Een kutweekend is toch geen excuus om kut te gaan eten? Vind ik danquote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik hoop dat Siral een wat ander weekend had.
Ja, whatever. Er is altijd wel een reden om ongezond te eten. Of niet natuurlijk. Ik zie de link niet zo. En maakt niet uit wat voor weekend Siral had, haar lijstje was oké.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik hoop dat Siral een wat ander weekend had.
Soms wel. Vind ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een kutweekend is toch geen excuus om kut te gaan eten? Vind ik dan.
Het was een gezamenlijk kloteweekend.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef sigme het volgende:
Voor een echt kloteweekend vind ik de lijst van XM nog best ok.
Jij ook een kloteweekend gehad Duvel? Of was de rest van de familie wel leuk?
"Je had er bij moeten zijn."quote:Op zondag 20 maart 2011 20:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, whatever. Er is altijd wel een reden om ongezond te eten. Of niet natuurlijk. Ik zie de link niet zo. En maakt niet uit wat voor weekend Siral had, haar lijstje was oké.
Ik heb m'n post dan ook gewijzigd.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, whatever. Er is altijd wel een reden om ongezond te eten. Of niet natuurlijk. Ik zie de link niet zo. En maakt niet uit wat voor weekend Siral had, haar lijstje was oké.
Srsly? Dit gun ik maar weinig mensen hoorquote:
Enorm balen is dat vooral als je net als jij wel een fijn weekend kunt gebruiken.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt. We hadden wel wat onenigheid verwacht, maar dat het vrijdagavond al zou beginnen en het hele weekend door zou gaan, was boven verwachting.
Ach, dat brengt jullie dan weer meer samenquote:
Ik denk dat ik iets meer geboft heb...quote:Op zondag 20 maart 2011 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach, dat brengt jullie dan weer meer samen.
Ik krijg de indruk dat jullie niet geboft hebben met wederzijdse schoonfamilie.
Dat doe je goed. Heb geloof ik zowat 6 glazen op dit weekend als 2x bobbientjequote:Op zondag 20 maart 2011 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Oh en Nachtwacht heeft een fles cola, maar ik heb er niet één glas van gehad!. Geen zin in!
.
Als je cold turkey stopt, zul je zien dat je er na een paar dagen ook geen behoefte meer aan hebtquote:Op zondag 20 maart 2011 20:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Heb geloof ik zowat 6 glazen op dit weekend als 2x bobbientje
Oh doordeweeks kan ik gewoon niks drinken hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je cold turkey stopt, zul je zien dat je er na een paar dagen ook geen behoefte meer aan hebt. Krijg jij niet ontzettend trek van al die cola?
.
Miss omdat je het af en toe doet danquote:Op zondag 20 maart 2011 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh doordeweeks kan ik gewoon niks drinken hoorheb geen verslaving maar heb weinig anders dat ik lekker vind.
En neeheb niks gegeten die 2 avonden.
Gelukkig maarquote:Op zondag 20 maart 2011 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Puff, het is gelukkig geen jaarlijks terugkerend gebeuren.
Mja ik geef aan wat ik lekker vind gewoon toe en soms tot het m'n neusgaten uitkomt.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Miss omdat je het af en toe doet dan. Ik durf er bijna niet meer aan te beginnen nu
.
Ik drink tegenwoordig alleen maar water en thee. En af en toe (vooral na het hardlopen) een glas jus.
Maar dat is bij 'vrienden'/kennissen waarschijnlijk makkelijker dan bij familie. Klinkt in ieder geval als een weekend wat vooral energie gekost heeft en wat maar niet te vaak herhaald moet wordenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar goed. Als de hele bende uit plaats X komt en wij uit plaats Y en wij moeten omrijden om iemand af te zetten in plaats X, dan weet je het wel. kunnen ze erin zakken en moeten ze het onderling maar uitvechten of een taxi bellen.
Leve de weekenddienstenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:00 schreef Laureline het volgende:
Ha, dan zijn jullie nu wel een wijze les rijker: lang vantevoren niet kunnen op dergelijke familieweekeindjes!
Trut...quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef MarMar het volgende:
Ik kwam net Titanic 50 jaar later tegen op twitter *gniffel*
KING OF THE WOOOORLD!
wowquote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef _aurum_ het volgende:
dit is zo mooi:
http://www.dayswithmyfather.com/
wat?quote:
Niets in de gaten hebben terwijl ze dwars over je heenwalsen. Ik duidelijk maken dat ik dat niet heel prettig vond. Oh echt? Ik over je heengewalst? Ik zag je niet, sorry. Zoiets.quote:
Mooi ja, maar tegelijkertijd eigenlijk te intiem om te mogen bekijken vind ik. Ik begrijp dat het uit een goed hart komt, maar tegelijkertijd vind ik niet dat iemand het recht heeft om het leven van die oude man zo ten toon te spreiden, want hij kan zelf niet meer beslissen of hij dat wel of niet wil.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef _aurum_ het volgende:
dit is zo mooi:
http://www.dayswithmyfather.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |