Lovelyquote:Op maandag 21 maart 2011 08:18 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
in de wacht... een ogenblik geduld alstublieft....
ach, hoe serieus moet het zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 08:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als ik dat al zou doen met 15 man zou het waarschijnlijk al binnen no-time zo onserieus worden dat het niet eens meer leuk is om te spelen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, omdat er iemand in haar zon stond, kan zij gewoon geen wolf zijn
quote:
Ik zou het niet weten bij mijn dokter, kan me de laatste keer dat ik daar ben geweest niet herinneren. Volgens mij al 7 jaar geleden.quote:
Vraag hem eens naar kabels voor een icdquote:
"Waarom ik géén weerwolf ben? Nou, gewoon, omdat ik een burger ben en mij nu op de brandstapel gooien zou wel een erg slechte zet zijn in de strijd tegen de weerwolven. Onschuldigen moet je niet doden!"quote:Op maandag 21 maart 2011 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker! Online is het leuk, maar in het echie nog leuker, vooral mensen overtuigen met onsamenhangende argumenten is leuk![]()
nou het valt wel mee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wokkiequote:Met kinderen ga je minimaal 7 keer per jaarquote:Op maandag 21 maart 2011 08:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten bij mijn dokter, kan me de laatste keer dat ik daar ben geweest niet herinneren. Volgens mij al 7 jaar geleden.Je hebt toch een eigen dokterquote:Op maandag 21 maart 2011 08:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vraag hem eens naar kabels voor een icd![]()
![]()
Per kind?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:25 schreef LovelyLady het volgende:
Met kinderen ga je minimaal 7 keer per jaar
Ja en? Alsof ik of mijn dokter daar wat aan kan doen?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:27 schreef Toekito het volgende:
Ja en die eigen HA moest ik uitleggen wat een ICD is.....en die techneut uit het Erasmus heeft pas 15 juni de vervolgafspraak gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:27 schreef boem-dikkie het volgende:
De zomertijd is toch volgend weekend pas?
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2011 08:29:53 ]
Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 08:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Dank je. Ik wilde eens iets met een krokus doen, die hoort wel bij de lentequote:Op maandag 21 maart 2011 08:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gemiddeld![]()
Mogguh Mart. Je UI is tof
Ik heb ook nog wel lammetjesquote:Op maandag 21 maart 2011 08:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je. Ik wilde eens iets met een krokus doen, die hoort wel bij de lente.
En dan binnenkort eens een lammetje fotograferen voor mijn lente-avatar van 2012.
Solquote:
solquote:
zomertijd is komend weekendquote:Op maandag 21 maart 2011 08:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Zonder PI's of smileys weet ik niet hoe serieus je bent he ?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:31 schreef Toekito het volgende:
Ik maakte maar een grapje LL maar ben al koest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2011 08:32:30 ]
zet groentenauto opquote:Op maandag 21 maart 2011 08:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Geniaal trouwens om véél te vroeg uit je bed te gaan.. Normaal ga ik altijd nog even computeren en koffie drinken en dan moet ik me vet haasten om nog op tijd te komen, nu ben ik al bijna anderhalf uur aan het computeren en koffie drinken en ik heb nog steeds meer dan een uur om me klaar te maken.
Niets helptquote:Op maandag 21 maart 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
knuf voor lovely
![]()
adem diep in, houdt even vast en adem uit.
zen
Netjes, een g/s koppel dat wint, dat gebeurd niet zo vaakquote:Op maandag 21 maart 2011 08:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Waarom ik géén weerwolf ben? Nou, gewoon, omdat ik een burger ben en mij nu op de brandstapel gooien zou wel een erg slechte zet zijn in de strijd tegen de weerwolven. Onschuldigen moet je niet doden!"
En vervolgens werd een van mijn medeweerwolven verdacht, en omdat al duidelijk was dat die persoon weggestemd zou worden, stemde ik vrolijk mee op haar, om mezelf minder verdacht te maken... en het werkte, want ik bleef tot het einde over, samen met mijn toenmalige geliefde... het verliefde stel, bestaande uit een burger en een weerwolf, had gewonnen.
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
Zonder PI's of smileys weet ik niet hoe serieus je bent he ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan geen PI's instellen op mijn mobiel!PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
g/s?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Netjes, een g/s koppel dat wint, dat gebeurd niet zo vaak
quote:
dat zou ook maar even helpen denk ikquote:
goed/slecht (burger/weerwolf), sorry speel het te vaak online en dan is dat een normale termquote:
wie het kleine niet eert...quote:Op maandag 21 maart 2011 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
dat zou ook maar even helpen denk ik
Ja, omdat de reis naar Portugal geboekt isquote:Op maandag 21 maart 2011 08:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voorgesteld aan zijn moeder
dat gaat goed
![]()
gewoon thuis in de achtertuin
Goedemorgenquote:
Goedemorgen Pztjequote:
Goedemorgen Martquote:
Toen er weinig mensen over waren, wist ik dat er een grote kans wat dat mijn wederhelft met mij mee zou stemmen. Zo kreeg ik dus nog een onschuldige burger weg... en als je medeweerwolven toch al op zeker worden weggestemd, dan kun je net zo goed meestemmen, want anders valt het op welke weerwolven je niet wegstemtquote:Op maandag 21 maart 2011 08:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed/slecht (burger/weerwolf), sorry speel het te vaak online en dan is dat een normale term
nou mijn weekend is meestal erg chillquote:Op maandag 21 maart 2011 08:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, omdat de reis naar Portugal geboekt is![]()
En ik het zo raar zou vinden als ik haar dan voor het eerst zou zien
Wauw heb jij een hangmat in de achtertuin?
[..]
Goedemorgen![]()
[..]
Goedemorgen PztjeLekker weekend gehad?
[..]
Goedemorgen Mart![]()
Toffe lente-ui
Jep, das een goede tactiek, zolang je zelf niet verdacht wordt, is het ideaal om af en toe op je medewolven mee te stemmen.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen er weinig mensen over waren, wist ik dat er een grote kans wat dat mijn wederhelft met mij mee zou stemmen. Zo kreeg ik dus nog een onschuldige burger weg... en als je medeweerwolven toch al op zeker worden weggestemd, dan kun je net zo goed meestemmen, want anders valt het op welke weerwolven je niet wegstemt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonder PI's of smileys weet ik niet hoe serieus je bent he ?Knuff meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
oeh chillendquote:Op maandag 21 maart 2011 08:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
We hebben een nieuw nummer trouwens -> https://8bc.org/music/Xyce/Sous+les+arbres+%28xm%29/
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou mijn weekend is meestal erg chill![]()
dus ja en jij?
schijnt daar de zon ook zo lekker?
Blijft leukquote:Op maandag 21 maart 2011 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, das een goede tactiek, zolang je zelf niet verdacht wordt, is het ideaal om af en toe op je medewolven mee te stemmen.
Niet over, maar je mag de mijne wel hebbenquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wie het kleine niet eert...
alle beetjes helpen
Hoi meisjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |