bang dat ze mij inruilt voor mijn collegaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar, bang dat zij ook je collega onder handen wil nemen?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
bang dat ze mij inruilt voor mijn collega
Ow vertel ......, had het iets met België te maken ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moest net aan jou denken
[..]
Ook lekker
Ik nu ook maar net buiten de auto inladen voor de sieradenparty vanavondquote:
dat klinkt wel okéquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik nu ook maar net buiten de auto inladen voor de sieradenparty vanavond![]()
Lekker in 't zonnetje
Kindjes die vragen worden overgeslagenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:48 schreef CD-J het volgende:
Ik krijg spontaan zin in de zomer![]()
zijn er misschien nog wat mensen die op mij kunnen/willen stemmen?
Dat zou wel uber zijn
en u bent?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:48 schreef CD-J het volgende:
Ik krijg spontaan zin in de zomer![]()
zijn er misschien nog wat mensen die op mij kunnen/willen stemmen?
Dat zou wel uber zijn
Een zielige stemmen ronselaar die iets wil winnen waarvan hij zelf denkt dat hij het op een normale manier niet kán winnenquote:
waar zijn de blauwe als je ze nodig hebtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Een zielige stemmen ronselaar die iets wil winnen waarvan hij zelf denkt dat hij het op een normale manier niet kán winnen
Huishouden doen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
waar zijn de blauwe als je ze nodig hebt
nee niet in t park, net wel lekker op n terrasje in alkmaarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat klinkt wel oké
Ik denk dat LDG in 1 of ander Rotterdams park met een picknickmand
alkmaar? WTFquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee niet in t park, net wel lekker op n terrasje in alkmaarik word zo blij van dit weer
Mijn eigen huishouden bedoel ik natuurlijk, pannenkoek!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
alkmaar? WTF
@Mart bedankt, maar sinds wanneer heb je een sleutel?
daar helemaal.............jezussssssssquote:
valt me tegen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn eigen huishouden bedoel ik natuurlijk, pannenkoek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |