Familie gaat inzien dat het misschien toch wel een goed plan is als ik op mezelf ga wonen. Er zijn allerlei dingen gaande die we af moeten wachten voordat ik een besluit kan nemen hoe en waar etc. ik op mezelf kan en wil gaan wonen, maar we zijn er in ieder geval mee bezig. De liefde is niet zo best.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:17 schreef Perruche het volgende:
Hey swiethoe is het nou? met de familie en de op-jezelf-woon plannen en de liefde?
Biologische yoghurt die eigenlijk meer op kwark lijkt. Superlekker vind ik, heel mild en lekker dik!quote:Op maandag 21 maart 2011 09:12 schreef Perruche het volgende:
Lekker MarMar.... ik zou ook wel een balkonnetje of tuin willen...![]()
Wat is Drentse AA yoghurt...?
Als je er trek in hebt, gewoon proberen. Kleine beetjes tegelijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:51 schreef Ml-etje het volgende:
BBQgeloof dat ik nu alleen even niet hoef
Zou wel graag wat yoghurt etenmaarja of dat binnen blijft..
nog nooit gedaan dus zal wel weer fout gaan. Hebben overigens ook geen tuin of balkon.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:56 schreef Swietje het volgende:
Vik, waarom doe je het niet zelf? Is toch lekker/leuk?
Ga zo eens uit bed krabbelen, al is het maar voor de smaak 1 hapje.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als je er trek in hebt, gewoon proberen. Kleine beetjes tegelijk.
Die 2 kilo is er de dag erna toch weer af?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:55 schreef Viking84 het volgende:
Stokbrood met kruidenboter, kipspiezen, satesaus. De volgende dag 2 kg zwaarder zijn
. Ik zal weinig bbqen deze zomer want zelf doen we het niet en we wonen te ver weg om het spontaan bij familie te kunnen doen
Is er geen park in de buurt waar het mag? BBQquote:Op maandag 21 maart 2011 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nog nooit gedaan dus zal wel weer fout gaan. Hebben overigens ook geen tuin of balkon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |