abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94400830
Net king speech gekeken..toffe film....

Onderweg naar huis een emotioneel gesprek gehad met de duutser over de komende tijd en dat we er beiden wel tegenop zien....vijf jaar is best lang..
  zondag 20 maart 2011 @ 23:24:56 #202
331 Merel
Be here now.
pi_94401097
quote:
Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef Merel het volgende:

[..]

Mooi ja, maar tegelijkertijd eigenlijk te intiem om te mogen bekijken vind ik. Ik begrijp dat het uit een goed hart komt, maar tegelijkertijd vind ik niet dat iemand het recht heeft om het leven van die oude man zo ten toon te spreiden, want hij kan zelf niet meer beslissen of hij dat wel of niet wil.

Maar misschien spreek ik wel voor m'n beurt, heb nog niet de hele website doorgenomen, dus ik kom misschien nog op een pagina waarop staat dat hij het allemaal prima vindt ofzo.
Hm, ik zie nu hoe het afloopt. Blijf erbij dat ik zoiets té persoonlijk vind om met de hele wereld te delen als the main subject daar zelf niets over te zeggen heeft.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 20 maart 2011 @ 23:25:37 #203
331 Merel
Be here now.
pi_94401140
quote:
Op zondag 20 maart 2011 23:16 schreef loveli het volgende:

Oh echt? Ik over je heengewalst? Ik zag je niet, sorry.
Oh ik kan zo een aantal mannen noemen die dit precies zo zouden kunnen zeggen :D
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? zondag 20 maart 2011 @ 23:25:46 #204
70532 loveli
N
pi_94401153
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef Merel het volgende:

[..]

Hm, ik zie nu hoe het afloopt. Blijf erbij dat ik zoiets té persoonlijk vind om met de hele wereld te delen als the main subject daar zelf niets over te zeggen heeft.
Heb niet tot het einde kunnen kijken.
crap in = crap out
  zondag 20 maart 2011 @ 23:26:43 #205
331 Merel
Be here now.
pi_94401199
quote:
Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef Jagärtrut het volgende:

Onderweg naar huis een emotioneel gesprek gehad met de duutser over de komende tijd en dat we er beiden wel tegenop zien....vijf jaar is best lang..
Ik vind het zo mooi hoe jullie elkaar toch zo vrij laten in beslissingen over de toekomst, dingen durven te kiezen die misschien niet praktisch zijn maar wel heel goed voor jezelf, en dat elkaar vervolgens ook gunnen O+
  Vis een optie? zondag 20 maart 2011 @ 23:27:52 #206
70532 loveli
N
pi_94401264
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 23:25 schreef Merel het volgende:

[..]

Oh ik kan zo een aantal mannen noemen die dit precies zo zouden kunnen zeggen :D
En het ook echt niet zien he. Dat neem ik dan ook niet kwalijk. Maar ik ga er dan vanuit met m'n domme vrouwenhoofd dat als ik het aanstip en zeg dat ik iets niet fijn vind, "men" dan begrijpt dat "men" het niet nog een keer moet doen. Of twee keer.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 20 maart 2011 @ 23:38:36 #207
70532 loveli
N
pi_94401814
Oh ja, en ik heb pms. Maar dan nog.
crap in = crap out
pi_94401886
quote:
Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik vind het zo mooi hoe jullie elkaar toch zo vrij laten in beslissingen over de toekomst, dingen durven te kiezen die misschien niet praktisch zijn maar wel heel goed voor jezelf, en dat elkaar vervolgens ook gunnen O+
maakt het soms wel erg lastig. Maar het is fijn en erg belangrijk voor ons beiden, denk ik. Maar ja....

Nu maar slapen...
pi_94402891
En ik kom weer even langs om mijn lijstje te dumpen :W

O: kwark met havermout en banaan
S: 25 km wandelen en tussendoor gegeten:
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen pindakaas
T: boterham pindakaas
T: klein stukje cake
D: zelfgemaakte (en gelukte!) pizza! Er is niets leukers dan op zondagochtend wakker worden met een koelkast vol pizzadeeg :D
T: klein stukje appeltaart

Vanaf morgen ga ik weer taart-, koek- en cakeloos door het leven.

Trusten Nynke en de rest!
pi_94403123
Ik kom ff mouwen.. begin echt een beetje moe te worden van mezelf.. ik probeer telkens iets meer te eten maar het word alleen maar minder. Ik dacht ik ga een planning maken om GEZOND meer te eten voor morgen, en er komt bar weinig uit... zie hier:

O: 1 plak fries roggebrood met 30+ kaas, 2 plakjes tomaat, glas yomild (210 kcal)
T: appel (70 kcal)
L: 150 ml yoghurt, 2 weetabix, kiwi (214 kcal)
T: gekookt eitje, 2 augurken in een plakje ham (115 kcal)
D: jachtpannetje (was eigenlijk voor vandaag maar ging niet door, dus morgen..haha) (500 kcal?)
T: cappuccino, wasa lichtgewicht cracker met nutella (130 kcal)

Ik moet meer eten maar ik weet nooit wat... jullie geven vaak zat voorbeelden maar die dingen hebben we niet altijd in huis, dus dat word lastig.. Ik heb met een lijstje zoals deze geen honger, verre van zelfs.. en toch zit ik maar rond de 1200 kcal.. Ik word echt moe van mezelf... of moet ik me er bij neerleggen? -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Siral op 21-03-2011 00:13:27 ]
  maandag 21 maart 2011 @ 00:14:03 #211
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94403483
Ik lig eigenlijk al in bed en ga zo slapen, maar Siral, misschien kun je bijv 2 plakken roggebrood nemen en een extra stuk fruit. Kun je je ouders vragen om wat extra boodschappen voor je mee te nemen (of dit zelf doen)?
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_94405395
pfff wat een weekend vol met familie dingen..
amper thuis geweest..

Zo maar eens slapen.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 21 maart 2011 @ 05:14:52 #213
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94407923
Zo Anna, 25 km! Wat heerlijk!

Ik ga vandaag ook weer normaal doen :Y
O: 450 gr kwark met schep jam en zoetstof
T's: grote granny smith, peer,boterham ham, wortels
L: 2 boterhammen ham, kom soep met ballen, beker melk
T's: boterham kaas, sinaasaappel, blokje choco
D: witlof ham/kaas oven
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_94408206
goedemorgen!

Lente! En wat een mooi begin van de lente; een strakblauwe hemel!

Straks naar college en daarna ga ik lekker spinnen, eindelijk weer eens! Schouders en rug doen geen pijn, dus ga een poging weer wagen! O+

Komende paar weken weer druk met studeren voor de er aan komende tentamens, dus zal als het meezit (:P) minder hier mee posten.

Lijstje vandaag:
O: Griekse Yoghurt met honing en walnoot
T: roggebrood met pindakaas
L: omelet met kaas
T: peer
S: spinnen
D: fajiiiiita's

en 's avonds studeren... :)
Ja doei.
pi_94408257
quote:
17s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef _aurum_ het volgende:
dit is zo mooi:

http://www.dayswithmyfather.com/
;( O+ ;(
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_94408291
Ik ga geloof ik maar niet op die website kijken :')

Goedemorgen!!

Mijn vriendje maakte me 6 minuten voor de wekker ging wakker, met de mededeling "je bent te laat!! :o " Volgens mij was ie aan het dromen? O+
  maandag 21 maart 2011 @ 07:39:49 #217
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94408299
Het lijkt een prachtige dag te worden inderdaad :). Het weekend werkt hier nog wat na. Ben alles behalve uitgerust en goed geluimd :'). Zal m'n collega's maar ff waarschuwen straks.

Planning:
O: kwark + muesli
T: -
L: 3 bth: 2 met 1 plak kaas verdeeld en 1 met appelstroop
T: appel
S: RPM
D: maaltijdsalade

Morgen gaan we boodschappen doen en weer groente e.d. halen. Helaas lukt 't mij niet zo goed om en boodschappen te doen en dan ook nog te fietsen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94408326
Mo, ik vind het wel wat weinig groente, maar dat roep ik geloof ik te vaak :') Veel plezier met spinnen!

Siral, 3 roggebrood ipv 1, extra fruit, pindakaas of een handje nootjes. En dat van " we hebben het niet", is een lame excuse IMO, je kan toch zelf naar de super? Maar goed doen wat je goeddunkt natuurlijk.

Mijn planning:
O: 250 ml volle yoghurt met 4 eetl muesli
T: gekookt ei, banaan
L: pistoletje tonijnsalade, 200 gr rauwkost met 1 el dressing
T: 150 ml vruchtenyoghurt, peer of ander fruit
B: 40 minuten fietsen
D: champignonsoep, nog iets wat nader te bepalen word

Misschien ga ik vanavond nog even sporten, maar er zijn geen leuke lessen :')
  maandag 21 maart 2011 @ 07:52:53 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94408431
Goeiemorgen :) Spannende dagen. Hoop vandaag of morgen te horen of im ergens een eerste gesprek krijg en ook of er een tweede gesprek komt bij dat bedrijf van laatst.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 21 maart 2011 @ 07:54:25 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94408449
Ik zou gaan hardlopen maar dat wil ik in korte broek doen met dit weer dus ik ga vanmiddag eerst even een broekje en een shirtje halen :)
Niet meer actief op Fok!
  maandag 21 maart 2011 @ 07:56:51 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94408467
Wb Mo: karig lijstje, zeker als je ook nog gaat spinnen. Kan nog wel een bth en een stuk fruit bij.
Niet meer actief op Fok!
pi_94408499
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 07:42 schreef Perruche het volgende:
Mo, ik vind het wel wat weinig groente, maar dat roep ik geloof ik te vaak :')
ja, en ik blijf je maar vertellen hoeveel groente er in m'n avondeten gaat.... dus dat doe ik nu maar niet.
Ja doei.
pi_94408719
Mogguh :W

Eerste low carb dagje vandaag, maar ben gelukkig wel vrij. Begin straks met een gebakken ei (2 eieren, misschien wat hamreepjes er door heen) en vanavond eet ik een biefstukje en sperziebonen :9 Rest ga ik nog even invullen :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 maart 2011 @ 08:22:35 #224
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94408764
Succes GB!

Ik moet dadelijk met een volle blaas naar de gynaecoloog, dus ik kon niet naar de wc toen ik wakker werd/voordat ik ging douchen. Ik kan jullie vertellen, dat is niet zo fijn :+.
pi_94408778
Zo, was opgevouwen, nieuwe opgehangen, restant in de droger...

en ik hķķp dat de zon opschiet, zodat ik niet hoef te krabben: er zit ijs op de auto! :o
Ja doei.
pi_94408790
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:22 schreef Rituals het volgende:
Succes GB!

Ik moet dadelijk met een volle blaas naar de gynaecoloog, dus ik kon niet naar de wc toen ik wakker werd/voordat ik ging douchen. Ik kan jullie vertellen, dat is niet zo fijn :+.
Oh, dat kan ik me voorstellen! Succes met ophouden :+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94408796
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:23 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, was opgevouwen, nieuwe opgehangen, restant in de droger...

en ik hķķp dat de zon opschiet, zodat ik niet hoef te krabben: er zit ijs op de auto! :o
Het is ook ijskoud! :o
  maandag 21 maart 2011 @ 08:24:49 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94408803
quote:
Op maandag 21 maart 2011 08:22 schreef Rituals het volgende:
Succes GB!

geen optie om water mee te nemen en aldaar je blaas vol te.drinken? Zo heb ik het iig een keer gedaan toen er een echo gemaakt.moest worden van mn Mirena :')
Niet meer actief op Fok!
  maandag 21 maart 2011 @ 08:25:25 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94408811
quote:
Op maandag 21 maart 2011 08:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Het is ook ijskoud! :o
noes! :o
Niet meer actief op Fok!
  maandag 21 maart 2011 @ 08:26:35 #230
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94408830
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

geen optie om water mee te nemen en aldaar je blaas vol te.drinken? Zo heb ik het iig een keer gedaan toen er een echo gemaakt.moest worden van mn Mirena :')
De afspraak is al om 9 uur, dus ik dacht dat ophouden handiger was. Nu ben ik daar niet zo zeker meer van oO<.
  maandag 21 maart 2011 @ 08:28:09 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94408856
quote:
Op maandag 21 maart 2011 08:26 schreef Rituals het volgende:

[..]

De afspraak is al om 9 uur, dus ik dacht dat ophouden handiger was. Nu ben ik daar niet zo zeker meer van oO<.
en dan moet je er ook nog naartoe fietsen/rijden. Hobbel hobbel :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 21 maart 2011 @ 08:30:13 #232
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94408880
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

en dan moet je er ook nog naartoe fietsen/rijden. Hobbel hobbel :P.
Klots klots :P. Ik heb echt enorm veel zin om over drie kwartier te plassen :') :+.
pi_94408902
Zelf naar de supermarkt gaan kan ook, maar hier thuis vinden ze het overdreven allemaal.. vandaar.
En we hebben al een aparte eter thuis waar al alles voor anders moet, dus dan zien ze mij ook al aankomen natuurlijk.. :{ ik heb weinig zin in commentaar of ruzie.

En zoveel eten smorgens krijg ik echt niet weg, als ik drie plakken roggebrood eet smorgens dan zul je zien dat ik mijn tussendoortjes niet opeet omdat ik ronduit geen honger heb, dus komt op hetzelfde neer...sigh
pi_94408921
kwestie van trainen. net als dat je je lichaam aan minder eten kunt laten wennen, kan dat ook aan meer.
Ja doei.
pi_94408985
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:31 schreef Siral het volgende:
Zelf naar de supermarkt gaan kan ook, maar hier thuis vinden ze het overdreven allemaal.. vandaar.
En we hebben al een aparte eter thuis waar al alles voor anders moet, dus dan zien ze mij ook al aankomen natuurlijk.. :{ ik heb weinig zin in commentaar of ruzie.

En zoveel eten smorgens krijg ik echt niet weg, als ik drie plakken roggebrood eet smorgens dan zul je zien dat ik mijn tussendoortjes niet opeet omdat ik ronduit geen honger heb, dus komt op hetzelfde neer...sigh
Je kunt ook eten als je geen honger hebt, echt waar! ;) Wel moeilijker, maar in jouw geval lijkt het me wel verstandig (aangezien ik me herinner dat jij vooral op gewicht wil blijven i.p.v. afvallen)
  maandag 21 maart 2011 @ 08:39:43 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94409019
quote:
Op maandag 21 maart 2011 08:30 schreef Rituals het volgende:

[..]

Klots klots :P. Ik heb echt enorm veel zin om over drie kwartier te plassen :') :+.
"aaaaaaaaaaaah O+ "

Ja plassen is dan echt fijn O+ .
Niet meer actief op Fok!
pi_94409088
Ik heb mijn gekookte eitje nu als ontbijt er maar bij gepakt extra, dan pak ik vanmiddag wel iets anders als tussendoortje. Maar nu zit ik dus echt ram vol :+ met dat glas yomild erbij.
pi_94409116
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:44 schreef Siral het volgende:
Ik heb mijn gekookte eitje nu als ontbijt er maar bij gepakt extra, dan pak ik vanmiddag wel iets anders als tussendoortje. Maar nu zit ik dus echt ram vol :+ met dat glas yomild erbij.
Je hoeft je ook niet in één keer vol te proppen, hoor. Maar probeer gewoon langzaamaan wat (voedzaam) eten toe te voegen aan je lijstje en dan kom je wel op een punt waarbij je genoeg binnenkrijgt :Y
pi_94409177
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:31 schreef Siral het volgende:

Daar went je lichaam vanzelf wel aan. Ik heb jaren (oma vertelt) niet ontbeten. Ik at nooit eerder dan een uur of 13.00 uur totdat ik bedacht dat ik het toch maar eens moest proberen. Zo gezegd zo gedaan, het ging niet vanzelf de eerste tijd maar op een gegeven moment maakte mijn maag een vreugdesprongetje als ik uit bed kwam want ik kon weer eten!

Dus misschien zul je wel zien dat je lichaam gewoon moet wennen. Het is het proberen waard.

En dan iets over ontwennen. Gisteravond mocht ik crap van mezelf eten. B&J, Joppie chipsen en drop. Daarna was ik beroerd en nu ga ik het nooit meer doen. :') Mijn buik zeurt nog steeds.
Zo een uurtje RPM geven en vanavond ook nog een les. Dan heb ik mijn beweging ook gehad en ik ga vanmiddag de kasten door. Zomer/winter opruiming. Dat vind ik altijd zo'n fijn moment. Gelijk sfeer! O+
Go hard or go home
pi_94409191
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 07:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, en ik blijf je maar vertellen hoeveel groente er in m'n avondeten gaat.... dus dat doe ik nu maar niet.
Nou ja niet zo gepikeerd hoor :P bij mij zijn fajitas meestal met weinig groentes, en daar geef ik dan mn commentaar op.

Maar ik zal m'n commentaar voor me houden :)
pi_94409195
:X :r heb een virusje a la mijn Mr en een zeer innige relatie met een emmer :')
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_94409225
Oh, wat naar. Beterschap ML! :*
pi_94409233
oei ;( beterschap! :*
Ja doei.
pi_94409242
Beterschap MI!

En rituals. dat lijkt me naar, niet kunnen plassen.,.. :x ! Ook sterkte!
pi_94409252
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:53 schreef Goodbye het volgende:
Oh, wat naar. Beterschap ML! :*
Thnx :) lig in bed met laptopje en rolluik stevig dicht, de zon schijnt ;(
Ben jij vrij?
pi_94409265
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Thnx :) lig in bed met laptopje en rolluik stevig dicht, de zon schijnt ;(
Ben jij vrij?
Ja! :7
pi_94409279
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja! :7
Lekker zeg :D
pi_94409335
Beterschap ML! Hopelijk knap je snel weer op en vindt je de zon dan ook nog even leuk.

Zelfs ik heb al buiten gezeten terwijl ik iedereen stom vond dat ze al gingen gillen over `JA LEKKER TERRASJE` terwijl het helemaal nog niet warm is.
Hoekje van de tuin met zon zonder wind was toch erg aangenaam, ik zou alleen maar even kijken bij de opkomende narcisjes. Hele speciale, gekweekt en vernoemd naar de opa van mijn oudste.
Ben bijna de hele middag in de tuin gebleven.

planning voor vandaag:
O: fruit&fibre met melk
T: matze met 20+kaas
L: bruin pistoletje casselerrib, rauwkost
T: appel, mandarijn
D: nog even over nadenken, maar iig met een salade erbij want dat moet op
T: drentse AA yoghurt met kiwi
  maandag 21 maart 2011 @ 09:10:25 #249
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_94409467
Morning!