Dat vermoeden had ik al, wat de alcohol betreft.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
ja, iedereen had passende wijn bij 't gerecht geschonken, dus dat kwam wel goed met de alcoholinname gisteren
Dat liedje staat in mijn top 10. Van de nummers die ik het meeste haat wel te verstaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
YOUOUOUOUOUOUOU'RE HEEEEEEEEEERE, THERE'S NOOOOOOOOOOOOTHING I FEAR!!!.
Haten moet je niet doen; zonde van je energie!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat liedje staat in mijn top 10. Van de nummers die ik het meeste haat wel te verstaan.
Ja ik vind het ook altijd heel bewonderenswaardig als mensen zelf durven te slachten / schoonmaken / whateverquote:Op zondag 20 maart 2011 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik dacht ook eerst even "" toen we zodra we de auto uitkwamen naar binnen werden gesleurd om het te water gaan van Kreeft Ids te aanschouwen, maar het doet me minder dan ik dacht dat 't zou doen! Ze hadden ook kant en klaar kreeftenvlees kunnen halen, maargoed, dan was hij alsnog op dezelfde manier gestorven. Zelf doen geeft wel 'voldoening' in de zin van 'je weet wat je eet', ofzo
Hadden jullie hem eerst ingevroren? Dat schijnt de meest 'humane' manier te zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik dacht ook eerst even "" toen we zodra we de auto uitkwamen naar binnen werden gesleurd om het te water gaan van Kreeft Ids te aanschouwen, maar het doet me minder dan ik dacht dat 't zou doen! Ze hadden ook kant en klaar kreeftenvlees kunnen halen, maargoed, dan was hij alsnog op dezelfde manier gestorven. Zelf doen geeft wel 'voldoening' in de zin van 'je weet wat je eet', ofzo
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Hadden jullie hem eerst ingevroren? Dat schijnt de meest 'humane' manier te zijn.
Hmmm ja, maar dat schild zal hem dan ook wel even beschermen tegen kokend water, dus dan lijkt doodvriezen nog een fijnere manier, hoewel ik betwijfel of hij dat hetzelfde voelt als mensen dat schijnen te voelen.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kreeften hebben geen hersenen, maar hun zenuwstelsel loopt gewoon door 't hele lichaam heen. Dus in één keer in kokend water gooien is 't snelste. Met een mes door z'n hoofd poken maakt hem namelijk niet echt dood, iig niet meteen en leidt echt tot lange extreme pijnen naar het schijnt enzo, vooral omdat zo'n schild heel hard is om doorheen te komen en het je gewoon niet in een keer lukt om er 'een eind aan te maken' zeg maar.
Klinkt goed!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ook super
Diningcity Restaurantweek maart 2011
Het koud maken van de kreeft is niet doodvriezen, maar door de kou gaan ze in 'slaapstand'. Dus dan hebben ze weinig last van vervoer e.d. En dan in kokend water is de snelste manier van doodmaken.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmm ja, maar dat schild zal hem dan ook wel even beschermen tegen kokend water, dus dan lijkt doodvriezen nog een fijnere manier, hoewel ik betwijfel of hij dat hetzelfde voelt als mensen dat schijnen te voelen.
Kan je de volgende keer oplossen door het weer te laten inkoken. Inkoken, is het zonder deksel even laten pruttelen van de saus, dan verdampt er vocht. Af en toe roeren is dan alles wat je moet doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:10 schreef Viking84 het volgende:
Zo, mijn eten zit er weer in. Beetje jammer dat de champignonsaus mislukte, doordat ik er wat extra water bij wilde doen, zodat het champignonsoep werd ipv champignonsaus.
Maar straks mijn fruitjes nog en dan zit het er qua eten weer op voor vandaag.
Oh okquote:Op zondag 20 maart 2011 18:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan je de volgende keer oplossen door het weer te laten inkoken. Inkoken, is het zonder deksel even laten pruttelen van de saus, dan verdampt er vocht. Af en toe roeren is dan alles wat je moet doen.
Té laatquote:
Mooi zo!quote:
Jullie kennen me toch!quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:02 schreef conleche het volgende:
Ja, vertel nou eens iets meer, Merel! Echt zo wijverig om alleen maar een worstje voor onze neus te laten bengelen. Wie, Wat, Waar, hoe vaak?
"Don't let the bedbugs bite!"quote:Op zondag 20 maart 2011 19:18 schreef Merel het volgende:
En ik had werkelijk nog nooit van bedwantsen gehoord
Me neitherquote:Op zondag 20 maart 2011 19:18 schreef Merel het volgende:
En ik had werkelijk nog nooit van bedwantsen gehoord
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Siral, ik vind je lijstje prachtig! Voor een anorexiapatiënt.
En ik ben thuis. Eindelijk.
Wat een kútweekend. Ja, mét kotssmiley.
Nu wijn.
En m'n D is een eierkoek en een banaan.
Ik weet niet of je voor de rest nog een kilo groenten hebt gegeten, maar het lijstje van Siral is een droom vergeleken bij jouw diner. Maar dat wist je zelf ook wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Siral, ik vind je lijstje prachtig! Voor een anorexiapatiënt.
En ik ben thuis. Eindelijk.
Wat een kútweekend. Ja, mét kotssmiley.
Nu wijn.
En m'n D is een eierkoek en een banaan.
Het is jouw lijf, wat je er inpropt is up to you, maar laat dan ook Siral met rust, die had een prima lijstje.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat kon niet, aangezien we één van de kibbelaars nog thuis moesten brengen.
En ik heb geen groenten op.
O: kwark met muesli
T: koekje
T: grapefruit
L: tosti kaas/tomaat
D: eierkoek, banaan, paar pringles
Oh en nu een glas rode wijn.
And frankly dear, I don't give a damn.
Fair enough. Zal m'n post ff edittenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is jouw lijf, wat je er inpropt is up to you, maar laat dan ook Siral met rust, die had een prima lijstje.
Klopt. We hadden wel wat onenigheid verwacht, maar dat het vrijdagavond al zou beginnen en het hele weekend door zou gaan, was boven verwachtingquote:Op zondag 20 maart 2011 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
XM, balen dat je spaarzame vrije tijd door zoiets wordt opgeslokt
Ik hoop dat Siral een wat ander weekend had.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet niet of je voor de rest nog een kilo groenten hebt gegeten, maar het lijstje van Siral is een droom vergeleken bij jouw diner. Maar dat wist je zelf ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |