ik heb als excuus een schommel gebruikt, en dat hangt hij nu onderquote:Op maandag 21 maart 2011 09:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed plan, moet mn tuin toch nog opknappen, dus wel wijs om te kijken voor een locatie van een hangmat!
dat is groot genoegquote:
neuh.. dat wordt idd nogal lastig..maar evt wel aan de railing (schrijf je dat zo??quote:Op maandag 21 maart 2011 09:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb als excuus een schommel gebruikt, en dat hangt hij nu onder
[..]
dat is groot genoeg![]()
alleen iets verzinnen om de palen vast te zetten, die kunnen niet in grond op je balkon
Volgens mij welquote:Op maandag 21 maart 2011 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand een idee of ST alweer smsjes kan ontvangen??
Ja, ik heb er gisteren met succes een gestuurd en antwoord ontvangenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
Hey LLquote:Op maandag 21 maart 2011 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
Extra tijd voor koffie voor je danquote:Op maandag 21 maart 2011 09:43 schreef Symphonic het volgende:
Het gaat hier echt geweldig, een hele fijn systeemcrash
Lang leve de maandag
Hey DMquote:Op maandag 21 maart 2011 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb er gisteren met succes een gestuurd en antwoord ontvangen.
Vervolgens kon ik overigens dit posten.
Haiquote:
Kusje op je systeemcrashquote:Op maandag 21 maart 2011 09:43 schreef Symphonic het volgende:
Lang leve de maandag
Ja dat welquote:Op maandag 21 maart 2011 09:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Extra tijd voor koffie voor je dan.
Ja is goedquote:Op maandag 21 maart 2011 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
LL? Mag ik bij jou komen wonen?Heb een leuke vacature gezien in Hoorn
Hey Symquote:Op maandag 21 maart 2011 09:43 schreef Symphonic het volgende:
Lang leve de maandag
Geen idee. Kon ze dat niet dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
Je bent niet de enige hoor... ik mis ook altijd alles hier in het weekend en 's avonds ookquote:Op maandag 21 maart 2011 09:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Geen idee. Kon ze dat niet dan?
Toek mist weer een hoop in het weekend!
Jij niet alleen, ik heb dit weekend ook een hoop gemistquote:Op maandag 21 maart 2011 09:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Geen idee. Kon ze dat niet dan?
Toek mist weer een hoop in het weekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |