Iets met mannen. What else? Ik moet echt eens normaal gaan doen. Of lesbisch worden ofzo.quote:
lesbisch worden = megaslecht planquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Iets met mannen. What else? Ik moet echt eens normaal gaan doen. Of lesbisch worden ofzo.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lesbisch worden = megaslecht plan
Ik wou soms dat ik hetero was en ongecompliceerd met een man kon samenleven.
Wat dacht je van niet-lowcarbenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:12 schreef LadyBlack het volgende:
Nog even reageren op Co's vraag gisteren, nee ik eet ook geen vis. En kaas is inderdaad een heel goeie, want yummie en voedzaam, maar ook weer heel vet. Als ik mijn normale voeding invoer in de caloriechecker zit ik al vaak tegen te vet aan, ik betwijfel of lowcarben met veel kaas dat beter gaat maken. Hoe vet is jouw lowcarb dieet?
En ik zal ook moeten zorgen dat ik wel aan genoeg calorieën kom, dat zit normaal gesproken al vrij krap namelijk...
Dat doe ik nuquote:
Ook noob. Heb je al geprobeerd met aan- en uitzetten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:34 schreef Goodbye het volgende:
Wie weet hier iets van proxy instellingen?Kan met mijn eigen laptop ineens niet meer op internet, terwijl er wel gewoon verbinding is. Vriendje heeft geen problemen, dus ik denk dat het aan de instellingen van mijn laptop ligt?
/noob
Al drie keerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook noob. Heb je al geprobeerd met aan- en uitzetten?
Mannen! Van die onbetrouwbare wezens die je niet moet vertrouwenquote:
Meestal is dat de beste oplossing jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Al drie keer![]()
'
Ga zo even boodschappen doen enzo en hoop dat het daarna magically resolved is
Daarom ook de noten in mn kwark elke dagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:34 schreef loveli het volgende:
LB, omega's en andere vetten zijn heel belangrijk voor jou!! Voor de aanleg van zenuwstelsel en hersenen (bestaan voor een groot deel uit cholesterol) enzo zijn vetten nodig. And lots of 'em. En zit er niet genoeg in je voer, dan is jouw lichaam de bron van die vetzuren.
http://visolie-info.nl/vw_ala.phpquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daarom ook de noten in mn kwark elke dagEn pindakaas op brood
en netjes bakken in olijfolie enzo.
Intussen leef ik al 7 jaar ongecompliceerd met een man samen, bedenk ik me netquote:
Of systeemherstel? Dacht dat dan je instellingen weer goed komen te staan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Al drie keer![]()
'
Ga zo even boodschappen doen enzo en hoop dat het daarna magically resolved is
Het wordt pas gecompliceerd als je samen gaat slapenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:04 schreef Viking84 het volgende:
Intussen leef ik al 7 jaar ongecompliceerd met een man samen, bedenk ik me netCome again?
ik vind samen slapen geloof ik nog wel het minst gecompliceerdequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Het wordt pas gecompliceerd als je samen gaat slapen
Hm ja, op mijn potje multivitaminen staat "Bevat vis (vitaminen)" Ja, vitaminen of olie / omega's?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:58 schreef loveli het volgende:
[..]
http://visolie-info.nl/vw_ala.php
Pinda's zit alfa-linoleenzuur in dat je lichaam moet omzetten naar "visolie". Direct visolie is beter, argumentatie in link.
Nou ik heb iemand die jullie kennen verschrikkelijk jaloers gemaakt door aan te pappen met een vriend van hem. Alleen is dat net zo'n onbetrouwbaar stuk vreten. Maar dat ben ik zelf ook, dus het zal wel karma zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:04 schreef anna82 het volgende:
Merel! Was het met iemand die we kennen?/aagje
Ik zet mijn centen op McSex.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou ik heb iemand die jullie kennen verschrikkelijk jaloers gemaakt door aan te pappen met een vriend van hem. Alleen is dat net zo'n onbetrouwbaar stuk vreten. Maar dat ben ik zelf ook, dus het zal wel karma zijn
Zometeen lunchen met een hele betrouwbare vriend van meDat heb ik even nodig! En het zorgt voor normaal eten
Ik heb nooit ruzie over 'de toon'. Maar dat waarschijnlijk voort uit het feit dat je, als je een andere taal spreekt, sowieso anders spreekt. Je taalgebruik is anders, de toonsoort,alles. En daardoor let ik nu alleen op wát hij precies zegt en probeer eventuele ruis eruit te filteren.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:22 schreef Viking84 het volgende:
True, maar als ik ruzie heb met Mark gaat dat altijd over praktische zaken, dingen als het huishouden en als dat is uitgesproken, begrijpen we elkaars standpunt en dan is het ook klaar. Terwijl ik met een vrouw ruzie kan maken over bijvoorbeeld de manier waarop ik of zij iets zegt en zo'n soort ruzie vind ik veel ongrijpbaarder en ingewikkelder.
En ook niet omdat ik samenwoon met iemand die daar niet echt oren naar heeft. Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik heb geen zin in twee potjes koken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:25 schreef conleche het volgende:
Full blown low carben als vegetariër is niet heel goed te doen naar mijn mening.
Ik ga me wel eens storten op wat receptjesquote:Dit gezegd hebbende: je kan natuurlijk wel heel goed de lunch koolhydraatarm maken, maar dan ben je wel aangewezen op ei en kaas met iets van salade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |