Af en toe werd ik wel verdacht, maar ik wist de anderen ervan te overtuigen dat ik het niet wasquote:Op maandag 21 maart 2011 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, das een goede tactiek, zolang je zelf niet verdacht wordt, is het ideaal om af en toe op je medewolven mee te stemmen.
'Onder de bomen'. Lente-achtig hè!quote:
ja man ik wil onder een boom gaan chillen nuquote:Op maandag 21 maart 2011 08:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
'Onder de bomen'. Lente-achtig hè!
Lieverdquote:Op maandag 21 maart 2011 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hoi meisjeheb je een fijn weekend gehad?
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nice
Ja, heerlijk weekend gehad
De zon schijnt hier heerlijk, al is het nog wel wat frisjes op de fietsmaar dat was juist wel lekker
Zaterdag even de Veluwe op geweest met dat prachtige weer, heerlijk!
ooh ja, vandaag ben je vrijquote:Op maandag 21 maart 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ehm, like wtf, ik ben gewoon al een kwartier al helemaal alleen op kantoor... Ik vraag me even af waar mijn collega's gebleven zijn
Ze denken dat de klok is verzet?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ehm, like wtf, ik ben gewoon al een kwartier al helemaal alleen op kantoor... Ik vraag me even af waar mijn collega's gebleven zijn
mja ik kwam er achter dat er hier 2 vrij zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
En jij danquote:Op maandag 21 maart 2011 08:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Niet over, maar je mag de mijne wel hebben![]()
ja, dat is wel een beetje.. ehm.. raarquote:Op maandag 21 maart 2011 08:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, omdat de reis naar Portugal geboekt is![]()
En ik het zo raar zou vinden als ik haar dan voor het eerst zou zien
Wauw heb jij een hangmat in de achtertuin?
klinkt goedquote:Op maandag 21 maart 2011 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik kwam er achter dat er hier 2 vrij zijn
De stagiaire en de netwerkondersteuner.
mijn functie hier: ondersteunen van de netwerkondersteuner en indien nodig over nemen als hij er niet is, mijn werkplekbeheer taken, en stagiaire begeleiden en werk geven. Dus vandaag zijn alle 2 weg en belooft dus lekker druk te worden als het tegenzit
nee, die doen wij hier niet, aangezien ik gedetacheerd zit hierquote:Op maandag 21 maart 2011 08:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt goed![]()
doen jullie ook 24 uurs diensten met zijn 3en?
dat zit ik ook maar krijg gewoon een schema gemailed dat ik vrolijk mee doenquote:Op maandag 21 maart 2011 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, die doen wij hier niet, aangezien ik gedetacheerd zit hier
Het gaat wel hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LieverdJa
Het was heerlijk
![]()
Hoe is het verder met jou dan?
regeltje maken in outlookquote:Op maandag 21 maart 2011 08:55 schreef Barreltje het volgende:
mailbox weer vol in 1 weekend
sommige mensen zouden ze een mail verbod moeten geven!
hoe is het hier? iedereen weer fijn op kantoor?
zonder collega's en andere aanverwante figuren??
ik lever de mijne ook vrijwillig inquote:Op maandag 21 maart 2011 08:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet over, maar je mag de mijne wel hebben![]()
jah wij gelukkig nietquote:Op maandag 21 maart 2011 08:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zit ik ook maar krijg gewoon een schema gemailed dat ik vrolijk mee doen
jah hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 08:55 schreef Barreltje het volgende:
Ja, maar inderdaad binnenkortquote:Op maandag 21 maart 2011 08:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja het is nog best fris, de kracht vd zon is nog niet op volle sterkte![]()
maar binnenkort hmmm
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze denken dat de klok is verzet?
Ohnee, dan waren ze er juist eerderOf niet?
Nouja ik ben niet zo goed in dat soort dingen
Was het maar waarquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:55 schreef Barreltje het volgende:
quote:
jawel joh, ik zeg het dus het is goedquote:Op maandag 21 maart 2011 09:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, nog steeds projectje
[..]
Was het maar waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |