Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik denk dat ik toch maar ga voor het krachtvoer dat ik al wilde maken vanavond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest net aan jou denkenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch maar ga voor het krachtvoer dat ik al wilde maken vanavond.Ook lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Kom maar halen, het staat in de marinadequote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:16 schreef Trevland het volgende:
Doe mij maar gewoon sate zonder de kaartjes graag
[..]
Hey Friemel
mamamuck en tantemuck buiten spelen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Omdat mijn pa druk aan het klussen is en er verder niemand thuis is
En ja, ik bewaar nasi, sate en babi pangang voor je
Ja, en na mijn fietstocht naar Haarlem kak ik een beetje in... dus dan kan ik wel wat krachtvoer gebruikenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moest net aan jou denken
[..]
Ook lekker
nee ho. Die gast eet teveel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom maar halen, het staat in de marinade
Geniet er vanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik even lekker in de tuin zitten en wat lezen
Ahhhhh, Toekie bang dat die niks krijgtquote:
Verklaar je naderquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:18 schreef Toekito het volgende:
Anders kom je al weer op zaterdag uren te laat en hebt daarna een grote bek tegen collega's die even tussen 2 klanten door praten over hun verhuizing.
Zal ik doen, maar ik ga toch maar in de huiskamer zitten. Tafel was behoorlijk vies en is nu nog kletsnat van het schoonmaken, dus kan mijn boek er niet opleggen, Of ik moet gewoon zittend met het boek in mijn handen gaan lezenquote:
Komt een vrouwelijke (quote:
Ik snap jequote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Komt een vrouwelijke () collega voor zoveelste keer op zaterdag te laat binnen. En niet 5 minuten maar echt bijna 3 uur.
Ik en collega zitten beetje te babbelen over verhuizingen. Hij blijkt vlakbij mij te zijn komen wonen. Gaat die chick helemaal los dat zij allemaal klanten helpt terwijl wij niksen. Collega en ik kijken elkaar aan en schieten in de lach. Vervolgens is zij boos.
Hoe bedoel je omgekeerde wereld.
tijd dat iemand haar eens op haar gedrag aanspreekt. Of mag ik meteen met de lange lat straffenquote:
Alle telefoontjes automatisch naar haar laten doorverbinden!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
tijd dat iemand haar eens op haar gedrag aanspreekt. Of mag ik meteen met de lange lat straffen
Toch wel die met de verroeste spijkers?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
tijd dat iemand haar eens op haar gedrag aanspreekt. Of mag ik meteen met de lange lat straffen
neeeeeee dan heb ik er geen lol meequote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toch wel die met de verroeste spijkers?
oh dat zou kunnen. Heb alleen haar 06 nr niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alle telefoontjes automatisch naar haar laten doorverbinden!
Oh jammer, dan toch gewoon over de kniequote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
neeeeeee dan heb ik er geen lol mee
[..]
oh dat zou kunnen. Heb alleen haar 06 nr niet.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh jammer, dan toch gewoon over de knie
bang dat ze mij inruilt voor mijn collegaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar, bang dat zij ook je collega onder handen wil nemen?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
bang dat ze mij inruilt voor mijn collega
Ow vertel ......, had het iets met België te maken ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moest net aan jou denken
[..]
Ook lekker
Ik nu ook maar net buiten de auto inladen voor de sieradenparty vanavondquote:
dat klinkt wel okéquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik nu ook maar net buiten de auto inladen voor de sieradenparty vanavond![]()
Lekker in 't zonnetje
Kindjes die vragen worden overgeslagenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:48 schreef CD-J het volgende:
Ik krijg spontaan zin in de zomer![]()
zijn er misschien nog wat mensen die op mij kunnen/willen stemmen?
Dat zou wel uber zijn
en u bent?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:48 schreef CD-J het volgende:
Ik krijg spontaan zin in de zomer![]()
zijn er misschien nog wat mensen die op mij kunnen/willen stemmen?
Dat zou wel uber zijn
Een zielige stemmen ronselaar die iets wil winnen waarvan hij zelf denkt dat hij het op een normale manier niet kán winnenquote:
waar zijn de blauwe als je ze nodig hebtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Een zielige stemmen ronselaar die iets wil winnen waarvan hij zelf denkt dat hij het op een normale manier niet kán winnen
Huishouden doen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
waar zijn de blauwe als je ze nodig hebt
nee niet in t park, net wel lekker op n terrasje in alkmaarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat klinkt wel oké
Ik denk dat LDG in 1 of ander Rotterdams park met een picknickmand
alkmaar? WTFquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee niet in t park, net wel lekker op n terrasje in alkmaarik word zo blij van dit weer
Mijn eigen huishouden bedoel ik natuurlijk, pannenkoek!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
alkmaar? WTF
@Mart bedankt, maar sinds wanneer heb je een sleutel?
daar helemaal.............jezussssssssquote:
valt me tegen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn eigen huishouden bedoel ik natuurlijk, pannenkoek!
vuurtje?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
GromPapierwerk aan het doen... Wat heb ik daar een hekel aan
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
GromPapierwerk aan het doen... Wat heb ik daar een hekel aan
Ik zei net tegen mijn vriend: Als we in 1 of ander oekiewoekie land zouden woorden zou ik niks qua papieren moeten regelen én geen huishouden hebbenquote:
Je bent toch wel op tijd klaar voor onze date he?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zei net tegen mijn vriend: Als we in 1 of ander oekiewoekie land zouden woorden zou ik niks qua papieren moeten regelen én geen huishouden hebbenWord hier gewoon chagrijnig van
*gaat weer verder papiertjes sorteren*
Uiteraardquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent toch wel op tijd klaar voor onze date he?
Dan is het goed!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uiteraard*Heeft wizard hat al klaar liggen.. En zweepje
*
Welk boek heb je nu gelezen?quote:
de druk van de cv zakt steeds, en we hebben nergens lekkage in huis, dus nu maar onder de vloer kijkenquote:
Die Laatste Zomer van Tatiana De Rosnay,quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welk boek heb je nu gelezen?
Ik betrap mezelf erop dat ik de laatste tijd vooral boeken koop, maar erg weinig lees.
* PriemGirl shakes her lil mountainsquote:
Whehequote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl shakes her lil mountains
Wat een MIquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl shakes her lil mountains
vandaag gaat wok shoarma etenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:21 schreef Muck het volgende:
Zooo, de grill staat al klaar
Zo de sateetjes nog aan een stokkie rijgen en dan lekker grillen
Ho wacht ik ben er nog niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:21 schreef Muck het volgende:
ook lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vandaag gaat wok shoarma eten![]()
uiteraard gebakken in de wok
ik bewaar er een paar voor je johquote:
mm krijg ik spontaan honger vanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:21 schreef Muck het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:21 schreef Muck het volgende:
Wie begint er het eerst zodat ik mijn route kan plannenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vandaag gaat wok shoarma eten![]()
uiteraard gebakken in de wok
ik moet nog onder de grondquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Wie begint er het eerst zodat ik mijn route kan plannen
ik begin over een half uurtje met grillenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Wie begint er het eerst zodat ik mijn route kan plannen
neem die kledingkast van 60 euro voor muck mee aubquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
Hele middag in de zon gezetenNu op naar Ikea! Kusje voor jullie
Zal wel drukke boel zijn daar. Sterktequote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
Heerlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
Klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh.. succesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:36 schreef Muck het volgende:
Ik heb de hele middag in en om het huis gerommeld, heerlijk
hoe oud is dat kind? al 2 ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:41 schreef Muck het volgende:
Sodeju
De vriendin van mijn neef heeft een zoontje gekregen van ruim negen pond
Dat is een zwaar gewichtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:41 schreef Muck het volgende:
Sodeju
De vriendin van mijn neef heeft een zoontje gekregen van ruim negen pond
ik mag hopen dat ze is uitgescheurd tot haar kin aan toequote:
Hoezo dan, mag je haar niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze is uitgescheurd tot haar kin aan toe
Nee, ik heb met haar op de middelbare school gezeten, en het was echt een onmetelijk pokkewijfquote:
OAquote:
laters pgrquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:50 schreef pgrferrari het volgende:
Ja, ik ga maar eens wat ophalen.
Tot later
GFquote:
's avonds op de parkeerplaats met zijn allen sterrenkijken!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
GFHebben jullie met dit weer ook 'buitenactiviteiten'?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
's avonds op de parkeerplaats met zijn allen sterrenkijken!
Toch vreemd dat een k(n)ut-ijsbeer trending is op twitter en libie nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:53 schreef Toekito het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Knut-overleden.dhtml
Mooie foto's van de te vroeg overleden duitse IJsbeer
Primaquote:
Bestaat Libië dan nog?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Toch vreemd dat een k(n)ut-ijsbeer trending is op twitter en libie niet
Ik mag niet klagenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Prima
Hoe ist met jou en alle kwaaltjes?
Goed om te horen (lees: lezen)quote:
eigenlijk nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
En jij luistert naar TJ?.
Grillze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
krijg ik de schuld.................quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
Is het heeeel erg als ik zeg dat ik vanavond weer ga carnavallen ?
Dat is heel erg jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebakken ijsbeer?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
krijg ik de schuld.................
eetse!
Ik ga in Duitsland eten in een dierentuin
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
GFHebben jullie met dit weer ook 'buitenactiviteiten'?
daar heb ik niks aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
De tuin omspitten kan ik hier ook wel
Thijs kan best even op schoot dat laatste stukje naar huisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hou je wel rekening mee dat Thijs ook nog in de auto moet kunnen blijven zitten
Dat is anders nog best wel een eindjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Thijs kan best even op schoot dat laatste stukje naar huis.
Hey LLquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb bloemetjes gekocht
En we eten kip patat en appelmoes![]()
JBquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoi, ik kom elke keer net zo spontaan binnenvallen als dat ik weer weg ben geloof ik
Elke keer DAT ik hier post, word ik na drie posts weggeroepen door dringender zaken
(Nu zo boodschappen doen)
Ben bezig met een speurtocht uitzetten voor de kindjes (nog steeds) en das veel werk, maar wordt denk ik wel heel leuk
Ik doe niksquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje mijn quotes verkloten he?![]()
Alles goed?quote:Hoi Toek
je mag blij zijn dat je binnen magquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga niet dokken en dan ook nog werk verrichten
MPGquote:
Hey JBquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoi, ik kom elke keer net zo spontaan binnenvallen als dat ik weer weg ben geloof ik
Elke keer DAT ik hier post, word ik na drie posts weggeroepen door dringender zaken
(Nu zo boodschappen doen)
Ben bezig met een speurtocht uitzetten voor de kindjes (nog steeds) en das veel werk, maar wordt denk ik wel heel leuk
LLquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb bloemetjes gekocht
En we eten kip patatfriet en appelmoes![]()
Koen ligt bij J bijna in slaapquote:
Zie hierbovenquote:
Ja, ik ben er alleen in totaal al een uurtje of 6 mee bezig denk ik, dus das best veelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey JB![]()
Zolang de kindjes het leuk vinden is het toch geslaagd
Dus lekker rustigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen ligt bij J bijna in slaap![]()
En ik ben met het eten bezig
[..]
Zie hierboven
Hey JBtijd niet gezien
Nee, ik ben steeds bezig of geen zin ofzo...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen ligt bij J bijna in slaap![]()
En ik ben met het eten bezig
[..]
Zie hierboven
Hey JBtijd niet gezien
Dat is zeker veel, wat wil je ze dan laten doen onderweg?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik ben er alleen in totaal al een uurtje of 6 mee bezig denk ik, dus das best veel
Ik vind het wel knusquote:
Ze moeten bij de supermarkt dingen kopen, bij een schoenwinkel een envelop ophalen, bij een andere winkel een zak oud broodquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker veel, wat wil je ze dan laten doen onderweg?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het wel knus
Koen die zit te vechten tegen zijn slaap, maar zijn slaap is het aan het winnen
Das altijd zo liefquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het wel knus
Ja dan ben je zeker even bezig, ook met alles er om heen regelenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze moeten bij de supermarkt dingen kopen, bij een schoenwinkel een envelop ophalen, bij een andere winkel een zak oud broodeendjes voeren, picknicken, een paar spellen, vragen beantwoorden, rebussen oplossen...
Ze moeten een zin van 38 letters invullen en onderweg komen ze de letters tegen.
Ja, en de route bepalen was ook lastig, maar ik hoef nu alleen nog maar het laatste stukje gelukkigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja dan ben je zeker even bezig, ook met alles er om heen regelen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het wel knus
Dat is wel zo handig ja dat je hem even test, dat snap ik, na een keer heb je het wel gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en de route bepalen was ook lastig, maar ik hoef nu alleen nog maar het laatste stukje gelukkig
Ik ga hem vooraf lopen met een vriendin en haar zoontje en een vriendje om te kijken hoe lang het duurt en of ze het begrijpen enzo, maar dan heb ik dadelijk die hele route 4x gehadIk weet niet of ik het dan nog zo leuk vind
Nu de mini zelf nogquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:33 schreef pgrferrari het volgende:
Zo![]()
Inmiddels een service manual voor de Mini in mijn bezit.
GMTAquote:
JONGUH, das een heel boekwerk van 250 pagina's.quote:
Ik ben bijna het hele jaar rond wel verkouden, maar niet wanneer iedereen veel last heeft van hooikoortsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had t de afgelopen week heel erg te pakken, vandaag is eigenlijk de eerste dag dat ik niet meer zoveel blaf
Maar ben niet de enige dus
Ik mag afkloppenquote:
Ik heb altijd hooikoorts aan het begin en einde van het seizoenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben bijna het hele jaar rond wel verkouden, maar niet wanneer iedereen veel last heeft van hooikoorts
Ikke wel, ben er pas echt vanaf zodra de buiten temperatuur boven de 15 zit voor een tijdjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb altijd hooikoorts aan het begin en einde van het seizoen
Maar eigenlijk niet zo vaak/gauw verkouden.
Gaat het inmiddels weer wat beter met Koen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag afkloppenDe jongens hebben wel flink gesnotterd en Koen vorige week nog aan het hoesten
Sinds wanneer? Met hoesten? of met zijn peuterpuberteitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaat het inmiddels weer wat beter met Koen?
Met hoesten bedoel ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Met hoesten? of met zijn peuterpuberteit
ohja das meestal 1 dag/nacht even hardnekkig maar zoals ik eerder al zei: 1 of 2 zetpillen voor de nacht en vochtige handoekken met vicks/luuf oid en dan gaat het wel weer stukken beter..quote:
Mijn dochter een keer luuf opgedaan, kreeg ze knalrode uitslag, daarna maar gelatenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja das meestal 1 dag/nacht even hardnekkig maar zoals ik eerder al zei: 1 of 2 zetpillen voor de nacht en vochtige handoekken met vicks/luuf oid en dan gaat het wel weer stukken beter..
Hij hoest nu af en toe nog wel maar niet zo erg als vorige week zaterdag
Je houdt van lekker bier?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:51 schreef PriemGirl het volgende:
Papierwerk is 2/3de afgewerkt. Morgen laatste stukje. En om mezelf blij te maken heb ik maar even een lekker biertje (tripel karmeliet) in de koelkast gezet voor straks
Dat is zeker niet fijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Trev![]()
Gewerkt, 8 uur staan op die klompen.
Maar het schiet dus al een aardig eind opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:51 schreef PriemGirl het volgende:
Papierwerk is 2/3de afgewerkt. Morgen laatste stukje. En om mezelf blij te maken heb ik maar even een lekker biertje (tripel karmeliet) in de koelkast gezet voor straks
tripel karmelietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:51 schreef PriemGirl het volgende:
Ga voor wat sterkersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
shit dat was ik net vergeten bij de supermarkt.. Bier
ik drink niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Littlequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
heb wel wijnquote:
hutseflutsiequote:
Dan heeft jequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb wel wijn
maar wilde voorbier halen, vergeten
Ik vind er niet zo veel aan, weet er maar 1tje die ik lekker vindquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:59 schreef PriemGirl het volgende:
Jup lekker bier.. is lekkerTripel karmeliet; brugse tripel... Mijn lievelingsbiertjes (ik kom dan ook uit de buurt van Brugge vandaan
)
O je bent Belgisch. Woon je ook in Belgie of toch hier in Nederland?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:59 schreef PriemGirl het volgende:
Jup lekker bier.. is lekkerTripel karmeliet; brugse tripel... Mijn lievelingsbiertjes (ik kom dan ook uit de buurt van Brugge vandaan
)
kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heeft jebij deze toch gewoon pech
[..]
Ik vind er niet zo veel aan, weet er maar 1tje die ik lekker vind
De vrienden hier houden ook alleen maar van gewone pilsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heeft jebij deze toch gewoon pech
[..]
Ik vind er niet zo veel aan, weet er maar 1tje die ik lekker vind
Woon in de buurt van Eindhovenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O je bent Belgisch. Woon je ook in Belgie of toch hier in Nederland?
Dus ik had bier in huis moeten halen voor onze date?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:59 schreef PriemGirl het volgende:
)
Dat is lekker dichtbijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De vrienden hier houden ook alleen maar van gewone pilsDenk omdat ze ook niet zo opgegroeid zijn. Zo was vriendlief vroeger ook; maar hij leerde het wel te appreciëren
[..]
Woon in de buurt van Eindhoven
Die heb je niet dan?!?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus ik had bier in huis moeten halen voor onze date?.
De enige die ik lekker vind is wel een bijzondere bierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De vrienden hier houden ook alleen maar van gewone pilsDenk omdat ze ook niet zo opgegroeid zijn. Zo was vriendlief vroeger ook; maar hij leerde het wel te appreciëren
[..]
Woon in de buurt van Eindhoven
Ik drink het zelf niet, dus niet aan gedacht, neequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die heb je niet dan?!?
*teleurgesteld is*![]()
Welke danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
De enige die ik lekker vind is wel een bijzondere bier
Champagnepils?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
De enige die ik lekker vind is wel een bijzondere bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.delirium.be/bier/1/0/delirium.html
shandyquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
shandyen sneeuwwitje nostalgie
Ken het wel; kijk het nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:07 schreef pgrferrari het volgende:
Priemgirl, kijk jij ook altijd Tournée Générale?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:05 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil deze eens proberen:Ik heb ooit een jaar of 10 geleden voor mijn verjaardag 2 flesjes van die brouwerij gehad dacht ik. Weet alleen niet meer welke, was wel goed te drinken toen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.delirium.be/bier/1/0/delirium.html![]()
Ook een keer Kasteelbier wat gewoon bij de AH ligt, maar door mijn medicatie durf ik dat eigenlijk niet aan."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:05 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil deze eens proberen:Mwa. Vond ik niet zo apartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.delirium.be/bier/1/0/delirium.htmlMmmmm kasteelbier ! Heerlijk! Maar na 2 moet ik toch echt ophoudenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een jaar of 10 geleden voor mijn verjaardag 2 flesjes van die brouwerij gehad dacht ik. Weet alleen niet meer welke, was wel goed te drinken toen ja![]()
Ook een keer Kasteelbier wat gewoon bij de AH ligt, maar door mijn medicatie durf ik dat eigenlijk niet aan.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Wat is echte aanrader volgens jou?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mwa. Vond ik niet zo apart
[..]
Mmmmm kasteelbier ! Heerlijk! Maar na 2 moet ik toch echt ophouden
Ja logisch. Vertelde een collega een keer. Was hij op een terras Duvel aan het drinken. Hij kende het niet zei hij, maar hij had er wel in ramp tempo 4 leeggedronken. Hij kon niet meer op zijn benen staan toen. Aldus hemquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mwa. Vond ik niet zo apart
[..]
Mmmmm kasteelbier ! Heerlijk! Maar na 2 moet ik toch echt ophouden
Ooit tripel karmeliet gedronken? Dan raad ik je zeker die aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat is echte aanrader volgens jou?
Dan rijdt ik binnenkort hier ff de grens over naar het bierparadijs.
Tripel karmeliet dan eens doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooit tripel karmeliet gedronken? Dan raad ik je zeker die aan![]()
Duvel ! Vind ik zelf niet lekkerHeb er hier ook nog 4 van staan
Is dat niet redelijk zeldzaam dat Karmeliet, of is dat Westfleetere?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooit tripel karmeliet gedronken? Dan raad ik je zeker die aan![]()
Duvel ! Vind ik zelf niet lekkerHeb er hier ook nog 4 van staan
Beiden zijn goed te vinden in België (of bij Brugge iig); maar ik heb geen idee hoe het in NL zit. Ik kon hier geen tripel karmeliet vinden; maar voorbeeld wel brugse zotquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat niet redelijk zeldzaam dat Karmeliet, of is dat Westfleetere?
Coolquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Beiden zijn goed te vinden in België (of bij Brugge iig); maar ik heb geen idee hoe het in NL zit. Ik kon hier geen tripel karmeliet vinden; maar voorbeeld wel brugse zot(wat ook een lekker biertje is
)
Maar mijn ouders zorgen er dus voor dat mijn voorraad niet op geraakt en brengen dus geregeld wat mee
Rood heb ik wel ooit eens geprobeerd, maar was TOEN geen succes. Nee witte bevalt me wel prima.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:31 schreef PriemGirl het volgende:
Wijn is ook altijd goed ! Wit; rosé.. Maar de laatste tijd vind ik rood ook errrrrg lekker
Is pas van het laatste jaar hoor ! Dat ik ook écht rood drink. Daarvoor vond ik het niet bepaald lekker; maar bij eten kan ik er tegenwoordig erg van genietenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rood heb ik wel ooit eens geprobeerd, maar was TOEN geen succes. Nee witte bevalt me wel prima.
Ik drink bijna nooit bij het eten thuisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is pas van het laatste jaar hoor ! Dat ik ook écht rood drink. Daarvoor vond ik het niet bepaald lekker; maar bij eten kan ik er tegenwoordig erg van genieten
O ja.. Alles met mate natuurlijk hehe...
'Geniet, en drink met maten' was het tochquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is pas van het laatste jaar hoor ! Dat ik ook écht rood drink. Daarvoor vond ik het niet bepaald lekker; maar bij eten kan ik er tegenwoordig erg van genieten
O ja.. Alles met mate natuurlijk hehe...
quote:
Hoorlijk muug.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te zien wordt het vanavond dus niet laat
Of in de stilte coupe zitten, met een stel pubersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef Toekito het volgende:
Leuk zo'n stilte coupe met huisvrouwen tussen de 40 en de 50
Een kippenhok is er niks bij, zeker?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef Toekito het volgende:
Hier dus welquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef Toekito het volgende:
Symphquote:
Pcies! Maar heb een boek en een lolly dus ik overleef wel tot Utrechtquote:
Lekker toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:44 schreef Muck het volgende:
Poehaaa
wat is dat toch met Indisch en Chinees?
Je eet maar en eet maar, en ineens zit je zooo vol
als mijn computer me niet bedriegt, ben je om 19.53 hierquote:
mooi op tijd voor de koffiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:52 schreef Muck het volgende:
[..]
als mijn computer me niet bedriegt, ben je om 19.53 hier
quote:
Goede avond beidequote:
ohquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar volgens mij is dat niet mogelijk
18:35 maar heb weinig zin in een sprint op Utrecht csquote:
snap ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
18:35 maar heb weinig zin in een sprint op Utrecht cs
Prima hoor, ik ga voor lijk op de bank liggenquote:
Trustequote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:10 schreef Muck het volgende:
Prima hoor, ik ga voor lijk op de bank liggen
Voor dat eventjes ga ik niet slapen hoorquote:
Hoiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:19 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, we halen de supermarkt echt nèt zometeen
is ie tot 8 uur open??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:19 schreef suikertaartje het volgende:
worden ze blij van johquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:19 schreef suikertaartje het volgende:
Esteetjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:19 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |