Daar heb je een punt... maar toch blijft hetquote:
tjah ik ken het.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar heb je een punt... maar toch blijft hetgevoel hangen
even ctrl+f5quote:Op maandag 21 maart 2011 07:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn knopjes (quote, wijzigen, e.d.) werken hier niet...
Ach... het is even wennen aan de realiteit... komt wel goed...quote:Op maandag 21 maart 2011 07:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah ik ken het.
Ben nu bezig met mail richting mn leidinggevende / baas.
[..]
even ctrl+f5
nah, wat oplopende irritaties. en wil even een persoonlijke mening aangeven in verband met mogelijke auto wissel.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach... het is even wennen aan de realiteit... komt wel goed...
ga je m mailen dat ie zo tof is?
speciale sc ditquote:Op maandag 21 maart 2011 07:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn knopjes (quote, wijzigen, e.d.) werken hier niet...
Daarom zou ik het juist wél moeten kunnen.quote:
Maar zo te zien werkt het inmiddels welquote:Op maandag 21 maart 2011 08:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daarom zou ik het juist wél moeten kunnen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daarom zou ik het juist wél moeten kunnen.
quote:
Ja, hij deed alleen moeilijk in een ander tabblad.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar zo te zien werkt het inmiddels wel
mooi, problem solved.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, hij deed alleen moeilijk in een ander tabblad.
quote:
Hai Toekjequote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
En hai lieve knuffelhacker![]()
![]()
Heb je een fijn weekend gehad?
Ik ken jou wat langer dan vandaag he?quote:
Ach, het geeft eigenlijk nietsquote:Op maandag 21 maart 2011 08:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
![]()
lekker weekend gehad jamet 2 meiden in een hangmat
Graagquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, het geeft eigenlijk niets![]()
Ik ben zo dol op die meiden
![]()
He, ik heb Symph's moeder gister gezien![]()
Dat klinkt heeeeerlijkThuis of zijn jullie ergens heen geweest?
Moet nu op de fiets naar het werk, tot strakjes
quote:
De dalende lijn is echt ingezet door me de afgelopen paar dagenquote:
Gewoon iedere keer nadat je m gebruikt hebt, even een doekje doorheen halen, scheelt een hoop schrobbenquote:Op maandag 21 maart 2011 08:10 schreef DaMart het volgende:
Ja hallo, ik blijf mijn oven niet poetsen... dat heb ik een paar weken geleden gedaan en de rest van het jaar vind ik het wel best.
Mogguh!quote:
leuk spel he?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
Heb gister Weerwolven gespeeldMet de variant 'Het Dorp'
Erg leuk met 20 man!
geliefdequote:
Hoeft niet.quote:
sympiequote:
O, dat heb ik gisteren dus niet gedaanquote:Op maandag 21 maart 2011 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon iedere keer nadat je m gebruikt hebt, even een doekje doorheen halen, scheelt een hoop schrobben
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sympie![]()
je vriendin aan je moeder voorgesteld zag ik
snel naar huis en alsnog doenquote:Op maandag 21 maart 2011 08:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dat heb ik gisteren dus niet gedaan.
Is dat een bordspel?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
Heb gister Weerwolven gespeeldMet de variant 'Het Dorp'
Erg leuk met 20 man!
Zeker! Online is het leuk, maar in het echie nog leuker, vooral mensen overtuigen met onsamenhangende argumenten is leukquote:
Nope, gezelschapsspel, uitbreiding op het gewone 'Weerwolven van Wakkerdam'.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker! Online is het leuk, maar in het echie nog leuker, vooral mensen overtuigen met onsamenhangende argumenten is leuk![]()
Als ik dat al zou doen met 15 man zou het waarschijnlijk al binnen no-time zo onserieus worden dat het niet eens meer leuk is om te spelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, gezelschapsspel, uitbreiding op het gewone 'Weerwolven van Wakkerdam'.
Wel geslaagd, maar je moet echt met wel 15 man of meer zijn, anders moet je de gewone versie spelen
Nee, omdat er iemand in haar zon stond, kan zij gewoon geen wolf zijnquote:
Wie/wat bel je?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:18 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
in de wacht... een ogenblik geduld alstublieft....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |