tripel karmelietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:51 schreef PriemGirl het volgende:
Papierwerk is 2/3de afgewerkt. Morgen laatste stukje. En om mezelf blij te maken heb ik maar even een lekker biertje (tripel karmeliet) in de koelkast gezet voor straks
Ga voor wat sterkersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
shit dat was ik net vergeten bij de supermarkt.. Bier
ik drink niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Littlequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
heb wel wijnquote:
hutseflutsiequote:
Dan heeft jequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb wel wijn
maar wilde voorbier halen, vergeten
Ik vind er niet zo veel aan, weet er maar 1tje die ik lekker vindquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:59 schreef PriemGirl het volgende:
Jup lekker bier.. is lekkerTripel karmeliet; brugse tripel... Mijn lievelingsbiertjes (ik kom dan ook uit de buurt van Brugge vandaan
)
O je bent Belgisch. Woon je ook in Belgie of toch hier in Nederland?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:59 schreef PriemGirl het volgende:
Jup lekker bier.. is lekkerTripel karmeliet; brugse tripel... Mijn lievelingsbiertjes (ik kom dan ook uit de buurt van Brugge vandaan
)
kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heeft jebij deze toch gewoon pech
[..]
Ik vind er niet zo veel aan, weet er maar 1tje die ik lekker vind
De vrienden hier houden ook alleen maar van gewone pilsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heeft jebij deze toch gewoon pech
[..]
Ik vind er niet zo veel aan, weet er maar 1tje die ik lekker vind
Woon in de buurt van Eindhovenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O je bent Belgisch. Woon je ook in Belgie of toch hier in Nederland?
Dus ik had bier in huis moeten halen voor onze date?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:59 schreef PriemGirl het volgende:
)
Dat is lekker dichtbijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De vrienden hier houden ook alleen maar van gewone pilsDenk omdat ze ook niet zo opgegroeid zijn. Zo was vriendlief vroeger ook; maar hij leerde het wel te appreciëren
[..]
Woon in de buurt van Eindhoven
Die heb je niet dan?!?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus ik had bier in huis moeten halen voor onze date?.
De enige die ik lekker vind is wel een bijzondere bierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De vrienden hier houden ook alleen maar van gewone pilsDenk omdat ze ook niet zo opgegroeid zijn. Zo was vriendlief vroeger ook; maar hij leerde het wel te appreciëren
[..]
Woon in de buurt van Eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |