quote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef _aurum_ het volgende:
dit is zo mooi:
http://www.dayswithmyfather.com/
ja, en ik blijf je maar vertellen hoeveel groente er in m'n avondeten gaat.... dus dat doe ik nu maar niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:42 schreef Perruche het volgende:
Mo, ik vind het wel wat weinig groente, maar dat roep ik geloof ik te vaak![]()
Oh, dat kan ik me voorstellen! Succes met ophoudenquote:Op maandag 21 maart 2011 08:22 schreef Rituals het volgende:
Succes GB!
Ik moet dadelijk met een volle blaas naar de gynaecoloog, dus ik kon niet naar de wc toen ik wakker werd/voordat ik ging douchen. Ik kan jullie vertellen, dat is niet zo fijn.
Het is ook ijskoud!quote:Op maandag 21 maart 2011 08:23 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, was opgevouwen, nieuwe opgehangen, restant in de droger...
en ik hóóp dat de zon opschiet, zodat ik niet hoef te krabben: er zit ijs op de auto!
geen optie om water mee te nemen en aldaar je blaas vol te.drinken? Zo heb ik het iig een keer gedaan toen er een echo gemaakt.moest worden van mn Mirenaquote:Op maandag 21 maart 2011 08:22 schreef Rituals het volgende:
Succes GB!
Ik moet dadelijk met een volle blaas naar de gynaecoloog, dus ik kon niet naar de wc toen ik wakker werd/voordat ik ging douchen. Ik kan jullie vertellen, dat is niet zo fijn.
De afspraak is al om 9 uur, dus ik dacht dat ophouden handiger was. Nu ben ik daar niet zo zeker meer vanquote:Op maandag 21 maart 2011 08:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
geen optie om water mee te nemen en aldaar je blaas vol te.drinken? Zo heb ik het iig een keer gedaan toen er een echo gemaakt.moest worden van mn Mirena
en dan moet je er ook nog naartoe fietsen/rijden. Hobbel hobbelquote:Op maandag 21 maart 2011 08:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
De afspraak is al om 9 uur, dus ik dacht dat ophouden handiger was. Nu ben ik daar niet zo zeker meer van.
Klots klotsquote:Op maandag 21 maart 2011 08:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en dan moet je er ook nog naartoe fietsen/rijden. Hobbel hobbel.
Je kunt ook eten als je geen honger hebt, echt waar!quote:Op maandag 21 maart 2011 08:31 schreef Siral het volgende:
Zelf naar de supermarkt gaan kan ook, maar hier thuis vinden ze het overdreven allemaal.. vandaar.
En we hebben al een aparte eter thuis waar al alles voor anders moet, dus dan zien ze mij ook al aankomen natuurlijk..ik heb weinig zin in commentaar of ruzie.
En zoveel eten smorgens krijg ik echt niet weg, als ik drie plakken roggebrood eet smorgens dan zul je zien dat ik mijn tussendoortjes niet opeet omdat ik ronduit geen honger heb, dus komt op hetzelfde neer...sigh
"aaaaaaaaaaaahquote:Op maandag 21 maart 2011 08:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klots klots. Ik heb echt enorm veel zin om over drie kwartier te plassen
![]()
.
Je hoeft je ook niet in één keer vol te proppen, hoor. Maar probeer gewoon langzaamaan wat (voedzaam) eten toe te voegen aan je lijstje en dan kom je wel op een punt waarbij je genoeg binnenkrijgtquote:Op maandag 21 maart 2011 08:44 schreef Siral het volgende:
Ik heb mijn gekookte eitje nu als ontbijt er maar bij gepakt extra, dan pak ik vanmiddag wel iets anders als tussendoortje. Maar nu zit ik dus echt ram volmet dat glas yomild erbij.
Daar went je lichaam vanzelf wel aan. Ik heb jaren (oma vertelt) niet ontbeten. Ik at nooit eerder dan een uur of 13.00 uur totdat ik bedacht dat ik het toch maar eens moest proberen. Zo gezegd zo gedaan, het ging niet vanzelf de eerste tijd maar op een gegeven moment maakte mijn maag een vreugdesprongetje als ik uit bed kwam want ik kon weer eten!quote:Op maandag 21 maart 2011 08:31 schreef Siral het volgende:
Zelf naar de supermarkt gaan kan ook, maar hier thuis vinden ze het overdreven allemaal.. vandaar.
En we hebben al een aparte eter thuis waar al alles voor anders moet, dus dan zien ze mij ook al aankomen natuurlijk..ik heb weinig zin in commentaar of ruzie.
En zoveel eten smorgens krijg ik echt niet weg, als ik drie plakken roggebrood eet smorgens dan zul je zien dat ik mijn tussendoortjes niet opeet omdat ik ronduit geen honger heb, dus komt op hetzelfde neer...sigh
Nou ja niet zo gepikeerd hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 07:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, en ik blijf je maar vertellen hoeveel groente er in m'n avondeten gaat.... dus dat doe ik nu maar niet.
Thnxquote:
Ja!quote:Op maandag 21 maart 2011 08:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thnxlig in bed met laptopje en rolluik stevig dicht, de zon schijnt
![]()
Ben jij vrij?
Lekker zegquote:
Familie gaat inzien dat het misschien toch wel een goed plan is als ik op mezelf ga wonen. Er zijn allerlei dingen gaande die we af moeten wachten voordat ik een besluit kan nemen hoe en waar etc. ik op mezelf kan en wil gaan wonen, maar we zijn er in ieder geval mee bezig. De liefde is niet zo best.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:17 schreef Perruche het volgende:
Hey swiethoe is het nou? met de familie en de op-jezelf-woon plannen en de liefde?
Biologische yoghurt die eigenlijk meer op kwark lijkt. Superlekker vind ik, heel mild en lekker dik!quote:Op maandag 21 maart 2011 09:12 schreef Perruche het volgende:
Lekker MarMar.... ik zou ook wel een balkonnetje of tuin willen...![]()
Wat is Drentse AA yoghurt...?
Als je er trek in hebt, gewoon proberen. Kleine beetjes tegelijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:51 schreef Ml-etje het volgende:
BBQgeloof dat ik nu alleen even niet hoef
Zou wel graag wat yoghurt etenmaarja of dat binnen blijft..
nog nooit gedaan dus zal wel weer fout gaan. Hebben overigens ook geen tuin of balkon.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:56 schreef Swietje het volgende:
Vik, waarom doe je het niet zelf? Is toch lekker/leuk?
Ga zo eens uit bed krabbelen, al is het maar voor de smaak 1 hapje.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als je er trek in hebt, gewoon proberen. Kleine beetjes tegelijk.
Die 2 kilo is er de dag erna toch weer af?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:55 schreef Viking84 het volgende:
Stokbrood met kruidenboter, kipspiezen, satesaus. De volgende dag 2 kg zwaarder zijn
. Ik zal weinig bbqen deze zomer want zelf doen we het niet en we wonen te ver weg om het spontaan bij familie te kunnen doen
Is er geen park in de buurt waar het mag? BBQquote:Op maandag 21 maart 2011 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nog nooit gedaan dus zal wel weer fout gaan. Hebben overigens ook geen tuin of balkon.
Vacaturesites bekijken?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Ondanks het mooie weer vind ik dit een stomme dag. Moet tot vanmiddag wachten tot ik kan hardlopen en ik ben het niets te doen.hebben zat. Is het al bijna weer weekend?
Doe ik al genoegquote:
Het was heerlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 08:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"aaaaaaaaaaaah"
Ja plassen is dan echt fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |