Vacaturesites bekijken?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Ondanks het mooie weer vind ik dit een stomme dag. Moet tot vanmiddag wachten tot ik kan hardlopen en ik ben het niets te doen.hebben zat. Is het al bijna weer weekend?
Doe ik al genoegquote:
Het was heerlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 08:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"aaaaaaaaaaaah"
Ja plassen is dan echt fijn.
Ben benieuwd hoe het gaat bevallen! Misschien nog wat champignonnetjes bij je biefstukje bakken?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:18 schreef Goodbye het volgende:
Mogguh![]()
Eerste low carb dagje vandaag, maar ben gelukkig wel vrij. Begin straks met een gebakken ei (2 eieren, misschien wat hamreepjes er door heen) en vanavond eet ik een biefstukje en sperziebonenRest ga ik nog even invullen
Zou ik ook zijn als ik complimentjes kreegquote:Op maandag 21 maart 2011 10:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het was heerlijk![]()
.
Mirena zit goed. Kreeg wederom twee complimentjes van de gynaecoloog ('jij deed het zo goed de vorige keer' en je bent hartstikke slank, goed als voorbeeld', die laatste omdat er een co-assistent bij zat/de echo deed). Hele fijne/aardige/rustige gynaecoloog, ik ben erg tevreden over hem.
Zo, nu moet ik er alleen over vijf jaar even aan denken dat de mirena niet meer werkzaam is, voordat er dadelijk ineens mini-Rituals zijn.
Herkenbaar. Uiteindelijk begrepen ze het wel dat ik graag gezond wilde eten, en zijn ze wel wat extra spullen voor mij gaan kopen. Maar dat ze voor een ander gezinslid al aparte dingen kopen, is toch eigenlijk een reden om het voor jou ook te doen, waarom de een wel en de ander niet? Al zullen je ouders dat misschien anders zienquote:Op maandag 21 maart 2011 08:31 schreef Siral het volgende:
Zelf naar de supermarkt gaan kan ook, maar hier thuis vinden ze het overdreven allemaal.. vandaar.En we hebben al een aparte eter thuis waar al alles voor anders moet, dus dan zien ze mij ook al aankomen natuurlijk..ik heb weinig zin in commentaar of ruzie.
En zoveel eten smorgens krijg ik echt niet weg, als ik drie plakken roggebrood eet smorgens dan zul je zien dat ik mijn tussendoortjes niet opeet omdat ik ronduit geen honger heb, dus komt op hetzelfde neer...sigh
Of je ziet het als een reden om eens zelf te koken, is het hele gezin blij meequote:Op maandag 21 maart 2011 10:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Herkenbaar. Uiteindelijk begrepen ze het wel dat ik graag gezond wilde eten, en zijn ze wel wat extra spullen voor mij gaan kopen. Maar dat ze voor een ander gezinslid al aparte dingen kopen, is toch eigenlijk een reden om het voor jou ook te doen, waarom de een wel en de ander niet? Al zullen je ouders dat misschien anders zien.
Ook geen park in de buurt?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nog nooit gedaan dus zal wel weer fout gaan. Hebben overigens ook geen tuin of balkon.
Jawel, pal naast de deur zelfs, maar weet niet of het daar mag? Kom ik vanzelf achter!quote:
Waarschijnlijk staan er bordjes in het park of het wel of niet mag.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, pal naast de deur zelfs, maar weet niet of het daar mag? Kom ik vanzelf achter!(er wonen hier meer jonge mensen die vast ook wel gaan bbq'en)
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als ik complimentjes kreeg.
Er staat niksquote:Op maandag 21 maart 2011 10:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staan er bordjes in het park of het wel of niet mag.![]()
Oh jongens, wat krijg ik zin in de zomer zo!!
Er word elke week al voor belachelijk veel geld boodschappen gedaan, als ik dan ook nog eigen boodschappen ga doen word dat denk ik niet gewaardeerd. Of iig verkeerd opgepakt.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Herkenbaar. Uiteindelijk begrepen ze het wel dat ik graag gezond wilde eten, en zijn ze wel wat extra spullen voor mij gaan kopen. Maar dat ze voor een ander gezinslid al aparte dingen kopen, is toch eigenlijk een reden om het voor jou ook te doen, waarom de een wel en de ander niet? Al zullen je ouders dat misschien anders zien.
Denk niet dat ze daar blij mee zijn, mijn vader en ik zijn namelijk de enige die ongeveer van hetzelfde houden. De rest lust alleen maar aardappelen/groente/vlees. Alles wat anders is word over gemouwd.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Of je ziet het als een reden om eens zelf te koken, is het hele gezin blij mee
Gericht aan siral ofcurz
Thanks, voor de tip! Misschien kan ik ook wel eens gehaktballetjes meenemen ofzo, koud ook lekker!quote:Op maandag 21 maart 2011 10:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het gaat bevallen! Misschien nog wat champignonnetjes bij je biefstukje bakken?Het is ook handig om wat kipfilet te bakken, al of niet in stukjes en dan kan je daar iedere keer als je een beetje trek hebt een stukje van nemen. Of kleine gehaktballetjes.
Lijstje gisteren:
O: 2 plakjes ham, mozzarella, tomaat, ui, basilicum even onder de grill. Gekookt eitje
L: 100 gram gerookte zalm
T: knabbelbacon met filet americain en kaas
T: wodka, amandelen
D: kipfilet met groentenpuree
Nee hoor, dat vonden mijn ouders niet tof. Want ik kon niet goed genoeg timen (we eten tussen 5 en half 6) en was vaak al te laat thuis om uberhaupt op tijd een maaltijd op tafel te kunnen zetten. Met kerst vonden ze het wel leuk, omdat we toen relaxt konden eten.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Of je ziet het als een reden om eens zelf te koken, is het hele gezin blij mee
Gericht aan siral ofcurz
Dat eerste is goed nieuws toch! Dat laatste wat minder, maar dat komt welquote:Op maandag 21 maart 2011 09:23 schreef Swietje het volgende:
[..]
Familie gaat inzien dat het misschien toch wel een goed plan is als ik op mezelf ga wonen. Er zijn allerlei dingen gaande die we af moeten wachten voordat ik een besluit kan nemen hoe en waar etc. ik op mezelf kan en wil gaan wonen, maar we zijn er in ieder geval mee bezig. De liefde is niet zo best.
Hoezo?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:25 schreef Viking84 het volgende:
Oh ik heb medelijden met Goodbye. "Je kunt ook kipfilet opbakken en als je honger hebt, daar steeds een stukje van nemen."
. Nee, ik denk niet dat low carben mijn ding is
.
Ik weet niet hoe streng je wilt low carben?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks, voor de tip! Misschien kan ik ook wel eens gehaktballetjes meenemen ofzo, koud ook lekker!
Mijn geplande lijstje voor vandaag
O: 2 gebakken eieren
T: 3 augurken met 3 plakjes ham, 4 blokjes kaas
L: 100 gram tonijn met kappertjes en veldsla
T: 5 plakjes kipfilet, bouillon, klein bakje magere kwark
D: biefstuk (in el olijfolie gebakken) mét champignons (goed idee, Co)+ 300 gram sperziebonen
Kan nog wel wat bij, maar ik ben even inspiratieloos
Grappig om er steeds een stukje tekst bij te zien komenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:27 schreef Siral het volgende:
Ook dat inderdaad chicolate, ik ben pas om 6 uur thuis, dus als ik dan nog moet koken, schiet niet op...Ik zou het best willen doen hoor, maar wat ik maak vreten ze toch niet. Althans, mijn broer en zus denk ik..Al heb ik me voorgenomen om het wel elke woensdag te doen (dan ben ik vrij)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |