Kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, meer een kleine computer waar je ook nog mee kan bellen
Weehooquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:46 schreef Bos81 het volgende:
Nog 9 dagen en dan eindelijk Sonata Arctica![]()
![]()
![]()
![]()
Welke boeken en welke thee?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:48 schreef DaMart het volgende:
Wat was het lekker op de fiets zeg in T-shirt en zomerjas.
Even op en neer geweest naar Haarlem. Me eens laten informeren over een spiegelreflexcamera, en vervolgens door naar een boekwinkel. Daartegenover zat een koffie- en theewinkel, waar ik dus ook maar even naartoe ben geweest... nu eens een van de twee gekochte theesmaken proberen.
Welke spiegelreflex?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:48 schreef DaMart het volgende:
Wat was het lekker op de fiets zeg in T-shirt en zomerjas.
Even op en neer geweest naar Haarlem. Me eens laten informeren over een spiegelreflexcamera, en vervolgens door naar een boekwinkel. Daartegenover zat een koffie- en theewinkel, waar ik dus ook maar even naartoe ben geweest... nu eens een van de twee gekochte theesmaken proberen.
1 boek gekocht, waar ik het boekenweekgeschenk bij kreeg: De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween. Dat boek is ook te winnen met de boekenprijsvraag in TTK nuquote:
ik doe dat niet zelf. Moest dinsdag naar zkh dus kon niet werken en heb dus moeten ruilen met iemand.quote:
pssst ga voor de caononquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een Canon 500D, 600D of Sony A55 zijn mij aanbevolen.
Ik zou voor een Canon gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een Canon 500D, 600D of Sony A55 zijn mij aanbevolen.
jij reageert stom, dus doe ik stom terugquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik doe dat niet zelf. Moest dinsdag naar zkh dus kon niet werken en heb dus moeten ruilen met iemand.
Wat is er met jou?
Ja, dat was mijn plan... alleen nog even bedenken of het dan de 500D of 600D wordt... scheelt zo'n 300 euro met dezelfde lens erbij (18-200mm).quote:
Okee, ja volgens mij heb ik meegedaan met de eerste rondequote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
1 boek gekocht, waar ik het boekenweekgeschenk bij kreeg: De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween. Dat boek is ook te winnen met de boekenprijsvraag in TTK nu.
En ik ga nu een kop Wonder van Haarlem proberen, en heb verder Visitethee gekocht.
Zwarte thee, oranjebloesem en lavendel zit er in, volgens de verpakking... het ruikt een beetje citroenachtig.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja volgens mij heb ik meegedaan met de eerste ronde
Okee, hopelijk smaakt het
Ik zou voor de 500D gaan, is een mooie instapmodel zodat je een spiegereflex beter kan leren kennen. En voor die 300 euro die je bespaart kan je ook een leuk lensje voor kopenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn plan... alleen nog even bedenken of het dan de 500D of 600D wordt... scheelt zo'n 300 euro met dezelfde lens erbij (18-200mm).
ik doe niet stom. Ik ben niet stom.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij reageert stom, dus doe ik stom terug
ik heb ook helemaal niet gezegd dat je stom bentquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik doe niet stom. Ik ben niet stom.
Okee. Klinkt wel lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zwarte thee, oranjebloesem en lavendel zit er in, volgens de verpakking... het ruikt een beetje citroenachtig.
oh dan is het goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook helemaal niet gezegd dat je stom bent
Je bent voor Feyenoord dus stomquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik doe niet stom. Ik ben niet stom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |