Kijk zaterdag wel, word altijd heel zenuwachtig van mensen 'massa's'quote:Op zondag 20 maart 2011 02:24 schreef ihatefastcars het volgende:
Als 't je leuk lijkt gewoon doen, uniek. Moet inderdaad wel lukken, toch?
Hier nog even een laatste glas wijn, en dan naar bed. Welterusten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
nee, het zijn gewoon capsules met visolie, en dan zit er ook een beetje sinaasappelaroma in. Heb ze gekocht met een vriendin en die zei dat ze r verschrikkelijk veel last van had dat die visolie steeds weer omhoog kwam en dat schijnt hiermee minder te zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:40 schreef loveli het volgende:
voor Tink! Wel genieten van je vakantie!!!
Visolie met sinaasappelsmaak, moet je dat oplepelen? Ik gebruik capsules en heb er niet echt last van.
Kan geen snackvoer vinden, wil nu gaan opruimen. Geen idee waar die huishoudelijke drang vandaan komt. Ik ga ff m'n lingerie op kleur sorteren.
Want je hoeft je hormoonspiegel niet meer op te bouwen, maar je houdt hem op een gelijk niveau. Bij een 3-fase pil moet je bij doorslikken altijd de derde week doorslikken (meen ik me te herinneren). Iedere week na de derde week telt als een derde week en je kan op een willekeurig moment stoppen met slikken, als je stopweek maar weer min 5 max 7 dagen is.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:05 schreef anna82 het volgende:
Ik weet ook nooit of bij het doorslikken die week telt als een eerste week of als een derde week. Daarom neem ik dat risico liever niet.
Vanaf de stopweek telt het als week 1. Alles wat je zonder stopweek doorslikt telt als week 3. Hormonen onderdrukken opbouw slijmvlies en eirijping. In de stopweek wordt het beetje slijmvlies afgebroken door gebrek aan hormonen en er gaat een eitje rijpen. Pil na stopweek voorkomt dat het eitje zover rijpt dat het kan springen.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:05 schreef anna82 het volgende:
Ik weet ook nooit of bij het doorslikken die week telt als een eerste week of als een derde week. Daarom neem ik dat risico liever niet.
Tink, veel plezier en goede reis. Kadaffi is gek en roept gekke dingen, die angst kun je laten gaan. Geniet!
^^quote:Op zondag 20 maart 2011 09:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Want je hoeft je hormoonspiegel niet meer op te bouwen, maar je houdt hem op een gelijk niveau. Bij een 3-fase pil moet je bij doorslikken altijd de derde week doorslikken (meen ik me te herinneren). Iedere week na de derde week telt als een derde week en je kan op een willekeurig moment stoppen met slikken, als je stopweek maar weer min 5 max 7 dagen is.
Heel veel plezier Tink! Geniet ervan.
Toffe nieuwe reeks!quote:Op zondag 20 maart 2011 02:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[slank met drank] #1 Waar het altijd weekend is![]()
Jij hebt autoriteit op dit gebied, dus ik denk dat ze het sowieso ook uit jouw mond wilden horenquote:Op zondag 20 maart 2011 09:47 schreef loveli het volgende:
[..]
^^
Ja dattum, ik met m'n spuit 11 opmerking.
Ik ben voor.quote:
Nee, hoor ik donderdag, dan komt hij langs.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:59 schreef LadyBlack het volgende:
Had je al wat meer gehoord over de ouders van je ex Ewelina?
afvallen en alcohol Deel 1 bestaat iig alquote:Op zondag 20 maart 2011 02:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[slank met drank] #1 Waar het altijd weekend is![]()
Ah, ok. Spannend hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, hoor ik donderdag, dan komt hij langs.
Gadver!quote:
De bedwants bedoel je?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik verheug me nu al op de nieuwe episode van Grey's Anatomy, daar komt 'ie weer in voor
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De bedwants bedoel je?. Waar je je al niet op verheugt!
.
Bedoel je dat echt?quote:
Ja, drama drama drama.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:46 schreef loveli het volgende:
Gut, die beesten planten zich niet echt op tedere wijze voort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |