quote:Op zondag 20 maart 2011 11:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je dat echt?.
Ik was al aan het terugzoeken waar je op gedoeld kon hebben, maar ik vond niks anders.
quote:
Hoi. Wat ga je halen?quote:
Oh. Mag ik je dat ten zeerste afraden, zo op zondag? Dinsdagmorgen, dat is een prima tijd voor de IKEA.quote:
quote:
Ik weet het, maar ik stel het al een tijdje uit en doordeweeks kan ik niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh. Mag ik je dat ten zeerste afraden, zo op zondag? Dinsdagmorgen, dat is een prima tijd voor de IKEA.
Ja.quote:
quote:
Wat niet is...quote:Op zondag 20 maart 2011 12:00 schreef Viking84 het volgende:
Had ik toch maar zelf een nieuw topic geopend. Ik vreesde al voor de bedwantsen. Gelukkig staat die foto niet in de OP
.
Richt de tuinslang af en toe 'perongeluk' richting de nog niet vernieuwde schutting. Eens zien hoe snel de krijserd binnen zit.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:59 schreef Syrena het volgende:
Ikea![]()
Bedwantsen? Hoe krijg je die? Ik zal maar niet googlen... *ril*
Verdorie, ik wil in de tuin de tuinset gaan schoonmaken die ik gisteren van mijn tante heb gekregen, maar de krijserd is buiten en de schutting is nog niet vernieuwd. Nu zit ik moed te verzamelen om toch gewoon te gaan schoonmaken en gekrijs naar mij te negeren (maar z'n moeder is er ook af en toe bij).
Hmmmm, ik kan ook gewoon mijn mp3speler indoenmaar dan hoor ik de telefoon niet.
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Richt de tuinslang af en toe 'perongeluk' richting de nog niet vernieuwde schutting. Eens zien hoe snel de krijserd binnen zit.
Ik heb niks wat ik kan sproeienquote:Op zondag 20 maart 2011 12:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Richt de tuinslang af en toe 'perongeluk' richting de nog niet vernieuwde schutting. Eens zien hoe snel de krijserd binnen zit.
Eet een appel en smak er luid bij, misschien helpt dat ook!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb niks wat ik kan sproeienEn ook geen tuinslang
![]()
Het wordt de mp3speler, en de telefoon op trillen in m'n vest denk ik.
Whehehe.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Of een muziekje wat hij vreselijk vindt. En dan dus níet op de mp3.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eet een appel en smak er luid bij, misschien helpt dat ook!
Mijn vader gaat altijd op 2e paasdag naar de intratuin. Vanwege de korting.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb dat echt zooooooooo nooit begrepen. Soms vind ik mensen echt uit het diepst van mijn hart raar.
Ja, ik vind 'm ook leuk. En ik heb ook de 2 x 4 (2 x) en de 4 x 4 versie dus daar matcht hij mooi bij.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Leuk kastje is dat Ewelina! Heb daar het bureau van
Straks even lekker naar buiten, het is weer mooi weer.
quote:
Huh wat? Do tell!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn vader gaat altijd op 2e paasdag naar de intratuin. Vanwege de korting.
Opstoken? Wat dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:25 schreef Syrena het volgende:
Zo, de het ligbed is schoonWat een takkewerk. Buurkindje was lief aan het spelen. Op zijn manier lief dan he, af en toe een krijs tussendoor
![]()
En ik heb achter me iemand wonen die in zijn tuin dingen gaat opstoken zodra het daar weer voor is en twee huizen naast me ookZo smerig, je kunt dus geen was buiten hangen en je ramen moeten dicht blijven
Zo asociaal he.
Verder was het lekker, ben wel blij met mijn tuin(al staat er niks in van planten etc.
)
Volgens mij hout en tuinafval.quote:
Het mag ook gewoon echt niet. Je hoeft maar 1 buurman te hebben die de gemeente of whatever belt.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Volgens mij hout en tuinafval.
Paar weken geleden heeft de man van twee huizen verderop de hele dag gestookt, van 10 's morgens en toen toen ik wegging om drie uur stond ie nog dingen erop te gooien. En steeds schichtig om zich heen kijkendude, de hele buurt kan je gewoon zien vanuit hun slaapkamerramen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:13 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Veel plezier bij de film, Vik! Naar welke ga je nu uiteindelijk?
En dat vind je verrassend? Op zondagmiddagquote:Op zondag 20 maart 2011 14:09 schreef Viking84 het volgende:
Haai vanuit de bios! Ze hebben een blik bejaarden opengetrokken.
Gelukkig maar dan.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Co, ik saboteer niks. Ik ben blij met Baardmans en hij met mij. Ik zit er alleen de laatste weken nogal doorheen voor wat betreft studie, stage, werk en werk.
Het weekendje was wel erg fijn.. We zijn nu weer op weg naar huis, ik moet zo weer aan de slag.
Weet niet of ik moet lachen of niet?quote:
We zijn net naar de kinderboerderij geweestquote:Op zondag 20 maart 2011 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Hebben jullie allemaal een leven ofzo?
Ik wist niet dat bejaarden ook naar de bios gingenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En dat vind je verrassend? Op zondagmiddag. (als je nu naar de veluwe gaat struikel je er ook over)
Wel naar dat soort films. Bij mij in de zaal was het toen ook opvallend rustig!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat bejaarden ook naar de bios gingen. Is me nog nooit zo opgevallen iig
.
Ja, bij Titanic zaten ook bejaarden, dat weet ik ook nog welquote:Op zondag 20 maart 2011 16:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel naar dat soort films. Bij mij in de zaal was het toen ook opvallend rustig!
Bij Titanic zou ik eerder allemaal giechelende dertienjarige pubers verwachtenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, bij Titanic zaten ook bejaarden, dat weet ik ook nog wel.
Ik herinner me ook bejaarden dusquote:Op zondag 20 maart 2011 16:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij Titanic zou ik eerder allemaal giechelende dertienjarige pubers verwachten
Nou zeg!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:53 schreef MarMar het volgende:
Wel sneu, ben je maar 2 keer naar de bios geweest, ga je uitgerekend naar de Titanic..
Ik hou niet van films waarvan ik al weet hoe ze eindigen
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op de terugweg. Helaas moeten we wel anderhalf uur omrijden omdat de oorspronkelijke huisgenoten ook niet meer samen terug konden/wilden rijden.
Beetje jammer.
van je familie moet je het hebben.. gelukkig ben je zo weer thuis!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op de terugweg. Helaas moeten we wel anderhalf uur omrijden omdat de oorspronkelijke huisgenoten ook niet meer samen terug konden/wilden rijden.
Beetje jammer.
Klinkt als een weekend die beter ander had kunnen gaan..quote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beetje jammer.
Nou dat is vast een heel gezellig weekend geweest danquote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beetje jammer.
YOUOUOUOUOUOUOU'RE HEEEEEEEEEERE, THERE'S NOOOOOOOOOOOOTHING I FEAR!!!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:58 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind Titanic ook een mooie film hoor, Vik. En de film muziek vind ik ook mooi, maar Celine Dion iets minder
Zie je wel, nog een liefhebberquote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Celine Dion geeft mij ook kippenvel ja
eigenlijk wil ik daar meteen achteraan zingen:quote:Op zondag 20 maart 2011 17:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
YOUOUOUOUOUOUOU'RE HEEEEEEEEEERE, THERE'S NOOOOOOOOOOOOTHING I FEAR!!!.
Die heb ik al een paar keer gezien en pas bij de laatste keer had ik door dat die sgt. Pyle Vincent D'Onofrio (van Law & Order) wasquote:Op zondag 20 maart 2011 17:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Titanic vond ik niet zo.... Oa. door Celine inderdaad![]()
Gister voor het eerst Full Metal Jacket gezien, vond 'm wel indrukwekkend.
Ik had een meester die daar daadwerkelijk ook een keer in is getrapt.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef MarMar het volgende:
schoolkrijtjes! Jeugdsentiment! Vroeger legden we die bij het bord om de meester te foppen en dan dachten we ook nog echt dat hij erin trapte
Haha, dat (Hey! L&O) was echt de eerste opmerking die ik maakte toen de film begon!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die heb ik al een paar keer gezien en pas bij de laatste keer had ik door dat die sgt. Pyle Vincent D'Onofrio (van Law & Order) was.
Wel echt een indrukwekkende film idd!
Meestal zie ik het ook meteen (en Nachtwacht niet, ook niet als ik het gezegd hebquote:Op zondag 20 maart 2011 17:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Haha, dat (Hey! L&O) was echt de eerste opmerking die ik maakte toen de film begon!
Nee, mijn lijsjte valt ook wel mee. Al komen er nog wel wat stoepkrijtjes bovenop, ik kan me niet inhouden. Jij hebt wel ene mooi lijsjte, vind ik!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:59 schreef Perruche het volgende:
Titanic O* en
Nynke ik vind het nogal meevallen?
Lijstje:
O: worstenbroodje, mandarijn, plak mueslibrood, 3 plakjes kaas
S: buikspieren + bodycombat (zweet in straaltjes van mn rug haha)
L: grote salade met kip/avocado/komkommer met 2 stukkes bruin brood
B: 1,5 uur wandelen
T: mandarijn, chocola, thee
D: denk tosti's met soep of pasta
Vlaamse humorquote:
Psst, we hebben hier geen user met die naamquote:Op zondag 20 maart 2011 16:59 schreef Perruche het volgende:
Titanic O* en
Nynke ik vind het nogal meevallen?
Lijstje:
O: worstenbroodje, mandarijn, plak mueslibrood, 3 plakjes kaas
S: buikspieren + bodycombat (zweet in straaltjes van mn rug haha)
L: grote salade met kip/avocado/komkommer met 2 stukkes bruin brood
B: 1,5 uur wandelen
T: mandarijn, chocola, thee
D: denk tosti's met soep of pasta
Ohja, ben er zo mee in de war, pas het even aanquote:Op zondag 20 maart 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Psst, we hebben hier geen user met die naam.
Gelukkig is 't einde in zicht, XM! Straks lekker op de bank bijkomen. Met wijn!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beetje jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |