Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik denk dat ik toch maar ga voor het krachtvoer dat ik al wilde maken vanavond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest net aan jou denkenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch maar ga voor het krachtvoer dat ik al wilde maken vanavond.Ook lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Kom maar halen, het staat in de marinadequote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:16 schreef Trevland het volgende:
Doe mij maar gewoon sate zonder de kaartjes graag
[..]
Hey Friemel
mamamuck en tantemuck buiten spelen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Omdat mijn pa druk aan het klussen is en er verder niemand thuis is
En ja, ik bewaar nasi, sate en babi pangang voor je
Ja, en na mijn fietstocht naar Haarlem kak ik een beetje in... dus dan kan ik wel wat krachtvoer gebruikenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moest net aan jou denken
[..]
Ook lekker
nee ho. Die gast eet teveel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom maar halen, het staat in de marinade
Geniet er vanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik even lekker in de tuin zitten en wat lezen
Ahhhhh, Toekie bang dat die niks krijgtquote:
Verklaar je naderquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:18 schreef Toekito het volgende:
Anders kom je al weer op zaterdag uren te laat en hebt daarna een grote bek tegen collega's die even tussen 2 klanten door praten over hun verhuizing.
Zal ik doen, maar ik ga toch maar in de huiskamer zitten. Tafel was behoorlijk vies en is nu nog kletsnat van het schoonmaken, dus kan mijn boek er niet opleggen, Of ik moet gewoon zittend met het boek in mijn handen gaan lezenquote:
Komt een vrouwelijke (quote:
Ik snap jequote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Komt een vrouwelijke () collega voor zoveelste keer op zaterdag te laat binnen. En niet 5 minuten maar echt bijna 3 uur.
Ik en collega zitten beetje te babbelen over verhuizingen. Hij blijkt vlakbij mij te zijn komen wonen. Gaat die chick helemaal los dat zij allemaal klanten helpt terwijl wij niksen. Collega en ik kijken elkaar aan en schieten in de lach. Vervolgens is zij boos.
Hoe bedoel je omgekeerde wereld.
tijd dat iemand haar eens op haar gedrag aanspreekt. Of mag ik meteen met de lange lat straffenquote:
Alle telefoontjes automatisch naar haar laten doorverbinden!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
tijd dat iemand haar eens op haar gedrag aanspreekt. Of mag ik meteen met de lange lat straffen
Toch wel die met de verroeste spijkers?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
tijd dat iemand haar eens op haar gedrag aanspreekt. Of mag ik meteen met de lange lat straffen
neeeeeee dan heb ik er geen lol meequote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toch wel die met de verroeste spijkers?
oh dat zou kunnen. Heb alleen haar 06 nr niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alle telefoontjes automatisch naar haar laten doorverbinden!
Oh jammer, dan toch gewoon over de kniequote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
neeeeeee dan heb ik er geen lol mee
[..]
oh dat zou kunnen. Heb alleen haar 06 nr niet.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh jammer, dan toch gewoon over de knie
bang dat ze mij inruilt voor mijn collegaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar, bang dat zij ook je collega onder handen wil nemen?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
bang dat ze mij inruilt voor mijn collega
Ow vertel ......, had het iets met België te maken ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moest net aan jou denken
[..]
Ook lekker
Ik nu ook maar net buiten de auto inladen voor de sieradenparty vanavondquote:
dat klinkt wel okéquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik nu ook maar net buiten de auto inladen voor de sieradenparty vanavond![]()
Lekker in 't zonnetje
Kindjes die vragen worden overgeslagenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:48 schreef CD-J het volgende:
Ik krijg spontaan zin in de zomer![]()
zijn er misschien nog wat mensen die op mij kunnen/willen stemmen?
Dat zou wel uber zijn
en u bent?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:48 schreef CD-J het volgende:
Ik krijg spontaan zin in de zomer![]()
zijn er misschien nog wat mensen die op mij kunnen/willen stemmen?
Dat zou wel uber zijn
Een zielige stemmen ronselaar die iets wil winnen waarvan hij zelf denkt dat hij het op een normale manier niet kán winnenquote:
waar zijn de blauwe als je ze nodig hebtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Een zielige stemmen ronselaar die iets wil winnen waarvan hij zelf denkt dat hij het op een normale manier niet kán winnen
Huishouden doen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
waar zijn de blauwe als je ze nodig hebt
nee niet in t park, net wel lekker op n terrasje in alkmaarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat klinkt wel oké
Ik denk dat LDG in 1 of ander Rotterdams park met een picknickmand
alkmaar? WTFquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee niet in t park, net wel lekker op n terrasje in alkmaarik word zo blij van dit weer
Mijn eigen huishouden bedoel ik natuurlijk, pannenkoek!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
alkmaar? WTF
@Mart bedankt, maar sinds wanneer heb je een sleutel?
daar helemaal.............jezussssssssquote:
valt me tegen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn eigen huishouden bedoel ik natuurlijk, pannenkoek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |