;)
Ik heb die fantasie eigenlijk ook niet. Heb m'n handen al vol aan eentje. :')
  maandag 21 maart 2011 @ 16:03:06 #22
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94423328
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar ik ga niet onder m'n stand neuken, dus ik zou alleen een trio met mooie vrouwen willen :D

Mijn punt was dus dat de meeste mannen het zouden doen als ze het in hun schoot geworpen kregen. Of ze er zelf naar op zoek gaan doet er weinig toe. Ik ga zelf ook niet achter vrouwen aan, ik zet mezelf liever niet in een positie waar ik weer de fout in zou kunnen gaan.
pi_94423347
quote:
Nou euh, eigenlijk wel, kwestie van voorstellen aan beide dames.

Vandaar dus ook dat ik het zo plastisch en rationeel benader; als het "gewoon" een andere kut was waar ik behoefte aan had, dan had ik het immers iedere week wel een keer gedaan.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:03:52 #24
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94423375
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:02 schreef Spirit82 het volgende:
Wat niet weet dat niet deert, maar ga het dan vervolgens niet opbiechten want dat wéét je dat er gruwelijk gezeik van komt (en terecht!) :P
Ja, dat snap ik dan ook niet. Ik heb het ook niet verteld. Heb het wel ff overwogen maar dan weet je dat de kans groot is dat je relatie over en uit is.
pi_94423417
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja maar ik ga niet onder m'n stand neuken, dus ik zou alleen een trio met mooie vrouwen willen :D

Mijn punt was dus dat de meeste mannen het zouden doen als ze het in hun schoot geworpen kregen. Of ze er zelf naar op zoek gaan doet er weinig toe. Ik ga zelf ook niet achter vrouwen aan, ik zet mezelf liever niet in een positie waar ik weer de fout in zou kunnen gaan.
Ja maar schatje toch! We hadden het over de gemiddelde man en de gemiddelde man is nou eenmaal niet zo bloedmooi als jij O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:05:20 #26
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94423449
quote:
3s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef kastanova het volgende:
Nou euh, eigenlijk wel, kwestie van voorstellen aan beide dames.
Nou, de meeste meiden waar ik mee in de kroeg sta, een paar daargelaten, zouden dat niet tof vinden. Daarnaast is die hockeyclub nogal een klein wereldje en het laatste wat ik zou willen is bekend staan als die kerel die bij iedereen om trio's zit te bedelen. Maar misschien heb ik gewoon jouw charme niet ;)
  maandag 21 maart 2011 @ 16:06:28 #27
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94423497
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar schatje toch! We hadden het over de gemiddelde man en de gemiddelde man is nou eenmaal niet zo bloedmooi als jij O+
Haha, zo bedoel ik het niet hoor. Kwa uiterlijk ben ik niet speciaal ofzo hoor, en ik heb ook niet de behoefte hier een soort online-image neer te zetten :)
pi_94423771
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik dan ook niet. Ik heb het ook niet verteld. Heb het wel ff overwogen maar dan weet je dat de kans groot is dat je relatie over en uit is.
Ik ben 1x vreemdgegaan in een relatie die toch nergens op uit zou lopen, puur door de redenatie: "dan maakt het niet meer uit wat hij doet". Nooit verteld, tot het een paar maanden later uit was en ik voor mn voeten geworpen kreeg dat ik hem terug wilde. Toen toch gezegd en sindsdien negeert ie me dood. Conclusie: als je het doet, nooit vertellen :P
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:14:30 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94423847
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Vanwege 1 onbespreekbare fantasie een verder goede relatie opgeven?
Mweh... Helemaal aangezien dat "probleem" na een eenmalige vervulling er van ook direct opgelost zou zijn.

Ik wist echter ook dat het me ongelooflijk zou gaan frustreren als ik het maar zou laten rusten.
En dat kon na een maandje al zijn, misschien zelfs wel pas na een jaar, maar dan was het tegen díe tijd een probleem geworden.
Het probleem was dan ook niet zozeer dat ze het niet direct wilde, maar met name dat het in zijn geheel niet besproken mócht worden.
Zaken onbespreekbaar maken lost nooit iets op, maar zorgt slechts dat het op de achtergrond blijft sudderen.

Verder goede relatie, maar niet goed genoeg. Hoe rationeel je het ook bekijkt.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:15:11 #30
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94423874
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef Spirit82 het volgende:

Ik ben 1x vreemdgegaan in een relatie die toch nergens op uit zou lopen, puur door de redenatie: "dan maakt het niet meer uit wat hij doet". Nooit verteld, tot het een paar maanden later uit was en ik voor mn voeten geworpen kreeg dat ik hem terug wilde. Toen toch gezegd en sindsdien negeert ie me dood. Conclusie: als je het doet, nooit vertellen :P
Ja nou, ik zat dus toen ook hard te denken het uit te maken, en bovendien zat ik in de VS en kreeg ik een "kans" in m'n schoot geworpen. Niet dat ik er geen spijt van heb (hoewel het wel goed is dat het nu uit is, uiteindelijk ben ik beter af), maar ik weet wel waarom het gebeurd is en de kans niet groot is dat ik het weer doe. Maar ik ga niet roepen dat ik nooit meer vreemd zal gaan ofzo.

quote:
6s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef Seven. het volgende:
Volgens mij heb jij een beetje een utopisch ideaalbeeld in je hoofd wat betreft relaties. Iedere relatie zal z'n ups en downs hebben. En zulke dingen gebeuren meestal in de enorme downs. Tja. Shit happens. Vind het wat voorbarig dan maar te claimen dat de relatie niet goed is.
pi_94424039
quote:
6s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

True, true... Maar er werd me ooit gezegd dat de perfecte partner niet bestaat, dus tja.
pi_94424098
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:15 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja nou, ik zat dus toen ook hard te denken het uit te maken, en bovendien zat ik in de VS en kreeg ik een "kans" in m'n schoot geworpen. Niet dat ik er geen spijt van heb (hoewel het wel goed is dat het nu uit is, uiteindelijk ben ik beter af), maar ik weet wel waarom het gebeurd is en de kans niet groot is dat ik het weer doe. Maar ik ga niet roepen dat ik nooit meer vreemd zal gaan ofzo.

[..]

Volgens mij heb jij een beetje een utopisch ideaalbeeld in je hoofd wat betreft relaties. Iedere relatie zal z'n ups en downs hebben. En zulke dingen gebeuren meestal in de enorme downs. Tja. Shit happens. Vind het wat voorbarig dan maar te claimen dat de relatie niet goed is.
Exact, maar wel dus met het verschil dat wij beiden al wisten dat deze relatie niet lang stand zou houden. Als ik een goede relatie zou hebben, denk ik niet dat ik vreemd zou gaan. Hell, laat ik het anders stellen: heb tijdens mijn huwelijk en vooral op het einde zeker de kans gehad, maar altijd afgewimpeld omdat ik gewoon teveel respect voor mijn man en huwelijk had.

Nou wil ik niet roomser zijn dan de paus door te zeggen dat ik nooit vreemd zou gaan in de toekomst, maar de relatie moet wel flink verknipt zijn, wil dat gebeuren. Denk ik :P
Sarcasme. Herken het.
pi_94424116
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:18 schreef kastanova het volgende:

[..]

True, true... Maar er werd me ooit gezegd dat de perfecte partner niet bestaat, dus tja.
Je springt nu wel direct naar het andere uiterste meneertje ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_94424167
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je springt nu wel direct naar het andere uiterste meneertje ;)
U bedoelt? :o.

Anyway, ik ga maar eens even in het zonnetje mensen vervelen met mijn wijsheden.
pi_94424176
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:15 schreef Catbert het volgende:
En zulke dingen gebeuren meestal in de enorme downs. Tja. Shit happens. Vind het wat voorbarig dan maar te claimen dat de relatie niet goed is.
Volgens mij hadden ze net een half jaar een relatie, maar ik kan er naast zitten ;) Vind ik toch wel wat snel voor een enorme down ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_94424253
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef kastanova het volgende:

[..]

U bedoelt? :o.

Anyway, ik ga maar eens even in het zonnetje mensen vervelen met mijn wijsheden.
Van een relatie die niet goed genoeg was om er je seksuele fantasie van een trio voor opzij te zetten, naar "de perfecte relatie" vind ik een behoorlijk grote sprong.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:31:34 #37
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94424657
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef Spirit82 het volgende:

Volgens mij hadden ze net een half jaar een relatie, maar ik kan er naast zitten ;) Vind ik toch wel wat snel voor een enorme down ;)
Nee, juist die zes maanden is zo'n breaking point vaak. Ik had toen ook zes maanden wat.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:37:44 #38
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94424993
Wat krijg je opeens een ander beeld van mensen zodra het over dit soort onderwerpen gaat :') Ook een beetje hoofdpijn van al dat gezever over dit soort zaken, maar het verheldert een hoop.

Ik heb me trouwens ook niet bepaald ooit druk gemaakt om vreemdgaan, zowel van mezelf of van mijn ex'en. Vind het ook echt bullshit als mensen smoesjes hebben.. 't is gewoon fucking stom als je 't zomaar doet. Ook niet trouwens als je helemaal vantevoren hebt bedacht hoe het gaat werken (tenzij je vriendin het ermee eens is natuurlijk :P).

Maargoed, nu zal er wel gezegd worden dat ik nooit de kans heb gehad met een of twee lekkere chickies :')
WFPB!
  maandag 21 maart 2011 @ 16:39:32 #39
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94425081
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef Dizorn het volgende:

Maargoed, nu zal er wel gezegd worden dat ik nooit de kans heb gehad met een of twee lekkere chickies :')

Tja. Als er twee hele mooie vrouwen op je afkomen in de kroeg en aangeven dat ze een robbertje willen stoeien met jou erbij en je dan braaf nee zegt: respect. Ik geloof zeker dat de meeste kerels geen nee zouden kunnen zeggen.
pi_94425241
Goed, het verschil tussen mannen en vrouwen is in het vorige topic wel weer duidelijk :')

Kortom mensen aanvullen.

Niet zeiken om "Rennen, lui kadaver!" en vreemdgaan is evengoed fout. Jullie vrouwen lezen weer teveel tussen de regels door.

Kortom, willen jullie eeuwig vrijgezelle dames/mannen ooit nog een relatie krijgen:
-wees open
-speel geen spelletjes
-mannen vangen zelden dubbele boodschappen op ( "Hij zag mijn nieuwe rokje geeneens :( ")
-vrouwen doen zelden technische klusjes
-aan mannen heb je in de opvoeding wat aan duidelijkheid. (geen voetballen om 19 uur is geen voetballen punt. Naar je kamer)
-spreek duidelijk af wie wat betaalt tijdens de date.

Goed volgende onderwerp
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:45:01 #41
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94425352
Gelukkig hebben we jou om de boel een beetje te modereren hierzo ;)
pi_94425492
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef Catbert het volgende:
Gelukkig hebben we jou om de boel een beetje te modereren hierzo ;)
Ja ik zou bijna een sollicitatie doen.. :')

Maar een real life sollicitatie gaat de goede kant op, dus binnenkort heb ik het waarschijnlijk te druk om te modereren op fok...
pi_94425705
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:39 schreef Catbert het volgende:
Tja. Als er twee hele mooie vrouwen op je afkomen in de kroeg en aangeven dat ze een robbertje willen stoeien met jou erbij en je dan braaf nee zegt: respect. Ik geloof zeker dat de meeste kerels geen nee zouden kunnen zeggen.
Zouden ze zich niet eerder met een knalrode kop en al stotterende uit de voeten proberen te maken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:52:54 #44
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94425797
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:51 schreef Techno het volgende:
Zouden ze zich niet eerder met een knalrode kop en al stotterende uit de voeten proberen te maken?
Ik zou eerder naar de verborgen camera gaan zoeken denk ik :)
  maandag 21 maart 2011 @ 16:53:33 #45
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94425850
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja ik zou bijna een sollicitatie doen.. :')

Maar een real life sollicitatie gaat de goede kant op, dus binnenkort heb ik het waarschijnlijk te druk om te modereren op fok...
^O^ Klinkt goed, je hebt er zin in neem ik aan? ;)

quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:39 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als ze zo op me af komen lopen en dat voorstellen, geloof ik allereerst niet dat het oprecht is :+ (kut te laat zie net je post opkomen :P) Daarnaast natuurlijk, als ik een écht goede vriendin heb dan zal ik dit soort zaken uberhaubt besproken hebben. Natuurlijk niet binnen de eerste paar weken/maanden maar dan heb ik ook echt geen behoefte aan buiten de deur neuken. En daarna weet ik heus wel hoe ik met de situatie om moet gaan. :)
WFPB!
pi_94425998
Ahhh, de fantasietjes... De meeste mannen die ik ken die het hebben meegemaakt, die hadden gewild dat het een fantasie gebleven was...Het echte werk valt toch wel tegen :D

En nu moeten ze creatief worden en een nieuwe rukfantasie bedenken.. _O-
pi_94426104
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef Catbert het volgende:
Ik zou eerder naar de verborgen camera gaan zoeken denk ik :)
Bij BNN dacht ik hadden ze ooit een dergelijke test gedaan met slechts één mooie dame weliswaar, maar het gros wist niet hoe snel ze zich uit de voeten moesten maken. Dus vandaar. :)
  maandag 21 maart 2011 @ 16:57:50 #48
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94426121
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef Chawi het volgende:
Ahhh, de fantasietjes... De meeste mannen die ik ken die het hebben meegemaakt, die hadden gewild dat het een fantasie gebleven was...Het echte werk valt toch wel tegen :D
Wat een onzin. Heb ook een keer een trio gehad (en twee keer een kwartet) maar vond dat op zich leuk een keer gedaan te hebben. Dat "ik had het liever niet gedaan" is zo'n onzinnig politiek correct antwoord. Of ze liegen gewoon.
pi_94426190
Zou niet weten waarom ze mij een politiek correct antwoord hadden moeten geven. Of zijn mannen zulke doortrapte leugenaars dat ze maar gewoon altijd liegen ;-)
  maandag 21 maart 2011 @ 16:59:08 #50
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94426200
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef Techno het volgende:

Bij BNN dacht ik hadden ze ooit een dergelijke test gedaan met slechts één mooie dame weliswaar, maar het gros wist niet hoe snel ze zich uit de voeten moesten maken. Dus vandaar. :)
Heb ik ook gezien. Komt vooral omdat het niet normaal is dat een knappe meid een willekeurige kerel aanspreek. Dat gebeurt nooit, en al helemaal niet overdag in een winkelcentrum. Ik zou het ook niet vertrouwen. Het is of een verborgen camera iets, of een "relatietest", of ze is echt compleet fucked up upstairs.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:59:43 #51
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94426237
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:58 schreef Chawi het volgende:
Zou niet weten waarom ze mij een politiek correct antwoord hadden moeten geven. Of zijn mannen zulke doortrapte leugenaars dat ze maar gewoon altijd liegen ;-)
Dat zijn van die lafbekken die meiden vertellen wat ze denken dat ze willen horen.
pi_94426333
Aangezien ik niets had met die "lafbekken", klopt je verhaal nog steeds niet :)
Misschien eraan gedacht dat jij de uitzondering op de regel bent?
  maandag 21 maart 2011 @ 17:03:14 #53
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94426452
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef Chawi het volgende:
Aangezien ik niets had met die "lafbekken", klopt je verhaal nog steeds niet :)
Misschien eraan gedacht dat jij de uitzondering op de regel bent?
Dat verandert nog niks? Veel kerels praten naar wat ze denken dat een meid wil horen. En ik ben verder redelijk doorsnee dus ik vermoed zo dat ik geen enorme uitzondering ben. Het is ook compleet niet logisch dat je een trio doet en dan denkt van had ik het maar niet gedaan.
pi_94426606
Het was gewoon niet dat wat ze er van verwachtte. Ik heb nooit gezegd dat ze er spijt van hadden. Dus meer de status:
Been there, did it, don't have to do it again.
  maandag 21 maart 2011 @ 17:06:31 #55
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94426629
Moet eerlijk toegeven dat ik geen trio heb gehad. Denk wel dat het gaat tegenvallen in vergelijking met je fantasie omdat het praktisch gewoon niet zo makkelijk is allemaal. Mannen zijn al niet goed in multi-tasken ;)

Maar dat is puur de praktische kant. In mijn hoofd is het een perfect plaatje alsnog :D

Edit: om dit ontopic maken. Wie wil daten om mij te laten zien of het echt zo leuk is? :7
WFPB!
pi_94426877
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat verandert nog niks? Veel kerels praten naar wat ze denken dat een meid wil horen. En ik ben verder redelijk doorsnee dus ik vermoed zo dat ik geen enorme uitzondering ben. Het is ook compleet niet logisch dat je een trio doet en dan denkt van had ik het maar niet gedaan.
Jij begint met redeneren echt altijd bij andere en dan bij jezelf, als je dat nou is omdraait kom bij een veel beter plaatje van Catbert uit denk ik.
UITGESCHREVEN
  maandag 21 maart 2011 @ 17:13:57 #57
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94427040
Woei! Ik had een foto-bewonderaar op Paiq die allebei mijn foto's leuk vond. En ik kwam haar foto tegen met dat beoordelen en vond haar ook leuk. En nu stuurt ze mij een One-Liner O+

(Wel 160 km verderop (waar de hell dat is zou 't niet weten :D maargoed!)
WFPB!
pi_94427127
Hmm gepraat met een meisje, toen de foto's kwamen was ik niet onder de indruk :P Maar om dan direct weg te drukken vind ik ook zoiets. Goed, gesprek beetje dood laten bloeden, tot zij wegdrukt. Had toch zoiets van ja, uhm, hmm :P

Dus voortaan gewoon zelf doen :').
  maandag 21 maart 2011 @ 17:16:30 #59
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94427185
Ik geef ze altijd wel de 15 minuten met de speeddate. 5 minuten is wel héél kort vind ik, kunnen ze zich nog wel even redden in de laatste 10 minuten ;)

(Tijd om eten te koken!)
WFPB!
pi_94427201
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef Dizorn het volgende:
Woei! Ik had een foto-bewonderaar op Paiq die allebei mijn foto's leuk vond. En ik kwam haar foto tegen met dat beoordelen en vond haar ook leuk. En nu stuurt ze mij een One-Liner O+

(Wel 160 km verderop (waar de hell dat is zou 't niet weten :D maargoed!)
Wordt coschappen lopen in Groningen ;)
  maandag 21 maart 2011 @ 17:21:09 #61
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94427443
Nee coschappen in Alkmaar :P Daarna mag ik pas kiezen ;)
WFPB!
  maandag 21 maart 2011 @ 18:29:55 #62
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_94430717
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:06 schreef Dizorn het volgende:
Moet eerlijk toegeven dat ik geen trio heb gehad. Denk wel dat het gaat tegenvallen in vergelijking met je fantasie omdat het praktisch gewoon niet zo makkelijk is allemaal. Mannen zijn al niet goed in multi-tasken ;)

Maar dat is puur de praktische kant. In mijn hoofd is het een perfect plaatje alsnog :D

Edit: om dit ontopic maken. Wie wil daten om mij te laten zien of het echt zo leuk is? :7
Kom op Dizorn, zo moeilijk is het echt niet toch? Je lijkt mij een normale kerel dus gewoon een date regelen moet niet zo moeilijk zijn.

Over oneliners ; je ziet dan de foto, maar als ze in je lijstje staan is de foto weer weg. En nu weet ik niet meer wie wie ook alweer is :')
Overal verstand van.
  maandag 21 maart 2011 @ 18:54:36 #63
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94431783
Op zich zou het ook niet moeilijk zijn; Moet wel iemand hebben waarmee ik wíl daten allereerst hè :P En ja reisafstand enzo hebben daar toch wel iets mee te maken. Zeker voor een eerste date is 2 uur reizen een beetje veel :D
WFPB!
pi_94431812
quote:

MMV? MVV?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 21 maart 2011 @ 18:57:04 #65
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94431889
We hadden 't over de echte mannendroom he. MVV dus.
WFPB!
pi_94432107
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef Dizorn het volgende:
We hadden 't over de echte mannendroom he. MVV dus.
Mijn angst is dat de dames alleen nog aandacht voor elkaar hebben ipv aandacht voor hun beide en mij.

Maar er zijn ook datingsites waar je dat soort dingen kan opzoeken en vinden :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 21 maart 2011 @ 19:02:18 #67
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94432141
Angst? Ga je toch lekker kijken. Het is leuker dan een boek lezen.
pi_94432264
Een foto van mij is nu 270 keer beoordeeld en staat op een 7.3 .... (paiq dus)

hehehe oja... en na het single event van zaterdag ben ik toegevoegd als vriendinnetje bij drie heren. Eentje was heel leuk, eentje een superknuffelbeer O+ en eentje stelt mij te morele vragen (maar gezien zijn situatie snap ik dat wel.... )
pi_94432369
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:02 schreef Silenus het volgende:
Angst? Ga je toch lekker kijken. Het is leuker dan een boek lezen.
Dat is waar, maar ik wil ook graag meedoen ipv kijken :P
14 SHADES OF GREY
  maandag 21 maart 2011 @ 19:07:06 #70
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94432388
quote:
Alleen het toekijken is 't al waard hoor :)

quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef -Engel- het volgende:
Een foto van mij is nu 270 keer beoordeeld en staat op een 7.3 .... (paiq dus)

hehehe oja... en na het single event van zaterdag ben ik toegevoegd als vriendinnetje bij drie heren. Eentje was heel leuk, eentje een superknuffelbeer O+ en eentje stelt mij te morele vragen (maar gezien zijn situatie snap ik dat wel.... )
Kom jij zo amoraal over dan? :D
pi_94432484
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Maar er zijn ook datingsites waar je dat soort dingen kan opzoeken en vinden :P
Forget it. Als man alleen geen kans als vrouw alleen walhalla
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_94432488
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:07 schreef Catbert het volgende:

[..]

Alleen het toekijken is 't al waard hoor :)

[..]

Kom jij zo amoraal over dan? :D
Engel van buiten duivel van binnen :P O-) })
14 SHADES OF GREY
pi_94432536
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:09 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Forget it. Als man alleen geen kans als vrouw alleen walhalla
MVV trio waarschijnlijk wel :P
14 SHADES OF GREY
  maandag 21 maart 2011 @ 19:11:21 #74
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94432606
quote:
1s.gif[b] Op [url=http://forum.fok.nl
MVV trio waarschijnlijk wel :P
Op dergelijke sites heb je op elke vrouw die een MVV wil ongeveer 50000 mannen, dus vergeet dat maar. Die ex van me die dat toen geregeld heeft heeft ook nog op zo'n site zitten kijken (naar meiden dus) en dat was echt een extreem trieste bende.
pi_94432886
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:11 schreef Catbert het volgende:

[..]

Op dergelijke sites heb je op elke vrouw die een MVV wil ongeveer 50000 mannen, dus vergeet dat maar. Die ex van me die dat toen geregeld heeft heeft ook nog op zo'n site zitten kijken (naar meiden dus) en dat was echt een extreem trieste bende.
De meeste MVV zijn dan ook voornamelijk bedoelt voor de vrouw omdat ze bi of bi-schierig is. En dan wordt het vaak voor de man alleen kijken,kijken, en de rest er bij denken.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  maandag 21 maart 2011 @ 19:19:01 #76
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94432979
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
De meeste MVV zijn dan ook voornamelijk bedoelt voor de vrouw omdat ze bi of bi-schierig is. En dan wordt het vaak voor de man alleen kijken,kijken, en de rest er bij denken.
"De meeste"? Jij bent een soort expert op dat vlak ofzo? :')
pi_94433402
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

"De meeste"? Jij bent een soort expert op dat vlak ofzo? :')
Op elke regel zijn uitzonderingen :P
14 SHADES OF GREY
  maandag 21 maart 2011 @ 19:38:48 #78
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94434159
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Op elke regel zijn uitzonderingen :P
de vraag is natuurlijk eerst.. wat is de regel he.
pi_94434261
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

de vraag is natuurlijk eerst.. wat is de regel he.
Vertel mij eens wat is die regel :D
14 SHADES OF GREY
  maandag 21 maart 2011 @ 19:43:31 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94434446
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vertel mij eens wat is die regel :D
Ik heb geen idee.
pi_94434500
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb geen idee.
Haha :D
14 SHADES OF GREY
  maandag 21 maart 2011 @ 19:59:16 #82
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94435431
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste zijn zodat de man in kwestie 1 van de volgende fantasietjes kan testen in de praktijk:

-de man kan legitiem vreemdgaan
-de man brengt iets in het bed dat ontbreekt

Vrouwen die willen ontdekken of ze ook op vrouwen vallen, doen dit doorgaans liefst zonder piemel.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 20:00:31 #83
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94435524
D'r zijn ook vrouwen die het gewoon geil vinden iets dergelijks met z'n drieen te doen. Vind het een beetje raar dat dat "legaal vreemdgaan" zou zijn. Als ik perse vreemd wil gaan doe ik dat toch wel.
pi_94435569
Maar dan is het niet legaal :P
pi_94435646
Ik kan me voorstellen dat wanneer je als vrouw een andere vrouw ook weet te waarderen op seksueel vlak, dat het een aanvulling kan zijn op je seksuele relatie met je partner.
  maandag 21 maart 2011 @ 20:02:37 #86
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94435666
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:01 schreef Chawi het volgende:
Maar dan is het niet legaal :P
Ben er tot nu toe niet voor gearresteerd :6
pi_94435690
Lol...zou toch eens een wet voor gemaakt moeten worden ;-)
pi_94435881
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:03 schreef Chawi het volgende:
Lol...zou toch eens een wet voor gemaakt moeten worden ;-)
Sharia invoeren
  maandag 21 maart 2011 @ 20:07:09 #89
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94435934
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef VacaLoca het volgende:
Sharia invoeren
Daar mogen mannen toch doen wat ze willen, en als ze een vrouw neuken zonder daarmee getrouwd te zijn is het haar schuld toch?

Lijkt me ideaal ^O^
pi_94435982
Dat ja.

You're a woman so your point is invalid.
pi_94436112
Gaan we lekker heren o|O
  maandag 21 maart 2011 @ 20:10:54 #92
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94436190

Sorry, moest gebeuren.
pi_94436329
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:09 schreef Chawi het volgende:
Gaan we lekker heren o|O
  maandag 21 maart 2011 @ 20:13:11 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94436334
Zullen we dit onderwerp weer even afsluiten en verder ontopic gaan? :)
pi_94436367
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_94436384
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik zeg doen :D
14 SHADES OF GREY
  maandag 21 maart 2011 @ 20:15:26 #97
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94436466
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef Cue_ het volgende:
Chawi begon.
pi_94436579
OT: Kwam dit blogje tegen:

http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/

Ms al bekend, maar interessant om te lezen.
Die lui hebben wel meer leuke blogs, maken er een hele wetenschap van.
pi_94436740
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:15 schreef Catbert het volgende:

[..]

Chawi begon.
Gaat al liggen op het hakblok met haar hoofd *)

Datesite ervaringen..eentje uit een oude doos ;-)

Heerlijke avond gehad met een jongeman van RP..Drankje, dansje..nog meer drankjes. Oftewel, madam was niet meer in staat om naar huis te rijden. Jongeman bracht haar thuis. Ik gaf hem spontaan een innige zoen en daarna de mededeling "Tot nooit weer". Snapte hij helemaal niets van.

Ik wel, ik had een leuke avond en loslippige bovenlippen...maar geen zin in een vervolgdate.

Heeft nog vele gefrustreerde mailtjes van zijn kant opgeleverd...damn, wist niet dat ik zo lekker kon zoenen ;-)
  maandag 21 maart 2011 @ 20:22:35 #100
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94436895
Omg chawi gemixte signalen! Seven maakt je af! .. Of is dat voor vrouwen dan wel weer duidelijk? :P

Overigens heb je niet in enkele landen een wet dat als je man vreemdgaat je als vrouw hem mag vermoorden zolang je het met je eigen handen doet? Of is dat andersom? :O
WFPB!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')