Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dus geen worstenbrood nuquote:
Ik ook hoor..quote:Op maandag 21 maart 2011 01:31 schreef friemelaar het volgende:
Ik moet zo langzamerhand wel eens gaan slapen![]()
Anders gaat dat morgen niet goedkomen
YUK, dan worden ze zacht en zompig, BRRRRRquote:
Thanks, I'll need itquote:Op maandag 21 maart 2011 01:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Truste Draaideurpoesje en succes morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op maandag 21 maart 2011 01:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Truste Draaideurpoesje en succes morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij doet het nu echt super jaquote:Op maandag 21 maart 2011 01:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekker
En het draait nu al uren zonder buffer
Goedemorgen potver-dikkiequote:
gekkiequote:Op maandag 21 maart 2011 07:11 schreef Crazy-M het volgende:
Hoppa, lamp nummer 3 binnen een week kapot thuis
gaat lekker
maar inmiddels al op het werk. al gelijk problemen
weer een blauwe die komt buurtenquote:
baardmansquote:
rock nijnquote:
okiewelquote:Op maandag 21 maart 2011 07:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gekkie
[..]
weer een blauwe die komt buurten
[..]
baardmans
[..]
rock nijn
Ik haat stagiairesquote:Op maandag 21 maart 2011 07:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
okiewel![]()
aaah, heeft de stagiaire de tapes vrijdag niet bijgevuld![]()
quote:
fail. Je kunt FOK! niet echt loslatenquote:
Makkelijk, maar ik was nog even aan het leren en dan kijk ik af en toe op mijn telefoon.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
fail. Je kunt FOK! niet echt loslaten
oudjequote:
dat ben jij zelf ook op den duurquote:
Omdat je er uit bent ?quote:Op maandag 21 maart 2011 07:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
oudje![]()
waarom lig ik nou niet meer in mn bed...
quote:Op maandag 21 maart 2011 07:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
oudje![]()
waarom lig ik nou niet meer in mn bed...
toekselquote:
lotgenootquote:
Daar heb je een punt... maar toch blijft hetquote:
tjah ik ken het.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar heb je een punt... maar toch blijft hetgevoel hangen
even ctrl+f5quote:Op maandag 21 maart 2011 07:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn knopjes (quote, wijzigen, e.d.) werken hier niet...
Ach... het is even wennen aan de realiteit... komt wel goed...quote:Op maandag 21 maart 2011 07:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah ik ken het.
Ben nu bezig met mail richting mn leidinggevende / baas.
[..]
even ctrl+f5
nah, wat oplopende irritaties. en wil even een persoonlijke mening aangeven in verband met mogelijke auto wissel.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach... het is even wennen aan de realiteit... komt wel goed...
ga je m mailen dat ie zo tof is?
speciale sc ditquote:Op maandag 21 maart 2011 07:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn knopjes (quote, wijzigen, e.d.) werken hier niet...
Daarom zou ik het juist wél moeten kunnen.quote:
Maar zo te zien werkt het inmiddels welquote:Op maandag 21 maart 2011 08:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daarom zou ik het juist wél moeten kunnen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daarom zou ik het juist wél moeten kunnen.
quote:
Ja, hij deed alleen moeilijk in een ander tabblad.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar zo te zien werkt het inmiddels wel
mooi, problem solved.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, hij deed alleen moeilijk in een ander tabblad.
quote:
Hai Toekjequote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
En hai lieve knuffelhacker![]()
![]()
Heb je een fijn weekend gehad?
Ik ken jou wat langer dan vandaag he?quote:
Ach, het geeft eigenlijk nietsquote:Op maandag 21 maart 2011 08:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
![]()
lekker weekend gehad jamet 2 meiden in een hangmat
Graagquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, het geeft eigenlijk niets![]()
Ik ben zo dol op die meiden
![]()
He, ik heb Symph's moeder gister gezien![]()
Dat klinkt heeeeerlijkThuis of zijn jullie ergens heen geweest?
Moet nu op de fiets naar het werk, tot strakjes
quote:
De dalende lijn is echt ingezet door me de afgelopen paar dagenquote:
Gewoon iedere keer nadat je m gebruikt hebt, even een doekje doorheen halen, scheelt een hoop schrobbenquote:Op maandag 21 maart 2011 08:10 schreef DaMart het volgende:
Ja hallo, ik blijf mijn oven niet poetsen... dat heb ik een paar weken geleden gedaan en de rest van het jaar vind ik het wel best.
Mogguh!quote:
leuk spel he?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
Heb gister Weerwolven gespeeldMet de variant 'Het Dorp'
Erg leuk met 20 man!
geliefdequote:
Hoeft niet.quote:
sympiequote:
O, dat heb ik gisteren dus niet gedaanquote:Op maandag 21 maart 2011 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon iedere keer nadat je m gebruikt hebt, even een doekje doorheen halen, scheelt een hoop schrobben
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sympie![]()
je vriendin aan je moeder voorgesteld zag ik
snel naar huis en alsnog doenquote:Op maandag 21 maart 2011 08:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dat heb ik gisteren dus niet gedaan.
Is dat een bordspel?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
Heb gister Weerwolven gespeeldMet de variant 'Het Dorp'
Erg leuk met 20 man!
Zeker! Online is het leuk, maar in het echie nog leuker, vooral mensen overtuigen met onsamenhangende argumenten is leukquote:
Nope, gezelschapsspel, uitbreiding op het gewone 'Weerwolven van Wakkerdam'.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker! Online is het leuk, maar in het echie nog leuker, vooral mensen overtuigen met onsamenhangende argumenten is leuk![]()
Als ik dat al zou doen met 15 man zou het waarschijnlijk al binnen no-time zo onserieus worden dat het niet eens meer leuk is om te spelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, gezelschapsspel, uitbreiding op het gewone 'Weerwolven van Wakkerdam'.
Wel geslaagd, maar je moet echt met wel 15 man of meer zijn, anders moet je de gewone versie spelen
Nee, omdat er iemand in haar zon stond, kan zij gewoon geen wolf zijnquote:
Wie/wat bel je?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:18 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
in de wacht... een ogenblik geduld alstublieft....
Lovelyquote:Op maandag 21 maart 2011 08:18 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
in de wacht... een ogenblik geduld alstublieft....
ach, hoe serieus moet het zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 08:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als ik dat al zou doen met 15 man zou het waarschijnlijk al binnen no-time zo onserieus worden dat het niet eens meer leuk is om te spelen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, omdat er iemand in haar zon stond, kan zij gewoon geen wolf zijn
quote:
Ik zou het niet weten bij mijn dokter, kan me de laatste keer dat ik daar ben geweest niet herinneren. Volgens mij al 7 jaar geleden.quote:
Vraag hem eens naar kabels voor een icdquote:
"Waarom ik géén weerwolf ben? Nou, gewoon, omdat ik een burger ben en mij nu op de brandstapel gooien zou wel een erg slechte zet zijn in de strijd tegen de weerwolven. Onschuldigen moet je niet doden!"quote:Op maandag 21 maart 2011 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker! Online is het leuk, maar in het echie nog leuker, vooral mensen overtuigen met onsamenhangende argumenten is leuk![]()
nou het valt wel mee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wokkiequote:Met kinderen ga je minimaal 7 keer per jaarquote:Op maandag 21 maart 2011 08:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten bij mijn dokter, kan me de laatste keer dat ik daar ben geweest niet herinneren. Volgens mij al 7 jaar geleden.Je hebt toch een eigen dokterquote:Op maandag 21 maart 2011 08:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vraag hem eens naar kabels voor een icd![]()
![]()
Per kind?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:25 schreef LovelyLady het volgende:
Met kinderen ga je minimaal 7 keer per jaar
Ja en? Alsof ik of mijn dokter daar wat aan kan doen?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:27 schreef Toekito het volgende:
Ja en die eigen HA moest ik uitleggen wat een ICD is.....en die techneut uit het Erasmus heeft pas 15 juni de vervolgafspraak gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:27 schreef boem-dikkie het volgende:
De zomertijd is toch volgend weekend pas?
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2011 08:29:53 ]
Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 08:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Dank je. Ik wilde eens iets met een krokus doen, die hoort wel bij de lentequote:Op maandag 21 maart 2011 08:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gemiddeld![]()
Mogguh Mart. Je UI is tof
Ik heb ook nog wel lammetjesquote:Op maandag 21 maart 2011 08:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je. Ik wilde eens iets met een krokus doen, die hoort wel bij de lente.
En dan binnenkort eens een lammetje fotograferen voor mijn lente-avatar van 2012.
Solquote:
solquote:
zomertijd is komend weekendquote:Op maandag 21 maart 2011 08:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Zonder PI's of smileys weet ik niet hoe serieus je bent he ?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:31 schreef Toekito het volgende:
Ik maakte maar een grapje LL maar ben al koest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2011 08:32:30 ]
zet groentenauto opquote:Op maandag 21 maart 2011 08:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Geniaal trouwens om véél te vroeg uit je bed te gaan.. Normaal ga ik altijd nog even computeren en koffie drinken en dan moet ik me vet haasten om nog op tijd te komen, nu ben ik al bijna anderhalf uur aan het computeren en koffie drinken en ik heb nog steeds meer dan een uur om me klaar te maken.
Niets helptquote:Op maandag 21 maart 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
knuf voor lovely
![]()
adem diep in, houdt even vast en adem uit.
zen
Netjes, een g/s koppel dat wint, dat gebeurd niet zo vaakquote:Op maandag 21 maart 2011 08:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Waarom ik géén weerwolf ben? Nou, gewoon, omdat ik een burger ben en mij nu op de brandstapel gooien zou wel een erg slechte zet zijn in de strijd tegen de weerwolven. Onschuldigen moet je niet doden!"
En vervolgens werd een van mijn medeweerwolven verdacht, en omdat al duidelijk was dat die persoon weggestemd zou worden, stemde ik vrolijk mee op haar, om mezelf minder verdacht te maken... en het werkte, want ik bleef tot het einde over, samen met mijn toenmalige geliefde... het verliefde stel, bestaande uit een burger en een weerwolf, had gewonnen.
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
Zonder PI's of smileys weet ik niet hoe serieus je bent he ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan geen PI's instellen op mijn mobiel!PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
g/s?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Netjes, een g/s koppel dat wint, dat gebeurd niet zo vaak
quote:
dat zou ook maar even helpen denk ikquote:
goed/slecht (burger/weerwolf), sorry speel het te vaak online en dan is dat een normale termquote:
wie het kleine niet eert...quote:Op maandag 21 maart 2011 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
dat zou ook maar even helpen denk ik
Ja, omdat de reis naar Portugal geboekt isquote:Op maandag 21 maart 2011 08:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voorgesteld aan zijn moeder
dat gaat goed
![]()
gewoon thuis in de achtertuin
Goedemorgenquote:
Goedemorgen Pztjequote:
Goedemorgen Martquote:
Toen er weinig mensen over waren, wist ik dat er een grote kans wat dat mijn wederhelft met mij mee zou stemmen. Zo kreeg ik dus nog een onschuldige burger weg... en als je medeweerwolven toch al op zeker worden weggestemd, dan kun je net zo goed meestemmen, want anders valt het op welke weerwolven je niet wegstemtquote:Op maandag 21 maart 2011 08:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed/slecht (burger/weerwolf), sorry speel het te vaak online en dan is dat een normale term
nou mijn weekend is meestal erg chillquote:Op maandag 21 maart 2011 08:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, omdat de reis naar Portugal geboekt is![]()
En ik het zo raar zou vinden als ik haar dan voor het eerst zou zien
Wauw heb jij een hangmat in de achtertuin?
[..]
Goedemorgen![]()
[..]
Goedemorgen PztjeLekker weekend gehad?
[..]
Goedemorgen Mart![]()
Toffe lente-ui
Jep, das een goede tactiek, zolang je zelf niet verdacht wordt, is het ideaal om af en toe op je medewolven mee te stemmen.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen er weinig mensen over waren, wist ik dat er een grote kans wat dat mijn wederhelft met mij mee zou stemmen. Zo kreeg ik dus nog een onschuldige burger weg... en als je medeweerwolven toch al op zeker worden weggestemd, dan kun je net zo goed meestemmen, want anders valt het op welke weerwolven je niet wegstemt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonder PI's of smileys weet ik niet hoe serieus je bent he ?Knuff meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
oeh chillendquote:Op maandag 21 maart 2011 08:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
We hebben een nieuw nummer trouwens -> https://8bc.org/music/Xyce/Sous+les+arbres+%28xm%29/
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou mijn weekend is meestal erg chill![]()
dus ja en jij?
schijnt daar de zon ook zo lekker?
Blijft leukquote:Op maandag 21 maart 2011 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, das een goede tactiek, zolang je zelf niet verdacht wordt, is het ideaal om af en toe op je medewolven mee te stemmen.
Niet over, maar je mag de mijne wel hebbenquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wie het kleine niet eert...
alle beetjes helpen
Hoi meisjequote:
Af en toe werd ik wel verdacht, maar ik wist de anderen ervan te overtuigen dat ik het niet wasquote:Op maandag 21 maart 2011 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, das een goede tactiek, zolang je zelf niet verdacht wordt, is het ideaal om af en toe op je medewolven mee te stemmen.
'Onder de bomen'. Lente-achtig hè!quote:
ja man ik wil onder een boom gaan chillen nuquote:Op maandag 21 maart 2011 08:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
'Onder de bomen'. Lente-achtig hè!
Lieverdquote:Op maandag 21 maart 2011 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hoi meisjeheb je een fijn weekend gehad?
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nice
Ja, heerlijk weekend gehad
De zon schijnt hier heerlijk, al is het nog wel wat frisjes op de fietsmaar dat was juist wel lekker
Zaterdag even de Veluwe op geweest met dat prachtige weer, heerlijk!
ooh ja, vandaag ben je vrijquote:Op maandag 21 maart 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ehm, like wtf, ik ben gewoon al een kwartier al helemaal alleen op kantoor... Ik vraag me even af waar mijn collega's gebleven zijn
Ze denken dat de klok is verzet?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ehm, like wtf, ik ben gewoon al een kwartier al helemaal alleen op kantoor... Ik vraag me even af waar mijn collega's gebleven zijn
mja ik kwam er achter dat er hier 2 vrij zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
En jij danquote:Op maandag 21 maart 2011 08:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Niet over, maar je mag de mijne wel hebben![]()
ja, dat is wel een beetje.. ehm.. raarquote:Op maandag 21 maart 2011 08:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, omdat de reis naar Portugal geboekt is![]()
En ik het zo raar zou vinden als ik haar dan voor het eerst zou zien
Wauw heb jij een hangmat in de achtertuin?
klinkt goedquote:Op maandag 21 maart 2011 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik kwam er achter dat er hier 2 vrij zijn
De stagiaire en de netwerkondersteuner.
mijn functie hier: ondersteunen van de netwerkondersteuner en indien nodig over nemen als hij er niet is, mijn werkplekbeheer taken, en stagiaire begeleiden en werk geven. Dus vandaag zijn alle 2 weg en belooft dus lekker druk te worden als het tegenzit
nee, die doen wij hier niet, aangezien ik gedetacheerd zit hierquote:Op maandag 21 maart 2011 08:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt goed![]()
doen jullie ook 24 uurs diensten met zijn 3en?
dat zit ik ook maar krijg gewoon een schema gemailed dat ik vrolijk mee doenquote:Op maandag 21 maart 2011 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, die doen wij hier niet, aangezien ik gedetacheerd zit hier
Het gaat wel hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LieverdJa
Het was heerlijk
![]()
Hoe is het verder met jou dan?
regeltje maken in outlookquote:Op maandag 21 maart 2011 08:55 schreef Barreltje het volgende:
mailbox weer vol in 1 weekend
sommige mensen zouden ze een mail verbod moeten geven!
hoe is het hier? iedereen weer fijn op kantoor?
zonder collega's en andere aanverwante figuren??
ik lever de mijne ook vrijwillig inquote:Op maandag 21 maart 2011 08:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet over, maar je mag de mijne wel hebben![]()
jah wij gelukkig nietquote:Op maandag 21 maart 2011 08:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zit ik ook maar krijg gewoon een schema gemailed dat ik vrolijk mee doen
jah hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 08:55 schreef Barreltje het volgende:
Ja, maar inderdaad binnenkortquote:Op maandag 21 maart 2011 08:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja het is nog best fris, de kracht vd zon is nog niet op volle sterkte![]()
maar binnenkort hmmm
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze denken dat de klok is verzet?
Ohnee, dan waren ze er juist eerderOf niet?
Nouja ik ben niet zo goed in dat soort dingen
Was het maar waarquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:55 schreef Barreltje het volgende:
quote:
jawel joh, ik zeg het dus het is goedquote:Op maandag 21 maart 2011 09:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, nog steeds projectje
[..]
Was het maar waar
pollen seizoen is begonnenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:05 schreef DaMart het volgende:
* DaMart gooit even koud water in zijn gezicht en vooral zijn ogen...
Ik krijg ineens jeuk- en traanogen, volgens mij een allergische reactie ergens op.
lenzen of niet ?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:05 schreef DaMart het volgende:
Ik krijg ineens jeuk- en traanogen, volgens mij een allergische reactie ergens op.
quote:
Ik had het omgekeerde, ik was niet echt super laat, maar ik had het idee dat ik een uur later was dan normaal, omdat er al zoveel collega's zatenquote:Op maandag 21 maart 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, ik ben gisteren even bij mijn ouders geweest, en had meteen een kat op schoot... thuisgekomen een anti-allergiepil genomen en nergens last van... alleen heb ik vanochtend dezelfde trui aangetrokken als ik toen aan had... ik denk dat daar wat kattenharen en - huidschilfers op zaten, die mij nu pesten. Heb dus ook maar wat anders aangetrokkenquote:
Nope, ik heb nog geen hulpmiddelen nodig om te kunnen zienquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
jawel joh, ik zeg het dus het is goed
Welkom in de wondere wereld der hooikoortsquote:Op maandag 21 maart 2011 09:05 schreef DaMart het volgende:
of juist heel erg rustigquote:Op maandag 21 maart 2011 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik kwam er achter dat er hier 2 vrij zijn
De stagiaire en de netwerkondersteuner.
mijn functie hier: ondersteunen van de netwerkondersteuner en indien nodig over nemen als hij er niet is, mijn werkplekbeheer taken, en stagiaire begeleiden en werk geven. Dus vandaag zijn alle 2 weg en belooft dus lekker druk te worden als het tegenzit
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik had het omgekeerde, ik was niet echt super laat, maar ik had het idee dat ik een uur later was dan normaal, omdat er al zoveel collega's zaten
Dat zou ook nog kunnen, ja... al liggen de katten iets meer voor de handquote:Op maandag 21 maart 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ben er bang voor
[..]
Welkom in de wondere wereld der hooikoorts
Het seizoen is wel echt begonnen, moet vanmiddag zelf ook echt naar de apotheekquote:Op maandag 21 maart 2011 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen, ja... al liggen de katten iets meer voor de hand.
begint nu langzaam te komen. en verwacht ook nog wel bericht uit het hoofdkantoorquote:
Als dit binnen een paar uur niet voorbij is, dan gaat er weer een anti-allergiepil in, alleen mag ik er daar maar een per dag vanquote:Op maandag 21 maart 2011 09:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het seizoen is wel echt begonnen, moet vanmiddag zelf ook echt naar de apotheekMaar houd het in de gaten
Als het alleen vandaag is dan weet je dat het inderdaad de katten zijn
bijnaquote:
het is iig al lente!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Bijna, nog 4 nachtjes slapenquote:
dat is ook wel weer lekkerquote:Op maandag 21 maart 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Grappig, die omgekeerde werelden
Ik ben vanaf half 10 weer alleen... Wordt een rustig dagje zo...
Mailverbodquote:Op maandag 21 maart 2011 08:55 schreef Barreltje het volgende:
of gewoon een verkoudheidquote:Op maandag 21 maart 2011 09:12 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb geen last van mn ogen, alleen van mn neus en keel ( loopneus en kriebel in mn keel) kan dat ook hooikoorts zijn
Herkenbaar... en ik had me gisteren nog wel voorgenomen om heel veel dingen heel actief te gaan doenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is ook wel weer lekker
Ik doe verwoede pogingen om op gang te komen, maar lukken doet dat niet erg
daarom vraag ik het me ook afquote:
Ben je aan het werk?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:05 schreef DaMart het volgende:
nee nog 5 extraquote:Op maandag 21 maart 2011 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
Zo keukenkastje 1 is gesopt en opgeruimdNog 5 te gaan
rij je daarna even door naar den haag??quote:Op maandag 21 maart 2011 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
Zo keukenkastje 1 is gesopt en opgeruimdNog 5 te gaan
als ik het kon deed ik het..quote:Op maandag 21 maart 2011 09:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
rij je daarna even door naar den haag??
wanneer heb je je examen??quote:Op maandag 21 maart 2011 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik het kon deed ik het..
alles ter afleiding
de hangmat van wokquote:Op maandag 21 maart 2011 09:18 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
weekend... zou fijn zijn, maar gewoon lekker slapen in een tuinstoel in de zon, dat zou helemaal geweldig zijn
quote:
in de hangmatquote:Op maandag 21 maart 2011 09:18 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
weekend... zou fijn zijn, maar gewoon lekker slapen in een tuinstoel in de zon, dat zou helemaal geweldig zijn
preciesquote:Op maandag 21 maart 2011 09:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de hangmat van wok
zou je die ook op mijn balkonnetje kunnen installeren wok??
Jups, tenzij je eerder stopt natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:21 schreef DaMart het volgende:
Ja, en jij denkt dus dat het om 5 uur vanmiddag voorbij is?.
Goed plan, moet mn tuin toch nog opknappen, dus wel wijs om te kijken voor een locatie van een hangmat!quote:Op maandag 21 maart 2011 09:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de hangmat van wok
zou je die ook op mijn balkonnetje kunnen installeren wok??
2 bij 4 gok ikquote:Op maandag 21 maart 2011 09:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in de hangmat
[..]
precies![]()
hoe groot is je balkon?
ik heb als excuus een schommel gebruikt, en dat hangt hij nu onderquote:Op maandag 21 maart 2011 09:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed plan, moet mn tuin toch nog opknappen, dus wel wijs om te kijken voor een locatie van een hangmat!
dat is groot genoegquote:
neuh.. dat wordt idd nogal lastig..maar evt wel aan de railing (schrijf je dat zo??quote:Op maandag 21 maart 2011 09:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb als excuus een schommel gebruikt, en dat hangt hij nu onder
[..]
dat is groot genoeg![]()
alleen iets verzinnen om de palen vast te zetten, die kunnen niet in grond op je balkon
Volgens mij welquote:Op maandag 21 maart 2011 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand een idee of ST alweer smsjes kan ontvangen??
Ja, ik heb er gisteren met succes een gestuurd en antwoord ontvangenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
Hey LLquote:Op maandag 21 maart 2011 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
Extra tijd voor koffie voor je danquote:Op maandag 21 maart 2011 09:43 schreef Symphonic het volgende:
Het gaat hier echt geweldig, een hele fijn systeemcrash
Lang leve de maandag
Hey DMquote:Op maandag 21 maart 2011 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb er gisteren met succes een gestuurd en antwoord ontvangen.
Vervolgens kon ik overigens dit posten.
Haiquote:
Kusje op je systeemcrashquote:Op maandag 21 maart 2011 09:43 schreef Symphonic het volgende:
Lang leve de maandag
Ja dat welquote:Op maandag 21 maart 2011 09:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Extra tijd voor koffie voor je dan.
Ja is goedquote:Op maandag 21 maart 2011 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
LL? Mag ik bij jou komen wonen?Heb een leuke vacature gezien in Hoorn
Hey Symquote:Op maandag 21 maart 2011 09:43 schreef Symphonic het volgende:
Lang leve de maandag
Geen idee. Kon ze dat niet dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
Je bent niet de enige hoor... ik mis ook altijd alles hier in het weekend en 's avonds ookquote:Op maandag 21 maart 2011 09:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Geen idee. Kon ze dat niet dan?
Toek mist weer een hoop in het weekend!
Jij niet alleen, ik heb dit weekend ook een hoop gemistquote:Op maandag 21 maart 2011 09:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Geen idee. Kon ze dat niet dan?
Toek mist weer een hoop in het weekend!
veel zijn er weggeweest denk ikquote:Op maandag 21 maart 2011 09:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij niet alleen, ik heb dit weekend ook een hoop gemist
Zo druk daar?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
Toch maar even zitten en koffie drinken
gedachten verzetten en het was ook wel weer eens nodig jaquote:Op maandag 21 maart 2011 09:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hebben ze er dan zo'n rotzooi van gemaakt of stof wat al een tijdje ligt?
Aha zo, veel succes er meequote:Op maandag 21 maart 2011 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gedachten verzetten en het was ook wel weer eens nodig ja
dat klopt ook weer zoquote:Op maandag 21 maart 2011 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gezien het weer is het ook niet gek
En zelf heeft die joker niks aangepast zeker?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
belt iemand: kan niet printen. Dan print hij naar file ...
maar andere printjes doen het wel ..
ik kijken, stond er aangevinkt: print to file
tuurlijk nietquote:Op maandag 21 maart 2011 10:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
En zelf heeft die joker niks aangepast zeker?
ik wil dit huis best kopen als daar ooit de kans op is. Dus blijf maar zakken.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:16 schreef DaMart het volgende:
Prijzen koopwoningen ook in februarigedaald.
Goed bezig, die huizenmarkt, nog even volhouden totdat ik binnen 1 a 2 jaar iets gekocht heb.
inderdaadquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:16 schreef DaMart het volgende:
Prijzen koopwoningen ook in februari gedaald.
Goed bezig, die huizenmarkt, nog even volhouden totdat ik binnen 1 a 2 jaar iets gekocht heb.
tja, kopen wordt goedkoper maar verkopenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:16 schreef DaMart het volgende:
dat dusquote:
staat dat van jou echt te koop jah??quote:Op maandag 21 maart 2011 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, kopen wordt goedkoper maar verkopen
mooiquote:Op maandag 21 maart 2011 10:16 schreef DaMart het volgende:
ik ga zo weer eens volledig onvoorbereid zonder spullen naar schoolquote:
gelukkig nietquote:Op maandag 21 maart 2011 10:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
staat dat van jou echt te koop jah??
vieze kleren in de tas ....quote:Op maandag 21 maart 2011 10:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga zo weer eens volledig onvoorbereid zonder spullen naar schoolheb alleen maar vieze kleren in mn tas
dat kan alleen gezeik opleveren.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga zo weer eens volledig onvoorbereid zonder spullen naar schoolheb alleen maar vieze kleren in mn tas
jup, en wilde natuurlijk braaf gisterenavond al naar huis gaan, maar als iemand vraagt of je asjeblieeeeft nog n nachtje blijft.. Tjaquote:Op maandag 21 maart 2011 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vieze kleren in de tas ....
net van weekend terug ?
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jup, en wilde natuurlijk braaf gisterenavond al naar huis gaan, maar als iemand vraagt of je asjeblieeeeft nog n nachtje blijft.. Tja
neuh, valt wel mee, heb eerst n voortgangsgesprek, en daarna n vak waarbij we alleen maar rollenspellen hoeven te doenquote:
haha, dan blijf je jahquote:Op maandag 21 maart 2011 10:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jup, en wilde natuurlijk braaf gisterenavond al naar huis gaan, maar als iemand vraagt of je asjeblieeeeft nog n nachtje blijft.. Tja
dat zei je er niet bij hé.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh, valt wel mee, heb eerst n voortgangsgesprek, en daarna n vak waarbij we alleen maar rollenspellen hoeven te doenik red t prima zonder boeken
jupquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
Zo de eerste helft van de keuken zit er op
dat zeg ik je nu tochquote:
yay for inspector gadget skillsquote:
beroepsdeformatiequote:Op maandag 21 maart 2011 10:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
yay for inspector gadget skills
Les 1: Door vragenquote:
eindelijk iemand die dat woord ook kent en geruiktquote:
trouwen?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eindelijk iemand die dat woord ook kent en geruikt
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eindelijk iemand die dat woord ook kent en geruikt
ze ruiken aan het woordquote:
ik ken het wel, maar vind het vreemd dat LDG niemand jkent die het kent en/of gebruikt..quote:Op maandag 21 maart 2011 10:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij kent het vast ook, slimme chick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |