ik mag hopen dat ze is uitgescheurd tot haar kin aan toequote:
Hoezo dan, mag je haar niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze is uitgescheurd tot haar kin aan toe
Nee, ik heb met haar op de middelbare school gezeten, en het was echt een onmetelijk pokkewijfquote:
OAquote:
laters pgrquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:50 schreef pgrferrari het volgende:
Ja, ik ga maar eens wat ophalen.
Tot later
GFquote:
's avonds op de parkeerplaats met zijn allen sterrenkijken!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
GFHebben jullie met dit weer ook 'buitenactiviteiten'?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
's avonds op de parkeerplaats met zijn allen sterrenkijken!
Toch vreemd dat een k(n)ut-ijsbeer trending is op twitter en libie nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:53 schreef Toekito het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Knut-overleden.dhtml
Mooie foto's van de te vroeg overleden duitse IJsbeer
Primaquote:
Bestaat Libië dan nog?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Toch vreemd dat een k(n)ut-ijsbeer trending is op twitter en libie niet
Ik mag niet klagenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Prima
Hoe ist met jou en alle kwaaltjes?
Goed om te horen (lees: lezen)quote:
eigenlijk nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
En jij luistert naar TJ?.
Grillze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
krijg ik de schuld.................quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
Is het heeeel erg als ik zeg dat ik vanavond weer ga carnavallen ?
Dat is heel erg jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebakken ijsbeer?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
krijg ik de schuld.................
eetse!
Ik ga in Duitsland eten in een dierentuin
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
GFHebben jullie met dit weer ook 'buitenactiviteiten'?
daar heb ik niks aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
De tuin omspitten kan ik hier ook wel
Thijs kan best even op schoot dat laatste stukje naar huisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hou je wel rekening mee dat Thijs ook nog in de auto moet kunnen blijven zitten
Dat is anders nog best wel een eindjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Thijs kan best even op schoot dat laatste stukje naar huis.
Hey LLquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb bloemetjes gekocht
En we eten kip patat en appelmoes![]()
JBquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoi, ik kom elke keer net zo spontaan binnenvallen als dat ik weer weg ben geloof ik
Elke keer DAT ik hier post, word ik na drie posts weggeroepen door dringender zaken
(Nu zo boodschappen doen)
Ben bezig met een speurtocht uitzetten voor de kindjes (nog steeds) en das veel werk, maar wordt denk ik wel heel leuk
Ik doe niksquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje mijn quotes verkloten he?![]()
Alles goed?quote:Hoi Toek
je mag blij zijn dat je binnen magquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga niet dokken en dan ook nog werk verrichten
MPGquote:
Hey JBquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoi, ik kom elke keer net zo spontaan binnenvallen als dat ik weer weg ben geloof ik
Elke keer DAT ik hier post, word ik na drie posts weggeroepen door dringender zaken
(Nu zo boodschappen doen)
Ben bezig met een speurtocht uitzetten voor de kindjes (nog steeds) en das veel werk, maar wordt denk ik wel heel leuk
LLquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb bloemetjes gekocht
En we eten kip patatfriet en appelmoes![]()
Koen ligt bij J bijna in slaapquote:
Zie hierbovenquote:
Ja, ik ben er alleen in totaal al een uurtje of 6 mee bezig denk ik, dus das best veelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey JB![]()
Zolang de kindjes het leuk vinden is het toch geslaagd
Dus lekker rustigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen ligt bij J bijna in slaap![]()
En ik ben met het eten bezig
[..]
Zie hierboven
Hey JBtijd niet gezien
Nee, ik ben steeds bezig of geen zin ofzo...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen ligt bij J bijna in slaap![]()
En ik ben met het eten bezig
[..]
Zie hierboven
Hey JBtijd niet gezien
Dat is zeker veel, wat wil je ze dan laten doen onderweg?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik ben er alleen in totaal al een uurtje of 6 mee bezig denk ik, dus das best veel
Ik vind het wel knusquote:
Ze moeten bij de supermarkt dingen kopen, bij een schoenwinkel een envelop ophalen, bij een andere winkel een zak oud broodquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker veel, wat wil je ze dan laten doen onderweg?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het wel knus
Koen die zit te vechten tegen zijn slaap, maar zijn slaap is het aan het winnen
Das altijd zo liefquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het wel knus
Ja dan ben je zeker even bezig, ook met alles er om heen regelenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze moeten bij de supermarkt dingen kopen, bij een schoenwinkel een envelop ophalen, bij een andere winkel een zak oud broodeendjes voeren, picknicken, een paar spellen, vragen beantwoorden, rebussen oplossen...
Ze moeten een zin van 38 letters invullen en onderweg komen ze de letters tegen.
Ja, en de route bepalen was ook lastig, maar ik hoef nu alleen nog maar het laatste stukje gelukkigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja dan ben je zeker even bezig, ook met alles er om heen regelen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het wel knus
Dat is wel zo handig ja dat je hem even test, dat snap ik, na een keer heb je het wel gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en de route bepalen was ook lastig, maar ik hoef nu alleen nog maar het laatste stukje gelukkig
Ik ga hem vooraf lopen met een vriendin en haar zoontje en een vriendje om te kijken hoe lang het duurt en of ze het begrijpen enzo, maar dan heb ik dadelijk die hele route 4x gehadIk weet niet of ik het dan nog zo leuk vind
Nu de mini zelf nogquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:33 schreef pgrferrari het volgende:
Zo![]()
Inmiddels een service manual voor de Mini in mijn bezit.
GMTAquote:
JONGUH, das een heel boekwerk van 250 pagina's.quote:
Ik ben bijna het hele jaar rond wel verkouden, maar niet wanneer iedereen veel last heeft van hooikoortsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had t de afgelopen week heel erg te pakken, vandaag is eigenlijk de eerste dag dat ik niet meer zoveel blaf
Maar ben niet de enige dus
Ik mag afkloppenquote:
Ik heb altijd hooikoorts aan het begin en einde van het seizoenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben bijna het hele jaar rond wel verkouden, maar niet wanneer iedereen veel last heeft van hooikoorts
Ikke wel, ben er pas echt vanaf zodra de buiten temperatuur boven de 15 zit voor een tijdjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb altijd hooikoorts aan het begin en einde van het seizoen
Maar eigenlijk niet zo vaak/gauw verkouden.
Gaat het inmiddels weer wat beter met Koen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag afkloppenDe jongens hebben wel flink gesnotterd en Koen vorige week nog aan het hoesten
Sinds wanneer? Met hoesten? of met zijn peuterpuberteitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaat het inmiddels weer wat beter met Koen?
Met hoesten bedoel ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Met hoesten? of met zijn peuterpuberteit
ohja das meestal 1 dag/nacht even hardnekkig maar zoals ik eerder al zei: 1 of 2 zetpillen voor de nacht en vochtige handoekken met vicks/luuf oid en dan gaat het wel weer stukken beter..quote:
Mijn dochter een keer luuf opgedaan, kreeg ze knalrode uitslag, daarna maar gelatenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja das meestal 1 dag/nacht even hardnekkig maar zoals ik eerder al zei: 1 of 2 zetpillen voor de nacht en vochtige handoekken met vicks/luuf oid en dan gaat het wel weer stukken beter..
Hij hoest nu af en toe nog wel maar niet zo erg als vorige week zaterdag
Je houdt van lekker bier?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:51 schreef PriemGirl het volgende:
Papierwerk is 2/3de afgewerkt. Morgen laatste stukje. En om mezelf blij te maken heb ik maar even een lekker biertje (tripel karmeliet) in de koelkast gezet voor straks
Dat is zeker niet fijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Trev![]()
Gewerkt, 8 uur staan op die klompen.
Maar het schiet dus al een aardig eind opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:51 schreef PriemGirl het volgende:
Papierwerk is 2/3de afgewerkt. Morgen laatste stukje. En om mezelf blij te maken heb ik maar even een lekker biertje (tripel karmeliet) in de koelkast gezet voor straks
tripel karmelietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:51 schreef PriemGirl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |