Dat is een zwaar gewichtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:41 schreef Muck het volgende:
Sodeju
De vriendin van mijn neef heeft een zoontje gekregen van ruim negen pond
ik mag hopen dat ze is uitgescheurd tot haar kin aan toequote:
Hoezo dan, mag je haar niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze is uitgescheurd tot haar kin aan toe
Nee, ik heb met haar op de middelbare school gezeten, en het was echt een onmetelijk pokkewijfquote:
OAquote:
laters pgrquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:50 schreef pgrferrari het volgende:
Ja, ik ga maar eens wat ophalen.
Tot later
GFquote:
's avonds op de parkeerplaats met zijn allen sterrenkijken!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
GFHebben jullie met dit weer ook 'buitenactiviteiten'?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
's avonds op de parkeerplaats met zijn allen sterrenkijken!
Toch vreemd dat een k(n)ut-ijsbeer trending is op twitter en libie nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:53 schreef Toekito het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Knut-overleden.dhtml
Mooie foto's van de te vroeg overleden duitse IJsbeer
Primaquote:
Bestaat Libië dan nog?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Toch vreemd dat een k(n)ut-ijsbeer trending is op twitter en libie niet
Ik mag niet klagenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Prima
Hoe ist met jou en alle kwaaltjes?
Goed om te horen (lees: lezen)quote:
eigenlijk nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
En jij luistert naar TJ?.
Grillze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
krijg ik de schuld.................quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
Is het heeeel erg als ik zeg dat ik vanavond weer ga carnavallen ?
Dat is heel erg jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebakken ijsbeer?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
krijg ik de schuld.................
eetse!
Ik ga in Duitsland eten in een dierentuin
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
GFHebben jullie met dit weer ook 'buitenactiviteiten'?
daar heb ik niks aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
De tuin omspitten kan ik hier ook wel
Thijs kan best even op schoot dat laatste stukje naar huisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hou je wel rekening mee dat Thijs ook nog in de auto moet kunnen blijven zitten
Dat is anders nog best wel een eindjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Thijs kan best even op schoot dat laatste stukje naar huis.
Hey LLquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb bloemetjes gekocht
En we eten kip patat en appelmoes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |