GMTAquote:
JONGUH, das een heel boekwerk van 250 pagina's.quote:
Ik ben bijna het hele jaar rond wel verkouden, maar niet wanneer iedereen veel last heeft van hooikoortsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had t de afgelopen week heel erg te pakken, vandaag is eigenlijk de eerste dag dat ik niet meer zoveel blaf
Maar ben niet de enige dus
Ik mag afkloppenquote:
Ik heb altijd hooikoorts aan het begin en einde van het seizoenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben bijna het hele jaar rond wel verkouden, maar niet wanneer iedereen veel last heeft van hooikoorts
Ikke wel, ben er pas echt vanaf zodra de buiten temperatuur boven de 15 zit voor een tijdjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb altijd hooikoorts aan het begin en einde van het seizoen
Maar eigenlijk niet zo vaak/gauw verkouden.
Gaat het inmiddels weer wat beter met Koen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag afkloppenDe jongens hebben wel flink gesnotterd en Koen vorige week nog aan het hoesten
Sinds wanneer? Met hoesten? of met zijn peuterpuberteitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaat het inmiddels weer wat beter met Koen?
Met hoesten bedoel ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Met hoesten? of met zijn peuterpuberteit
ohja das meestal 1 dag/nacht even hardnekkig maar zoals ik eerder al zei: 1 of 2 zetpillen voor de nacht en vochtige handoekken met vicks/luuf oid en dan gaat het wel weer stukken beter..quote:
Mijn dochter een keer luuf opgedaan, kreeg ze knalrode uitslag, daarna maar gelatenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja das meestal 1 dag/nacht even hardnekkig maar zoals ik eerder al zei: 1 of 2 zetpillen voor de nacht en vochtige handoekken met vicks/luuf oid en dan gaat het wel weer stukken beter..
Hij hoest nu af en toe nog wel maar niet zo erg als vorige week zaterdag
Je houdt van lekker bier?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:51 schreef PriemGirl het volgende:
Papierwerk is 2/3de afgewerkt. Morgen laatste stukje. En om mezelf blij te maken heb ik maar even een lekker biertje (tripel karmeliet) in de koelkast gezet voor straks
Dat is zeker niet fijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Trev![]()
Gewerkt, 8 uur staan op die klompen.
Maar het schiet dus al een aardig eind opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:51 schreef PriemGirl het volgende:
Papierwerk is 2/3de afgewerkt. Morgen laatste stukje. En om mezelf blij te maken heb ik maar even een lekker biertje (tripel karmeliet) in de koelkast gezet voor straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |