Kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, meer een kleine computer waar je ook nog mee kan bellen
Weehooquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:46 schreef Bos81 het volgende:
Nog 9 dagen en dan eindelijk Sonata Arctica![]()
![]()
![]()
![]()
Welke boeken en welke thee?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:48 schreef DaMart het volgende:
Wat was het lekker op de fiets zeg in T-shirt en zomerjas.
Even op en neer geweest naar Haarlem. Me eens laten informeren over een spiegelreflexcamera, en vervolgens door naar een boekwinkel. Daartegenover zat een koffie- en theewinkel, waar ik dus ook maar even naartoe ben geweest... nu eens een van de twee gekochte theesmaken proberen.
Welke spiegelreflex?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:48 schreef DaMart het volgende:
Wat was het lekker op de fiets zeg in T-shirt en zomerjas.
Even op en neer geweest naar Haarlem. Me eens laten informeren over een spiegelreflexcamera, en vervolgens door naar een boekwinkel. Daartegenover zat een koffie- en theewinkel, waar ik dus ook maar even naartoe ben geweest... nu eens een van de twee gekochte theesmaken proberen.
1 boek gekocht, waar ik het boekenweekgeschenk bij kreeg: De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween. Dat boek is ook te winnen met de boekenprijsvraag in TTK nuquote:
ik doe dat niet zelf. Moest dinsdag naar zkh dus kon niet werken en heb dus moeten ruilen met iemand.quote:
pssst ga voor de caononquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een Canon 500D, 600D of Sony A55 zijn mij aanbevolen.
Ik zou voor een Canon gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een Canon 500D, 600D of Sony A55 zijn mij aanbevolen.
jij reageert stom, dus doe ik stom terugquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik doe dat niet zelf. Moest dinsdag naar zkh dus kon niet werken en heb dus moeten ruilen met iemand.
Wat is er met jou?
Ja, dat was mijn plan... alleen nog even bedenken of het dan de 500D of 600D wordt... scheelt zo'n 300 euro met dezelfde lens erbij (18-200mm).quote:
Okee, ja volgens mij heb ik meegedaan met de eerste rondequote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
1 boek gekocht, waar ik het boekenweekgeschenk bij kreeg: De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween. Dat boek is ook te winnen met de boekenprijsvraag in TTK nu.
En ik ga nu een kop Wonder van Haarlem proberen, en heb verder Visitethee gekocht.
Zwarte thee, oranjebloesem en lavendel zit er in, volgens de verpakking... het ruikt een beetje citroenachtig.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja volgens mij heb ik meegedaan met de eerste ronde
Okee, hopelijk smaakt het
Ik zou voor de 500D gaan, is een mooie instapmodel zodat je een spiegereflex beter kan leren kennen. En voor die 300 euro die je bespaart kan je ook een leuk lensje voor kopenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn plan... alleen nog even bedenken of het dan de 500D of 600D wordt... scheelt zo'n 300 euro met dezelfde lens erbij (18-200mm).
ik doe niet stom. Ik ben niet stom.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij reageert stom, dus doe ik stom terug
ik heb ook helemaal niet gezegd dat je stom bentquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik doe niet stom. Ik ben niet stom.
Okee. Klinkt wel lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zwarte thee, oranjebloesem en lavendel zit er in, volgens de verpakking... het ruikt een beetje citroenachtig.
oh dan is het goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook helemaal niet gezegd dat je stom bent
Je bent voor Feyenoord dus stomquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik doe niet stom. Ik ben niet stom.
Dank voor de link!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou voor de 500D gaan, is een mooie instapmodel zodat je een spiegereflex beter kan leren kennen. En voor die 300 euro die je bespaart kan je ook een leuk lensje voor kopen
Hier ook wat verschillen
Ik kocht altijd gewoon Pickwickzakjes bij de supermarkt, totdat ST en Marijke losse thee meenamen, en dat heeft toch een vollere smaak.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Klinkt wel lekker![]()
Ik weet dat er hier in EIndhoven ook een thee en koffiezaakje zit, maar ben er nog nooit naar toe geweest. Vind dat de supermarkten en de Xenos wel goed te drinken thee hebben.
Okee, Ja ik kreeg rond kerst 2009 van een huisgenote ook losse thee. Met losse zakjes daarbij. Dat was ook best wel lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kocht altijd gewoon Pickwickzakjes bij de supermarkt, totdat ST en Marijke losse thee meenamen, en dat heeft toch een vollere smaak.
have fun buitenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog ff volhouden mop
Ik ben weer naar buiten![]()
Tofquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:04 schreef pgrferrari het volgende:
Weer een kaartje ontvangen:
[ afbeelding ]
Is dat vanwege dat postcrossing gebeuren?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:04 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Vet, van wie krijg je die?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:04 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Jepquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat vanwege dat postcrossing gebeuren?
Van wie krijg je al die kaartjes?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:04 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben het gewend.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben het gewend.
Jij bent voor PSV toch?
Er staan nog geen stoelen buitenquote:
De mijne hier: http://www.postcrossing.com/user/Marjo1986/galleryquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:06 schreef pgrferrari het volgende:
Hier kun je overigens al mijn ontvangen kaarten bekijken:
http://www.postcrossing.com/user/Marcel91/gallery
Ja dank je. Morgen weer naar het stadion. Europees sla ik even over. Moet echt goed op mijn geld letten en een SCC is nu eenmaal niet goedkoop en die wil ik gewoon aanhouden. Het doet me vaak goed om even in het stadion te zijn.quote:
waarom geen stoelen buiten? Oeh Saté, ook voor Toek?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Er staan nog geen stoelen buiten
En ik heb de sate in de marinade gezet
[..]
De mijne hier: http://www.postcrossing.com/user/Marjo1986/gallery
Omdat mijn pa druk aan het klussen is en er verder niemand thuis isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom geen stoelen buiten? Oeh Saté, ook voor Toek?
Hoe laat begint de barbecue?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Er staan nog geen stoelen buiten
En ik heb de sate in de marinade gezet
[..]
De mijne hier: http://www.postcrossing.com/user/Marjo1986/gallery
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |