Nope, gezelschapsspel, uitbreiding op het gewone 'Weerwolven van Wakkerdam'.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker! Online is het leuk, maar in het echie nog leuker, vooral mensen overtuigen met onsamenhangende argumenten is leuk![]()
Als ik dat al zou doen met 15 man zou het waarschijnlijk al binnen no-time zo onserieus worden dat het niet eens meer leuk is om te spelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, gezelschapsspel, uitbreiding op het gewone 'Weerwolven van Wakkerdam'.
Wel geslaagd, maar je moet echt met wel 15 man of meer zijn, anders moet je de gewone versie spelen
Nee, omdat er iemand in haar zon stond, kan zij gewoon geen wolf zijnquote:
Wie/wat bel je?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:18 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
in de wacht... een ogenblik geduld alstublieft....
Lovelyquote:Op maandag 21 maart 2011 08:18 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
in de wacht... een ogenblik geduld alstublieft....
ach, hoe serieus moet het zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 08:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als ik dat al zou doen met 15 man zou het waarschijnlijk al binnen no-time zo onserieus worden dat het niet eens meer leuk is om te spelen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, omdat er iemand in haar zon stond, kan zij gewoon geen wolf zijn
quote:
Ik zou het niet weten bij mijn dokter, kan me de laatste keer dat ik daar ben geweest niet herinneren. Volgens mij al 7 jaar geleden.quote:
Vraag hem eens naar kabels voor een icdquote:
"Waarom ik géén weerwolf ben? Nou, gewoon, omdat ik een burger ben en mij nu op de brandstapel gooien zou wel een erg slechte zet zijn in de strijd tegen de weerwolven. Onschuldigen moet je niet doden!"quote:Op maandag 21 maart 2011 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker! Online is het leuk, maar in het echie nog leuker, vooral mensen overtuigen met onsamenhangende argumenten is leuk![]()
nou het valt wel mee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wokkiequote:Met kinderen ga je minimaal 7 keer per jaarquote:Op maandag 21 maart 2011 08:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten bij mijn dokter, kan me de laatste keer dat ik daar ben geweest niet herinneren. Volgens mij al 7 jaar geleden.Je hebt toch een eigen dokterquote:Op maandag 21 maart 2011 08:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vraag hem eens naar kabels voor een icd![]()
![]()
Per kind?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:25 schreef LovelyLady het volgende:
Met kinderen ga je minimaal 7 keer per jaar
Ja en? Alsof ik of mijn dokter daar wat aan kan doen?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:27 schreef Toekito het volgende:
Ja en die eigen HA moest ik uitleggen wat een ICD is.....en die techneut uit het Erasmus heeft pas 15 juni de vervolgafspraak gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:27 schreef boem-dikkie het volgende:
De zomertijd is toch volgend weekend pas?
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2011 08:29:53 ]
Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 08:27 schreef boem-dikkie het volgende:
De zomertijd is toch volgend weekend pas?
Dank je. Ik wilde eens iets met een krokus doen, die hoort wel bij de lentequote:Op maandag 21 maart 2011 08:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gemiddeld![]()
Mogguh Mart. Je UI is tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |