vieze kleren in de tas ....quote:Op maandag 21 maart 2011 10:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga zo weer eens volledig onvoorbereid zonder spullen naar schoolheb alleen maar vieze kleren in mn tas
dat kan alleen gezeik opleveren.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga zo weer eens volledig onvoorbereid zonder spullen naar schoolheb alleen maar vieze kleren in mn tas
jup, en wilde natuurlijk braaf gisterenavond al naar huis gaan, maar als iemand vraagt of je asjeblieeeeft nog n nachtje blijft.. Tjaquote:Op maandag 21 maart 2011 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vieze kleren in de tas ....
net van weekend terug ?
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jup, en wilde natuurlijk braaf gisterenavond al naar huis gaan, maar als iemand vraagt of je asjeblieeeeft nog n nachtje blijft.. Tja
neuh, valt wel mee, heb eerst n voortgangsgesprek, en daarna n vak waarbij we alleen maar rollenspellen hoeven te doenquote:
haha, dan blijf je jahquote:Op maandag 21 maart 2011 10:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jup, en wilde natuurlijk braaf gisterenavond al naar huis gaan, maar als iemand vraagt of je asjeblieeeeft nog n nachtje blijft.. Tja
dat zei je er niet bij hé.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh, valt wel mee, heb eerst n voortgangsgesprek, en daarna n vak waarbij we alleen maar rollenspellen hoeven te doenik red t prima zonder boeken
jupquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
Zo de eerste helft van de keuken zit er op
dat zeg ik je nu tochquote:
yay for inspector gadget skillsquote:
beroepsdeformatiequote:Op maandag 21 maart 2011 10:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
yay for inspector gadget skills
Les 1: Door vragenquote:
eindelijk iemand die dat woord ook kent en geruiktquote:
trouwen?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eindelijk iemand die dat woord ook kent en geruikt
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eindelijk iemand die dat woord ook kent en geruikt
ze ruiken aan het woordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |