quote:Op zondag 20 maart 2011 11:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je dat echt?.
Ik was al aan het terugzoeken waar je op gedoeld kon hebben, maar ik vond niks anders.
quote:
Hoi. Wat ga je halen?quote:
Oh. Mag ik je dat ten zeerste afraden, zo op zondag? Dinsdagmorgen, dat is een prima tijd voor de IKEA.quote:
quote:
Ik weet het, maar ik stel het al een tijdje uit en doordeweeks kan ik niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh. Mag ik je dat ten zeerste afraden, zo op zondag? Dinsdagmorgen, dat is een prima tijd voor de IKEA.
Ja.quote:
quote:
Wat niet is...quote:Op zondag 20 maart 2011 12:00 schreef Viking84 het volgende:
Had ik toch maar zelf een nieuw topic geopend. Ik vreesde al voor de bedwantsen. Gelukkig staat die foto niet in de OP
.
Richt de tuinslang af en toe 'perongeluk' richting de nog niet vernieuwde schutting. Eens zien hoe snel de krijserd binnen zit.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:59 schreef Syrena het volgende:
Ikea![]()
Bedwantsen? Hoe krijg je die? Ik zal maar niet googlen... *ril*
Verdorie, ik wil in de tuin de tuinset gaan schoonmaken die ik gisteren van mijn tante heb gekregen, maar de krijserd is buiten en de schutting is nog niet vernieuwd. Nu zit ik moed te verzamelen om toch gewoon te gaan schoonmaken en gekrijs naar mij te negeren (maar z'n moeder is er ook af en toe bij).
Hmmmm, ik kan ook gewoon mijn mp3speler indoenmaar dan hoor ik de telefoon niet.
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Richt de tuinslang af en toe 'perongeluk' richting de nog niet vernieuwde schutting. Eens zien hoe snel de krijserd binnen zit.
Ik heb niks wat ik kan sproeienquote:Op zondag 20 maart 2011 12:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Richt de tuinslang af en toe 'perongeluk' richting de nog niet vernieuwde schutting. Eens zien hoe snel de krijserd binnen zit.
Eet een appel en smak er luid bij, misschien helpt dat ook!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb niks wat ik kan sproeienEn ook geen tuinslang
![]()
Het wordt de mp3speler, en de telefoon op trillen in m'n vest denk ik.
Whehehe.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Of een muziekje wat hij vreselijk vindt. En dan dus níet op de mp3.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eet een appel en smak er luid bij, misschien helpt dat ook!
Mijn vader gaat altijd op 2e paasdag naar de intratuin. Vanwege de korting.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb dat echt zooooooooo nooit begrepen. Soms vind ik mensen echt uit het diepst van mijn hart raar.
Ja, ik vind 'm ook leuk. En ik heb ook de 2 x 4 (2 x) en de 4 x 4 versie dus daar matcht hij mooi bij.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Leuk kastje is dat Ewelina! Heb daar het bureau van
Straks even lekker naar buiten, het is weer mooi weer.
quote:
Huh wat? Do tell!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn vader gaat altijd op 2e paasdag naar de intratuin. Vanwege de korting.
Opstoken? Wat dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:25 schreef Syrena het volgende:
Zo, de het ligbed is schoonWat een takkewerk. Buurkindje was lief aan het spelen. Op zijn manier lief dan he, af en toe een krijs tussendoor
![]()
En ik heb achter me iemand wonen die in zijn tuin dingen gaat opstoken zodra het daar weer voor is en twee huizen naast me ookZo smerig, je kunt dus geen was buiten hangen en je ramen moeten dicht blijven
Zo asociaal he.
Verder was het lekker, ben wel blij met mijn tuin(al staat er niks in van planten etc.
)
Volgens mij hout en tuinafval.quote:
Het mag ook gewoon echt niet. Je hoeft maar 1 buurman te hebben die de gemeente of whatever belt.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Volgens mij hout en tuinafval.
Paar weken geleden heeft de man van twee huizen verderop de hele dag gestookt, van 10 's morgens en toen toen ik wegging om drie uur stond ie nog dingen erop te gooien. En steeds schichtig om zich heen kijkendude, de hele buurt kan je gewoon zien vanuit hun slaapkamerramen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:13 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Veel plezier bij de film, Vik! Naar welke ga je nu uiteindelijk?
En dat vind je verrassend? Op zondagmiddagquote:Op zondag 20 maart 2011 14:09 schreef Viking84 het volgende:
Haai vanuit de bios! Ze hebben een blik bejaarden opengetrokken.
Gelukkig maar dan.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Co, ik saboteer niks. Ik ben blij met Baardmans en hij met mij. Ik zit er alleen de laatste weken nogal doorheen voor wat betreft studie, stage, werk en werk.
Het weekendje was wel erg fijn.. We zijn nu weer op weg naar huis, ik moet zo weer aan de slag.
Weet niet of ik moet lachen of niet?quote:
We zijn net naar de kinderboerderij geweestquote:Op zondag 20 maart 2011 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Hebben jullie allemaal een leven ofzo?
Ik wist niet dat bejaarden ook naar de bios gingenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En dat vind je verrassend? Op zondagmiddag. (als je nu naar de veluwe gaat struikel je er ook over)
Wel naar dat soort films. Bij mij in de zaal was het toen ook opvallend rustig!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat bejaarden ook naar de bios gingen. Is me nog nooit zo opgevallen iig
.
Ja, bij Titanic zaten ook bejaarden, dat weet ik ook nog welquote:Op zondag 20 maart 2011 16:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel naar dat soort films. Bij mij in de zaal was het toen ook opvallend rustig!
Bij Titanic zou ik eerder allemaal giechelende dertienjarige pubers verwachtenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, bij Titanic zaten ook bejaarden, dat weet ik ook nog wel.
Ik herinner me ook bejaarden dusquote:Op zondag 20 maart 2011 16:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij Titanic zou ik eerder allemaal giechelende dertienjarige pubers verwachten
Nou zeg!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:53 schreef MarMar het volgende:
Wel sneu, ben je maar 2 keer naar de bios geweest, ga je uitgerekend naar de Titanic..
Ik hou niet van films waarvan ik al weet hoe ze eindigen
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op de terugweg. Helaas moeten we wel anderhalf uur omrijden omdat de oorspronkelijke huisgenoten ook niet meer samen terug konden/wilden rijden.
Beetje jammer.
van je familie moet je het hebben.. gelukkig ben je zo weer thuis!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op de terugweg. Helaas moeten we wel anderhalf uur omrijden omdat de oorspronkelijke huisgenoten ook niet meer samen terug konden/wilden rijden.
Beetje jammer.
Klinkt als een weekend die beter ander had kunnen gaan..quote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beetje jammer.
Nou dat is vast een heel gezellig weekend geweest danquote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beetje jammer.
YOUOUOUOUOUOUOU'RE HEEEEEEEEEERE, THERE'S NOOOOOOOOOOOOTHING I FEAR!!!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:58 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind Titanic ook een mooie film hoor, Vik. En de film muziek vind ik ook mooi, maar Celine Dion iets minder
Zie je wel, nog een liefhebberquote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Celine Dion geeft mij ook kippenvel ja
eigenlijk wil ik daar meteen achteraan zingen:quote:Op zondag 20 maart 2011 17:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
YOUOUOUOUOUOUOU'RE HEEEEEEEEEERE, THERE'S NOOOOOOOOOOOOTHING I FEAR!!!.
Die heb ik al een paar keer gezien en pas bij de laatste keer had ik door dat die sgt. Pyle Vincent D'Onofrio (van Law & Order) wasquote:Op zondag 20 maart 2011 17:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Titanic vond ik niet zo.... Oa. door Celine inderdaad![]()
Gister voor het eerst Full Metal Jacket gezien, vond 'm wel indrukwekkend.
Ik had een meester die daar daadwerkelijk ook een keer in is getrapt.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef MarMar het volgende:
schoolkrijtjes! Jeugdsentiment! Vroeger legden we die bij het bord om de meester te foppen en dan dachten we ook nog echt dat hij erin trapte
Haha, dat (Hey! L&O) was echt de eerste opmerking die ik maakte toen de film begon!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die heb ik al een paar keer gezien en pas bij de laatste keer had ik door dat die sgt. Pyle Vincent D'Onofrio (van Law & Order) was.
Wel echt een indrukwekkende film idd!
Meestal zie ik het ook meteen (en Nachtwacht niet, ook niet als ik het gezegd hebquote:Op zondag 20 maart 2011 17:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Haha, dat (Hey! L&O) was echt de eerste opmerking die ik maakte toen de film begon!
Nee, mijn lijsjte valt ook wel mee. Al komen er nog wel wat stoepkrijtjes bovenop, ik kan me niet inhouden. Jij hebt wel ene mooi lijsjte, vind ik!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:59 schreef Perruche het volgende:
Titanic O* en
Nynke ik vind het nogal meevallen?
Lijstje:
O: worstenbroodje, mandarijn, plak mueslibrood, 3 plakjes kaas
S: buikspieren + bodycombat (zweet in straaltjes van mn rug haha)
L: grote salade met kip/avocado/komkommer met 2 stukkes bruin brood
B: 1,5 uur wandelen
T: mandarijn, chocola, thee
D: denk tosti's met soep of pasta
Vlaamse humorquote:
Psst, we hebben hier geen user met die naamquote:Op zondag 20 maart 2011 16:59 schreef Perruche het volgende:
Titanic O* en
Nynke ik vind het nogal meevallen?
Lijstje:
O: worstenbroodje, mandarijn, plak mueslibrood, 3 plakjes kaas
S: buikspieren + bodycombat (zweet in straaltjes van mn rug haha)
L: grote salade met kip/avocado/komkommer met 2 stukkes bruin brood
B: 1,5 uur wandelen
T: mandarijn, chocola, thee
D: denk tosti's met soep of pasta
Ohja, ben er zo mee in de war, pas het even aanquote:Op zondag 20 maart 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Psst, we hebben hier geen user met die naam.
Gelukkig is 't einde in zicht, XM! Straks lekker op de bank bijkomen. Met wijn!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beetje jammer.
Dat vermoeden had ik al, wat de alcohol betreft.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
ja, iedereen had passende wijn bij 't gerecht geschonken, dus dat kwam wel goed met de alcoholinname gisteren
Dat liedje staat in mijn top 10. Van de nummers die ik het meeste haat wel te verstaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
YOUOUOUOUOUOUOU'RE HEEEEEEEEEERE, THERE'S NOOOOOOOOOOOOTHING I FEAR!!!.
Haten moet je niet doen; zonde van je energie!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat liedje staat in mijn top 10. Van de nummers die ik het meeste haat wel te verstaan.
Ja ik vind het ook altijd heel bewonderenswaardig als mensen zelf durven te slachten / schoonmaken / whateverquote:Op zondag 20 maart 2011 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik dacht ook eerst even "" toen we zodra we de auto uitkwamen naar binnen werden gesleurd om het te water gaan van Kreeft Ids te aanschouwen, maar het doet me minder dan ik dacht dat 't zou doen! Ze hadden ook kant en klaar kreeftenvlees kunnen halen, maargoed, dan was hij alsnog op dezelfde manier gestorven. Zelf doen geeft wel 'voldoening' in de zin van 'je weet wat je eet', ofzo
Hadden jullie hem eerst ingevroren? Dat schijnt de meest 'humane' manier te zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik dacht ook eerst even "" toen we zodra we de auto uitkwamen naar binnen werden gesleurd om het te water gaan van Kreeft Ids te aanschouwen, maar het doet me minder dan ik dacht dat 't zou doen! Ze hadden ook kant en klaar kreeftenvlees kunnen halen, maargoed, dan was hij alsnog op dezelfde manier gestorven. Zelf doen geeft wel 'voldoening' in de zin van 'je weet wat je eet', ofzo
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Hadden jullie hem eerst ingevroren? Dat schijnt de meest 'humane' manier te zijn.
Hmmm ja, maar dat schild zal hem dan ook wel even beschermen tegen kokend water, dus dan lijkt doodvriezen nog een fijnere manier, hoewel ik betwijfel of hij dat hetzelfde voelt als mensen dat schijnen te voelen.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kreeften hebben geen hersenen, maar hun zenuwstelsel loopt gewoon door 't hele lichaam heen. Dus in één keer in kokend water gooien is 't snelste. Met een mes door z'n hoofd poken maakt hem namelijk niet echt dood, iig niet meteen en leidt echt tot lange extreme pijnen naar het schijnt enzo, vooral omdat zo'n schild heel hard is om doorheen te komen en het je gewoon niet in een keer lukt om er 'een eind aan te maken' zeg maar.
Klinkt goed!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ook super
Diningcity Restaurantweek maart 2011
Het koud maken van de kreeft is niet doodvriezen, maar door de kou gaan ze in 'slaapstand'. Dus dan hebben ze weinig last van vervoer e.d. En dan in kokend water is de snelste manier van doodmaken.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmm ja, maar dat schild zal hem dan ook wel even beschermen tegen kokend water, dus dan lijkt doodvriezen nog een fijnere manier, hoewel ik betwijfel of hij dat hetzelfde voelt als mensen dat schijnen te voelen.
Kan je de volgende keer oplossen door het weer te laten inkoken. Inkoken, is het zonder deksel even laten pruttelen van de saus, dan verdampt er vocht. Af en toe roeren is dan alles wat je moet doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:10 schreef Viking84 het volgende:
Zo, mijn eten zit er weer in. Beetje jammer dat de champignonsaus mislukte, doordat ik er wat extra water bij wilde doen, zodat het champignonsoep werd ipv champignonsaus.
Maar straks mijn fruitjes nog en dan zit het er qua eten weer op voor vandaag.
Oh okquote:Op zondag 20 maart 2011 18:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan je de volgende keer oplossen door het weer te laten inkoken. Inkoken, is het zonder deksel even laten pruttelen van de saus, dan verdampt er vocht. Af en toe roeren is dan alles wat je moet doen.
Té laatquote:
Mooi zo!quote:
Jullie kennen me toch!quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:02 schreef conleche het volgende:
Ja, vertel nou eens iets meer, Merel! Echt zo wijverig om alleen maar een worstje voor onze neus te laten bengelen. Wie, Wat, Waar, hoe vaak?
"Don't let the bedbugs bite!"quote:Op zondag 20 maart 2011 19:18 schreef Merel het volgende:
En ik had werkelijk nog nooit van bedwantsen gehoord
Me neitherquote:Op zondag 20 maart 2011 19:18 schreef Merel het volgende:
En ik had werkelijk nog nooit van bedwantsen gehoord
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Siral, ik vind je lijstje prachtig! Voor een anorexiapatiënt.
En ik ben thuis. Eindelijk.
Wat een kútweekend. Ja, mét kotssmiley.
Nu wijn.
En m'n D is een eierkoek en een banaan.
Ik weet niet of je voor de rest nog een kilo groenten hebt gegeten, maar het lijstje van Siral is een droom vergeleken bij jouw diner. Maar dat wist je zelf ook wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Siral, ik vind je lijstje prachtig! Voor een anorexiapatiënt.
En ik ben thuis. Eindelijk.
Wat een kútweekend. Ja, mét kotssmiley.
Nu wijn.
En m'n D is een eierkoek en een banaan.
Het is jouw lijf, wat je er inpropt is up to you, maar laat dan ook Siral met rust, die had een prima lijstje.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat kon niet, aangezien we één van de kibbelaars nog thuis moesten brengen.
En ik heb geen groenten op.
O: kwark met muesli
T: koekje
T: grapefruit
L: tosti kaas/tomaat
D: eierkoek, banaan, paar pringles
Oh en nu een glas rode wijn.
And frankly dear, I don't give a damn.
Fair enough. Zal m'n post ff edittenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is jouw lijf, wat je er inpropt is up to you, maar laat dan ook Siral met rust, die had een prima lijstje.
Klopt. We hadden wel wat onenigheid verwacht, maar dat het vrijdagavond al zou beginnen en het hele weekend door zou gaan, was boven verwachtingquote:Op zondag 20 maart 2011 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
XM, balen dat je spaarzame vrije tijd door zoiets wordt opgeslokt
Ik hoop dat Siral een wat ander weekend had.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet niet of je voor de rest nog een kilo groenten hebt gegeten, maar het lijstje van Siral is een droom vergeleken bij jouw diner. Maar dat wist je zelf ook wel.
Een kutweekend is toch geen excuus om kut te gaan eten? Vind ik danquote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik hoop dat Siral een wat ander weekend had.
Ja, whatever. Er is altijd wel een reden om ongezond te eten. Of niet natuurlijk. Ik zie de link niet zo. En maakt niet uit wat voor weekend Siral had, haar lijstje was oké.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik hoop dat Siral een wat ander weekend had.
Soms wel. Vind ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een kutweekend is toch geen excuus om kut te gaan eten? Vind ik dan.
Het was een gezamenlijk kloteweekend.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef sigme het volgende:
Voor een echt kloteweekend vind ik de lijst van XM nog best ok.
Jij ook een kloteweekend gehad Duvel? Of was de rest van de familie wel leuk?
"Je had er bij moeten zijn."quote:Op zondag 20 maart 2011 20:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, whatever. Er is altijd wel een reden om ongezond te eten. Of niet natuurlijk. Ik zie de link niet zo. En maakt niet uit wat voor weekend Siral had, haar lijstje was oké.
Ik heb m'n post dan ook gewijzigd.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, whatever. Er is altijd wel een reden om ongezond te eten. Of niet natuurlijk. Ik zie de link niet zo. En maakt niet uit wat voor weekend Siral had, haar lijstje was oké.
Srsly? Dit gun ik maar weinig mensen hoorquote:
Enorm balen is dat vooral als je net als jij wel een fijn weekend kunt gebruiken.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt. We hadden wel wat onenigheid verwacht, maar dat het vrijdagavond al zou beginnen en het hele weekend door zou gaan, was boven verwachting.
Ach, dat brengt jullie dan weer meer samenquote:
Ik denk dat ik iets meer geboft heb...quote:Op zondag 20 maart 2011 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach, dat brengt jullie dan weer meer samen.
Ik krijg de indruk dat jullie niet geboft hebben met wederzijdse schoonfamilie.
Dat doe je goed. Heb geloof ik zowat 6 glazen op dit weekend als 2x bobbientjequote:Op zondag 20 maart 2011 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Oh en Nachtwacht heeft een fles cola, maar ik heb er niet één glas van gehad!. Geen zin in!
.
Als je cold turkey stopt, zul je zien dat je er na een paar dagen ook geen behoefte meer aan hebtquote:Op zondag 20 maart 2011 20:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Heb geloof ik zowat 6 glazen op dit weekend als 2x bobbientje
Oh doordeweeks kan ik gewoon niks drinken hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je cold turkey stopt, zul je zien dat je er na een paar dagen ook geen behoefte meer aan hebt. Krijg jij niet ontzettend trek van al die cola?
.
Miss omdat je het af en toe doet danquote:Op zondag 20 maart 2011 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh doordeweeks kan ik gewoon niks drinken hoorheb geen verslaving maar heb weinig anders dat ik lekker vind.
En neeheb niks gegeten die 2 avonden.
Gelukkig maarquote:Op zondag 20 maart 2011 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Puff, het is gelukkig geen jaarlijks terugkerend gebeuren.
Mja ik geef aan wat ik lekker vind gewoon toe en soms tot het m'n neusgaten uitkomt.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Miss omdat je het af en toe doet dan. Ik durf er bijna niet meer aan te beginnen nu
.
Ik drink tegenwoordig alleen maar water en thee. En af en toe (vooral na het hardlopen) een glas jus.
Maar dat is bij 'vrienden'/kennissen waarschijnlijk makkelijker dan bij familie. Klinkt in ieder geval als een weekend wat vooral energie gekost heeft en wat maar niet te vaak herhaald moet wordenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar goed. Als de hele bende uit plaats X komt en wij uit plaats Y en wij moeten omrijden om iemand af te zetten in plaats X, dan weet je het wel. kunnen ze erin zakken en moeten ze het onderling maar uitvechten of een taxi bellen.
Leve de weekenddienstenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:00 schreef Laureline het volgende:
Ha, dan zijn jullie nu wel een wijze les rijker: lang vantevoren niet kunnen op dergelijke familieweekeindjes!
Trut...quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef MarMar het volgende:
Ik kwam net Titanic 50 jaar later tegen op twitter *gniffel*
KING OF THE WOOOORLD!
wowquote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef _aurum_ het volgende:
dit is zo mooi:
http://www.dayswithmyfather.com/
wat?quote:
Niets in de gaten hebben terwijl ze dwars over je heenwalsen. Ik duidelijk maken dat ik dat niet heel prettig vond. Oh echt? Ik over je heengewalst? Ik zag je niet, sorry. Zoiets.quote:
Mooi ja, maar tegelijkertijd eigenlijk te intiem om te mogen bekijken vind ik. Ik begrijp dat het uit een goed hart komt, maar tegelijkertijd vind ik niet dat iemand het recht heeft om het leven van die oude man zo ten toon te spreiden, want hij kan zelf niet meer beslissen of hij dat wel of niet wil.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef _aurum_ het volgende:
dit is zo mooi:
Hm, ik zie nu hoe het afloopt. Blijf erbij dat ik zoiets té persoonlijk vind om met de hele wereld te delen als the main subject daar zelf niets over te zeggen heeft.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef Merel het volgende:
[..]
Mooi ja, maar tegelijkertijd eigenlijk te intiem om te mogen bekijken vind ik. Ik begrijp dat het uit een goed hart komt, maar tegelijkertijd vind ik niet dat iemand het recht heeft om het leven van die oude man zo ten toon te spreiden, want hij kan zelf niet meer beslissen of hij dat wel of niet wil.
Maar misschien spreek ik wel voor m'n beurt, heb nog niet de hele website doorgenomen, dus ik kom misschien nog op een pagina waarop staat dat hij het allemaal prima vindt ofzo.
Oh ik kan zo een aantal mannen noemen die dit precies zo zouden kunnen zeggenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:16 schreef loveli het volgende:
Oh echt? Ik over je heengewalst? Ik zag je niet, sorry.
Heb niet tot het einde kunnen kijken.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Hm, ik zie nu hoe het afloopt. Blijf erbij dat ik zoiets té persoonlijk vind om met de hele wereld te delen als the main subject daar zelf niets over te zeggen heeft.
Ik vind het zo mooi hoe jullie elkaar toch zo vrij laten in beslissingen over de toekomst, dingen durven te kiezen die misschien niet praktisch zijn maar wel heel goed voor jezelf, en dat elkaar vervolgens ook gunnenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Onderweg naar huis een emotioneel gesprek gehad met de duutser over de komende tijd en dat we er beiden wel tegenop zien....vijf jaar is best lang..
En het ook echt niet zien he. Dat neem ik dan ook niet kwalijk. Maar ik ga er dan vanuit met m'n domme vrouwenhoofd dat als ik het aanstip en zeg dat ik iets niet fijn vind, "men" dan begrijpt dat "men" het niet nog een keer moet doen. Of twee keer.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh ik kan zo een aantal mannen noemen die dit precies zo zouden kunnen zeggen
maakt het soms wel erg lastig. Maar het is fijn en erg belangrijk voor ons beiden, denk ik. Maar ja....quote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi hoe jullie elkaar toch zo vrij laten in beslissingen over de toekomst, dingen durven te kiezen die misschien niet praktisch zijn maar wel heel goed voor jezelf, en dat elkaar vervolgens ook gunnen
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef _aurum_ het volgende:
dit is zo mooi:
ja, en ik blijf je maar vertellen hoeveel groente er in m'n avondeten gaat.... dus dat doe ik nu maar niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:42 schreef Perruche het volgende:
Mo, ik vind het wel wat weinig groente, maar dat roep ik geloof ik te vaak![]()
Oh, dat kan ik me voorstellen! Succes met ophoudenquote:Op maandag 21 maart 2011 08:22 schreef Rituals het volgende:
Succes GB!
Ik moet dadelijk met een volle blaas naar de gynaecoloog, dus ik kon niet naar de wc toen ik wakker werd/voordat ik ging douchen. Ik kan jullie vertellen, dat is niet zo fijn.
Het is ook ijskoud!quote:Op maandag 21 maart 2011 08:23 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, was opgevouwen, nieuwe opgehangen, restant in de droger...
en ik hóóp dat de zon opschiet, zodat ik niet hoef te krabben: er zit ijs op de auto!
geen optie om water mee te nemen en aldaar je blaas vol te.drinken? Zo heb ik het iig een keer gedaan toen er een echo gemaakt.moest worden van mn Mirenaquote:Op maandag 21 maart 2011 08:22 schreef Rituals het volgende:
Succes GB!
Ik moet dadelijk met een volle blaas naar de gynaecoloog, dus ik kon niet naar de wc toen ik wakker werd/voordat ik ging douchen. Ik kan jullie vertellen, dat is niet zo fijn.
De afspraak is al om 9 uur, dus ik dacht dat ophouden handiger was. Nu ben ik daar niet zo zeker meer vanquote:Op maandag 21 maart 2011 08:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
geen optie om water mee te nemen en aldaar je blaas vol te.drinken? Zo heb ik het iig een keer gedaan toen er een echo gemaakt.moest worden van mn Mirena
en dan moet je er ook nog naartoe fietsen/rijden. Hobbel hobbelquote:Op maandag 21 maart 2011 08:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
De afspraak is al om 9 uur, dus ik dacht dat ophouden handiger was. Nu ben ik daar niet zo zeker meer van.
Klots klotsquote:Op maandag 21 maart 2011 08:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en dan moet je er ook nog naartoe fietsen/rijden. Hobbel hobbel.
Je kunt ook eten als je geen honger hebt, echt waar!quote:Op maandag 21 maart 2011 08:31 schreef Siral het volgende:
Zelf naar de supermarkt gaan kan ook, maar hier thuis vinden ze het overdreven allemaal.. vandaar.
En we hebben al een aparte eter thuis waar al alles voor anders moet, dus dan zien ze mij ook al aankomen natuurlijk..ik heb weinig zin in commentaar of ruzie.
En zoveel eten smorgens krijg ik echt niet weg, als ik drie plakken roggebrood eet smorgens dan zul je zien dat ik mijn tussendoortjes niet opeet omdat ik ronduit geen honger heb, dus komt op hetzelfde neer...sigh
"aaaaaaaaaaaahquote:Op maandag 21 maart 2011 08:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klots klots. Ik heb echt enorm veel zin om over drie kwartier te plassen
![]()
.
Je hoeft je ook niet in één keer vol te proppen, hoor. Maar probeer gewoon langzaamaan wat (voedzaam) eten toe te voegen aan je lijstje en dan kom je wel op een punt waarbij je genoeg binnenkrijgtquote:Op maandag 21 maart 2011 08:44 schreef Siral het volgende:
Ik heb mijn gekookte eitje nu als ontbijt er maar bij gepakt extra, dan pak ik vanmiddag wel iets anders als tussendoortje. Maar nu zit ik dus echt ram volmet dat glas yomild erbij.
Daar went je lichaam vanzelf wel aan. Ik heb jaren (oma vertelt) niet ontbeten. Ik at nooit eerder dan een uur of 13.00 uur totdat ik bedacht dat ik het toch maar eens moest proberen. Zo gezegd zo gedaan, het ging niet vanzelf de eerste tijd maar op een gegeven moment maakte mijn maag een vreugdesprongetje als ik uit bed kwam want ik kon weer eten!quote:Op maandag 21 maart 2011 08:31 schreef Siral het volgende:
Zelf naar de supermarkt gaan kan ook, maar hier thuis vinden ze het overdreven allemaal.. vandaar.
En we hebben al een aparte eter thuis waar al alles voor anders moet, dus dan zien ze mij ook al aankomen natuurlijk..ik heb weinig zin in commentaar of ruzie.
En zoveel eten smorgens krijg ik echt niet weg, als ik drie plakken roggebrood eet smorgens dan zul je zien dat ik mijn tussendoortjes niet opeet omdat ik ronduit geen honger heb, dus komt op hetzelfde neer...sigh
Nou ja niet zo gepikeerd hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 07:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, en ik blijf je maar vertellen hoeveel groente er in m'n avondeten gaat.... dus dat doe ik nu maar niet.
Thnxquote:
Ja!quote:Op maandag 21 maart 2011 08:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thnxlig in bed met laptopje en rolluik stevig dicht, de zon schijnt
![]()
Ben jij vrij?
Lekker zegquote:
Familie gaat inzien dat het misschien toch wel een goed plan is als ik op mezelf ga wonen. Er zijn allerlei dingen gaande die we af moeten wachten voordat ik een besluit kan nemen hoe en waar etc. ik op mezelf kan en wil gaan wonen, maar we zijn er in ieder geval mee bezig. De liefde is niet zo best.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:17 schreef Perruche het volgende:
Hey swiethoe is het nou? met de familie en de op-jezelf-woon plannen en de liefde?
Biologische yoghurt die eigenlijk meer op kwark lijkt. Superlekker vind ik, heel mild en lekker dik!quote:Op maandag 21 maart 2011 09:12 schreef Perruche het volgende:
Lekker MarMar.... ik zou ook wel een balkonnetje of tuin willen...![]()
Wat is Drentse AA yoghurt...?
Als je er trek in hebt, gewoon proberen. Kleine beetjes tegelijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:51 schreef Ml-etje het volgende:
BBQgeloof dat ik nu alleen even niet hoef
Zou wel graag wat yoghurt etenmaarja of dat binnen blijft..
nog nooit gedaan dus zal wel weer fout gaan. Hebben overigens ook geen tuin of balkon.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:56 schreef Swietje het volgende:
Vik, waarom doe je het niet zelf? Is toch lekker/leuk?
Ga zo eens uit bed krabbelen, al is het maar voor de smaak 1 hapje.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als je er trek in hebt, gewoon proberen. Kleine beetjes tegelijk.
Die 2 kilo is er de dag erna toch weer af?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:55 schreef Viking84 het volgende:
Stokbrood met kruidenboter, kipspiezen, satesaus. De volgende dag 2 kg zwaarder zijn
. Ik zal weinig bbqen deze zomer want zelf doen we het niet en we wonen te ver weg om het spontaan bij familie te kunnen doen
Is er geen park in de buurt waar het mag? BBQquote:Op maandag 21 maart 2011 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nog nooit gedaan dus zal wel weer fout gaan. Hebben overigens ook geen tuin of balkon.
Vacaturesites bekijken?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Ondanks het mooie weer vind ik dit een stomme dag. Moet tot vanmiddag wachten tot ik kan hardlopen en ik ben het niets te doen.hebben zat. Is het al bijna weer weekend?
Doe ik al genoegquote:
Het was heerlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 08:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"aaaaaaaaaaaah"
Ja plassen is dan echt fijn.
Ben benieuwd hoe het gaat bevallen! Misschien nog wat champignonnetjes bij je biefstukje bakken?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:18 schreef Goodbye het volgende:
Mogguh![]()
Eerste low carb dagje vandaag, maar ben gelukkig wel vrij. Begin straks met een gebakken ei (2 eieren, misschien wat hamreepjes er door heen) en vanavond eet ik een biefstukje en sperziebonenRest ga ik nog even invullen
Zou ik ook zijn als ik complimentjes kreegquote:Op maandag 21 maart 2011 10:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het was heerlijk![]()
.
Mirena zit goed. Kreeg wederom twee complimentjes van de gynaecoloog ('jij deed het zo goed de vorige keer' en je bent hartstikke slank, goed als voorbeeld', die laatste omdat er een co-assistent bij zat/de echo deed). Hele fijne/aardige/rustige gynaecoloog, ik ben erg tevreden over hem.
Zo, nu moet ik er alleen over vijf jaar even aan denken dat de mirena niet meer werkzaam is, voordat er dadelijk ineens mini-Rituals zijn.
Herkenbaar. Uiteindelijk begrepen ze het wel dat ik graag gezond wilde eten, en zijn ze wel wat extra spullen voor mij gaan kopen. Maar dat ze voor een ander gezinslid al aparte dingen kopen, is toch eigenlijk een reden om het voor jou ook te doen, waarom de een wel en de ander niet? Al zullen je ouders dat misschien anders zienquote:Op maandag 21 maart 2011 08:31 schreef Siral het volgende:
Zelf naar de supermarkt gaan kan ook, maar hier thuis vinden ze het overdreven allemaal.. vandaar.En we hebben al een aparte eter thuis waar al alles voor anders moet, dus dan zien ze mij ook al aankomen natuurlijk..ik heb weinig zin in commentaar of ruzie.
Of je ziet het als een reden om eens zelf te koken, is het hele gezin blij meequote:Op maandag 21 maart 2011 10:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Herkenbaar. Uiteindelijk begrepen ze het wel dat ik graag gezond wilde eten, en zijn ze wel wat extra spullen voor mij gaan kopen. Maar dat ze voor een ander gezinslid al aparte dingen kopen, is toch eigenlijk een reden om het voor jou ook te doen, waarom de een wel en de ander niet? Al zullen je ouders dat misschien anders zien.
Ook geen park in de buurt?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nog nooit gedaan dus zal wel weer fout gaan. Hebben overigens ook geen tuin of balkon.
Jawel, pal naast de deur zelfs, maar weet niet of het daar mag? Kom ik vanzelf achter!quote:
Waarschijnlijk staan er bordjes in het park of het wel of niet mag.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, pal naast de deur zelfs, maar weet niet of het daar mag? Kom ik vanzelf achter!(er wonen hier meer jonge mensen die vast ook wel gaan bbq'en)
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als ik complimentjes kreeg.
Er staat niksquote:Op maandag 21 maart 2011 10:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staan er bordjes in het park of het wel of niet mag.![]()
Oh jongens, wat krijg ik zin in de zomer zo!!
Er word elke week al voor belachelijk veel geld boodschappen gedaan, als ik dan ook nog eigen boodschappen ga doen word dat denk ik niet gewaardeerd. Of iig verkeerd opgepakt.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Herkenbaar. Uiteindelijk begrepen ze het wel dat ik graag gezond wilde eten, en zijn ze wel wat extra spullen voor mij gaan kopen. Maar dat ze voor een ander gezinslid al aparte dingen kopen, is toch eigenlijk een reden om het voor jou ook te doen, waarom de een wel en de ander niet? Al zullen je ouders dat misschien anders zien.
Denk niet dat ze daar blij mee zijn, mijn vader en ik zijn namelijk de enige die ongeveer van hetzelfde houden. De rest lust alleen maar aardappelen/groente/vlees. Alles wat anders is word over gemouwd.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Of je ziet het als een reden om eens zelf te koken, is het hele gezin blij mee
Gericht aan siral ofcurz
Thanks, voor de tip! Misschien kan ik ook wel eens gehaktballetjes meenemen ofzo, koud ook lekker!quote:Op maandag 21 maart 2011 10:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het gaat bevallen! Misschien nog wat champignonnetjes bij je biefstukje bakken?Het is ook handig om wat kipfilet te bakken, al of niet in stukjes en dan kan je daar iedere keer als je een beetje trek hebt een stukje van nemen. Of kleine gehaktballetjes.
Lijstje gisteren:
O: 2 plakjes ham, mozzarella, tomaat, ui, basilicum even onder de grill. Gekookt eitje
L: 100 gram gerookte zalm
T: knabbelbacon met filet americain en kaas
T: wodka, amandelen
D: kipfilet met groentenpuree
Nee hoor, dat vonden mijn ouders niet tof. Want ik kon niet goed genoeg timen (we eten tussen 5 en half 6) en was vaak al te laat thuis om uberhaupt op tijd een maaltijd op tafel te kunnen zetten. Met kerst vonden ze het wel leuk, omdat we toen relaxt konden eten.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Of je ziet het als een reden om eens zelf te koken, is het hele gezin blij mee
Gericht aan siral ofcurz
Dat eerste is goed nieuws toch! Dat laatste wat minder, maar dat komt welquote:Op maandag 21 maart 2011 09:23 schreef Swietje het volgende:
[..]
Familie gaat inzien dat het misschien toch wel een goed plan is als ik op mezelf ga wonen. Er zijn allerlei dingen gaande die we af moeten wachten voordat ik een besluit kan nemen hoe en waar etc. ik op mezelf kan en wil gaan wonen, maar we zijn er in ieder geval mee bezig. De liefde is niet zo best.
Hoezo?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:25 schreef Viking84 het volgende:
Oh ik heb medelijden met Goodbye. "Je kunt ook kipfilet opbakken en als je honger hebt, daar steeds een stukje van nemen."
. Nee, ik denk niet dat low carben mijn ding is
.
Ik weet niet hoe streng je wilt low carben?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks, voor de tip! Misschien kan ik ook wel eens gehaktballetjes meenemen ofzo, koud ook lekker!
Mijn geplande lijstje voor vandaag
O: 2 gebakken eieren
T: 3 augurken met 3 plakjes ham, 4 blokjes kaas
L: 100 gram tonijn met kappertjes en veldsla
T: 5 plakjes kipfilet, bouillon, klein bakje magere kwark
D: biefstuk (in el olijfolie gebakken) mét champignons (goed idee, Co)+ 300 gram sperziebonen
Kan nog wel wat bij, maar ik ben even inspiratieloos
Grappig om er steeds een stukje tekst bij te zien komenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:27 schreef Siral het volgende:
Ook dat inderdaad chicolate, ik ben pas om 6 uur thuis, dus als ik dan nog moet koken, schiet niet op...Ik zou het best willen doen hoor, maar wat ik maak vreten ze toch niet. Althans, mijn broer en zus denk ik..Al heb ik me voorgenomen om het wel elke woensdag te doen (dan ben ik vrij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |