Miss omdat je het af en toe doet danquote:Op zondag 20 maart 2011 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh doordeweeks kan ik gewoon niks drinken hoorheb geen verslaving maar heb weinig anders dat ik lekker vind.
En neeheb niks gegeten die 2 avonden.
Gelukkig maarquote:Op zondag 20 maart 2011 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Puff, het is gelukkig geen jaarlijks terugkerend gebeuren.
Mja ik geef aan wat ik lekker vind gewoon toe en soms tot het m'n neusgaten uitkomt.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Miss omdat je het af en toe doet dan. Ik durf er bijna niet meer aan te beginnen nu
.
Ik drink tegenwoordig alleen maar water en thee. En af en toe (vooral na het hardlopen) een glas jus.
Maar dat is bij 'vrienden'/kennissen waarschijnlijk makkelijker dan bij familie. Klinkt in ieder geval als een weekend wat vooral energie gekost heeft en wat maar niet te vaak herhaald moet wordenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar goed. Als de hele bende uit plaats X komt en wij uit plaats Y en wij moeten omrijden om iemand af te zetten in plaats X, dan weet je het wel. kunnen ze erin zakken en moeten ze het onderling maar uitvechten of een taxi bellen.
Leve de weekenddienstenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:00 schreef Laureline het volgende:
Ha, dan zijn jullie nu wel een wijze les rijker: lang vantevoren niet kunnen op dergelijke familieweekeindjes!
Trut...quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef MarMar het volgende:
Ik kwam net Titanic 50 jaar later tegen op twitter *gniffel*
KING OF THE WOOOORLD!
wowquote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef _aurum_ het volgende:
dit is zo mooi:
http://www.dayswithmyfather.com/
wat?quote:
Niets in de gaten hebben terwijl ze dwars over je heenwalsen. Ik duidelijk maken dat ik dat niet heel prettig vond. Oh echt? Ik over je heengewalst? Ik zag je niet, sorry. Zoiets.quote:
Mooi ja, maar tegelijkertijd eigenlijk te intiem om te mogen bekijken vind ik. Ik begrijp dat het uit een goed hart komt, maar tegelijkertijd vind ik niet dat iemand het recht heeft om het leven van die oude man zo ten toon te spreiden, want hij kan zelf niet meer beslissen of hij dat wel of niet wil.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef _aurum_ het volgende:
dit is zo mooi:
http://www.dayswithmyfather.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |