pollen seizoen is begonnenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:05 schreef DaMart het volgende:
* DaMart gooit even koud water in zijn gezicht en vooral zijn ogen...
Ik krijg ineens jeuk- en traanogen, volgens mij een allergische reactie ergens op.
lenzen of niet ?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:05 schreef DaMart het volgende:
Ik krijg ineens jeuk- en traanogen, volgens mij een allergische reactie ergens op.
quote:
Ik had het omgekeerde, ik was niet echt super laat, maar ik had het idee dat ik een uur later was dan normaal, omdat er al zoveel collega's zatenquote:Op maandag 21 maart 2011 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ehm, like wtf, ik ben gewoon al een kwartier al helemaal alleen op kantoor... Ik vraag me even af waar mijn collega's gebleven zijn
Nou, ik ben gisteren even bij mijn ouders geweest, en had meteen een kat op schoot... thuisgekomen een anti-allergiepil genomen en nergens last van... alleen heb ik vanochtend dezelfde trui aangetrokken als ik toen aan had... ik denk dat daar wat kattenharen en - huidschilfers op zaten, die mij nu pesten. Heb dus ook maar wat anders aangetrokkenquote:
Nope, ik heb nog geen hulpmiddelen nodig om te kunnen zienquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
jawel joh, ik zeg het dus het is goed
Welkom in de wondere wereld der hooikoortsquote:Op maandag 21 maart 2011 09:05 schreef DaMart het volgende:
of juist heel erg rustigquote:Op maandag 21 maart 2011 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik kwam er achter dat er hier 2 vrij zijn
De stagiaire en de netwerkondersteuner.
mijn functie hier: ondersteunen van de netwerkondersteuner en indien nodig over nemen als hij er niet is, mijn werkplekbeheer taken, en stagiaire begeleiden en werk geven. Dus vandaag zijn alle 2 weg en belooft dus lekker druk te worden als het tegenzit
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik had het omgekeerde, ik was niet echt super laat, maar ik had het idee dat ik een uur later was dan normaal, omdat er al zoveel collega's zaten
Dat zou ook nog kunnen, ja... al liggen de katten iets meer voor de handquote:Op maandag 21 maart 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ben er bang voor
[..]
Welkom in de wondere wereld der hooikoorts
Het seizoen is wel echt begonnen, moet vanmiddag zelf ook echt naar de apotheekquote:Op maandag 21 maart 2011 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen, ja... al liggen de katten iets meer voor de hand.
begint nu langzaam te komen. en verwacht ook nog wel bericht uit het hoofdkantoorquote:
Als dit binnen een paar uur niet voorbij is, dan gaat er weer een anti-allergiepil in, alleen mag ik er daar maar een per dag vanquote:Op maandag 21 maart 2011 09:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het seizoen is wel echt begonnen, moet vanmiddag zelf ook echt naar de apotheekMaar houd het in de gaten
Als het alleen vandaag is dan weet je dat het inderdaad de katten zijn
bijnaquote:
het is iig al lente!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Bijna, nog 4 nachtjes slapenquote:
dat is ook wel weer lekkerquote:Op maandag 21 maart 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Grappig, die omgekeerde werelden
Ik ben vanaf half 10 weer alleen... Wordt een rustig dagje zo...
Mailverbodquote:Op maandag 21 maart 2011 08:55 schreef Barreltje het volgende:
mailbox weer vol in 1 weekend
sommige mensen zouden ze een mail verbod moeten geven!
hoe is het hier? iedereen weer fijn op kantoor?
zonder collega's en andere aanverwante figuren??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |