veel zijn er weggeweest denk ikquote:Op maandag 21 maart 2011 09:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij niet alleen, ik heb dit weekend ook een hoop gemist
Zo druk daar?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
Toch maar even zitten en koffie drinken
gedachten verzetten en het was ook wel weer eens nodig jaquote:Op maandag 21 maart 2011 09:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hebben ze er dan zo'n rotzooi van gemaakt of stof wat al een tijdje ligt?
Aha zo, veel succes er meequote:Op maandag 21 maart 2011 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gedachten verzetten en het was ook wel weer eens nodig ja
dat klopt ook weer zoquote:Op maandag 21 maart 2011 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gezien het weer is het ook niet gek
En zelf heeft die joker niks aangepast zeker?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
belt iemand: kan niet printen. Dan print hij naar file ...
maar andere printjes doen het wel ..
ik kijken, stond er aangevinkt: print to file
tuurlijk nietquote:Op maandag 21 maart 2011 10:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
En zelf heeft die joker niks aangepast zeker?
ik wil dit huis best kopen als daar ooit de kans op is. Dus blijf maar zakken.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:16 schreef DaMart het volgende:
Prijzen koopwoningen ook in februarigedaald.
Goed bezig, die huizenmarkt, nog even volhouden totdat ik binnen 1 a 2 jaar iets gekocht heb.
inderdaadquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:16 schreef DaMart het volgende:
Prijzen koopwoningen ook in februari gedaald.
Goed bezig, die huizenmarkt, nog even volhouden totdat ik binnen 1 a 2 jaar iets gekocht heb.
tja, kopen wordt goedkoper maar verkopenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:16 schreef DaMart het volgende:
dat dusquote:
staat dat van jou echt te koop jah??quote:Op maandag 21 maart 2011 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, kopen wordt goedkoper maar verkopen
mooiquote:Op maandag 21 maart 2011 10:16 schreef DaMart het volgende:
ik ga zo weer eens volledig onvoorbereid zonder spullen naar schoolquote:
gelukkig nietquote:Op maandag 21 maart 2011 10:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
staat dat van jou echt te koop jah??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |